Hij kon ballen, maar miste de ballen om het te doen.quote:Op donderdag 12 september 2013 04:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb het nu 3x gelezen maar snap er nog steeds niets van.?
Ik haal er dat niet uit?quote:Op donderdag 12 september 2013 04:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hij kon ballen, maar miste de ballen om het te doen.
Dat is wel een duidelijke kijk op de zaken.quote:Op donderdag 12 september 2013 04:58 schreef mmPRTSR het volgende:
[..]
Ja hij is gewoon een homo die een random hoer niet durft te geven in ze bed.
Het is een wat vage OP.quote:Op donderdag 12 september 2013 05:55 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
hij zegt toch dat die dat niet is?
Beuken of eikenhout?quote:Op donderdag 12 september 2013 06:19 schreef Jan-Slagter het volgende:
Mijn zwager had daar ook last van , 2 maanden later kwam hij uit de kast.
hebben jullie lekker geslapen? kun je misschien wat uitgebreider vertellen hoe zoiets gaat want het lijkt me vrij ongemakkelijk om geen sex te hebben als er een vrouw bij je in bed ligt?quote:Op donderdag 12 september 2013 04:24 schreef Drinky het volgende:
Je kent het vast niet, want je komt je kamer nooit uit.
Vanavond voor de zoveelste keer weer mezelf en de chick teleurgesteld door letterlijk met ze te gaan slapen. Barrières houden mij tegen hun veelvuldig bezochte monumenten te doorgronden.
No homo
Kom jij je kamer nooit uit?quote:Op donderdag 12 september 2013 06:33 schreef -supergirl- het volgende:
Geen last van.
Ik leef met je mee tjap
In de praktijk valt dat reuze mee wanneer je kan kiezen tussen op de grond of ernaast in een geriefelijk bed.quote:Op donderdag 12 september 2013 06:54 schreef GroningseGast het volgende:
kun je misschien wat uitgebreider vertellen hoe zoiets gaat want het lijkt me vrij ongemakkelijk om geen sex te hebben als er een vrouw bij je in bed ligt?
ken je ts? waarom geef je antwoorden op vragen die ik aan ts stel?quote:Op donderdag 12 september 2013 07:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In de praktijk valt dat reuze mee wanneer je kan kiezen tussen op de grond of ernaast in een geriefelijk bed.
Dan gaan je wachten op de antwoorden van TS .quote:Op donderdag 12 september 2013 07:49 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
ken je ts? waarom geef je antwoorden op vragen die ik aan ts stel?
Had zomaar gekund tochquote:Op donderdag 12 september 2013 07:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zie ik er uit als een potje
quote:Op donderdag 12 september 2013 04:24 schreef Drinky het volgende:
als ik goed zat ben is het enige waar ik nog oog voor heb slapen, maakt niet uit wie er naast mij in bed ligt.quote:Op donderdag 12 september 2013 09:36 schreef Saysem het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe je dat voor elkaar krijgt. Voor het eerst slapen in één bed betekent gewoon neuken.
versieren doe ik niet aan, ze voelen zich vaak aangetrokken tot mij gewoon.quote:Op donderdag 12 september 2013 09:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Waarom zou je iemand versieren om dan samen te slapen?
Maar waarom neem je haar dan mee? Alleen slapen is veel lekkerderquote:Op donderdag 12 september 2013 11:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
als ik goed zat ben is het enige waar ik nog oog voor heb slapen, maakt niet uit wie er naast mij in bed ligt.
ik neem ze bijna nooit mee maar ga met hen, met als bedoeling te neuken, maar zodra ik dan op het bed lig gaat het lights out en lig ik heerlijk te meuren in het bed van een vreemd persoon.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar waarom neem je haar dan mee? Alleen slapen is veel lekkerder
Nou en, je hebt de ochtend ook nog. Gewoon zorgen dat ze tegen je aanligt en je haar wakker prikt.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
als ik goed zat ben is het enige waar ik nog oog voor heb slapen, maakt niet uit wie er naast mij in bed ligt.
Ja ok. Als je goed lam bent moet je ook nooit eerst gaan liggen en daarna nog iets willen doen. Ik heb mezelf ook vaak genoeg horen zeggen: 'ik ga eerst even liggen en daarna wel mijn kleren uitdoen en tanden poetsen'. Werkt niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik neem ze bijna nooit mee maar ga met hen, met als bedoeling te neuken, maar zodra ik dan op het bed lig gaat het lights out en lig ik heerlijk te meuren in het bed van een vreemd persoon.
zij was not amused en na een cockblock sessie bij mijn andere huisgenoten is ze vertrokkenquote:Op donderdag 12 september 2013 11:45 schreef EDMAN- het volgende:
zij lag naast je toen je die postte?
Wacht maar tot je getrouwd bent, dan weet je pas hoe dat voelt.quote:Op donderdag 12 september 2013 06:54 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
hebben jullie lekker geslapen? kun je misschien wat uitgebreider vertellen hoe zoiets gaat want het lijkt me vrij ongemakkelijk om geen sex te hebben als er een vrouw bij je in bed ligt?
Je moet ook niet trouwen.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:14 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wacht maar tot je getrouwd bent.
Ik zie voor een man geen voordelen aan een huwelijk?quote:Op donderdag 12 september 2013 13:14 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wacht maar tot je getrouwd bent, dan weet je pas hoe dat voelt.
Ik zie sowieso de zin er niet meer van in tegenwoordig. Bij het minste of geringste gaan mensen toch uit elkaar. Een schijnvertoning. Een publiekelijk poppenspel.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:16 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Ik zie voor een man geen voordelen aan een huwelijk?
Dat vrouwen willen trouwen dat begrijp ik wel, die worden altijd beter van een scheiding.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie sowieso de zin er niet meer van in tegenwoordig. Bij het minste of geringste gaan mensen toch uit elkaar. Een schijnvertoning. Een publiekelijk poppenspel.
Goed gezegd, Herman.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie sowieso de zin er niet meer van in tegenwoordig. Bij het minste of geringste gaan mensen toch uit elkaar. Een schijnvertoning. Een publiekelijk poppenspel.
Als je gaat trouwen moet je dat natuurlijk niet in gemeenschap van goederen doen als je enigszins aan de weg aan het timmeren bent.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:20 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Dat vrouwen willen trouwen dat begrijp ik wel, die worden altijd beter van een scheiding.
Een beetje handige vrouw wil dat niet want dat is natuurlijk helemaal niet romantisch (+ zo heeft het huwelijk geen voordeel voor haar).quote:Op donderdag 12 september 2013 13:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je gaat trouwen moet je dat natuurlijk niet in gemeenschap van goederen doen als je enigszins aan de weg aan het timmeren bent.
En je krijgt er in de regel een erectie van. Die wordt ook oncomfortabel na langer dan 5 minuten wanneer je hem niet mag gebruiken.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:24 schreef Nikmans het volgende:
Bonusklacht: Spoonen
Het is even leuk, maar na 5 minuten echt enorm oncomfortabel
Dan moet je er niet aan beginnen.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:25 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Een beetje handige vrouw wil dat niet want dat is natuurlijk helemaal niet romantisch (+ zo heeft het huwelijk geen voordeel voor haar).
Kloptquote:Op donderdag 12 september 2013 13:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En je krijgt er in de regel een erectie van. Die wordt ook oncomfortabel na langer dan 5 minuten wanneer je hem niet mag gebruiken.
die slapende arm wordt na een tijdje wel oncomfortabel jaquote:Op donderdag 12 september 2013 13:24 schreef Nikmans het volgende:
Bonusklacht: Spoonen
Het is even leuk, maar na 5 minuten echt enorm oncomfortabel
Hoe staat je vriend hier tegenover?quote:Op donderdag 12 september 2013 13:34 schreef Awesome_ het volgende:
daarom de kleine spoon zijn. nohomo
Wow, dit lijkt me zo ongemakkelijk..quote:Op donderdag 12 september 2013 04:24 schreef Drinky het volgende:
Vanavond voor de zoveelste keer weer mezelf en de chick teleurgesteld door letterlijk met ze te gaan slapen. Barrières houden mij tegen hun veelvuldig bezochte monumenten te doorgronden.
No homo
Ik vraag me ook af welke barrieres hij bedoelt.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wow, dit lijkt me zo ongemakkelijk..
Meisje mee naar huis? = neuken geldt altijd.
Is this real life? Dacht altijd dat het gebruikelijk was dat meisje met jongen mee gaat.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik neem ze bijna nooit mee maar ga met hen, met als bedoeling te neuken, maar zodra ik dan op het bed lig gaat het lights out en lig ik heerlijk te meuren in het bed van een vreemd persoon.
Vinden ze dit fijn?quote:Op donderdag 12 september 2013 11:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou en, je hebt de ochtend ook nog. Gewoon zorgen dat ze tegen je aanligt en je haar wakker prikt.
Wat maakt dat nou uit?quote:Op donderdag 12 september 2013 13:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Is this real life? Dacht altijd dat het gebruikelijk was dat meisje met jongen mee gaat.
Nou, een meisje die een ONS meeneemt naar haar huis? Komt niet zo vaak voor volgens mij, maar deze TS schijnt een 9/10 te zijn, misschien dat het daaraan ligt.quote:
Het gaat over meisjes die een kamer hebben denk ikquote:Op donderdag 12 september 2013 13:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nou, een meisje die een ONS meeneemt naar haar huis? Komt niet zo vaak voor volgens mij, maar deze TS schijnt een 9/10 te zijn, misschien dat het daaraan ligt.
Ja daar heb ik het ook over, ik noem dat gewoon huis.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:01 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Het gaat over meisjes die een kamer hebben denk ik
Als ze nog thuis wonen doen ze dat niet want dan zien de ouders hoevaak ze de benen uit elkaar doet.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja daar heb ik het ook over, ik noem dat gewoon huis.
Ik moet echt gaan clubben in een studentenstad een keertje.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:05 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als ze nog thuis wonen doen ze dat niet want dan zien de ouders hoevaak ze de benen uit elkaar doet.
Cam weg en de eagle eye opzettenquote:Op donderdag 12 september 2013 14:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik moet echt gaan clubben in een studentenstad een keertje.
Weet niet, bij mij is het altijd andersom geweest.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Is this real life? Dacht altijd dat het gebruikelijk was dat meisje met jongen mee gaat.
Bij mij ook, op mijn eigen plekje wil ik rust.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:21 schreef Drinky het volgende:
[..]
Weet niet, bij mij is het altijd andersom geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drinkieboi, ik denk dat je probleem eerder is dat JIJ op jezelf valt. En dat je helaas dus ook homo bentquote:Op donderdag 12 september 2013 11:30 schreef Drinky het volgende:
[..]
versieren doe ik niet aan, ze voelen zich vaak aangetrokken tot mij gewoon.
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 12 september 2013 14:24 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Drinkieboi, ik denk dat je probleem eerder is dat JIJ op jezelf valt. En dat je helaas dus ook homo bent
Sowieso zijn de meeste vrouwen in mijn beleving nogal gehecht aan hun eigen bed. Een beetje kerel geeft er weinig om waar hij slaapt.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:21 schreef Drinky het volgende:
[..]
Weet niet, bij mij is het altijd andersom geweest.
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:22 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Bij mij ook, op mijn eigen plekje wil ik rust.Niemand wil een 2e keer met jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezelf quoten.quote:
Jezelf quoten om een opmerking te maken naar een user omdat hij wel iets geregeld heeft wat hij niet kon = oneindigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kkhomoquote:Op donderdag 12 september 2013 15:14 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik zou 'mezelf' anders graag een keer tegenkomen
Doe je elke avond in bed toch al?quote:Op donderdag 12 september 2013 15:14 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik zou 'mezelf' anders graag een keer tegenkomen
Dit nogsteeds denken, pj en ik hebben een keer op dezelfde dag, hetzelfde uur, dezelfde minuut en seconde (!) gepost.quote:
Doe nog eens zo'n synchronisatiepost dan. Kan ik ook als ik tegelijk op m'n telefoon of ipad ingelogd ben.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:27 schreef Kola het volgende:
[..]
Dit nogsteeds denken, pj en ik hebben een keer op dezelfde dag, hetzelfde uur, dezelfde minuut en seconde (!) gepost.
Sowieso smack10 geloven op basis van kuleeuwige loserheid
Zou niet weten hoe, t was per toeval.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:29 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Doe nog eens zo'n synchronisatiepost dan. Kan ik ook als ik tegelijk op m'n telefoon of ipad ingelogd ben.
Hey, wat is dit voor soft gedoe!? Dat kan een stuk harderquote:Op donderdag 12 september 2013 15:27 schreef Kola het volgende:
[..]
Dit nogsteeds denken, pj en ik hebben een keer op dezelfde dag, hetzelfde uur, dezelfde minuut en seconde (!) gepost.
Sowieso smack10 geloven op basis van kuleeuwige loserheid
niet echt, ben er ook wel klaar mee. ciaoquote:Op donderdag 12 september 2013 15:38 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hey, wat is dit voor soft gedoe!? Dat kan een stuk harder
Mjah, ik ook wel. Stelletje topkneuzen dat het ook zijnquote:Op donderdag 12 september 2013 15:41 schreef Kola het volgende:
[..]
niet echt, ben er ook wel klaar mee. ciao
quote:Op donderdag 12 september 2013 15:41 schreef Kola het volgende:
[..]
niet echt, ben er ook wel klaar mee. ciao
Is dit het topic voor mensen met een persoonlijkheidsstoornisquote:Op donderdag 12 september 2013 15:43 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mjah, ik ook wel. Stelletje topkneuzen dat het ook zijn
ja welkomquote:Op donderdag 12 september 2013 15:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Is dit het topic voor mensen met een persoonlijkheidsstoornis?
Lijkt er wel op. Het begint met ras-narcist Drinkyboy en gaat verder met debieltjes als Smek10 en consorten.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Is dit het topic voor mensen met een persoonlijkheidsstoornis?
gezelligquote:Op donderdag 12 september 2013 15:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mooi. Ik kom ook even op mijn andere account.
quote:Op donderdag 12 september 2013 15:48 schreef Rodawa het volgende:
Gvd ben mijn wachtwoord kwijt... even geduld Puntje.
Niets mis met drinky.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:47 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Lijkt er wel op. Het begint met ras-narcist Drinkyboy en gaat verder met debieltjes als Smek10 en consorten.
Wow, op de seconde nauwkeurig!quote:
Van alle kloons die je kan kiezen, kies je hemquote:Op donderdag 12 september 2013 15:50 schreef Rodawa het volgende:
Ah, daar ben ik al. Zal ik ook met jou/mij in discussie gaan, Hugh?
Njaaaah, ik ben niet zo verguld van mensen die liever naar zichzelf kijken dan naar hun gesprekspartner.quote:
Kom maar op.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:50 schreef Rodawa het volgende:
Ah, daar ben ik al. Zal ik ook met jou/mij in discussie gaan, Hugh?
Ik een kloon? Wats met jou?quote:Op donderdag 12 september 2013 15:51 schreef Kola het volgende:
[..]
Van alle kloons die je kan kiezen, kies je hem
Hoi rodawaquote:Op donderdag 12 september 2013 15:52 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik een kloon? Wats met jou?
Hoi Hughquote:
Ja, jij bent roda's "andere account".quote:Op donderdag 12 september 2013 15:52 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik een kloon? Wats met jou?
Dat moest eigenlijk geheim blijven.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:54 schreef Kola het volgende:
[..]
Ja, jij bent roda's "andere account".
Maakt niet uit, over een kwartier is iedereen jullie weer vergeten.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:54 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat moest eigenlijk geheim blijven.
quote:
Net zoals bij onze accounts bedoel je!?quote:Op donderdag 12 september 2013 15:55 schreef Kola het volgende:
[..]
Maakt niet uit, over een kwartier is iedereen jullie weer vergeten.
Echt véél milder ben je nou ook weer niet wordenquote:Op donderdag 12 september 2013 15:58 schreef Kola het volgende:
[..]
Jij bent ook een slappe loser geworden.
Geworden? ik ben nooit veranderd.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:58 schreef Kola het volgende:
[..]
Subtielquote:Op donderdag 12 september 2013 15:58 schreef Kola het volgende:
[..]
Dan maar opgeven idd. Er komt zo weer een nieuwe chick op je pad met jouw looksquote:Op donderdag 12 september 2013 16:00 schreef Drinky het volgende:
hey jongens nu kom ik er achter dat die chick daarna nog mijn huisgenoot wilde doen en zij gecockblocked werd door weer een andere chick(die bij mijn huisgenoot was) en nu wil ze opeens weer met mij afspreken om het vanavond weer te proberen maar zo heb ik er echt geen zin meer in.
Gewoon neuken en daarna wegsturen zodat je lekker kan slapen.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:00 schreef Drinky het volgende:
hey jongens nu kom ik er achter dat die chick daarna nog mijn huisgenoot wilde doen en zij gecockblocked werd door weer een andere chick(die bij mijn huisgenoot was) en nu wil ze opeens weer met mij afspreken om het vanavond weer te proberen maar zo heb ik er echt geen zin meer in.
Zoiets in je bed laten slapenquote:Op donderdag 12 september 2013 16:00 schreef Drinky het volgende:
Dude, zou je even on topic willen blijvenquote:Op donderdag 12 september 2013 16:00 schreef Drinky het volgende:
wtf, waarom eerst inspannen om daarna te rusten als ik ook gelijk kan gaan meuren. Happy endings zijn in oost europa super goedkoop.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon neuken en daarna wegsturen zodat je lekker kan slapen.
Wat een haat.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:47 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Lijkt er wel op. Het begint met ras-narcist Drinkyboy en gaat verder met debieltjes als Smek10 en consorten.
Ik snap echt helemaal niks van jouw topic, maar is goedquote:Op donderdag 12 september 2013 16:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
wtf, waarom eerst inspannen om daarna te rusten als ik ook gelijk kan gaan meuren. Happy endings zijn in oost europa super goedkoop.
mensen die zichzelf haten en lelijk vinden omdat dat vaak heel terecht is bij henquote:Op donderdag 12 september 2013 15:47 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Eerder deed je niet mee aan dat soort trieste zooi.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geworden? ik ben nooit veranderd.
Zo ken je de echte narcist weerquote:Op donderdag 12 september 2013 16:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
mensen die zichzelf haten en lelijk vinden omdat dat vaak heel terecht is bij hen
mooie mensen
Wat voor trieste zooi heb je het over?quote:Op donderdag 12 september 2013 16:04 schreef Kola het volgende:
[..]
Eerder deed je niet mee aan dat soort trieste zooi.
homo, met je vrouwenaccountquote:Op donderdag 12 september 2013 16:04 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Zo ken je de echte narcist weer
Zoentje op je balletjes![]()
Mwoah, Drinky bijvoorbeeld heeft de helft van de tijd ZICHZELF op 'vrouw' staan.quote:
Wat denk jequote:Op donderdag 12 september 2013 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat voor trieste zooi heb je het over?
Ben jij mijn stalker ofzo?quote:Op donderdag 12 september 2013 16:10 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mwoah, Drinky bijvoorbeeld heeft de helft van de tijd ZICHZELF op 'vrouw' staan.
Jij moet wel een man zijnquote:Op donderdag 12 september 2013 11:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou en, je hebt de ochtend ook nog. Gewoon zorgen dat ze tegen je aanligt en je haar wakker prikt.
Nee, het is Chaiquote:
Ik gok op jou een kloon noemen? ik loop gewoon mee met de restquote:
Ze is iig wèl een stuk breder dan de meesten 'mannen' hierquote:
Ok dan, jammer. maar veel plezier ermee.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik gok op jou een kloon noemen? ik loop gewoon mee met de rest
Volgens mij is dat best wel alpha ja.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:05 schreef MultiBanaan het volgende:
Daar heb je echt helemaal niks aan he. Ik vind slapen met iemand anders er naast meestal wel kut, dus als het iemand is waar je verder geen reet mee hebt, is het alleen maar kutter. Die moet je neuken, anders verlaagt het je sociale status ook alleen maar ipv verhoogt.
lol xDquote:Op donderdag 12 september 2013 16:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Volgens mij is dat best wel alpha ja.Gewoon eerst je neukertje neuken en daarna weggaan en op de bank slapen ofzo. Maakt ze helemaal wild (denk ik).
#loveyourlifequote:Op donderdag 12 september 2013 16:00 schreef Drinky het volgende:
Hoezo?quote:Op donderdag 12 september 2013 16:00 schreef Drinky het volgende:
Jij weet niet dimi... Die chicks verneuken je eigen risico.quote:
zware ademhaling? Manwijf ofzoquote:Op donderdag 12 september 2013 11:40 schreef JenHermes het volgende:
Ik kan nooit slapen als er een vrouw naast me ligt. Ten eerste is het veels te warm in bed, ten tweede houd haar zware ademhaling mij wakker en ten derde bier
Zeker ook last van hooikoorts en fybromilagie?quote:Op donderdag 12 september 2013 11:40 schreef JenHermes het volgende:
Ik kan nooit slapen als er een vrouw naast me ligt. Ten eerste is het veels te warm in bed, ten tweede houd haar zware ademhaling mij wakker en ten derde bier
Je kan toch connie gebruiken...quote:Op donderdag 12 september 2013 16:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Jij weet niet dimi... Die chicks verneuken je eigen risico.
Iedereen kan een zware ademhaling krijgen in zijn of haar slaap hoorquote:
en jij bent?quote:Op donderdag 12 september 2013 16:04 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Zo ken je de echte narcist weer
Zoentje op je balletjes![]()
hehe een typisch klb internet kneusje dusquote:Op donderdag 12 september 2013 16:55 schreef Smack10 het volgende:
[..]
De huiskloon van KLB, hij heeft puntenjager en kola als account..
Ja, maar dan eentje van 38.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:57 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
hehe een typisch klb internet kneusje dus
okayquote:Op donderdag 12 september 2013 16:58 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ja, maar dan eentje van 38.
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je kan toch connie gebruiken...
[ afbeelding ]
Dit is er eentje volgePOMPt met dimi zaad...
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |