Hey Stuartquote:
Hoi, ik ben essquote:
Dat klinkt vrij pijnlijk Bos. Fingers crossed voor morgen dan maar. Welterusten manquote:Op woensdag 11 september 2013 21:42 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar zo richting bed. Hopelijk lukt het werken morgen een beetje met mijn kuitspier blessure![]()
![]()
Gisteren tijdens de warm up van de training schoot het er in. Misschien net te lang gedribbeld alvorens het rekken en strekken begon.quote:
Ach, ik drink toch geen Nederlandse bieren eigenlijkquote:
quote:
ik drink alle bieren eigenlijk welquote:Op woensdag 11 september 2013 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, ik drink toch geen Nederlandse bieren eigenlijk
Wel zonde inderdaad dat zij Grolsch hebben overgenomen. Heineken is wel groot als eigenaar nu hier, ik had liever gezien dat zij Grolsch hadden ingelijfdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel witte wijn en rosé, en ciders, en mixdrankjes af en toe
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik ben LittleBrownie, aangenaamquote:
Dat klinkt goed.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:44 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Bedrijfsfeest was echt heel erg leuk trouwens
Daarom.quote:
Dat vind ik dan ook geen bier en niet te zuipenquote:Op woensdag 11 september 2013 21:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik drink alle bieren eigenlijk wel
Alleen Guiness vind ik wat minder
Aangenaamquote:Op woensdag 11 september 2013 21:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben LittleBrownie, aangenaam
Bier en ciderquote:Op woensdag 11 september 2013 21:46 schreef essnhills het volgende:
Heeft iemand wel eens snakebite gehad?
Vrijdagquote:Op woensdag 11 september 2013 21:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt goed.
Wanneer is je vriend eigenlijk vertrokken naar Taiwan?
Ja inderdaad.. Ga je nou een kleinere wijk doen oid?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daarom.
Ik heb vanmiddag (woensdag is mijn standaard vrije dag) wel even naar werk gebeld dat ik hier hinder van ondervind. Vond ik wel zo sociaal in kader van de planning..
Ooooh, pas nog maar. Dan duurt het wachten dus wel lang. Wat gaat hij daar eigenlijk studerenquote:
Ja, hij komt waarschijnlijk eind maart begin april ergens weer terug. Datum is nog niet bekendquote:Op woensdag 11 september 2013 21:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oeioei is ie nu een half jaar weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |