Dat heb ik nooit geweten. Vroeger zag je Grolsch nog wel eens in de kroeg maar dat is eigenlijk niet meerquote:Op woensdag 11 september 2013 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In Engeland staat een Grolsch-brouwerij, doe er je voordeel mee
Ik heb deze week juist helemaal geen trekquote:Op woensdag 11 september 2013 21:41 schreef Koen66 het volgende:
ik heb zin in comfort food, chips ofzo
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben er eentje aan het etenIk dacht dat het door de cider kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Nou, zondig en help yourself zou ik zeggenquote:Op woensdag 11 september 2013 21:41 schreef Koen66 het volgende:
ik heb vrijwel altijd trekquote:Op woensdag 11 september 2013 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb deze week juist helemaal geen trek
Heeft misschien onbewust als extra associatie gewerktquote:Op woensdag 11 september 2013 21:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat het door de cider kwam
Ik heb gister een pizza gemaakt met geroosterde paprikasaus ipv tomatensaus eropquote:
Ik las kutspierquote:Op woensdag 11 september 2013 21:42 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar zo richting bed. Hopelijk lukt het werken morgen een beetje met mijn kuitspier blessure![]()
![]()
kuitspier? how come?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:42 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar zo richting bed. Hopelijk lukt het werken morgen een beetje met mijn kuitspier blessure![]()
![]()
Praktisch wel, met jouw werkquote:Op woensdag 11 september 2013 21:42 schreef Bos81 het volgende:
![]()
zonde welquote:Op woensdag 11 september 2013 21:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit geweten. Vroeger zag je Grolsch nog wel eens in de kroeg maar dat is eigenlijk niet meer
Heineken heeft 'natuurlijk' S&N overgenomen en is nu de eigenaar van onder meer Strongbow. Je ziet veel Heineken en Amstel als Nederlandse bieren.
Hoiquote:
Ik had net even de neiging om de frituur aan te zwengelen, maar ik heb de verleiding kunnen weerstaanquote:Op woensdag 11 september 2013 21:41 schreef Koen66 het volgende:
haiquote:
beterquote:Op woensdag 11 september 2013 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had net even de neiging om de frituur aan te zwengelen, maar ik heb de verleiding kunnen weerstaan
Nicequote:Op woensdag 11 september 2013 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heeft misschien onbewust als extra associatie gewerkt
quote:
VAquote:
Het enige 'snack' voer da tik in huis heb ik kroepoek..quote:Op woensdag 11 september 2013 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had net even de neiging om de frituur aan te zwengelen, maar ik heb de verleiding kunnen weerstaan
komt door sabmiller overnamequote:Op woensdag 11 september 2013 21:41 schreef Stuart het volgende:
Dat heb ik nooit geweten. Vroeger zag je Grolsch nog wel eens in de kroeg maar dat is eigenlijk niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |