Dat is wel leuk als jullie dat samen kunnen vieren in je nieuwe woning!quote:Op woensdag 11 september 2013 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat ziet er wel naar uit. Dan kan ik pa mooi uitnodigen. Hoewel ik dat toch doe, mocht ik hier nog wonen.
En dan vuurwerk met oude en nieuw kijken vanaf het balkon. Want dan zit ik minimaal op 5 hoog...
Ja, ik heb het wat aangepastquote:Op woensdag 11 september 2013 22:01 schreef essnhills het volgende:
Maarreh, hoe was het de afgelopen tijd hier? Ik zie dat we een compleet nieuwe OP hebben (en zelfs een andere naam) en dat ik nu als derde in het UI rijtje sta
Je bent ook een baas hoorquote:Op woensdag 11 september 2013 22:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Weet ik hoorMaar m'n reactie
Je bent moequote:Op woensdag 11 september 2013 22:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Weet ik hoorMaar m'n reactie
Ik zie hetquote:
Ik wil het sowieso hebben, ik twijfel alleen nog of ik moet wachten tot 10.9.1 uitkomtquote:Op woensdag 11 september 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LB, stu, ik draai nu de beta van de volgende OS X die eind Oktober uit komt en er zitten leuke updates inZal waarschijnlijk iets van 25 euro kosten, is het zeker waard
Gewoon linux draaien als echte hipster toch, nog gratis ookquote:Op woensdag 11 september 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LB, stu, ik draai nu de beta van de volgende OS X die eind Oktober uit komt en er zitten leuke updates inZal waarschijnlijk iets van 25 euro kosten, is het zeker waard
Miniempjequote:
Welterusten man en succes morgen met lopen!quote:
Ik koop altijd de volgende OSquote:Op woensdag 11 september 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Weltrusten en werkse morgenquote:
Stuwie is always recalcitrant jeweetzzquote:
Hebben we dan een mini als trouwauto?quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je bent ook een baas hoorEen kleintje
Ik had de 'oude' users bovenaan gezet (obviously) en de grote groep uit het voormalige JNG SC daaronderquote:Op woensdag 11 september 2013 22:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stuwie is always recalcitrant jeweetzz
Regel ikquote:Op woensdag 11 september 2013 22:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hebben we dan een mini als trouwauto?
Zoiets had ik ook al bedacht jaquote:Op woensdag 11 september 2013 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had de 'oude' users bovenaan gezet (obviously) en de grote groep uit het voormalige JNG SC daaronder
Heel goedquote:Op woensdag 11 september 2013 22:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook al bedacht ja![]()
ja, als ze wakker zijn helpen ze welquote:Op woensdag 11 september 2013 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb je de jongens toch voor?
Ik zit in beta 3 nu en ze zijn al bij 7. Alleen elke keer updaten duurt zo lang, dus doe ik vanavond wel als ik mijn bed in ga en morgen ochtend voor ik ontbijt, want anders ben je weer een half uur verderquote:Op woensdag 11 september 2013 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil het sowieso hebben, ik twijfel alleen nog of ik moet wachten tot 10.9.1 uitkomt
Snap wel dat ze nu in bed liggen hoorquote:Op woensdag 11 september 2013 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, als ze wakker zijn helpen ze wel
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon linux draaien als echte hipster toch, nog gratis ook
Zo af en toe ben ik nog wel eens intelligentachtigquote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik koop altijd de volgende OS
Jij weetquote:
Het snellere Safari, beter gebruik van het geheugen en een langere batterijduur klinkt superquote:Op woensdag 11 september 2013 22:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit in beta 3 nu en ze zijn al bij 7. Alleen elke keer updaten duurt zo lang, dus doe ik vanavond wel als ik mijn bed in ga en morgen ochtend voor ik ontbijt, want anders ben je weer een half uur verder
Maar tabbladen in je finder, stuk snellere safari, labeling in finder, maps op je mac en een veel beter geheugen gebruik. Sowieso een accu die een een paar % langer meegaatEn nog een paar dingetjes die ik niet onthouden heb en misschien wat minder belangrijk zijn
Windows 8.1 hierquote:Op woensdag 11 september 2013 22:05 schreef essnhills het volgende:
Ik ben zo hip, ik heb een acer laptop uit 2008 met windows 7 erop
Ik realiseer me even dat ik 1800 FUCKING EURO aan een laptop heb uitgegevenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:05 schreef essnhills het volgende:
Dat ben jij sowieso welquote:Op woensdag 11 september 2013 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo af en toe ben ik nog wel eens intelligentachtig
Meeloperquote:
Nee, die oude bakken vind ik niet leukquote:
Tabbladen in finder ook. Als je het in je browser wil, is het ook handig in je finderquote:Op woensdag 11 september 2013 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het snellere Safari, beter gebruik van het geheugen en een langere batterijduur klinkt super
1800 euro aan een laptop die je waarschijnlijk over 2 jaar ofzo alweer vervangtquote:Op woensdag 11 september 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik realiseer me even dat ik 1800 FUCKING EURO aan een laptop heb uitgegeven
Ik
Liever Windows 7 dan Windows 8quote:Op woensdag 11 september 2013 22:05 schreef essnhills het volgende:
quote:
Ik krijg meer haat dan ik geef, laat mequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |