Hier hebben alle grote namen tegenwoordig andere ciders dan alleen appelquote:
Het moet met appel anders is het vaakquote:Op woensdag 11 september 2013 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier hebben alle grote namen tegenwoordig andere ciders dan alleen appel
Strongbow, Magners, Bulmers en Kopparberg
Bulmersquote:Op woensdag 11 september 2013 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier hebben alle grote namen tegenwoordig andere ciders dan alleen appel
Strongbow, Magners, Bulmers en Kopparberg
Hoezo?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Elke 4e dinsdag haat ik mijn werk niet
Niet allemaal hoor. Nou ja, smaken verschillen natuurlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 21:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het moet met appel anders is het vaak
Dikke geldlading op mijn rekeningquote:
Ik hou sowieso niet heel erg van cider, doe mij maar gewoon bierquote:Op woensdag 11 september 2013 21:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet allemaal hoor. Nou ja, smaken verschillen natuurlijk
Fair enough, ik hou ook wel van bier, vooral Stella Artois of Kronenbourg. Fosters en Carling vind ik ronduit smerigquote:Op woensdag 11 september 2013 21:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet heel erg van cider, doe mij maar gewoon bier
Vooral heel veel aan het werk en de rest van de tijd m'n vriendje aan het knuffelenquote:
I was working on itquote:Op woensdag 11 september 2013 21:37 schreef Stuart het volgende:
Die Sinterklaas mag wel uit de OP Ess
Ik vond het wel een goede vervangingquote:
Geen idee, maar hij stond er al een paar topics dacht ik te zienquote:
Me too want appelsquote:Op woensdag 11 september 2013 21:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond het wel een goede vervanging
In Engeland staat een Grolsch-brouwerij, doe er je voordeel meequote:Op woensdag 11 september 2013 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fair enough, ik hou ook wel van bier, vooral Stella Artois of Kronenbourg. Fosters en Carling vind ik ronduit smerig
ah, het was geen UI dusquote:Op woensdag 11 september 2013 21:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij stond er al een paar topics dacht ik te zien
Ik ben er eentje aan het etenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Niet dat ik weetquote:
Dat heb ik nooit geweten. Vroeger zag je Grolsch nog wel eens in de kroeg maar dat is eigenlijk niet meerquote:Op woensdag 11 september 2013 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In Engeland staat een Grolsch-brouwerij, doe er je voordeel mee
Ik heb deze week juist helemaal geen trekquote:Op woensdag 11 september 2013 21:41 schreef Koen66 het volgende:
ik heb zin in comfort food, chips ofzo
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben er eentje aan het etenIk dacht dat het door de cider kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Nou, zondig en help yourself zou ik zeggenquote:Op woensdag 11 september 2013 21:41 schreef Koen66 het volgende:
ik heb vrijwel altijd trekquote:Op woensdag 11 september 2013 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb deze week juist helemaal geen trek
Heeft misschien onbewust als extra associatie gewerktquote:Op woensdag 11 september 2013 21:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat het door de cider kwam
Ik heb gister een pizza gemaakt met geroosterde paprikasaus ipv tomatensaus eropquote:
Ik las kutspierquote:Op woensdag 11 september 2013 21:42 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar zo richting bed. Hopelijk lukt het werken morgen een beetje met mijn kuitspier blessure![]()
![]()
kuitspier? how come?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:42 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar zo richting bed. Hopelijk lukt het werken morgen een beetje met mijn kuitspier blessure![]()
![]()
Praktisch wel, met jouw werkquote:Op woensdag 11 september 2013 21:42 schreef Bos81 het volgende:
![]()
zonde welquote:Op woensdag 11 september 2013 21:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit geweten. Vroeger zag je Grolsch nog wel eens in de kroeg maar dat is eigenlijk niet meer
Heineken heeft 'natuurlijk' S&N overgenomen en is nu de eigenaar van onder meer Strongbow. Je ziet veel Heineken en Amstel als Nederlandse bieren.
Hoiquote:
Ik had net even de neiging om de frituur aan te zwengelen, maar ik heb de verleiding kunnen weerstaanquote:Op woensdag 11 september 2013 21:41 schreef Koen66 het volgende:
haiquote:
beterquote:Op woensdag 11 september 2013 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had net even de neiging om de frituur aan te zwengelen, maar ik heb de verleiding kunnen weerstaan
Nicequote:Op woensdag 11 september 2013 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heeft misschien onbewust als extra associatie gewerkt
quote:
VAquote:
Het enige 'snack' voer da tik in huis heb ik kroepoek..quote:Op woensdag 11 september 2013 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had net even de neiging om de frituur aan te zwengelen, maar ik heb de verleiding kunnen weerstaan
komt door sabmiller overnamequote:Op woensdag 11 september 2013 21:41 schreef Stuart het volgende:
Dat heb ik nooit geweten. Vroeger zag je Grolsch nog wel eens in de kroeg maar dat is eigenlijk niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |