Jammer dat het zo'n roteind weg isquote:Op woensdag 11 september 2013 21:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, hij komt waarschijnlijk eind maart begin april ergens weer terug. Datum is nog niet bekend
wow, heftigquote:Op woensdag 11 september 2013 21:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, hij komt waarschijnlijk eind maart begin april ergens weer terug. Datum is nog niet bekend
Waarschijnlijk wel. Dat is denk ik ook afhankelijk van de hoeveelheid die er voor mijn wijk is. Maar misschien laten ze me met iemand mee gaan om een nieuwe wijk te leren....quote:Op woensdag 11 september 2013 21:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. Ga je nou een kleinere wijk doen oid?
Ik laat 't even nadat ik zo'n beetje geroofied werd door m'n eigen broertje vanmiddagquote:
Dat zal niet gebeuren vanavond want mijn ouders zijn thuisquote:
Ja, daarom ben ik nu een beetje 'raar'quote:Op woensdag 11 september 2013 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooooh, pas nog maar. Dan duurt het wachten dus wel lang. Wat gaat hij daar eigenlijk studeren
moequote:
Mik niks. Kan gewoon.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat zal niet gebeuren vanavond want mijn ouders zijn thuis
Fair enough. Dan maar gewoon lekker genietenquote:Op woensdag 11 september 2013 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat zal niet gebeuren vanavond want mijn ouders zijn thuis
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Dat is denk ik ook afhankelijk van de hoeveelheid die er voor mijn wijk is. Maar misschien laten ze me met iemand mee gaan om een nieuwe wijk te leren....
Dat merk ik morgen wel.
![]()
![]()
arme schatquote:
Weet je al wat het nou was?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:49 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik laat 't even nadat ik zo'n beetje geroofied werd door m'n eigen broertje vanmiddag
Was dat met dat flesje 'water'?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:49 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik laat 't even nadat ik zo'n beetje geroofied werd door m'n eigen broertje vanmiddag
De whiskey/cola verhouding is dan wel 50/50quote:Op woensdag 11 september 2013 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fair enough. Dan maar gewoon lekker genieten
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jammer dat het zo'n roteind weg is
quote:
gaat wel overquote:Op woensdag 11 september 2013 21:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik nu een beetje 'raar'Het ene moment wil ik gewoon met niemand praten maar gewoon suf een serie kijken ofzo, en het volgende moment wil ik naar een feest ofzo.. Maargoed, het gaat wel wennen, het is nu ook nog het idee dat ie ineens aan de andere kant van de wereld zit en we niet 'zomaar' naar elkaar toe kunnen enzo
![]()
Hij gaat daar keuzevakken volgen voor zijn master
Dat lijkt me ook wel erg lastig. Ik ben nooit zo in een relatie geweest als dat jij bent maar ik snap wel dat je het er moeilijk mee hebtquote:Op woensdag 11 september 2013 21:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik nu een beetje 'raar'Het ene moment wil ik gewoon met niemand praten maar gewoon suf een serie kijken ofzo, en het volgende moment wil ik naar een feest ofzo.. Maargoed, het gaat wel wennen, het is nu ook nog het idee dat ie ineens aan de andere kant van de wereld zit en we niet 'zomaar' naar elkaar toe kunnen enzo
![]()
Hij gaat daar keuzevakken volgen voor zijn master
Valt wel mee eigenlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
arme schatZware schooldag?
Whiskey mengen...quote:Op woensdag 11 september 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De whiskey/cola verhouding is dan wel 50/50
Nee maar ik kan niet even een goede hoeveelheid naar boven smokkelen.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Denken dat alcohol niet werkt als je ouders er zijn
Dat zegt hij toch niet? Denk dat zijn ouders het alleen niet zo leuk vinden als hij op een schooldag bezopen door de keuken kruiptquote:Op woensdag 11 september 2013 21:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Denken dat alcohol niet werkt als je ouders er zijn
Dan zal ik maar eens onder de wol gaanquote:Op woensdag 11 september 2013 21:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Valt wel mee eigenlijk
Morgen moet ik tot 6 uur rip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |