Nou en, je hebt de ochtend ook nog. Gewoon zorgen dat ze tegen je aanligt en je haar wakker prikt.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
als ik goed zat ben is het enige waar ik nog oog voor heb slapen, maakt niet uit wie er naast mij in bed ligt.
Ja ok. Als je goed lam bent moet je ook nooit eerst gaan liggen en daarna nog iets willen doen. Ik heb mezelf ook vaak genoeg horen zeggen: 'ik ga eerst even liggen en daarna wel mijn kleren uitdoen en tanden poetsen'. Werkt niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik neem ze bijna nooit mee maar ga met hen, met als bedoeling te neuken, maar zodra ik dan op het bed lig gaat het lights out en lig ik heerlijk te meuren in het bed van een vreemd persoon.
zij was not amused en na een cockblock sessie bij mijn andere huisgenoten is ze vertrokkenquote:Op donderdag 12 september 2013 11:45 schreef EDMAN- het volgende:
zij lag naast je toen je die postte?
Wacht maar tot je getrouwd bent, dan weet je pas hoe dat voelt.quote:Op donderdag 12 september 2013 06:54 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
hebben jullie lekker geslapen? kun je misschien wat uitgebreider vertellen hoe zoiets gaat want het lijkt me vrij ongemakkelijk om geen sex te hebben als er een vrouw bij je in bed ligt?
Je moet ook niet trouwen.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:14 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wacht maar tot je getrouwd bent.
Ik zie voor een man geen voordelen aan een huwelijk?quote:Op donderdag 12 september 2013 13:14 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wacht maar tot je getrouwd bent, dan weet je pas hoe dat voelt.
Ik zie sowieso de zin er niet meer van in tegenwoordig. Bij het minste of geringste gaan mensen toch uit elkaar. Een schijnvertoning. Een publiekelijk poppenspel.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:16 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Ik zie voor een man geen voordelen aan een huwelijk?
Dat vrouwen willen trouwen dat begrijp ik wel, die worden altijd beter van een scheiding.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie sowieso de zin er niet meer van in tegenwoordig. Bij het minste of geringste gaan mensen toch uit elkaar. Een schijnvertoning. Een publiekelijk poppenspel.
Goed gezegd, Herman.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie sowieso de zin er niet meer van in tegenwoordig. Bij het minste of geringste gaan mensen toch uit elkaar. Een schijnvertoning. Een publiekelijk poppenspel.
Als je gaat trouwen moet je dat natuurlijk niet in gemeenschap van goederen doen als je enigszins aan de weg aan het timmeren bent.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:20 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Dat vrouwen willen trouwen dat begrijp ik wel, die worden altijd beter van een scheiding.
Een beetje handige vrouw wil dat niet want dat is natuurlijk helemaal niet romantisch (+ zo heeft het huwelijk geen voordeel voor haar).quote:Op donderdag 12 september 2013 13:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je gaat trouwen moet je dat natuurlijk niet in gemeenschap van goederen doen als je enigszins aan de weg aan het timmeren bent.
En je krijgt er in de regel een erectie van. Die wordt ook oncomfortabel na langer dan 5 minuten wanneer je hem niet mag gebruiken.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:24 schreef Nikmans het volgende:
Bonusklacht: Spoonen
Het is even leuk, maar na 5 minuten echt enorm oncomfortabel
Dan moet je er niet aan beginnen.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:25 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Een beetje handige vrouw wil dat niet want dat is natuurlijk helemaal niet romantisch (+ zo heeft het huwelijk geen voordeel voor haar).
Kloptquote:Op donderdag 12 september 2013 13:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En je krijgt er in de regel een erectie van. Die wordt ook oncomfortabel na langer dan 5 minuten wanneer je hem niet mag gebruiken.
die slapende arm wordt na een tijdje wel oncomfortabel jaquote:Op donderdag 12 september 2013 13:24 schreef Nikmans het volgende:
Bonusklacht: Spoonen
Het is even leuk, maar na 5 minuten echt enorm oncomfortabel
Hoe staat je vriend hier tegenover?quote:Op donderdag 12 september 2013 13:34 schreef Awesome_ het volgende:
daarom de kleine spoon zijn. nohomo
Wow, dit lijkt me zo ongemakkelijk..quote:Op donderdag 12 september 2013 04:24 schreef Drinky het volgende:
Je kent het vast niet, want je komt je kamer nooit uit.
Vanavond voor de zoveelste keer weer mezelf en de chick teleurgesteld door letterlijk met ze te gaan slapen. Barrières houden mij tegen hun veelvuldig bezochte monumenten te doorgronden.
No homo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |