quote:Op woensdag 11 september 2013 17:47 schreef d4v1d het volgende:
Zit er een grote staf in je toetsenbord?
Wij zijn lief tegen elkaar, maar dan op een onlieflijkende manier!, Denk na! MENS! Grapje douschi, grapje!!! SORRYquote:
Jij bent niet trouw, beetje geheimen doorvertellenquote:Op woensdag 11 september 2013 17:48 schreef Dearest het volgende:
Ik ben super leuk en lief en trouw en grappig en charmant, alleen jammer dat niemand dat inziet
Geheimen doorvertellenquote:Op woensdag 11 september 2013 17:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij bent niet trouw, beetje geheimen doorvertellen
Als je trouw was dan was je zaterdag niet gaan slapenquote:Op woensdag 11 september 2013 17:48 schreef Dearest het volgende:
Ik ben super leuk en lief en trouw en grappig en charmant, alleen jammer dat niemand dat inziet
Sinds JNG dicht isquote:Op woensdag 11 september 2013 17:49 schreef essnhills het volgende:
Sinds wanneer zitten er eigenlijk zoveel nieuwe mensen hier?
Nou er was eens een dag, ik bedoeel een grote periode dat er een subforum was. Dat subforum heette JNG, daar was een geweldige SC waar jongetjes en meisjes gezellig konden SCen. Maar jongetjes en meisjes zonder volwassen mensen zorgt voor probleempjes, en waren vaak ruzietjes, vaak dezelfde mensen. Daarom vond mevrouw Vonne Y dat het gesloten moest worden, vele onschuldige mensen zoals ik en nog een paar kutusers waren er de dus de dupe van, zonder dat wij ons misbehaveden!quote:Op woensdag 11 september 2013 17:49 schreef essnhills het volgende:
Sinds wanneer zitten er eigenlijk zoveel nieuwe mensen hier?
Goedzo, ik mag je nu al!quote:Op woensdag 11 september 2013 17:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geheimen doorvertellen
Ik vertel nooit geheimen door
Lieve schat ik vertel helemaal niets door, ik maak een woordgrapje en je denkt meteen dat iedereen weet wat ik bedoelquote:Op woensdag 11 september 2013 17:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij bent niet trouw, beetje geheimen doorvertellen
Tl;drquote:Op woensdag 11 september 2013 17:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou er was eens een dag, ik bedoeel een grote periode dat er een subforum was. Dat subforum heette JNG, daar was een geweldige SC waar jongetjes en meisjes gezellig konden SCen. Maar jongetjes en meisjes zonder volwassen mensen zorgt voor probleempjes, en waren vaak ruzietjes, vaak dezelfde mensen. Daarom vond mevrouw Vonne Y dat het gesloten moest worden, vele onschuldige mensen zoals ik en nog een paar kutusers waren er de dus de dupe van, zonder dat wij ons misbehaveden!
Maaar, gelukkig waren er meer SCs op dit prachtige forum, dus we besloten met het grootste deel van de JNG SC users om naar deze SC te gaan, helaas is niet iedereen gebleven.
Ahquote:
Nee ik bedoel sinds een maand of 2/3 terug..quote:Of bedoel je nog recentelijker?
Zoiets heet moe zijnquote:Op woensdag 11 september 2013 17:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je trouw was dan was je zaterdag niet gaan slapen
Ik ben ess, aangenaamquote:Op woensdag 11 september 2013 17:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Goedzo, ik mag je nu al!![]()
Ik ben Ryan, nice to meetcha, als je dat nog niet wist!
Niet meer van die woordgrapjes maken dan! Dan vergeef ik je!quote:Op woensdag 11 september 2013 17:53 schreef Dearest het volgende:
[..]
Lieve schat ik vertel helemaal niets door, ik maak een woordgrapje en je denkt meteen dat iedereen weet wat ik bedoelAls jij, bij wijze van spreken, elke vrijdagavond je hond neukt, en ik leg een keer de nadruk op het woord VRIJDAGAVOND denk jij meteen dat iedereen dat dan weet
Ik plaag alleen maar een beetje
HEB IK DAT DGODVERDOMME ALLEAMAL VOFR NIKS GETYTP?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tl;dr
[..]
Ah
[..]
Nee ik bedoel sinds een maand of 2/3 terug..Daarvoor was ik hier bijna dagelijks en toen een tijdje niet
Ik heb het gelezenquote:Op woensdag 11 september 2013 17:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
HEB IK DAT DGODVERDOMME ALLEAMAL VOFR NIKS GETYTP?
quote:Op woensdag 11 september 2013 17:57 schreef Dearest het volgende:
oke ik ga even een heeeeeel lang topic schrijven
KLB?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:57 schreef Dearest het volgende:
oke ik ga even een heeeeeel lang topic schrijven
Uhuhquote:Op woensdag 11 september 2013 17:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
HEB IK DAT DGODVERDOMME ALLEAMAL VOFR NIKS GETYTP?
Wat is magwaardig?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij magwaardig bent?!
Is dat een goedwillend advies of een noodzakelijkheid?quote:
Je bent Nederlander of niet hè?quote:
Geen van beide, d4v1d pest mij gewoon!@quote:Op woensdag 11 september 2013 17:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dat een goedwillend advies of een noodzakelijkheid?
Ah, op die manierquote:Op woensdag 11 september 2013 18:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
aardig vind waardig
Zeg maar van die zin: 'Ik mag jou wel'
Ik moet zeggen, in de korte tijd dat ik je nu ken maak je het wel erg makkelijkquote:Op woensdag 11 september 2013 18:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geen van beide, d4v1d pest mij gewoon!@
Het is ook vreselijk makkelijk!? Denk ik, waar heb jij het eigenlijk over?! Hoi, please doe lief tegen mij!quote:Op woensdag 11 september 2013 18:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah, op die manier
[..]
Ik moet zeggen, in de korte tijd dat ik je nu ken maak je het wel erg makkelijk![]()
Ik ben altijd liefquote:Op woensdag 11 september 2013 18:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het is ook vreselijk makkelijk!? Denk ik, waar heb jij het eigenlijk over?! Hoi, please doe lief tegen mij!
Hij komt over als een kind van 13 héquote:Op woensdag 11 september 2013 18:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief![]()
Hoe oud ben je eigenlijk
Als ik zo moet schatten is hij iig geen volwassene neequote:Op woensdag 11 september 2013 18:25 schreef Dearest het volgende:
[..]
Hij komt over als een kind van 13 hé
17quote:Op woensdag 11 september 2013 18:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief![]()
Hoe oud ben je eigenlijk
GEMENERIK!quote:Op woensdag 11 september 2013 18:25 schreef Dearest het volgende:
[..]
Hij komt over als een kind van 13 hé
quote:Op woensdag 11 september 2013 18:29 schreef Crack_ het volgende:
Achja, Spatie wil volgens mij ook echt absoluut geen volwassene zijn! Lange leven kind zijn jolleeeee
quote:Op woensdag 11 september 2013 18:31 schreef Spatieloos het volgende:
Ik zag trouwens je UI op de reddit frontpage vandaag, Dearest! Net alsof je beroemd bent!
http://www.reddit.com/r/f(...)d_just_sent_me_this/
Terechte klacht, sowieso kinderenquote:Op woensdag 11 september 2013 18:33 schreef Crack_ het volgende:
Duo penotti hebben altijd zulke KAK reclame's he. Irritante zingende kindjes UGH
Ohnee, kinderen ruiken vaak lekker. Zo kinds.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:34 schreef Dearest het volgende:
[..]
Terechte klacht, sowieso kinderen
Zaten vanmiddag 2 kinderen voor me in de bus, die lucht alleen al, soort van zoete brintaprak met banaanKindergeur
I don't believe youquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Wel leuk?quote:Op woensdag 11 september 2013 18:45 schreef Toto69 het volgende:
Bujna klaar met werk pfff pak zo toch maar de metro dan boodschappen en eten en tot later
quote:Op woensdag 11 september 2013 18:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
I don't believe you
Nouuu waaarom geloof je me niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is echt zo!!!
En ik lijk ook helemaal niet jong!
STOMBO
Spatieboos
Hoe is het met Norbert?quote:Op woensdag 11 september 2013 18:45 schreef Toto69 het volgende:
Bujna klaar met werk pfff pak zo toch maar de metro dan boodschappen en eten en tot later
quote:Op woensdag 11 september 2013 18:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nouuu waaarom geloof je me niet!Is echt zo!!!
En ik lijk ook helemaal niet jong!
STOMBO
Jaquote:Op woensdag 11 september 2013 18:49 schreef essnhills het volgende:
Ik ben aan het twijfelen..
Ik heb eigenlijk een nieuwe broek of 2 nodig, maar ik ben de laatste weken behoorlijk snel aan het afvallen (de broek die ik een week terug heb gekocht en toen goed zat begint nu al af te zakken)
Toch nog maar even wachten met nieuwe kopen?
23quote:
Oh daar heb ik ook last van, ben ik eindelijk afgevallen, helemaal blij om, trots op mezelf. Blijkt dat het ook nadelen heeft. En ik heb een hekel aan riemenquote:Op woensdag 11 september 2013 18:49 schreef essnhills het volgende:
Ik heb eigenlijk een nieuwe broek of 2 nodig, maar ik ben de laatste weken behoorlijk snel aan het afvallen (de broek die ik een week terug heb gekocht en toen goed zat begint nu al af te zakken)
Ja dat had ik ook al bedacht..quote:
Oh ik dacht dat je 12 was!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op woensdag 11 september 2013 18:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je 12 was!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook een hekel aan riemen..quote:Op woensdag 11 september 2013 18:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh daar heb ik ook last van, ben ik eindelijk afgevallen, helemaal blij om, trots op mezelf. Blijkt dat het ook nadelen heeft. En ik heb een hekel aan riemen
Ik ben heul geen nonquote:
Natuurlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 18:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay, wil je alsjeblieft muziek sturen, prachtige Esnnhills?
Okequote:
Oh ik snap het, je plaagt me omdat ik kinderachtig ben!!!!quote:
Omg ik zit met hetzelfde héquote:Op woensdag 11 september 2013 18:49 schreef essnhills het volgende:
4 is genoeg!quote:Op woensdag 11 september 2013 19:00 schreef Dearest het volgende:
[..]
Omg ik zit met hetzelfde hé
Ik had al behoorlijk weinig broeken omdat de helft me gewoon te groot is te worden, heb nu nog maar 4 die ik aankan maar omdat ik dus steeds dezelfden draag beginnen ze te slijten tussen mijn benen en vanmiddag is de eerste al uitgescheurd
Denk dat ik een paar van die tregging dingen ga halen die nog een beetje meerekken, kan ik ze ook nog aan als ik 1 of 2 maatjes kleiner ben
Nou vooruit, een wat meer volwassen lied danquote:Op woensdag 11 september 2013 18:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh ik snap het, je plaagt me omdat ik kinderachtig ben!!!!
Nou ehh ik ben misschien kinderachtig, maar ik luister wel muziek voor VOLWASSENEN! LEKKER PUH
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou vooruit, een wat meer volwassen lied dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou vooruit, een wat meer volwassen lied dan
Ik heb de hele vakantie gedaan met 2 verschillende zwembroeken als korte broeken. En overleef het nu met 2 spijkerbroeken!quote:Op woensdag 11 september 2013 19:01 schreef Dearest het volgende:
[..]
Zijn er nu nog 3 en die geef ik ook niet lang meer
Ach, nog even en ik kan weer in m'n oude broekenquote:Op woensdag 11 september 2013 19:00 schreef Dearest het volgende:
[..]
Omg ik zit met hetzelfde hé
Ik had al behoorlijk weinig broeken omdat de helft me gewoon te groot is te worden, heb nu nog maar 4 die ik aankan maar omdat ik dus steeds dezelfden draag beginnen ze te slijten tussen mijn benen en vanmiddag is de eerste al uitgescheurd
Denk dat ik een paar van die tregging dingen ga halen die nog een beetje meerekken, kan ik ze ook nog aan als ik 1 of 2 maatjes kleiner ben
quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]___!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Jeez ik ben al blij als ik een 38 aan kanquote:Op woensdag 11 september 2013 19:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, nog even en ik kan weer in m'n oude broeken![]()
Ik had altijd maat 34, en toen ben ik door een combinatie van de pil en wat andere lichamelijke dingen vrij snel aangekomen, en een half jaar terug had ik maat 38 (dat was de max) en nu ben ik ook weer vrij snel aan het afvallen (zonder dat ik iets anders aan het doen ben ook) en nu heb ik een 36 aan..
Ik heb een schoenmaat van 47!quote:Op woensdag 11 september 2013 19:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
Jeez ik ben al blij als ik een 38 aan kan
Ach, dun zijn is ook niet altijd alles hoorquote:Op woensdag 11 september 2013 19:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
Jeez ik ben al blij als ik een 38 aan kan
Mijn vriend 48quote:Op woensdag 11 september 2013 19:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb een schoenmaat van 47!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Het is een tekenquote:Op woensdag 11 september 2013 19:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Echt 5 van de 9 mensen vanavond kwam te laatFuck thissssss sheeiiiitttt
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn vriend 48Wow dat is klein. Lekker puh, je vriend is gone!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
Ze hadden vast allemaal even een vluggertje met je treinmeisje!!!!!quote:Op woensdag 11 september 2013 19:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waar precies?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow dat is klein. Lekker puh, je vriend is gone!!
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:09 schreef essnhills het volgende:
[..]Jij begon, door mij als kind te behandelen!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
Jezus spatie, het is echt niet grappig meerquote:Op woensdag 11 september 2013 19:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ze hadden vast allemaal even een vluggertje met je treinmeisje!!!!!
BUURN, OKDAY SORRY GRAPPIE!
Dat ben je toch ookquote:Op woensdag 11 september 2013 19:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij begon, door mij als kind te behandelen!!!
Rot opquote:Op woensdag 11 september 2013 19:12 schreef Dearest het volgende:
''Ik dacht vroeger altijd dat lurken iets was als aan je piemel sjorren''
~ Anonieme fokker wiens naam ik hier niet ga vermelden want dat is zieligHAHAHA
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:11 schreef Dearest het volgende:
[..]
Jezus spatie, het is echt niet grappig meer
Watquote:Op woensdag 11 september 2013 19:12 schreef Dearest het volgende:
''Ik dacht vroeger altijd dat lurken iets was als aan je piemel sjorren''
~ Anonieme fokker wiens naam ik hier niet ga vermelden want dat is zieligHAHAHA
Ook gelijk goed telaat of was het maar 5 minuutjes?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het is hier al de hele dag droogquote:
Hier waren er 5 druppels.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is hier al de hele dag droog![]()
Gister daarentegen..
hier was het ook best lang droogquote:Op woensdag 11 september 2013 19:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is hier al de hele dag droog![]()
Gister daarentegen..
Ahquote:Op woensdag 11 september 2013 19:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat was nog toen ik net nieuw was op FOK
quote:
Jaja.. en ondertussen..quote:
Ik ben 12, wat is sex?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
AhEn hoe oud was je toen?
[..]
naar witte tijgers kijken enzoquote:Op woensdag 11 september 2013 19:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaja.. en ondertussen..
lekker in die rivier..
Waardoor zijn ze wit?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
naar witte tijgers kijken enzo
Nee, ik heb de hele zomer niet gesport..quote:Op woensdag 11 september 2013 19:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier was het ook best lang droog
en zo veel afgevallen? fanatiek aan het rennen nog?
Geen idee, misschien moet je eerst een gaan zoeken op seks ipv sex, als Engels te moeilijk voor je isquote:
Ik ben witquote:
Je zou he tbijna zeggen jaquote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik heb de hele zomer niet gesport..Wel veel gewerkt though
niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en pics natuurlijk
quote:
Uhuh, dus ook mijn subtiele afwijzingen op je 'pics' verzoeken nietquote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, misschien moet je eerst een gaan zoeken op seks ipv sex, als Engels te moeilijk voor je is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:
geeft niet, ik ga toch doorquote:Op woensdag 11 september 2013 19:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuh, dus ook mijn subtiele afwijzingen op je 'pics' verzoeken niet![]()
Uhuhquote:
Omg ja ik moet ook elke 3 meter mijn broek optrekken en als je dan je handen vol hebtquote:Op woensdag 11 september 2013 19:28 schreef essnhills het volgende:
Ik had laatst dus op m'n werk dat ik m'n broek bijna uitliepIk kon hem al uit en aantrekken zonder de knoop en rits open te doen, en nu was hij al lopende met m'n handen vol afgezakt en stond ik op m'n pijpen en trok ik hem bijna uit
Nou en, weet ik!quote:Op woensdag 11 september 2013 19:11 schreef Dearest het volgende:
[..]
Jezus spatie, het is echt niet grappig meer
Het was heel charmant jaquote:Op woensdag 11 september 2013 19:30 schreef Dearest het volgende:
[..]
Omg ja ik moet ook elke 3 meter mijn broek optrekken en als je dan je handen vol hebtDat is echt verschrikkelijk
jealous much?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:34 schreef Spatieloos het volgende:
first world dun people problems!
Nutteloze info zonder lengte en bouw erbij enzoquote:
quote:
Waarom zou je überhaupt kleiner dan 34 wíllen dragenquote:Op woensdag 11 september 2013 19:34 schreef essnhills het volgende:
Maar goed, als ik over een paar weken/maanden weer in m'n oude broeken pas heb ik dat probleem niet meerDoor m'n heupen zal ik nooit kleiner dragen dan maat 34 dus dan zakt het niet meer af
![]()
![]()
Hoef ik ook niet hoorquote:Op woensdag 11 september 2013 19:40 schreef Dearest het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt kleiner dan 34 wíllen dragen
Ik zou best graag in een 34/36 willen passen, maar 40/42 past net zo goed bij mijn lichaamsbouw. Ik ben per slot van rekening bijna 1.80 en heb brede heupen en ik zal gewoon nooit super slank zijn door mijn bouw dus ik vind het wel bestquote:Op woensdag 11 september 2013 19:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoef ik ook niet hoor34 past prima bij m'n lichaamsbouw
36 ook wel trouwens
Kijk dat scheelt een hoopquote:Op woensdag 11 september 2013 19:42 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik zou best graag in een 34/36 willen passen, maar 40/42 past net zo goed bij mijn lichaamsbouw. Ik ben per slot van rekening bijna 1.80 en heb brede heupen en ik zal gewoon nooit super slank zijn door mijn bouw dus ik vind het wel best
4ebequote:
quote:
Hoi ik ben ess, ik spamde hier een paar maanden de boel vol om in de zomervakantie tijdelijk te verdwijnen en nu is de zomer om dus nu kom ik hier weer gezelligquote:Op woensdag 11 september 2013 19:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb jou hier nog niet eerder gezien? LMI, aangenaam.
Essquote:
Hallo van de trap afvallende limboquote:
Dat is bijna hetzelfde als mannen zonder baardgroeiquote:
quote:
kijk maar uit, ik stuur rollator oma's achter je anquote:Op woensdag 11 september 2013 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo van de trap afvallende limbo![]()
Bosjequote:Op woensdag 11 september 2013 19:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is bijna hetzelfde als mannen zonder baardgroei
Ghalloquote:Op woensdag 11 september 2013 19:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jou ken ik ook niet. LMI, aangenaam.
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Slecht eigenlijkM'n vriendje is afgelopen vrijdag voor een half jaar naar Taiwan vertrokken
Dus ik ben een beetje down
EN jij?
Zo nu en dan jaquote:Op woensdag 11 september 2013 19:54 schreef LETMEIN het volgende:
Dus de oude garde komt weer posten?
4ebe is wel stokoud ja, ess nog niet zoquote:Op woensdag 11 september 2013 19:54 schreef LETMEIN het volgende:
Dus de oude garde komt weer posten?
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Slecht eigenlijkM'n vriendje is afgelopen vrijdag voor een half jaar naar Taiwan vertrokken
Dus ik ben een beetje down
EN jij?
Of borsthaarquote:Op woensdag 11 september 2013 19:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is bijna hetzelfde als mannen zonder baardgroei
Oké fossielquote:Op woensdag 11 september 2013 19:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
4ebe is wel stokoud ja, ess nog niet zo
Nee, studie.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]nohhhhh gewoon zonder jou mee te nemen ...
Op vakantie ??
Ik werk momenteel fulltime, sowieso nog deze maand en daarna weer banenjacht
But I did leave an impressionquote:Op woensdag 11 september 2013 19:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
4ebe is wel stokoud ja, ess nog niet zo
Mag ik meerijden op je rollator?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wacht maar tot ik je een keer voor mn rollator krijg
* spring maar achterop bij mij, achterop mn scootmobielquote:Op woensdag 11 september 2013 19:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mag ik meerijden op je rollator?
en het gaat misschien niet zo hard, maar dat maakt niet uit want je bent senielquote:Op woensdag 11 september 2013 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
* spring maar achterop bij mij, achterop mn scootmobiel
Ik heb geen einddatumquote:Op woensdag 11 september 2013 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, studie.
Oh balen... ontslagen of gewoon een kwestie van contract niet verlengd?
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
en het gaat misschien niet zo hard, maar dat maakt niet uit want je bent seniel
Huh? Maar je moet zometeen wel op zoek naar een nieuwe baanquote:Op woensdag 11 september 2013 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen einddatum![]()
Hoe gaat t met jouw studie ?
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
en het gaat misschien niet zo hard, maar dat maakt niet uit want je bent seniel
Ja, misschien krijg ik een verlengingquote:Op woensdag 11 september 2013 20:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Huh? Maar je moet zometeen wel op zoek naar een nieuwe baan
Bachelorscriptie
Nog een half jaartje ongeveerquote:Op woensdag 11 september 2013 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, misschien krijg ik een verlenging
Oh en sweet joy![]()
Nog veel werk ?
Welke sector ?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog een half jaartje ongeveerMaar ik kan ernaast wel gewoon werken. Ik ben weer op zoek naar een nieuw baantje in Delft.
Nog tips toevallig?
Outbound callcenter werk trekt me niet zoquote:Op woensdag 11 september 2013 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke sector ?
Weet dat ze veel callcenter medewerkers voor Achmea zoeken
Is inboundquote:Op woensdag 11 september 2013 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Outbound callcenter werk trekt me niet zoTenminste, echt mensen moeten opbellen om ze dingen aan te smeren niet. Klantenservicewerk of inbound werk zou ik nog wel willen doen
Hmm, en het is hier bij mij in de buurt?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is inbound
Had namelijk zelf ook gesolliciteerd, maar toen kreeg ik m'n huidige baantje
Zoetermeer -delft.. Is dat te doen met Ov?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, en het is hier bij mij in de buurt?
Welke sector wil je eigenlijk ?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog een half jaartje ongeveerMaar ik kan ernaast wel gewoon werken. Ik ben weer op zoek naar een nieuw baantje in Delft.
Nog tips toevallig?
Ik moest even zoeken hoor, ik kon alleen buslijnen vinden en ik heb een hekel aan de bus (ernstig wagenziekquote:Op woensdag 11 september 2013 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoetermeer -delft.. Is dat te doen met Ov?
Geen idee, wat heeft achmea?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke sector wil je eigenlijk ?
inbound bij kpn was wel tof, weinig gezeur over max. 6 minuten ofzo per call en zeer open omgeving.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is inbound
Had namelijk zelf ook gesolliciteerd, maar toen kreeg ik m'n huidige baantje
yup, driemanspolder of Zoetermeer -oostquote:Op woensdag 11 september 2013 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moest even zoeken hoor, ik kon alleen buslijnen vinden en ik heb een hekel aan de bus (ernstig wagenziek) Maar je kan ook met de trein zie ik
Is wel via randstad.quote:
Ja daarom, inbound lijkt me nog wel ok, outbound lijkt me helemaal niksquote:Op woensdag 11 september 2013 20:22 schreef Marco001 het volgende:
[..]
inbound bij kpn was wel tof, weinig gezeur over max. 6 minuten ofzo per call en zeer open omgeving.
Och, maakt niet zoveel uit toch?quote:
Hoe is het met Norbert?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:18 schreef Toto69 het volgende:
eeeeindelijk thuis. zo eerst douchen en dan ff lekker etrn
Wat is dat? Zo heette onze boot vroegerquote:Op woensdag 11 september 2013 20:34 schreef Dearest het volgende:
Mijn moeder is naar een Tupperware party
Dan ga je met allemaal huisvrouwen naar 1 zo'n vrouw d'r huis, in dit geval mijn buurvrouw, en dan komt er iemand van Tupperware met allemaal handige bakjes en dingetjes voor in de keuken en die kan je dan bekijken en kopenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat is dat? Zo heette onze boot vroeger
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:35 schreef Dearest het volgende:
[..]
Dan ga je met allemaal huisvrouwen naar 1 zo'n vrouw d'r huis, in dit geval mijn buurvrouw, en dan komt er iemand van Tupperware met allemaal handige bakjes en dingetjes voor in de keuken en die kan je dan bekijken en kopen
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:36 schreef Dearest het volgende:
[..]
Zulke feestjes hebben ze ook met dildo's
Hoiquote:
Neequote:
Mooiquote:Op woensdag 11 september 2013 20:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeM'n vriendje is weg naar Taiwan voor een half jaar
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:42 schreef essnhills het volgende:
Typisch weer![]()
Maar ik ga niet met kaasfabriek mensjes
doet ie?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeM'n vriendje is weg naar Taiwan voor een half jaar
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou ik dat dan toch de kans geven...
quote:
Studerenquote:
Apparently..quote:Op woensdag 11 september 2013 21:00 schreef Bos81 het volgende:
Is het weer poging tot essnhills hossel tijd??
Je maandelijkse ...quote:Op woensdag 11 september 2013 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Apparently..![]()
Het lijkt wel een cyclus..
Lijkt het wel op jaquote:Op woensdag 11 september 2013 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Apparently..![]()
Het lijkt wel een cyclus..
Dat ken ik helemaal nietquote:Op woensdag 11 september 2013 21:01 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Eerst nog The Undateables, ook best leuk
Hmm, misschien moest ik het eens gaan timenquote:
quote:
En te kazigquote:Op woensdag 11 september 2013 21:02 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben toch veel te jong voor ess joh.
ess is voor mij te jongquote:Op woensdag 11 september 2013 21:02 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben toch veel te jong voor ess joh.
is dat nu?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:03 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Het is een programma waarin mensen die eigenlijk niemand wil daten een date krijgen
Voor wanneer?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:07 schreef supersof het volgende:
ik moet nog steeds dat essay maken
quote:
Ik mag hopen dat dit fucking sarcasme isquote:Op woensdag 11 september 2013 21:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je doet net alsof je de hele dag druk bent geweest
Ik ben bloed serieus!quote:Op woensdag 11 september 2013 21:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit fucking sarcasme is
Jezus, inderdaad zeg. Wel leuk werk trouwens?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit fucking sarcasme is
moet het morgen mailen. heb morgen les.quote:
Gewoon, kaasjes maken. Keer wat anders dan vakken vullen bij de Appie.quote:
Jawel. Leuke groep. Leuke collega's. En ja, ik woon in het buitenland, niet klagen en zo. Maar onthoud wel dat 12 kilometer lopen per dag, 9 uur werken per dag, dan nog boodschappen en dingen van een duitser schoonmaken wel degelijk veel is. Dat is voor geen enkel mens makkelijk.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:11 schreef Dearest het volgende:
[..]
Jezus, inderdaad zeg. Wel leuk werk trouwens?
Bedankt.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:12 schreef Dearest het volgende:
[..]
Gewoon, kaasjes maken. Keer wat anders dan vakken vullen bij de Appie.
dianaquote:Op woensdag 11 september 2013 21:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jawel. Leuke groep. Leuke collega's. En ja, ik woon in het buitenland, niet klagen en zo. Maar onthoud wel dat 12 kilometer lopen per dag, 9 uur werken per dag, dan nog boodschappen en dingen van een duitser schoonmaken wel degelijk veel is. Dat is voor geen enkel mens makkelijk.
Nee, ik zeg toch ook niks gekkiequote:Op woensdag 11 september 2013 21:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jawel. Leuke groep. Leuke collega's. En ja, ik woon in het buitenland, niet klagen en zo. Maar onthoud wel dat 12 kilometer lopen per dag, 9 uur werken per dag, dan nog boodschappen en dingen van een duitser schoonmaken wel degelijk veel is. Dat is voor geen enkel mens makkelijk.
Ok... nvmquote:Op woensdag 11 september 2013 21:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik heb ook last van kopkaas.
Die heb ik niet, wel momenten dat ik denk: ok, wtf.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:18 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee, ik zeg toch ook niks gekkieIk vind dat je het goed doet hoor, ik had ondertussen al 3 mental breakdowns gehad
was in crazyquote:
Hahaha, vertelquote:Op woensdag 11 september 2013 21:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Werk was me een chaotisch drama zeg, godnondeju
Boeit me eerlijk gezegd niet, spreek er niemand meer van. Heb wel een collega die op daniel lijktquote:
looooolquote:Op woensdag 11 september 2013 21:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Boeit me eerlijk gezegd niet, spreek er niemand meer van. Heb wel een collega die op daniel lijkt
Nou ten eerste komt ruim de helft van de mensen te laat opdagen. Ergens tussen het kwartier en een half uur te laat. Feest. Toen was het 8 uur en werd me even gevraagd of ik ''eventjes'' bij de versafdeling kon helpen. Bijna alles moest nog gedaan worden. Vroeger moest ik altijd om 20:15 ongeveer wel klaar zijn, anders gingen ze zeikenquote:
Heerlijk zulke dagen inderdaad..quote:Op woensdag 11 september 2013 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou ten eerste komt ruim de helft van de mensen te laat opdagen. Ergens tussen het kwartier en een half uur te laat. Feest. Toen was het 8 uur en werd me even gevraagd of ik ''eventjes'' bij de versafdeling kon helpen. Bijna alles moest nog gedaan worden. Vroeger moest ik altijd om 20:15 ongeveer wel klaar zijn, anders gingen ze zeiken
Jahoor, ik werk wel weer over. Ik kom niet direct uit school getreind
Slechtste dag om te zeggen ''Ja natuurlijk wil ik voor je werken''
Ik was verder ook de enige aanwezige die weet hoe en wat op de versafdeling, dus ze hebben geluk
Hierom haat ik werkquote:Op woensdag 11 september 2013 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou ten eerste komt ruim de helft van de mensen te laat opdagen. Ergens tussen het kwartier en een half uur te laat. Feest. Toen was het 8 uur en werd me even gevraagd of ik ''eventjes'' bij de versafdeling kon helpen. Bijna alles moest nog gedaan worden. Vroeger moest ik altijd om 20:15 ongeveer wel klaar zijn, anders gingen ze zeiken
Jahoor, ik werk wel weer over. Ik kom niet direct uit school getreind
Slechtste dag om te zeggen ''Ja natuurlijk wil ik voor je werken''
Ik was verder ook de enige aanwezige die weet hoe en wat op de versafdeling, dus ze hebben geluk
Elke 4e dinsdag haat ik mijn werk nietquote:
quote:
Strongbowquote:
Al die ciders met fruit zijn wel lekker, vooral die zoetequote:
Haai Stuwiequote:
Sorry dat ik vanmiddag zo koud op je reageerdequote:
Uhuhquote:Op woensdag 11 september 2013 21:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Al die ciders met fruit zijn wel lekker, vooral die zoete
Geeft nietquote:Op woensdag 11 september 2013 21:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry dat ik vanmiddag zo koud op je reageerde
Ik ben dan ook een vrouwquote:
Die ken ik niet maar dat klinkt zeker niet verkeerdquote:Op woensdag 11 september 2013 21:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
UhuhLaatst hadden we een bedrijfsfeest, en we mochten alleen fris, wijn en bier. En Jillz kwamen we achter, die rode is echt super lekker
![]()
Stuk of 9 van gehad denk ik
![]()
essnhills is dan ook niet echt mannelijkquote:
Het smaakt wel verkeerd.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die ken ik niet maar dat klinkt zeker niet verkeerd![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die ken ik niet maar dat klinkt zeker niet verkeerd![]()
Heul niet waarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |