Hier hebben alle grote namen tegenwoordig andere ciders dan alleen appelquote:
Het moet met appel anders is het vaakquote:Op woensdag 11 september 2013 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier hebben alle grote namen tegenwoordig andere ciders dan alleen appel
Strongbow, Magners, Bulmers en Kopparberg
Bulmersquote:Op woensdag 11 september 2013 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier hebben alle grote namen tegenwoordig andere ciders dan alleen appel
Strongbow, Magners, Bulmers en Kopparberg
Hoezo?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Elke 4e dinsdag haat ik mijn werk niet
Niet allemaal hoor. Nou ja, smaken verschillen natuurlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 21:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het moet met appel anders is het vaak
Dikke geldlading op mijn rekeningquote:
Ik hou sowieso niet heel erg van cider, doe mij maar gewoon bierquote:Op woensdag 11 september 2013 21:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet allemaal hoor. Nou ja, smaken verschillen natuurlijk
Fair enough, ik hou ook wel van bier, vooral Stella Artois of Kronenbourg. Fosters en Carling vind ik ronduit smerigquote:Op woensdag 11 september 2013 21:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet heel erg van cider, doe mij maar gewoon bier
Vooral heel veel aan het werk en de rest van de tijd m'n vriendje aan het knuffelenquote:
I was working on itquote:Op woensdag 11 september 2013 21:37 schreef Stuart het volgende:
Die Sinterklaas mag wel uit de OP Ess
Ik vond het wel een goede vervangingquote:
Geen idee, maar hij stond er al een paar topics dacht ik te zienquote:
Me too want appelsquote:Op woensdag 11 september 2013 21:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond het wel een goede vervanging
In Engeland staat een Grolsch-brouwerij, doe er je voordeel meequote:Op woensdag 11 september 2013 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fair enough, ik hou ook wel van bier, vooral Stella Artois of Kronenbourg. Fosters en Carling vind ik ronduit smerig
ah, het was geen UI dusquote:Op woensdag 11 september 2013 21:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij stond er al een paar topics dacht ik te zien
Ik ben er eentje aan het etenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Niet dat ik weetquote:
Dat heb ik nooit geweten. Vroeger zag je Grolsch nog wel eens in de kroeg maar dat is eigenlijk niet meerquote:Op woensdag 11 september 2013 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In Engeland staat een Grolsch-brouwerij, doe er je voordeel mee
Ik heb deze week juist helemaal geen trekquote:Op woensdag 11 september 2013 21:41 schreef Koen66 het volgende:
ik heb zin in comfort food, chips ofzo
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben er eentje aan het etenIk dacht dat het door de cider kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Nou, zondig en help yourself zou ik zeggenquote:Op woensdag 11 september 2013 21:41 schreef Koen66 het volgende:
ik heb vrijwel altijd trekquote:Op woensdag 11 september 2013 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb deze week juist helemaal geen trek
Heeft misschien onbewust als extra associatie gewerktquote:Op woensdag 11 september 2013 21:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat het door de cider kwam
Ik heb gister een pizza gemaakt met geroosterde paprikasaus ipv tomatensaus eropquote:
Ik las kutspierquote:Op woensdag 11 september 2013 21:42 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar zo richting bed. Hopelijk lukt het werken morgen een beetje met mijn kuitspier blessure![]()
![]()
kuitspier? how come?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:42 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar zo richting bed. Hopelijk lukt het werken morgen een beetje met mijn kuitspier blessure![]()
![]()
Praktisch wel, met jouw werkquote:Op woensdag 11 september 2013 21:42 schreef Bos81 het volgende:
![]()
zonde welquote:Op woensdag 11 september 2013 21:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit geweten. Vroeger zag je Grolsch nog wel eens in de kroeg maar dat is eigenlijk niet meer
Heineken heeft 'natuurlijk' S&N overgenomen en is nu de eigenaar van onder meer Strongbow. Je ziet veel Heineken en Amstel als Nederlandse bieren.
Hoiquote:
Ik had net even de neiging om de frituur aan te zwengelen, maar ik heb de verleiding kunnen weerstaanquote:Op woensdag 11 september 2013 21:41 schreef Koen66 het volgende:
haiquote:
beterquote:Op woensdag 11 september 2013 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had net even de neiging om de frituur aan te zwengelen, maar ik heb de verleiding kunnen weerstaan
Nicequote:Op woensdag 11 september 2013 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heeft misschien onbewust als extra associatie gewerkt
quote:
VAquote:
Het enige 'snack' voer da tik in huis heb ik kroepoek..quote:Op woensdag 11 september 2013 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had net even de neiging om de frituur aan te zwengelen, maar ik heb de verleiding kunnen weerstaan
komt door sabmiller overnamequote:Op woensdag 11 september 2013 21:41 schreef Stuart het volgende:
Dat heb ik nooit geweten. Vroeger zag je Grolsch nog wel eens in de kroeg maar dat is eigenlijk niet meer
Hey Stuartquote:
Hoi, ik ben essquote:
Dat klinkt vrij pijnlijk Bos. Fingers crossed voor morgen dan maar. Welterusten manquote:Op woensdag 11 september 2013 21:42 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Gisteren tijdens de warm up van de training schoot het er in. Misschien net te lang gedribbeld alvorens het rekken en strekken begon.quote:
Ach, ik drink toch geen Nederlandse bieren eigenlijkquote:
quote:
ik drink alle bieren eigenlijk welquote:Op woensdag 11 september 2013 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, ik drink toch geen Nederlandse bieren eigenlijk
Wel zonde inderdaad dat zij Grolsch hebben overgenomen. Heineken is wel groot als eigenaar nu hier, ik had liever gezien dat zij Grolsch hadden ingelijfdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel witte wijn en rosé, en ciders, en mixdrankjes af en toe
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik ben LittleBrownie, aangenaamquote:
Dat klinkt goed.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:44 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Bedrijfsfeest was echt heel erg leuk trouwens
Daarom.quote:
Dat vind ik dan ook geen bier en niet te zuipenquote:Op woensdag 11 september 2013 21:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik drink alle bieren eigenlijk wel
Alleen Guiness vind ik wat minder
Aangenaamquote:Op woensdag 11 september 2013 21:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben LittleBrownie, aangenaam
Bier en ciderquote:Op woensdag 11 september 2013 21:46 schreef essnhills het volgende:
Heeft iemand wel eens snakebite gehad?
Vrijdagquote:Op woensdag 11 september 2013 21:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt goed.
Wanneer is je vriend eigenlijk vertrokken naar Taiwan?
Ja inderdaad.. Ga je nou een kleinere wijk doen oid?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daarom.
Ik heb vanmiddag (woensdag is mijn standaard vrije dag) wel even naar werk gebeld dat ik hier hinder van ondervind. Vond ik wel zo sociaal in kader van de planning..
Ooooh, pas nog maar. Dan duurt het wachten dus wel lang. Wat gaat hij daar eigenlijk studerenquote:
Ja, hij komt waarschijnlijk eind maart begin april ergens weer terug. Datum is nog niet bekendquote:Op woensdag 11 september 2013 21:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oeioei is ie nu een half jaar weg?
Jammer dat het zo'n roteind weg isquote:Op woensdag 11 september 2013 21:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, hij komt waarschijnlijk eind maart begin april ergens weer terug. Datum is nog niet bekend
wow, heftigquote:Op woensdag 11 september 2013 21:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, hij komt waarschijnlijk eind maart begin april ergens weer terug. Datum is nog niet bekend
Waarschijnlijk wel. Dat is denk ik ook afhankelijk van de hoeveelheid die er voor mijn wijk is. Maar misschien laten ze me met iemand mee gaan om een nieuwe wijk te leren....quote:Op woensdag 11 september 2013 21:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. Ga je nou een kleinere wijk doen oid?
Ik laat 't even nadat ik zo'n beetje geroofied werd door m'n eigen broertje vanmiddagquote:
Dat zal niet gebeuren vanavond want mijn ouders zijn thuisquote:
Ja, daarom ben ik nu een beetje 'raar'quote:Op woensdag 11 september 2013 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooooh, pas nog maar. Dan duurt het wachten dus wel lang. Wat gaat hij daar eigenlijk studeren
moequote:
Mik niks. Kan gewoon.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat zal niet gebeuren vanavond want mijn ouders zijn thuis
Fair enough. Dan maar gewoon lekker genietenquote:Op woensdag 11 september 2013 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat zal niet gebeuren vanavond want mijn ouders zijn thuis
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Dat is denk ik ook afhankelijk van de hoeveelheid die er voor mijn wijk is. Maar misschien laten ze me met iemand mee gaan om een nieuwe wijk te leren....
Dat merk ik morgen wel.
![]()
![]()
arme schatquote:
Weet je al wat het nou was?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:49 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik laat 't even nadat ik zo'n beetje geroofied werd door m'n eigen broertje vanmiddag
Was dat met dat flesje 'water'?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:49 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik laat 't even nadat ik zo'n beetje geroofied werd door m'n eigen broertje vanmiddag
De whiskey/cola verhouding is dan wel 50/50quote:Op woensdag 11 september 2013 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fair enough. Dan maar gewoon lekker genieten
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jammer dat het zo'n roteind weg is
quote:
gaat wel overquote:Op woensdag 11 september 2013 21:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik nu een beetje 'raar'Het ene moment wil ik gewoon met niemand praten maar gewoon suf een serie kijken ofzo, en het volgende moment wil ik naar een feest ofzo.. Maargoed, het gaat wel wennen, het is nu ook nog het idee dat ie ineens aan de andere kant van de wereld zit en we niet 'zomaar' naar elkaar toe kunnen enzo
![]()
Hij gaat daar keuzevakken volgen voor zijn master
Dat lijkt me ook wel erg lastig. Ik ben nooit zo in een relatie geweest als dat jij bent maar ik snap wel dat je het er moeilijk mee hebtquote:Op woensdag 11 september 2013 21:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik nu een beetje 'raar'Het ene moment wil ik gewoon met niemand praten maar gewoon suf een serie kijken ofzo, en het volgende moment wil ik naar een feest ofzo.. Maargoed, het gaat wel wennen, het is nu ook nog het idee dat ie ineens aan de andere kant van de wereld zit en we niet 'zomaar' naar elkaar toe kunnen enzo
![]()
Hij gaat daar keuzevakken volgen voor zijn master
Valt wel mee eigenlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
arme schatZware schooldag?
Whiskey mengen...quote:Op woensdag 11 september 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De whiskey/cola verhouding is dan wel 50/50
Nee maar ik kan niet even een goede hoeveelheid naar boven smokkelen.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Denken dat alcohol niet werkt als je ouders er zijn
Dat zegt hij toch niet? Denk dat zijn ouders het alleen niet zo leuk vinden als hij op een schooldag bezopen door de keuken kruiptquote:Op woensdag 11 september 2013 21:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Denken dat alcohol niet werkt als je ouders er zijn
Dan zal ik maar eens onder de wol gaanquote:Op woensdag 11 september 2013 21:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Valt wel mee eigenlijk
Morgen moet ik tot 6 uur rip
Zo, nou ja, jij liever dan ik. Ik zou dat veel te snel drinkenquote:Op woensdag 11 september 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De whiskey/cola verhouding is dan wel 50/50
Het is red label. Dat kan je amper whiskey noemenquote:Op woensdag 11 september 2013 21:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Whiskey mengen...
mijn hart breekt..
Dan kan het wel jaquote:Op woensdag 11 september 2013 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is red label. Dat kan je amper whiskey noemen
Ik ook, maar het is 1 glas maar, dusjaquote:Op woensdag 11 september 2013 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo, nou ja, jij liever dan ik. Ik zou dat veel te snel drinken
Daar heb je de jongens toch voor?quote:
Cheers mate!quote:Op woensdag 11 september 2013 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is 1 glas maar, dusja
14 euro voor een liter in de aanbieding bij de gall&gallquote:
Jaquote:
We hebben maandag bijna een uur geskypedquote:Op woensdag 11 september 2013 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat wel over
Maar vaak Skypen ofzo
Het is nu gewoon even wennen en raar enzoquote:Op woensdag 11 september 2013 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel erg lastig. Ik ben nooit zo in een relatie geweest als dat jij bent maar ik snap wel dat je het er moeilijk mee hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Kijk eens in je onderbroekquote:Op woensdag 11 september 2013 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat haat ik dit, 2 seconde geleden iets in de hand. Nu weg
Dat heb ik ook, met een vleugje alcohol en prikquote:
jijquote:Op woensdag 11 september 2013 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, met een vleugje alcohol en prik
Ik heb gewoon een flesje water staan hierquote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
We hebben maandag bijna een uur geskyped
[..]
Het is nu gewoon even wennen en raar enzo![]()
Vooral de afgelopen paar dagen.. Iedereen wil me steunen enzo en dan moe tik alleen maar huilen![]()
Eerst natuurlijk m'n ouders, de dag erna m'n collega's, daarna andere familieleden, nu m'n huisgenoten, vrienden, studiegenotenHet is allemaal heel lief maar helpt niet echt nu
![]()
Gelukkig zijn er genoeg mensen om je heen die om je gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Ik heb het weer, ik zocht een boek. Maar ik gebruikte hem als muismatquote:Op woensdag 11 september 2013 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kijk eens in je onderbroek
Uhuhquote:Op woensdag 11 september 2013 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er genoeg mensen om je heen die om je geven
Ook goedquote:Op woensdag 11 september 2013 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een flesje water staan hier
Gezondquote:Op woensdag 11 september 2013 21:53 schreef essnhills het volgende:
En bij mij is het ook echt water trouwens..uit de kraan enzo
Die "krijg" ik misschien in mijn nieuwe flatjequote:
zeg dat danquote:Op woensdag 11 september 2013 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Ken ik jou?''
Mens, je hebt dit weekend de halve nacht tegen me aangehangen met je dronken kop
Zei treinmeisje dat?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Ken ik jou?''
Mens, je hebt dit weekend de halve nacht tegen me aangehangen met je dronken kop
En ik had ook nog net een appel gegetenquote:
Ik heb een wasbakquote:Op woensdag 11 september 2013 21:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die "krijg" ik misschien in mijn nieuwe flatje
Moet het wel zelf betalen, maar die middelen heb ik er al voor![]()
Alcohol is a solutionquote:Op woensdag 11 september 2013 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Alcohol doesn't solve anything. But neither does milk.''
Heerlijk manquote:Op woensdag 11 september 2013 21:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die "krijg" ik misschien in mijn nieuwe flatje
Moet het wel zelf betalen, maar die middelen heb ik er al voor![]()
zoiets zei ik ook. ''Oooooh ben jij dat?''quote:
je moet gewoon die fles overschenken in pet fles en dan naar boven nemenquote:Op woensdag 11 september 2013 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Echt welquote:Op woensdag 11 september 2013 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat moet ik ook wat vaker doen eigenlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik had ook nog net een appel gegeten![]()
"Ja, daten?"quote:Op woensdag 11 september 2013 21:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zoiets zei ik ook. ''Oooooh ben jij dat?''
Preciesquote:Op woensdag 11 september 2013 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hahaha ironisch dat je melk voor die zin gebruikt, als je enorm hebt gezopen en je voelt je niet helemaal lekker en je drinkt een beetje melk breekt dat de alcohol af in je bloed, dus ja, melk lost wel dingen opquote:Op woensdag 11 september 2013 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Misschien eens proberen ipv alles te combineren in dat drankje van jequote:Op woensdag 11 september 2013 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat moet ik ook wat vaker doen eigenlijk
Hey Toto jongen, hoe is je dag verlopen?quote:
Als jij nu even je bek houd, ik snap dat het grappig is, maar niet voor mij gr.quote:
#scheikundehumorquote:
Als ik melk drink na het drinken kots ik alles onder.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
Hahaha ironisch dat je melk voor die zin gebruikt, als je enorm hebt gezopen en je voelt je niet helemaal lekker en je drinkt een beetje melk breekt dat de alcohol af in je bloed, dus ja, melk lost wel dingen op
Het is een quotequote:Op woensdag 11 september 2013 21:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
Hahaha ironisch dat je melk voor die zin gebruikt, als je enorm hebt gezopen en je voelt je niet helemaal lekker en je drinkt een beetje melk breekt dat de alcohol af in je bloed, dus ja, melk lost wel dingen op
Scheikundequote:Op woensdag 11 september 2013 21:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als jij nu even je bek houd, ik snap dat het grappig is, maar niet voor mij gr.
[..]
#scheikundehumor
Ik type heel sloom nu.quote:
Melk zorgt er ook voor dat je niet stinkt naar knoflook als je dat hebt gegetenquote:Op woensdag 11 september 2013 21:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik moet maar weer eens Lipton Ice tea halen ofzo, die halve literflessen hebben daar een makkelijke grote opening voor.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet gewoon die fles overschenken in pet fles en dan naar boven nemen
Sciencequote:Op woensdag 11 september 2013 21:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ScheikundeNatuurkunde
Science
betanerdje zijnquote:Op woensdag 11 september 2013 21:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ScheikundeNatuurkunde
Science
Ja, ik ben zo na het werk vooral van het gemakquote:Op woensdag 11 september 2013 21:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien eens proberen ipv alles te combineren in dat drankje van je
Heb je het tegen mij?quote:
Wel goed maar zwaarquote:Op woensdag 11 september 2013 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hey Toto jongen, hoe is je dag verlopen?
Mij helpt het altijd wel en ik heb het een paar andere mensen aanbevolen en die zeiden ook dat het werkte. Ligt gewoon aan de koeien in Engeland.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik melk drink na het drinken kots ik alles onder.
Heerlijk weer even als vanouds wat tempo erin juistquote:
Dan heb je gewoon swag hoorquote:
awww kusjequote:Op woensdag 11 september 2013 21:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik date niemand meer.
quote:
Milk, drink of the godsquote:Op woensdag 11 september 2013 21:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Melk zorgt er ook voor dat je niet stinkt naar knoflook als je dat hebt gegeten![]()
En als je iets pittigs gegeten hebt helpt het ook
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heerlijk weer even als vanouds wat tempo erin juist
Ik raak ook enorm benauwd van melk, misschien heeft het daar mee te makenquote:Op woensdag 11 september 2013 21:57 schreef Dearest het volgende:
[..]
Mij helpt het altijd wel en ik heb het een paar andere mensen aanbevolen en die zeiden ook dat het werkte. Ligt gewoon aan de koeien in Engeland.
nicequote:Op woensdag 11 september 2013 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heerlijk weer even als vanouds wat tempo erin juist
Hier wel okay thanks. Iets minder vermoeiend of dat nog niet echt? Bestaat er nog geen andere oplossing om op je werk te komen die wel betaalbaar isquote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon swag hoor
Geilig nog welquote:Op woensdag 11 september 2013 21:57 schreef Dearest het volgende:
[..]
Milk, drink of the gods
Hebben die mensen in India toch wel gelijk dat koeien geilig zijn
HAHAHA kut te laat geeditquote:Op woensdag 11 september 2013 21:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geilig nog wel
Ik hou sowieso van melk
Wat leuk, zou wel stoer zijn als je er nog voor de kerst in kanquote:Op woensdag 11 september 2013 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De verhuizing komt ook steeds dichterbij. Begin December als het goed is. Ze zijn dan nog wel niet helemaal klaar met het complex, maar het gedeelte waar we met de woonbegeleiding gaan wonen, is dan al opgeleverd.
baardjesquote:
Niet iedereen kan goed tegen koeienmelk hoorquote:Op woensdag 11 september 2013 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik raak ook enorm benauwd van melk, misschien heeft het daar mee te maken
Ik dacht dat het een bitch was, first you marry one and then you diequote:
Nee hoor. Mijn levenquote:
quote:
kan ookquote:Op woensdag 11 september 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een bitch was, first you marry one and then you die
.5 is naar bovenquote:Op woensdag 11 september 2013 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
rond 5 af naar boven of beneden. ben even vergeten
Boven.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Naar boven natuurlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
aka baasquote:Op woensdag 11 september 2013 21:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LB is gewoon een gezonde mix van hipster en nerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
aka baasIk bedoelde het positief hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Als je voor een toets een 5.5 haalt rond ik toch lekker naar boven afquote:Op woensdag 11 september 2013 22:00 schreef essnhills het volgende:
Ik zou naar beneden af ronden als ik jou was, gewoon om lekker rebels te zijn
Dat ziet er wel naar uit. Dan kan ik pa mooi uitnodigen. Hoewel ik dat toch doe, mocht ik hier nog wonen.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat leuk, zou wel stoer zijn als je er nog voor de kerst in kan
Truequote:Op woensdag 11 september 2013 22:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je voor een toets een 5.5 haalt rond ik toch lekker naar boven af
REBELS!!!quote:Op woensdag 11 september 2013 22:00 schreef essnhills het volgende:
Ik zou naar beneden af ronden als ik jou was, gewoon om lekker rebels te zijn
Weet ik hoorquote:Op woensdag 11 september 2013 22:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik bedoelde het positief hoor
Dat is wel leuk als jullie dat samen kunnen vieren in je nieuwe woning!quote:Op woensdag 11 september 2013 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat ziet er wel naar uit. Dan kan ik pa mooi uitnodigen. Hoewel ik dat toch doe, mocht ik hier nog wonen.
En dan vuurwerk met oude en nieuw kijken vanaf het balkon. Want dan zit ik minimaal op 5 hoog...
Ja, ik heb het wat aangepastquote:Op woensdag 11 september 2013 22:01 schreef essnhills het volgende:
Maarreh, hoe was het de afgelopen tijd hier? Ik zie dat we een compleet nieuwe OP hebben (en zelfs een andere naam) en dat ik nu als derde in het UI rijtje sta
Je bent ook een baas hoorquote:Op woensdag 11 september 2013 22:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Weet ik hoorMaar m'n reactie
Je bent moequote:Op woensdag 11 september 2013 22:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Weet ik hoorMaar m'n reactie
Ik zie hetquote:
Ik wil het sowieso hebben, ik twijfel alleen nog of ik moet wachten tot 10.9.1 uitkomtquote:Op woensdag 11 september 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LB, stu, ik draai nu de beta van de volgende OS X die eind Oktober uit komt en er zitten leuke updates inZal waarschijnlijk iets van 25 euro kosten, is het zeker waard
Gewoon linux draaien als echte hipster toch, nog gratis ookquote:Op woensdag 11 september 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LB, stu, ik draai nu de beta van de volgende OS X die eind Oktober uit komt en er zitten leuke updates inZal waarschijnlijk iets van 25 euro kosten, is het zeker waard
Miniempjequote:
Welterusten man en succes morgen met lopen!quote:
Ik koop altijd de volgende OSquote:Op woensdag 11 september 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Weltrusten en werkse morgenquote:
Stuwie is always recalcitrant jeweetzzquote:
Hebben we dan een mini als trouwauto?quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je bent ook een baas hoorEen kleintje
Ik had de 'oude' users bovenaan gezet (obviously) en de grote groep uit het voormalige JNG SC daaronderquote:Op woensdag 11 september 2013 22:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stuwie is always recalcitrant jeweetzz
Regel ikquote:Op woensdag 11 september 2013 22:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hebben we dan een mini als trouwauto?
Zoiets had ik ook al bedacht jaquote:Op woensdag 11 september 2013 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had de 'oude' users bovenaan gezet (obviously) en de grote groep uit het voormalige JNG SC daaronder
Heel goedquote:Op woensdag 11 september 2013 22:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook al bedacht ja![]()
ja, als ze wakker zijn helpen ze welquote:Op woensdag 11 september 2013 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb je de jongens toch voor?
Ik zit in beta 3 nu en ze zijn al bij 7. Alleen elke keer updaten duurt zo lang, dus doe ik vanavond wel als ik mijn bed in ga en morgen ochtend voor ik ontbijt, want anders ben je weer een half uur verderquote:Op woensdag 11 september 2013 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil het sowieso hebben, ik twijfel alleen nog of ik moet wachten tot 10.9.1 uitkomt
Snap wel dat ze nu in bed liggen hoorquote:Op woensdag 11 september 2013 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, als ze wakker zijn helpen ze wel
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon linux draaien als echte hipster toch, nog gratis ook
Zo af en toe ben ik nog wel eens intelligentachtigquote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik koop altijd de volgende OS
Jij weetquote:
Het snellere Safari, beter gebruik van het geheugen en een langere batterijduur klinkt superquote:Op woensdag 11 september 2013 22:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit in beta 3 nu en ze zijn al bij 7. Alleen elke keer updaten duurt zo lang, dus doe ik vanavond wel als ik mijn bed in ga en morgen ochtend voor ik ontbijt, want anders ben je weer een half uur verder
Maar tabbladen in je finder, stuk snellere safari, labeling in finder, maps op je mac en een veel beter geheugen gebruik. Sowieso een accu die een een paar % langer meegaatEn nog een paar dingetjes die ik niet onthouden heb en misschien wat minder belangrijk zijn
Windows 8.1 hierquote:Op woensdag 11 september 2013 22:05 schreef essnhills het volgende:
Ik ben zo hip, ik heb een acer laptop uit 2008 met windows 7 erop
Ik realiseer me even dat ik 1800 FUCKING EURO aan een laptop heb uitgegevenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:05 schreef essnhills het volgende:
Dat ben jij sowieso welquote:Op woensdag 11 september 2013 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo af en toe ben ik nog wel eens intelligentachtig
Meeloperquote:
Nee, die oude bakken vind ik niet leukquote:
Tabbladen in finder ook. Als je het in je browser wil, is het ook handig in je finderquote:Op woensdag 11 september 2013 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het snellere Safari, beter gebruik van het geheugen en een langere batterijduur klinkt super
1800 euro aan een laptop die je waarschijnlijk over 2 jaar ofzo alweer vervangtquote:Op woensdag 11 september 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik realiseer me even dat ik 1800 FUCKING EURO aan een laptop heb uitgegeven
Ik
Liever Windows 7 dan Windows 8quote:Op woensdag 11 september 2013 22:05 schreef essnhills het volgende:
quote:
Ik krijg meer haat dan ik geef, laat mequote:
no haatquote:Op woensdag 11 september 2013 22:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik krijg meer haat dan ik geef, laat me
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik realiseer me even dat ik 1800 FUCKING EURO aan een laptop heb uitgegeven
Ik
de nieuwe BMW Mini's dusquote:Op woensdag 11 september 2013 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, die oude bakken vind ik niet leuk![]()
Met dit ding ga ik afstuderen.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
1800 euro aan een laptop die je waarschijnlijk over 2 jaar ofzo alweer vervangt
Ik zou het niet weten, ikheb nog nooit windowns 8 gebruikt..quote:
Kan me daar niet zoveel bij voorstellen, moet ik eerst zienquote:Op woensdag 11 september 2013 22:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tabbladen in finder ook. Als je het in je browser wil, is het ook handig in je finder
nog niet te koop maar al wel downloadbaar bij Microsoftquote:
Nou vooruit, je hebt een redelijk geldig excuus..quote:Op woensdag 11 september 2013 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja, als ICT-er moet je alles uitproberen he
Nee joh, die gaat wel een jaar of 5 mee hoorquote:Op woensdag 11 september 2013 22:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
1800 euro aan een laptop die je waarschijnlijk over 2 jaar ofzo alweer vervangt
En wanneer is dat?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met dit ding ga ik afstuderen.
Werkt best wel het zelfde als safari.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan me daar niet zoveel bij voorstellen, moet ik eerst zien
Over 4 jaar, ben net begonnenquote:
Ik vind het een nachtmerrie. Het is mooi om te zien maar in gebruik vind ik het onprettigquote:Op woensdag 11 september 2013 22:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ikheb nog nooit windowns 8 gebruikt..
quote:
Niet extreem veel verschil, behalve dat 8 zoveel sneller opstartquote:
Die van mij ook, maar deze was is 2008 iets van 600 euro..quote:Op woensdag 11 september 2013 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh, die gaat wel een jaar of 5 mee hoor
Ik dacht pas ergens in Oktober. Dus de startknop is nu officieel terugquote:Op woensdag 11 september 2013 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog niet te koop maar al wel downloadbaar bij Microsoft
Deze is ook dun genoegquote:Op woensdag 11 september 2013 22:08 schreef LittleBrownie het volgende:
Die nieuwe MB Pro's zijn dun man
quote:
Daar gebruik ik het alleen maar dus het klinkt positiefquote:Op woensdag 11 september 2013 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Werkt best wel het zelfde als safari.
De retina's, ja, die zijn mooiquote:Op woensdag 11 september 2013 22:08 schreef LittleBrownie het volgende:
Die nieuwe MB Pro's zijn dun man
yepquote:Op woensdag 11 september 2013 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht pas ergens in Oktober. Dus de startknop is nu officieel terug
Krijg je met Acerquote:Op woensdag 11 september 2013 22:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn acertelefoon stopte laatst ineens met werken
quote:
Nou, ik vind 8 onoverzichtelijkquote:Op woensdag 11 september 2013 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Niet extreem veel verschil, behalve dat 8 zoveel sneller opstart
Ik had er vista opstaan, en toen was m'n broer zo lief om een jaar of 2 terug m'n laptop op te schonen en gelijk vista er af te gooien en 7 erop te zetten, hele verbeteringquote:Op woensdag 11 september 2013 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Niet extreem veel verschil, behalve dat 8 zoveel sneller opstart
Wel goed dat je er nog altijd mee kunt werken danquote:Op woensdag 11 september 2013 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die van mij ook, maar deze was is 2008 iets van 600 euro..
Acerfoon hier is gejat in Mexicoquote:Op woensdag 11 september 2013 22:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn acertelefoon stopte laatst ineens met werken
Dat is wel een grote plus denk ikquote:
http://www.apple.com/nl/osx/preview/quote:Op woensdag 11 september 2013 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar gebruik ik het alleen maar dus het klinkt positief
Laptop doet het inmiddels al ruim 5 jaarquote:
Deels dus te danken aan m'n handige broerquote:Op woensdag 11 september 2013 22:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel goed dat je er nog altijd mee kunt werken dan
Ja dat mis ik dus. Er is wel een app voor op OS X, maar die kost dan weer een 10tjequote:Op woensdag 11 september 2013 22:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind de optie van 2 schermen naast elkaar zetten in windows handigggggg!
Die mexicanen willen ook hip zijnquote:Op woensdag 11 september 2013 22:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Acerfoon hier is gejat in Mexico
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 11 september 2013 22:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www.apple.com/nl/osx/preview/
Niet gratis ergens te vinden?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat mis ik dus. Er is wel een app voor op OS X, maar die kost dan weer een 10tje
Mijne langerquote:Op woensdag 11 september 2013 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laptop doet het inmiddels al ruim 5 jaar![]()
wat.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil iets klein en schattigs slaan.
Sorry dearquote:Op woensdag 11 september 2013 22:10 schreef Dearest het volgende:
Jullie praten over supercoole laptops en ik kan amper meelezen omdat die van mij zo sloom is dat ie bij t scrollen steeds vastlooptDe ironie
Laat me met rustquote:Op woensdag 11 september 2013 22:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil iets klein en schattigs slaan.
Android 2.3quote:Op woensdag 11 september 2013 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die mexicanen willen ook hip zijn
Nog niet gekeken, zag het snel tijdens college kunstfilo vanmiddagquote:Op woensdag 11 september 2013 22:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet gratis ergens te vinden?
Ik heb het iets van 6 maanden op een andere laptop. Ik vind het nog altijd vrij lastigquote:Op woensdag 11 september 2013 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik draai al een jaar 8, het went
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |