Geen idee, wat heeft achmea?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke sector wil je eigenlijk ?
inbound bij kpn was wel tof, weinig gezeur over max. 6 minuten ofzo per call en zeer open omgeving.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is inbound
Had namelijk zelf ook gesolliciteerd, maar toen kreeg ik m'n huidige baantje
yup, driemanspolder of Zoetermeer -oostquote:Op woensdag 11 september 2013 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moest even zoeken hoor, ik kon alleen buslijnen vinden en ik heb een hekel aan de bus (ernstig wagenziek) Maar je kan ook met de trein zie ik
Is wel via randstad.quote:
Ja daarom, inbound lijkt me nog wel ok, outbound lijkt me helemaal niksquote:Op woensdag 11 september 2013 20:22 schreef Marco001 het volgende:
[..]
inbound bij kpn was wel tof, weinig gezeur over max. 6 minuten ofzo per call en zeer open omgeving.
Och, maakt niet zoveel uit toch?quote:
Hoe is het met Norbert?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:18 schreef Toto69 het volgende:
eeeeindelijk thuis. zo eerst douchen en dan ff lekker etrn
Wat is dat? Zo heette onze boot vroegerquote:Op woensdag 11 september 2013 20:34 schreef Dearest het volgende:
Mijn moeder is naar een Tupperware party
Dan ga je met allemaal huisvrouwen naar 1 zo'n vrouw d'r huis, in dit geval mijn buurvrouw, en dan komt er iemand van Tupperware met allemaal handige bakjes en dingetjes voor in de keuken en die kan je dan bekijken en kopenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat is dat? Zo heette onze boot vroeger
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:35 schreef Dearest het volgende:
[..]
Dan ga je met allemaal huisvrouwen naar 1 zo'n vrouw d'r huis, in dit geval mijn buurvrouw, en dan komt er iemand van Tupperware met allemaal handige bakjes en dingetjes voor in de keuken en die kan je dan bekijken en kopen
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:36 schreef Dearest het volgende:
[..]
Zulke feestjes hebben ze ook met dildo's
Hoiquote:
Neequote:
Mooiquote:Op woensdag 11 september 2013 20:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeM'n vriendje is weg naar Taiwan voor een half jaar
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:42 schreef essnhills het volgende:
Typisch weer![]()
Maar ik ga niet met kaasfabriek mensjes
doet ie?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeM'n vriendje is weg naar Taiwan voor een half jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |