Hij kon ballen, maar miste de ballen om het te doen.quote:Op donderdag 12 september 2013 04:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb het nu 3x gelezen maar snap er nog steeds niets van.?
Ik haal er dat niet uit?quote:Op donderdag 12 september 2013 04:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hij kon ballen, maar miste de ballen om het te doen.
Dat is wel een duidelijke kijk op de zaken.quote:Op donderdag 12 september 2013 04:58 schreef mmPRTSR het volgende:
[..]
Ja hij is gewoon een homo die een random hoer niet durft te geven in ze bed.
Het is een wat vage OP.quote:Op donderdag 12 september 2013 05:55 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
hij zegt toch dat die dat niet is?
Beuken of eikenhout?quote:Op donderdag 12 september 2013 06:19 schreef Jan-Slagter het volgende:
Mijn zwager had daar ook last van , 2 maanden later kwam hij uit de kast.
hebben jullie lekker geslapen? kun je misschien wat uitgebreider vertellen hoe zoiets gaat want het lijkt me vrij ongemakkelijk om geen sex te hebben als er een vrouw bij je in bed ligt?quote:Op donderdag 12 september 2013 04:24 schreef Drinky het volgende:
Je kent het vast niet, want je komt je kamer nooit uit.
Vanavond voor de zoveelste keer weer mezelf en de chick teleurgesteld door letterlijk met ze te gaan slapen. Barrières houden mij tegen hun veelvuldig bezochte monumenten te doorgronden.
No homo
Kom jij je kamer nooit uit?quote:Op donderdag 12 september 2013 06:33 schreef -supergirl- het volgende:
Geen last van.
Ik leef met je mee tjap
In de praktijk valt dat reuze mee wanneer je kan kiezen tussen op de grond of ernaast in een geriefelijk bed.quote:Op donderdag 12 september 2013 06:54 schreef GroningseGast het volgende:
kun je misschien wat uitgebreider vertellen hoe zoiets gaat want het lijkt me vrij ongemakkelijk om geen sex te hebben als er een vrouw bij je in bed ligt?
ken je ts? waarom geef je antwoorden op vragen die ik aan ts stel?quote:Op donderdag 12 september 2013 07:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In de praktijk valt dat reuze mee wanneer je kan kiezen tussen op de grond of ernaast in een geriefelijk bed.
Dan gaan je wachten op de antwoorden van TS .quote:Op donderdag 12 september 2013 07:49 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
ken je ts? waarom geef je antwoorden op vragen die ik aan ts stel?
Had zomaar gekund tochquote:Op donderdag 12 september 2013 07:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zie ik er uit als een potje
quote:Op donderdag 12 september 2013 04:24 schreef Drinky het volgende:
Je kent het vast niet, want je komt je kamer nooit uit.
als ik goed zat ben is het enige waar ik nog oog voor heb slapen, maakt niet uit wie er naast mij in bed ligt.quote:Op donderdag 12 september 2013 09:36 schreef Saysem het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe je dat voor elkaar krijgt. Voor het eerst slapen in één bed betekent gewoon neuken.
versieren doe ik niet aan, ze voelen zich vaak aangetrokken tot mij gewoon.quote:Op donderdag 12 september 2013 09:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Waarom zou je iemand versieren om dan samen te slapen?
Maar waarom neem je haar dan mee? Alleen slapen is veel lekkerderquote:Op donderdag 12 september 2013 11:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
als ik goed zat ben is het enige waar ik nog oog voor heb slapen, maakt niet uit wie er naast mij in bed ligt.
ik neem ze bijna nooit mee maar ga met hen, met als bedoeling te neuken, maar zodra ik dan op het bed lig gaat het lights out en lig ik heerlijk te meuren in het bed van een vreemd persoon.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar waarom neem je haar dan mee? Alleen slapen is veel lekkerder
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |