Zo, nou ja, jij liever dan ik. Ik zou dat veel te snel drinkenquote:Op woensdag 11 september 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De whiskey/cola verhouding is dan wel 50/50
Het is red label. Dat kan je amper whiskey noemenquote:Op woensdag 11 september 2013 21:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Whiskey mengen...
mijn hart breekt..
Dan kan het wel jaquote:Op woensdag 11 september 2013 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is red label. Dat kan je amper whiskey noemen
Ik ook, maar het is 1 glas maar, dusjaquote:Op woensdag 11 september 2013 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo, nou ja, jij liever dan ik. Ik zou dat veel te snel drinken
Daar heb je de jongens toch voor?quote:
Cheers mate!quote:Op woensdag 11 september 2013 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is 1 glas maar, dusja
14 euro voor een liter in de aanbieding bij de gall&gallquote:
Jaquote:
We hebben maandag bijna een uur geskypedquote:Op woensdag 11 september 2013 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat wel over
Maar vaak Skypen ofzo
Het is nu gewoon even wennen en raar enzoquote:Op woensdag 11 september 2013 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel erg lastig. Ik ben nooit zo in een relatie geweest als dat jij bent maar ik snap wel dat je het er moeilijk mee hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Kijk eens in je onderbroekquote:Op woensdag 11 september 2013 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat haat ik dit, 2 seconde geleden iets in de hand. Nu weg
Dat heb ik ook, met een vleugje alcohol en prikquote:
jijquote:Op woensdag 11 september 2013 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, met een vleugje alcohol en prik
Ik heb gewoon een flesje water staan hierquote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
We hebben maandag bijna een uur geskyped
[..]
Het is nu gewoon even wennen en raar enzo![]()
Vooral de afgelopen paar dagen.. Iedereen wil me steunen enzo en dan moe tik alleen maar huilen![]()
Eerst natuurlijk m'n ouders, de dag erna m'n collega's, daarna andere familieleden, nu m'n huisgenoten, vrienden, studiegenotenHet is allemaal heel lief maar helpt niet echt nu
![]()
Gelukkig zijn er genoeg mensen om je heen die om je gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Ik heb het weer, ik zocht een boek. Maar ik gebruikte hem als muismatquote:Op woensdag 11 september 2013 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kijk eens in je onderbroek
Uhuhquote:Op woensdag 11 september 2013 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er genoeg mensen om je heen die om je geven
Ook goedquote:Op woensdag 11 september 2013 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een flesje water staan hier
Gezondquote:Op woensdag 11 september 2013 21:53 schreef essnhills het volgende:
En bij mij is het ook echt water trouwens..uit de kraan enzo
Die "krijg" ik misschien in mijn nieuwe flatjequote:
zeg dat danquote:Op woensdag 11 september 2013 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Ken ik jou?''
Mens, je hebt dit weekend de halve nacht tegen me aangehangen met je dronken kop
Zei treinmeisje dat?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Ken ik jou?''
Mens, je hebt dit weekend de halve nacht tegen me aangehangen met je dronken kop
En ik had ook nog net een appel gegetenquote:
Ik heb een wasbakquote:Op woensdag 11 september 2013 21:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die "krijg" ik misschien in mijn nieuwe flatje
Moet het wel zelf betalen, maar die middelen heb ik er al voor![]()
Alcohol is a solutionquote:Op woensdag 11 september 2013 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Alcohol doesn't solve anything. But neither does milk.''
Heerlijk manquote:Op woensdag 11 september 2013 21:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die "krijg" ik misschien in mijn nieuwe flatje
Moet het wel zelf betalen, maar die middelen heb ik er al voor![]()
zoiets zei ik ook. ''Oooooh ben jij dat?''quote:
je moet gewoon die fles overschenken in pet fles en dan naar boven nemenquote:Op woensdag 11 september 2013 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Echt welquote:Op woensdag 11 september 2013 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat moet ik ook wat vaker doen eigenlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik had ook nog net een appel gegeten![]()
"Ja, daten?"quote:Op woensdag 11 september 2013 21:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zoiets zei ik ook. ''Oooooh ben jij dat?''
Preciesquote:Op woensdag 11 september 2013 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hahaha ironisch dat je melk voor die zin gebruikt, als je enorm hebt gezopen en je voelt je niet helemaal lekker en je drinkt een beetje melk breekt dat de alcohol af in je bloed, dus ja, melk lost wel dingen opquote:Op woensdag 11 september 2013 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Misschien eens proberen ipv alles te combineren in dat drankje van jequote:Op woensdag 11 september 2013 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat moet ik ook wat vaker doen eigenlijk
Hey Toto jongen, hoe is je dag verlopen?quote:
Als jij nu even je bek houd, ik snap dat het grappig is, maar niet voor mij gr.quote:
#scheikundehumorquote:
Als ik melk drink na het drinken kots ik alles onder.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
Hahaha ironisch dat je melk voor die zin gebruikt, als je enorm hebt gezopen en je voelt je niet helemaal lekker en je drinkt een beetje melk breekt dat de alcohol af in je bloed, dus ja, melk lost wel dingen op
Het is een quotequote:Op woensdag 11 september 2013 21:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
Hahaha ironisch dat je melk voor die zin gebruikt, als je enorm hebt gezopen en je voelt je niet helemaal lekker en je drinkt een beetje melk breekt dat de alcohol af in je bloed, dus ja, melk lost wel dingen op
Scheikundequote:Op woensdag 11 september 2013 21:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als jij nu even je bek houd, ik snap dat het grappig is, maar niet voor mij gr.
[..]
#scheikundehumor
Ik type heel sloom nu.quote:
Melk zorgt er ook voor dat je niet stinkt naar knoflook als je dat hebt gegetenquote:Op woensdag 11 september 2013 21:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik moet maar weer eens Lipton Ice tea halen ofzo, die halve literflessen hebben daar een makkelijke grote opening voor.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet gewoon die fles overschenken in pet fles en dan naar boven nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |