abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131097613
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
pi_131097652
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
En zelf volkoren lasagnebladen maken is een enorm goed plan moblo.
Dat is het! En omdat het zulke dunne bladen zijn, zijn ze ook zo ontdooid! Invriezen door ze om en om in cling film te wikkelen, per 3 of 4 :9
Ja doei.
pi_131097673
Wil ik ook een keer zelf doen. Nog nooit gedaan. Sowieso wil ik een keer pasta maken. O+
pi_131097755
HNT.

Lijstje tot nu toe
O twee speltboterhammen kipfilet
T koffieeeeee
L twee rijstwafels kaas en komkommer, kippensoep, cracotte pindakaas
T liga milkbreak
T speltboterham zwitserse kaas
D weet ik nog niet, mn kinderen eten hamreepjes-en-veel-groente-en-verse-tomaten-saus en macaroni (gisteren al gemaakt) maar ik heb daar ernstig geen zin in
T wijn, gok ik zo
Prrrrr
pi_131097764
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:22 schreef Myraela het volgende:
Wil ik ook een keer zelf doen. Nog nooit gedaan. Sowieso wil ik een keer pasta maken. O+
Is echt makkelijk. Pastamachine hoeft je ook niet meer dan 15 euro te kosten :+
Ja doei.
pi_131097792
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Is echt makkelijk. Pastamachine hoeft je ook niet meer dan 15 euro te kosten :+
Ik ben eigenwijs, ik wil het hulpstuk van de kitchenaid. :@
pi_131097801
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat is het! En omdat het zulke dunne bladen zijn, zijn ze ook zo ontdooid! Invriezen door ze om en om in cling film te wikkelen, per 3 of 4 :9
Als ik zo veel saus maak, is de eerste lading altijd voor de lasagne van die avond. De lekkerste lasagne ever, met gebakken spek, ricotta, etc :9
Maar ik kan natuurlijk ook normale lasagne maken met minder kaas, veel groente en volkorenbladen. Dat zet je dan ook in een mum van tijd op tafel.
Spoilers!
pi_131097830
Yup, en dan net als de lasagnebladen ook de saus in grote hoeveelheden maken en per portie invriezen en je kunt altijd lasagne eten wanneer je daar zin in hebt :9
Ja doei.
pi_131097973
Heb licht overgewicht, maar dan mag ik hier vast wel posten. :9

Echt FML, heb die noten onderschat. :') Dat wordt licht avondeten.
pi_131098079
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Heb licht overgewicht, maar dan mag ik hier vast wel posten. :9

[ afbeelding ]

Echt FML, heb die noten onderschat. :') Dat wordt licht avondeten.
You live, you learn. Maar 1550 kcal is best weinig dus je komt vast niet heel erg in de knoop met avondeten. Ik zie dat je nog niet veel groente hebt gegeten dus je kunt best een goed vullend avondmaal maken ;)
Spoilers!
  donderdag 12 september 2013 @ 16:35:56 #11
319308 Tink89
To live is to dance
pi_131098094
Noten zijn gezond, maar 50 gram pinda's is wel erg enthousiast ja...

Ik twijfel of we vanavond durum of kipkrokantschnitzels eten. Heb in allebei te veel zin.

Ga nu iig rijstepap maken, toedeloe!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_131098125
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

You live, you learn. Maar 1550 kcal is best weinig dus je komt vast niet heel erg in de knoop met avondeten. Ik zie dat je nog niet veel groente hebt gegeten dus je kunt best een goed vullend avondmaal maken ;)
Klopt, 's avonds bestaat mijn halve bord meestal uit groenten dus dat komt goed. :9
  donderdag 12 september 2013 @ 16:52:45 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131098710
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
Die lidl-lasagne hadden we vroeger ook altijd. Moet er nu niet meer aan denken :@ [/snob]
Ik moet zeggen dat het me nu ook niet echt meer aantrekt hoor, ik voel bij wijze van spreken nu al hoe machtig het is zonder 1 hap te nemen.
pi_131098842
Ik denk dat wij dit weekend wel de Lidl lasagne eten :@
pi_131098866
Ik ga toch maar zelf lasagnesaus maken. Ik word echt een beetje moe van mezelf op het moment. Ik heb ook echt nog niet het werk van een heel uur verspreid over 7 uur vandaag.
Spoilers!
pi_131098893
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:56 schreef Sarabi het volgende:
Ik denk dat wij dit weekend wel de Lidl lasagne eten :@
Nu hij zoveel fans blijkt te hebben, begin ik half te overwegen om hem ook eens te proberen. Voor noodgevallen ofzo. Nu niet, nu moet hij echt goed smaken.
Spoilers!
pi_131099079
Ok, ik ben klaar met kleren uitzoeken en ik hou écht niets meer over :D. Maar goed, ben er net nog eens doorheen gegaan en van alles wat ik wegdoe is er echt niets waar ik over twijfel. Dus weg zal het gaan! Hoi lege kledingkast :D
pi_131099383
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 17:03 schreef Zeester het volgende:
Ok, ik ben klaar met kleren uitzoeken en ik hou écht niets meer over :D. Maar goed, ben er net nog eens doorheen gegaan en van alles wat ik wegdoe is er echt niets waar ik over twijfel. Dus weg zal het gaan! Hoi lege kledingkast :D
Leuke dingen? O-)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_131099515
quote:
2s.gif Op donderdag 12 september 2013 17:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Leuke dingen? O-)
Heb alle leuke dingen eruit gefilterd en apart gehouden, maar het zijn vooral een miljard verwassen vestjes, en een miljard knielange stretch rokjes. Want dat was wat ik eigenlijk standaard droeg.

http://www.sissy-boy.nl/dames/rokken/borderskirt-swing-00.html <-- dit rokje had ik in iets van 6 printjes en kleuren, en 4 zwarte :D

http://www.hema.nl/winkel(...)en-vesten/damesvest-(36375701) <-- en dit vestje in serieus 15 verschillende kleurtjes en uitvoeringen :D
pi_131099981
Afgesproken met iemand bij de sportschool. Is ze het vergeten |:( Ik wacht de volgende keer niet meer buiten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131100271
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 17:18 schreef Zeester het volgende:

[..]

Heb alle leuke dingen eruit gefilterd en apart gehouden, maar het zijn vooral een miljard verwassen vestjes, en een miljard knielange stretch rokjes. Want dat was wat ik eigenlijk standaard droeg.

http://www.sissy-boy.nl/dames/rokken/borderskirt-swing-00.html <-- dit rokje had ik in iets van 6 printjes en kleuren, en 4 zwarte :D

http://www.hema.nl/winkel(...)en-vesten/damesvest-(36375701) <-- en dit vestje in serieus 15 verschillende kleurtjes en uitvoeringen :D
Leuk rokje :P
pi_131100581
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 17:32 schreef Isabeau het volgende:
Afgesproken met iemand bij de sportschool. Is ze het vergeten |:( Ik wacht de volgende keer niet meer buiten.
Ik zag je nog! Maar ik durfde niks te zeggen :@

[ Bericht 4% gewijzigd door Mokkels op 12-09-2013 18:03:06 ]
pi_131100691
Nu lijkt het net of ik met jou had afgesproken :p maar dat was dus niet zo voor de duidelijkheid :p
pi_131100729
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 17:03 schreef Zeester het volgende:
Ik pin momenteel wekelijks 10 euro en dat gaat in een apart potje. Als ik op mn steefgewicht zit heb ik een leuk bedrag om wat kleren van te kopen :+ .

Lijssie:
O: 3 crackers pindakaas
T: banaan
L: 3 volkorenbrood met vegapate. Stuk komkommmer, 6 cherrytomaatjes
T: rijstwafel, 2 pruimen
D: vegaroerbakstukjes, stapel groente en wat cassavechips
T: magere kwark met muesli.

Ow en ik heb een heerlijke offtopic-facebook ergernis :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 17:55 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Ik zag je nog! Maar ik durfde niks te zeggen -bloos smiley maar ik zit mobiel dus kan 'm niet doen-
dubbelepunt apenstaartje :)
pi_131100744
Quote ipv edit.
pi_131101809
quote:
17s.gif Op donderdag 12 september 2013 18:01 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik pin momenteel wekelijks 10 euro en dat gaat in een apart potje. Als ik op mn steefgewicht zit heb ik een leuk bedrag om wat kleren van te kopen :+ .

Lijssie:
O: 3 crackers pindakaas
T: banaan
L: 3 volkorenbrood met vegapate. Stuk komkommmer, 6 cherrytomaatjes
T: rijstwafel, 2 pruimen
D: vegaroerbakstukjes, stapel groente en wat cassavechips
T: magere kwark met muesli.

Ow en ik heb een heerlijke offtopic-facebook ergernis :')
SPOILER
[..]

dubbelepunt apenstaartje :)
Goed idee, maar er zitten nog 3/4 kledingmaten tussen mij en m'n streefgewicht in vermoed ik zo, dus dat is een beetje onhaalbaar.

Ik heb op zich ook wel genoeg nu, behalve broeken, maar daarvoor wacht ik écht op een maat kleiner. Alleen was het voorheen een propvolle kledingkast, nu een goedgevulde ;)!
pi_131102025
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 18:42 schreef Zeester het volgende:

[..]

Goed idee, maar er zitten nog 3/4 kledingmaten tussen mij en m'n streefgewicht in vermoed ik zo, dus dat is een beetje onhaalbaar.

Ik heb op zich ook wel genoeg nu, behalve broeken, maar daarvoor wacht ik écht op een maat kleiner. Alleen was het voorheen een propvolle kledingkast, nu een goedgevulde ;)!
Maar wat opzij zetten voor als je er eenmaal bent, ook al is het een kleiner bedrag is natuurlijk wel heel leuk :P
pi_131102308
quote:
17s.gif Op donderdag 12 september 2013 18:48 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Maar wat opzij zetten voor als je er eenmaal bent, ook al is het een kleiner bedrag is natuurlijk wel heel leuk :P
Heel erg waar. Maar daarvoor ben ik echt nog te ver van mijn doel af.
pi_131102327
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 18:00 schreef Mokkels het volgende:
Nu lijkt het net of ik met jou had afgesproken :p maar dat was dus niet zo voor de duidelijkheid :p
_O-

En hoezo durfde je niks te zeggen? Had ik zo'n oorwurm gezicht? Want ik was best sacherijnig :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131102414
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 18:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

_O-

En hoezo durfde je niks te zeggen? Had ik zo'n oorwurm gezicht? Want ik was best sacherijnig :@
Ik ben een beetje verlegen :p En dat kan ik wel geloven.. Behoorlijk vervelend lijkt me dat..

En dat viel wel mee, tenminste, ik zag je niet heel goed maar wist dat jij het was. Jij begon net met squatten en ik was net klaar. :p
pi_131102423
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 18:56 schreef Zeester het volgende:

[..]

Heel erg waar. Maar daarvoor ben ik echt nog te ver van mijn doel af.
Je komt er wel :* Die backpack-foto van je was al geweldig!
pi_131102455
quote:
17s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:00 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Je komt er wel :* Die backpack-foto van je was al geweldig!
Weet ik! Ik heb helemaal hernieuwde inspiratie de laatste weken!
pi_131102601
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:00 schreef Mokkels het volgende:
Ik ben een beetje verlegen :p En dat kan ik wel geloven.. Behoorlijk vervelend lijkt me dat..

En dat viel wel mee, tenminste, ik zag je niet heel goed maar wist dat jij het was. Jij begon net met squatten en ik was net klaar. :p
Je hoeft niet verlegen te zijn hoor! Ik bijt niet *)
pi_131102692
Naan in de oven, soepje opwarmen.. Hallo avond!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_131103832
Ooow jongens, wat is zelfgemaakte ratatouille toch heerlijk! En het nieuws wordt nog beter, ik eet het overmorgen weer :D!
pi_131103914
Ik heb iets slechte, maar iets minder slechte dan normaal kapsalon gemaakt en op. :9
pi_131105469
Tijd voor mijn lijstje van vandaag. Ben benieuwd naar jullie mening.

O: 2 crackers met ham
T: Plakje ontbijtkoek
L: 2 bruine pistoletjes met filet americain
T: Rijstwafel met filet americain (bakje moest leeg..)
D: Noedels met peultjes en garnalen
T: Bakje aardbeien met een beetje slagroom

Sporten gaat helaas niet lukken. Heb een moedervlek laten verwijderen en mag op advies van de dokter even niet sporten vanwege de hechtingen..
pi_131105754
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:26 schreef Vlinder88 het volgende:

O: 2 crackers met ham
T: Plakje ontbijtkoek
L: 2 bruine pistoletjes met filet americain
T: Rijstwafel met filet americain (bakje moest leeg..)

Sporten gaat helaas niet lukken. Heb een moedervlek laten verwijderen en mag op advies van de dokter even niet sporten vanwege de hechtingen..
Lust je geen zuivel? Ik mis eigenlijk wat melk, kwark, yoghurt, karnemelk, kaas en dergelijke. Niet allemaal tegelijk 8-) En ik vind het ook wel erg vetarm, tenzij je nog boter/olie gebruikt hebt voor de bereiding van je avondeten. Alhoewel slagroom al snel aantikt natuurlijk qua vet.
pi_131105755
Nom, mijn lasagne was echt lekker :9 Ik was bang dat ik me er zo op verheugd had dat het tegen ging vallen. Niet dus, jeuj :Y)
Spoilers!
  donderdag 12 september 2013 @ 20:38:25 #40
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131105934
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:26 schreef Vlinder88 het volgende:

O: 2 crackers met ham (lekker, wat voor crackers?)
T: Plakje ontbijtkoek (suikers, neem een appel of ander fruit, ook suikers maar met vitaminen)
L: 2 bruine pistoletjes met filet americain (Heel erg lekker, met nog rauwkost erbij nog lekkerder)
T: Rijstwafel met filet americain (bakje moest leeg..) (FA met gekookt eitje is ook een gouden combinatie)

Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 12 september 2013 @ 20:38:57 #41
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131105953
http://www.tvgids.nl/artikel/59297/Wordt_Nederland_dikker%3F/ Lijkt mij een lekker los en goed programma
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131105996
Mijn favo 'kooplunch' op het werk was een bruin pistoletje met filet americain en daarop een soort waldorfachtige salade :9 Dat was zó lekker!
pi_131106435
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:38 schreef uniekhoorn het volgende:
http://www.tvgids.nl/artikel/59297/Wordt_Nederland_dikker%3F/ Lijkt mij een lekker los en goed programma
Thanks voor de tip.
Spoilers!
pi_131106449
De zuivel ontbrak inderdaad vandaag. Melk hou ik niet zo van en heb soms wel yoghurt met muesli als het ontbijt. En ik eet regelmatig kaas, maar dat probeer ik een beetje te minderen :P

Crackers waren Cracottes volkoren. Meer rauwkost en fruit toevoegen is zeker een goede, dat zit nog te weinig in mijn systeem. En ontbijtkoek is dus eigenlijk niet zo gezond als dat het lijkt?
pi_131106649
Als de rest van de dag je voeding ok is, is een stukje ontbijtkoek af en toe echt niet zo verkeerd hoor. Heel nuttig is het alleen niet.
Spoilers!
  donderdag 12 september 2013 @ 20:56:20 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131106767
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:09 schreef J0ycie88 het volgende:
Naan in de oven, soepje opwarmen.. Hallo avond!
En? Hoe vond je het?
  donderdag 12 september 2013 @ 20:58:58 #47
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131106892
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey! Prima timing! *aanzet...
pi_131107557
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:56 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

En? Hoe vond je het?
In 1 woord.. heerlijk. Vond het echt jammer dat ik het op had! Maar dit ga ik echt vaker maken!
  donderdag 12 september 2013 @ 21:18:01 #49
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131107926
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 21:11 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

In 1 woord.. heerlijk. Vond het echt jammer dat ik het op had! Maar dit ga ik echt vaker maken!
Leuk! :Y Ik vind dat altijd een soort van spannend als ik ergens heel enthousiast over ben. :D

En het leuke is dat het ook nog eens supersimpel is om te maken. :Y
pi_131108018
Gosh, ik denk, laat ik eens googlen waardoor het eigenlijk komt dat ik niets meer kan proeven nu ik een beetje ziek ben geweest. Allemaal horror verhalen van mensen die maanden of jaren niets meer konden ruiken of proeven. :') Nu ben ik bang.
pi_131108095
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 21:18 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Leuk! :Y Ik vind dat altijd een soort van spannend als ik ergens heel enthousiast over ben. :D

En het leuke is dat het ook nog eens supersimpel is om te maken. :Y
Ik vind het wel leuk om nieuwe dingen te proberen! Dus als je over nog meer dingen enthousiast bent ;)

Ja het is echt supersimpel! Maar het rook ook zo lekker!
pi_131108261
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:49 schreef Vlinder88 het volgende:
De zuivel ontbrak inderdaad vandaag. Melk hou ik niet zo van en heb soms wel yoghurt met muesli als het ontbijt. En ik eet regelmatig kaas, maar dat probeer ik een beetje te minderen :P

Crackers waren Cracottes volkoren. Meer rauwkost en fruit toevoegen is zeker een goede, dat zit nog te weinig in mijn systeem. En ontbijtkoek is dus eigenlijk niet zo gezond als dat het lijkt?
Uiteindelijk zijn het aantal kcals dat je consumeert de factor waardoor je aankomt of afvalt.
Meer eten dan je verbruikt = aankomen.
Minder eten dan je verbruikt = afvallen.

Suikerrijke producten (ontbijtkoek is vrij suikerrijk) zorgen voor een hongergevoel. Eiwitrijke producten zorgen voor een verzadigend gevoel (door de YY-peptiden).

Probleem met diëten (met een hoog tekort in kcals) is dat er gedurende een lange tijd met een tekort wordt gewerkt. Als er dan geen opbouwende factor voor de spieren is zoals sport gaat je verbranding omlaag omdat de spieren die je hebt een groot deel van je verbruik innemen.
Qua kilo's van je dan wel af, waarvan dus ook een aanzienlijk deel spier is maar je verbranding gaat dus ook omlaag, zo zit je sneller op het moment waarbij je eerder afviel maar dan ineens weer aankomt (wat onterecht de spaarstand wordt genoemd).

Een gedoseerd tekort voorkomt dit enigszins (moet je wel rekening mee houden dat elke kg minder, minder energie nodig is om te bewegen), valkuilen zoals T's met veel suiker waardoor je hoofdmaaltijden stiekem kcal-rijker worden ontwijken helpt.

En kennis :P

Hiervoor was ik een schommelaar, die van 90kg ging naar 165kg, naar 90kg, naar 135kg, naar 105kg, waar ik nu zo'n beetje op blijf steken (nu zo'n 3jr).
Dankzij vooral loveli (en Aurum) en haar kennis en hoe ze mij heeft geïnspireerd kennis op te doen schommel ik niet meer. Klein, dun jochie zal ik nooit worden :+ Ik O+ van eten :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131110271
Thnx voor je toelichting :) Dus alsnog zorgen voor voldoende kcal op een dag en voldoende eiwitten. Hoeveel kcal is dan redelijk, is daar een berekening voor? Ik sport wel weinig (Jillian + soms sportschool) en ik zie mezelf dat niet ineens rigoureus omgooien, dan haak ik toch weer af..
pi_131110379
V1z0r moet er nog wel even aan toevoegden dat hij bijna 2 meter is. :P

Vlinder, het hangt er natuurlijk wel een beetje vanaf hoe lang je bent en hoeveel je weeg. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131110968
Ik ben Drents-petit, HPKW :6
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 21:58 schreef Vlinder88 het volgende:
Oke, dus alsnog zorgen voor voldoende kcal op een dag en voldoende eiwitten. Hoeveel kcal is dan redelijk, is daar een berekening voor? Ik sport wel weinig (Jillian + soms sportschool) en ik zie mezelf dat niet ineens rigoureus omgooien, dan haak ik toch weer af..
Zijn wel berekeningen voor maar is puur een indicatie. Ene lichaam is het andere niet.
Maand op een vast patroon eten en kijken wat dan het effect is vaak de beste indicatie voor een startpatroon. /meten is weten :P

Een tip is dus: suikerrijke dingen te combineren met een hoofdmaaltijd en te mijden als T.

Trek tussendoor? Eiwitrijk product al is het met best nog wat vet, zolang je onder je verbruik blijft geen probleem en voorkomt deels dat je teveel eet daarna.

KH's zijn je brandstoffen, E's zijn je bouwstoffen, V's zijn je hulpstoffen.
Vetten zijn een lastig ding, die zijn erg hoog in kcals en er is een groot onderscheid in de soorten. De ene soort zorgt dat je lichaam goed functioneert en de ander zorgt dat het minder goed functioneert.
De slechte zorgen dat de celwanden in je lichaam dichtslibben, de goede zorgen juist voor het tegenovergestelde. Een vrij makkelijke regel is om te zorgen dat je vetten voornamelijk komen van een natuurlijk product dat niet op het land loopt: vette vis maar ook noten bijvoorbeeld.
Noten wil je ongebrand (het branden zorgt ervoor dat de vetketens veranderen) en die zie je weinig in de supermarkt maar op zowat elke markt wel te krijgen (ongebrand zijn eigenlijk ook altijd ongezouten want daar blijft geen zout op plakken).
Niet te groot inkopen, ongebrande noten schimmelen vrij snel.

En groente!
Groente vult! Heeft ook weinig calorische waarde maar bevat je transportstoffen, nogal een aantal daarvan zijn vet opneembaar. Combi van azijn en olijfolie als dressing zijn dus best goed.

Een groot gedeelte blijft gewoon het opgeven van frisdranken (ook enigszins de light dingen)...
Ben zelf voorstander van je eigen iced tea maken, halve sinaasappel en 2 theezakjes en je hebt 75cl lekkere iced tea :9 (nog goedkoper ook :P )
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131111395
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 22:14 schreef V1z0R het volgende:
Een groot gedeelte blijft gewoon het opgeven van frisdranken (ook enigszins de light dingen)...
Ben zelf voorstander van je eigen iced tea maken, halve sinaasappel en 2 theezakjes en je hebt 75cl lekkere iced tea :9 (nog goedkoper ook :P )
Ik mik hier soms wat schijfjes citroen en wat muntblaadjes in mn grote kan. Water erbij, paar uur in de koelkast en drinken maar :9
Maar eigenlijk drink ik op een enkele uitzondering na, vooral water en kruidenthee. Ow en spa rood :P
pi_131111409
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 22:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
V1z0r moet er nog wel even aan toevoegden dat hij bijna 2 meter is. :P

Vlinder, het hangt er natuurlijk wel een beetje vanaf hoe lang je bent en hoeveel je weeg. :)
Dat zet het wel in perspectief haha! Ik ben een kleintje, 1.63 en weeg op dit moment 73 kilo. Volgens mijn BMI zou ik tussen de 49 en 66 kg moeten wegen, maar links van het midden wordt 'm toch niet, dus -8 zou al heel mooi zijn.
pi_131111465
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 22:24 schreef Vlinder88 het volgende:

[..]

Dat zet het wel in perspectief haha! Ik ben een kleintje, 1.63 en weeg op dit moment 73 kilo. Volgens mijn BMI zou ik tussen de 49 en 66 kg moeten wegen, maar links van het midden wordt 'm toch niet, dus -8 zou al heel mooi zijn.
Ik heb precies hetzelfde doel... en lengte. Alleen kom ik van 87 af :')
pi_131111478
Helder verhaal, v1z0r, erg leerzaam. En die icetea ga ik een keer proberen! Frisdrank drink ik bijna nooit, alleen water, (groene) thee en af en toe een kop koffie. Behalve in het weekend, dan gaan er toch wel een aantal biertjes en/of baco's doorheen. Niet goed voor de lijn, maar ik kan het toch niet missen.

Ik ga denk ik hier maar eens goed de lijstjes doorlezen om een beetje een beeld te krijgen van een goed en gevarieerd dagmenu.
pi_131112929
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 22:26 schreef Vlinder88 het volgende:
Helder verhaal, v1z0r, erg leerzaam. En die icetea ga ik een keer proberen! Frisdrank drink ik bijna nooit, alleen water, (groene) thee en af en toe een kop koffie. Behalve in het weekend, dan gaan er toch wel een aantal biertjes en/of baco's doorheen. Niet goed voor de lijn, maar ik kan het toch niet missen.

Ik ga denk ik hier maar eens goed de lijstjes doorlezen om een beetje een beeld te krijgen van een goed en gevarieerd dagmenu.
Groene thee (of zwarte) ^O^

Alcohol is een knelpunt, zijn best veel kcals maar kan je lichaam niet omvormen tot vet (bier heeft kcals die niet alcohol zijn). Daarentegen zal je lichaam echt elke kcal van de alcohol als eerste gebruiken en de rest wat dan overschot is opslaan. Omdat het een piek in je suikerspiegel veroorzaakt ben je geneigd veel te eten daarna, dus een beste shoarma schotel na een avond stappen gaat in z'n geheel naar de opslag.
}:|
Daarom kan een avond stappen een hele week op -500kcal verpesten. 6 dagen -500kcal = -3000kcal = - ~half kilo vet. Avondje stappen met overschot van 1500kcal is nog maar 1500kcal tekort maar door de alcohol hou je vocht vast dus je gewicht wordt niets minder, vaak zelfs meer.

Ev0l motherfucker }:|

Baco naar bacoli (cola light, die suikerpiek krijg je toch wel) helpt, en daarna gewoon poosje niets eten. Zodra je merkt dat de alcohol uit je lichaam is pas eten. En dat is moeilijk, want goed en vettig ontbijt na alcohol zorgt dat je geen kater krijgt. }:| Ev0l motherfucker! }:|
pi_131117932
Interessante info, dat laatste Vizor. Ik drink nu een hele maand niet, omdat ik genoeg heb gedronken de hele zomer. Ga dat strakjes wel weer doen, wat kan ik dan het beste drinken? Geen bier dus? Toen ik net aan het afvallen was dronk ik alleen tequila en wodka cola light, omdat ik dacht dat dat het beste was. En met uitzondering soms een gin tonic. Maar ik vind bier gewoon het lekkerst. Wijn ben ik geen liefhebber van, dus drink ik heel weinig.

SPOILER
pi_131118365
Dat is een onaangenaam einde van een avondje stappen, Zeester!

Goede morgen. Straks wandelen in de dichte mist :+ Zal ik een regenjas aandoen :D
  vrijdag 13 september 2013 @ 07:32:16 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131118416
Drie dagen op rij weer in het gareel. *O* Dat ik dat nog mee mag maken. *O*
En nu maar vasthouden. :Y

Zeester, wat een gedoe joh. :o
pi_131118425
BE, wat goed! *O* *O* ^O^ En nu doorgaan!
pi_131118576
Fijn bezig, BE *O*

Vandaag gaan we bij de Mac eten. We moeten meteen uit mijn werk, om 18 uur, richting Drenthe voor een familieweekend. S vindt het wel prima, die vindt een happy meal altijd geweldig :D Ach en zo vaak doen we het niet. Morgen daar uit eten en ik heb dus voor zondag vast een gezonde maaltijd met groente gepland waarvoor de boodschappen vandaag gedaan worden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 13 september 2013 @ 08:35:59 #66
319308 Tink89
To live is to dance
pi_131119095
Ik snap nog steeds niet wat mensen lekker vinden aan de mac, maar als jij er blij van wordt, het past in je week en je hebt er goed over nagedacht: Geniet ervan!

Ik heb een ontzettend brakke kutochtend *pardon my french*. Ik was nog doodmoe toen ik wakker werd en moet vandaag eigenlijk 8 uur werken. Het eerste uur daarvan heb ik al *bijna* niets gedaan, maar ik moet de komende 7 uur wel echt wat nuttigs doen. Misschien ga ik wat eerder naar huis, maar dat kan pas als m'n werk af is.

Laisje!
O: Zelfgemaakte zilvervliesrijstepap.
T: Kleine banaan.
L: 4 volkoren. 2 lv smeerkaas, 2 runderrookvlees.
T: Kokosrotsje.
D: Goede vraag. Vriendlief is er niet en ik heb zo snel even geen idee wat er nog in de vriezer/koelkast ligt. Als ik heel lui ben, wordt het zweedse balletjes met rösti en komkommer, maar als ik opeens veel zin heb om te koken, zou het ook nog wel eens een culinair hoogstandje kunnen worden.
S: Uur paardrijden.

Morgen btw eindelijk mijn viool uitzoeken, dan lekker een half uur privepaardrijles en daarna naar een Ierse voorstelling. Heerlijke dag voor de boeg dus :D
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_131119197
Ziezo, hoera, de eerste 10 kg zijn eraf. *O*
Na 56 dagen met up en downs zit ik nu op 0,18 kg gemiddeld per dag.
Nu tandje terug naar 1 kg per week.
Uiteindelijk wil ik er 25 kg vanaf hebben.
Ben nog steeds heel fit, gemotiveerd en hardlopen en fietsen gaat steeds beter.

Geen wonder dat hardlopen steeds beter gaat, ik hoef ook steeds minder mee te torsen.
En de blessurekans neemt ook steeds verder af.

Weekendje strandwandelen voor de boeg :Y
ZX spectrum &gt; Amiga 500 &gt; PC &gt; PC &gt; PC &gt; Wii &gt; PS3 &gt; ICS
  vrijdag 13 september 2013 @ 09:21:07 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131119772
Netjez hoor! _O_
  vrijdag 13 september 2013 @ 09:24:22 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131119830
Mijn lijstje:
O: Brinta
T: appel
L: 3 bh m weetiknogniet. Iig 1 eitje
T: kwark m bessen
T: paprika
S: 1km hardlopen met mijn oudste bij een kidsrun O+
D: oosters kipstoofpotje m rijst
T: appel
pi_131119835
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2013 09:21 schreef Brighteyes het volgende:
Netjez hoor! _O_
Mijn vriend wilt de soep ook proeven nu ik er zo lyrisch over ben! Dus ga zo nog een klein pannetje maken ;)
pi_131119850
Vandaag komt als het goed is mijn nieuwe gewonnen BBQ binnen. O+ *O*

Vanavond simpel soep eten, morgen wil ik eigenlijk uitgebreid gaan koken voor m'n ouders. Gewoon omdat ik daar zin in heb. Maar misschien doe ik dat toch maar niet, want het is wel duur en koken zonder te kunnen ruiken of proeven is lastig.
pi_131119945
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 03:06 schreef Zeester het volgende:
Interessante info, dat laatste Vizor. Ik drink nu een hele maand niet, omdat ik genoeg heb gedronken de hele zomer. Ga dat strakjes wel weer doen, wat kan ik dan het beste drinken? Geen bier dus? Toen ik net aan het afvallen was dronk ik alleen tequila en wodka cola light, omdat ik dacht dat dat het beste was. En met uitzondering soms een gin tonic. Maar ik vind bier gewoon het lekkerst. Wijn ben ik geen liefhebber van, dus drink ik heel weinig.

SPOILER
Is eerder de dosering wat bepaald of het gunstig is of niet. :P
pi_131120119
Gewicht hetzelfde gebleven -O- dinsdag was het nog -0,5..
Maar goed moet vandaag of morgen ongesteld worden, dus zal daar wel mee te maken hebben.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 13 september 2013 @ 09:41:27 #74
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_131120148
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 09:40 schreef roos85 het volgende:
Gewicht hetzelfde gebleven -O- dinsdag was het nog -0,5..
Maar goed moet vandaag of morgen ongesteld worden, dus zal daar wel mee te maken hebben.
:Y Je houdt vocht vast.

Zelf houd ik pizza vast. En een week lang regen. Dus daar zal wel niets af zijn ook ;(
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_131120322
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 09:41 schreef eleusis het volgende:

[..]

:Y Je houdt vocht vast.
Jup.. wetende dat het er aan zit te komen en toch wel wat teleurgesteld, stom :')
quote:
Zelf houd ik pizza vast. En een week lang regen. Dus daar zal wel niets af zijn ook ;(
Ik hou liever pizza vast dan vocht ;)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_131120689
Morning :W
Gisteren geen Jillian meer gedaan ( -O- ), mijn rug is er niet zo blij mee.
Even kijken hoe het vandaag is, wil zondag nog wel kunnen bewegen tijdens het optreden.
pi_131121638
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 08:35 schreef Tink89 het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat mensen lekker vinden aan de mac, maar als jij er blij van wordt, het past in je week en je hebt er goed over nagedacht: Geniet ervan!

Ik word blijer van een lekkere salade, een lekker visje of Italiaans eten. Helaas zijn de fastfoodrestaurants die dat op een lekkere manier serveren niet dik gezaaid :D
En het moet snel en gemakkelijk, anders wordt het veel te laat voor we op de camping arriveren. Misschien neem ik wel een salade bij de Mac, hoewel ik die dan weer niet zo heel smakelijk vind.

Verder mijn lijstje:
(g)
O: magere kwark, aardbeien, beetje cruesli
T: 2x volkoren cracker met humus
L: bruin pistoletje filet, bruin bolletje rosbief
T: wilde perzik
T: courgettesoep
D: volkoren bulgursalade met grapefruit, veldsla en geitenkaas (was errug lekker) en een stukje scholfilet
T: stukje magere kaas

(v)
O: magere kwark, aardbeien, beetje cruesli
T: 2x volkoren cracker met humus
L: bruin pistoletje filet, bruin bolletje rosbief
T: schaaltje fruit met mango en meloen
D: Mac

Zoiets. Zonder problemen terug in het ritme na de vakantie, dat vind ik wel fijn. Jammer dat ik niet zo vaak kan sporten deze week, want dit weekend komt het er natuurlijk ook niet van. Vanaf maandag ook sport weer in het ritme!
  vrijdag 13 september 2013 @ 10:40:59 #78
319308 Tink89
To live is to dance
pi_131121689
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik word blijer van een lekkere salade, een lekker visje of Italiaans eten. Helaas zijn de fastfoodrestaurants die dat op een lekkere manier serveren niet dik gezaaid :D
En het moet snel en gemakkelijk, anders wordt het veel te laat voor we op de camping arriveren. Misschien neem ik wel een salade bij de Mac, hoewel ik die dan weer niet zo heel smakelijk vind.

Van waar naar waar ga je rijden? Misschien heeft er nog iemand tips...?

En anders inderdaad de salade nemen? Of zo'n saladshaker? Bestaan die nog?
pi_131121716
Als je dan toch gaat, kun je net zo goed gewoon iets nemen dat je wel lekker vind. Die salade is ook niet echt goed.
pi_131121787
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:40 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Van waar naar waar ga je rijden? Misschien heeft er nog iemand tips...?

En anders inderdaad de salade nemen? Of zo'n saladshaker? Bestaan die nog?
Amsterdam naar een gehucht in Drenthe.

Ik word niet lij van de mac, maar ik vind het voor een keer ook niet erg. Ik eet me niet vol, vind een Big mac of een McChicken best een keer lekker. Zo'n drie keer per jaar, denk ik, dus dat is te overzien. En onze dochter en mijn vriend hebben er wel echt zin in, dus we gaan gewoon daarheen.

Ik heb ook niet alle slechte voeding afgezworen, alleen beperkt tot een minimum :)
  vrijdag 13 september 2013 @ 10:51:49 #81
319308 Tink89
To live is to dance
pi_131121963
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik word niet lij van de mac, maar ik vind het voor een keer ook niet erg. Ik eet me niet vol, vind een Big mac of een McChicken best een keer lekker. Zo'n drie keer per jaar, denk ik, dus dat is te overzien. En onze dochter en mijn vriend hebben er wel echt zin in, dus we gaan gewoon daarheen.

Ik heb ook niet alle slechte voeding afgezworen, alleen beperkt tot een minimum :)
Snap ik helemaal :) Ik dacht dat je er echt niet blij van werd...

Ik heb m'n ochtend-t en m'n lunch al op en m'n maag voelt nog steeds als een bodemloze put. Volgens mij is het de tijd van de maand ofzo -O- HONGER!
pi_131122013
Mja, hier ook honger.

En hoofdpijn. ;(
pi_131122036
Ik heb vanmorgen al zoveel gegeten dat ik geen honger meer heb :Y) Nu de rest van de dag niets meer eten en het is prima.
pi_131122658
Ik zou echt graag naar de Mac gaan. Maar je kunt inderdaad beter geen salade nemen, die zijn weinig gezonder dan de broodjes! Ik mag eind november weer <3! Nu al zin in :D!

Was inderdaad allemaal gedoe vannacht. Hopelijk heeft ze snel weer nieuwe telefoon. En pakken ze die eikel op! Bah!
pi_131122727
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:54 schreef Isabeau het volgende:
Nu de rest van de dag niets meer eten en het is prima.
:D

Hier gaat het ook een lastige dag worden.
Vanavond naar een festival dus bier + churro's. Maar als ik verder normaal eet gaat het misschien nog wel meevallen.
pi_131122888
Churro's. :9 ik wil ook churro's. :9
pi_131122983
Ik heb nog nooit churro's gehad.

Wel is mijn soep bijna klaar, dus ik heb zo soep. :9
pi_131123029
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:20 schreef Zeester het volgende:
Ik zou echt graag naar de Mac gaan. Maar je kunt inderdaad beter geen salade nemen, die zijn weinig gezonder dan de broodjes! Ik mag eind november weer <3! Nu al zin in :D!

Was inderdaad allemaal gedoe vannacht. Hopelijk heeft ze snel weer nieuwe telefoon. En pakken ze die eikel op! Bah!
Zou het niet meevallen als je geen dressing over de salade doet? Die krijg je toch apart?
pi_131123089
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb nog nooit churro's gehad.

Wel is mijn soep bijna klaar, dus ik heb zo soep. :9
Ik maar één keer, en eigenlijk vielen ze toen heel erg tegen. Vette, machtige deegreepjes. Na 1 had ik het wel weer gezien. Maar toch vind ik ze zo tof. :')
pi_131123313
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zou het niet meevallen als je geen dressing over de salade doet? Die krijg je toch apart?
Maar een salade zonder dressing, daar moet ik van huilen.

(Er zijn van die dingen die ik voor ik op dieet ging met mezelf heb afgesproken nooit te doen. En 1 daarvan is salade zonder dressing eten. Een ander is een broodje bestellen en het brood niet opeten. Er waren er nog een paar, maar geloof dat ik die schaamte inmiddels goed voorbij ben)
pi_131123425
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ach eens in de zoveel tijd een keer McDonalds is ook geen probleem. Als je drie weken lang goed eet en onder je onderhoud eet, kun je er best eens een dagje overheen gaan. Een dieet is niet 'verpest' omdat je een dag per ongeluk teveel hebt gegeten, zolang dat maar heel sporadisch is, eens in de drie weken vond ik zelf altijd wel een goede.

Normaal 500kcal onder je onderhoud voor het dieet, dan een dagje 500 boven je onderhoud. Nog steeds lang niet genoeg om van aan te komen, maar het geeft je wel een ruimte van 1000kcal om eens een goede cheatmeal te hebben. Vind cheat meals ook belangrijk voor de motivatie, net die ene dag om naar uit te kijken of jezelf te belonen. En een refeed is ook goed om eens te doen. Alleen oppassen dat het niet een gewoonte wordt en je dieet er onder gaat lijden.
pi_131123527
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:48 schreef Zeester het volgende:
Maar een salade zonder dressing, daar moet ik van huilen.
:D ik heb daar geen moeite mee, ben doel op rauwe groente :9 Dressing is geen must bij mij.
pi_131123582
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D ik heb daar geen moeite mee, ben doel op rauwe groente :9 Dressing is geen must bij mij.
Ik ben ook dol op rauwe groente, maar ook een enorme sauzenliefhebber! Moet gewoon een goede (lekkere zure) dressing over de sla!
pi_131123598
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb wel graag dressing, maar niet die vieze, vette zooi van de Mac :D
Beetje balsamico (wit of rood) wat olijfolie, zulke dingen vind ik wel erg lekker.

We nemen voor ons ontbijt lekker onze eigen overheerlijke kwark mee en verder kijk ik het weekend wel uit. Ik ben blij dat onze vakantie eigenlijk heel gezond was en geen gewichtsschade heeft opgeleverd, dus hoef ik dit weekend wat minder op te letten.

Het is vandaag internationale chodoladedag, las ik op Facebook :D Dat moet toch gevierd!
pi_131124162
Ik eet bij de Mac alleen nog maar de McFlurry, ook niet echt gezond, maar wel lekker.
En de laatste 3 maanden ook dat niet meer.
pi_131124210
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:21 schreef sorcees het volgende:
Ik eet bij de Mac alleen nog maar de McFlurry, ook niet echt gezond, maar wel lekker.
En de laatste 3 maanden ook dat niet meer.
Die dingen zijn 400 tot 500 kcal...
pi_131124224
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:23 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Die dingen zijn 400 tot 500 kcal...
Eentje per 3 maanden, who cares :D
pi_131124259
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:23 schreef sorcees het volgende:

[..]

Eentje per 3 maanden, who cares :D
Mja, ik niet. ;)
Ik vind ze niet lekker genoeg om het dat "waard" te zijn. Maar geniet ervan hoor! :D
pi_131124278
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Mja, ik niet. ;)
Ik vind ze niet lekker genoeg om het dat "waard" te zijn. Maar geniet ervan hoor! :D
Nu ben ik benieuwd voor welk ijsje je wel door de knieen gaat?
pi_131124337
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:25 schreef sorcees het volgende:

[..]

Nu ben ik benieuwd voor welk ijsje je wel door de knieen gaat?
Citroen sorbet ijs van Hertog. :9
300 kcal voor een halve liter bak. :9

En Twisterwaterijsjes. :Y

Gelukkig hou ik niet van dingen als magnums en ander roomijs. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')