quote:
Waarom zou je überhaupt kleiner dan 34 wíllen dragenquote:Op woensdag 11 september 2013 19:34 schreef essnhills het volgende:
Maar goed, als ik over een paar weken/maanden weer in m'n oude broeken pas heb ik dat probleem niet meerDoor m'n heupen zal ik nooit kleiner dragen dan maat 34 dus dan zakt het niet meer af
![]()
![]()
Hoef ik ook niet hoorquote:Op woensdag 11 september 2013 19:40 schreef Dearest het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt kleiner dan 34 wíllen dragen
Ik zou best graag in een 34/36 willen passen, maar 40/42 past net zo goed bij mijn lichaamsbouw. Ik ben per slot van rekening bijna 1.80 en heb brede heupen en ik zal gewoon nooit super slank zijn door mijn bouw dus ik vind het wel bestquote:Op woensdag 11 september 2013 19:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoef ik ook niet hoor34 past prima bij m'n lichaamsbouw
36 ook wel trouwens
Kijk dat scheelt een hoopquote:Op woensdag 11 september 2013 19:42 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik zou best graag in een 34/36 willen passen, maar 40/42 past net zo goed bij mijn lichaamsbouw. Ik ben per slot van rekening bijna 1.80 en heb brede heupen en ik zal gewoon nooit super slank zijn door mijn bouw dus ik vind het wel best
4ebequote:
quote:
Hoi ik ben ess, ik spamde hier een paar maanden de boel vol om in de zomervakantie tijdelijk te verdwijnen en nu is de zomer om dus nu kom ik hier weer gezelligquote:Op woensdag 11 september 2013 19:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb jou hier nog niet eerder gezien? LMI, aangenaam.
Essquote:
Hallo van de trap afvallende limboquote:
Dat is bijna hetzelfde als mannen zonder baardgroeiquote:
quote:
kijk maar uit, ik stuur rollator oma's achter je anquote:Op woensdag 11 september 2013 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo van de trap afvallende limbo![]()
Bosjequote:Op woensdag 11 september 2013 19:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is bijna hetzelfde als mannen zonder baardgroei
Ghalloquote:Op woensdag 11 september 2013 19:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jou ken ik ook niet. LMI, aangenaam.
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Slecht eigenlijkM'n vriendje is afgelopen vrijdag voor een half jaar naar Taiwan vertrokken
Dus ik ben een beetje down
EN jij?
Zo nu en dan jaquote:Op woensdag 11 september 2013 19:54 schreef LETMEIN het volgende:
Dus de oude garde komt weer posten?
4ebe is wel stokoud ja, ess nog niet zoquote:Op woensdag 11 september 2013 19:54 schreef LETMEIN het volgende:
Dus de oude garde komt weer posten?
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Slecht eigenlijkM'n vriendje is afgelopen vrijdag voor een half jaar naar Taiwan vertrokken
Dus ik ben een beetje down
EN jij?
Of borsthaarquote:Op woensdag 11 september 2013 19:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is bijna hetzelfde als mannen zonder baardgroei
Oké fossielquote:Op woensdag 11 september 2013 19:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
4ebe is wel stokoud ja, ess nog niet zo
Nee, studie.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]nohhhhh gewoon zonder jou mee te nemen ...
Op vakantie ??
Ik werk momenteel fulltime, sowieso nog deze maand en daarna weer banenjacht
But I did leave an impressionquote:Op woensdag 11 september 2013 19:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
4ebe is wel stokoud ja, ess nog niet zo
Mag ik meerijden op je rollator?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wacht maar tot ik je een keer voor mn rollator krijg
* spring maar achterop bij mij, achterop mn scootmobielquote:Op woensdag 11 september 2013 19:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mag ik meerijden op je rollator?
en het gaat misschien niet zo hard, maar dat maakt niet uit want je bent senielquote:Op woensdag 11 september 2013 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
* spring maar achterop bij mij, achterop mn scootmobiel
Ik heb geen einddatumquote:Op woensdag 11 september 2013 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, studie.
Oh balen... ontslagen of gewoon een kwestie van contract niet verlengd?
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
en het gaat misschien niet zo hard, maar dat maakt niet uit want je bent seniel
Huh? Maar je moet zometeen wel op zoek naar een nieuwe baanquote:Op woensdag 11 september 2013 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen einddatum![]()
Hoe gaat t met jouw studie ?
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
en het gaat misschien niet zo hard, maar dat maakt niet uit want je bent seniel
Ja, misschien krijg ik een verlengingquote:Op woensdag 11 september 2013 20:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Huh? Maar je moet zometeen wel op zoek naar een nieuwe baan
Bachelorscriptie
Nog een half jaartje ongeveerquote:Op woensdag 11 september 2013 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, misschien krijg ik een verlenging
Oh en sweet joy![]()
Nog veel werk ?
Welke sector ?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog een half jaartje ongeveerMaar ik kan ernaast wel gewoon werken. Ik ben weer op zoek naar een nieuw baantje in Delft.
Nog tips toevallig?
Outbound callcenter werk trekt me niet zoquote:Op woensdag 11 september 2013 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke sector ?
Weet dat ze veel callcenter medewerkers voor Achmea zoeken
Is inboundquote:Op woensdag 11 september 2013 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Outbound callcenter werk trekt me niet zoTenminste, echt mensen moeten opbellen om ze dingen aan te smeren niet. Klantenservicewerk of inbound werk zou ik nog wel willen doen
Hmm, en het is hier bij mij in de buurt?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is inbound
Had namelijk zelf ook gesolliciteerd, maar toen kreeg ik m'n huidige baantje
Zoetermeer -delft.. Is dat te doen met Ov?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, en het is hier bij mij in de buurt?
Welke sector wil je eigenlijk ?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog een half jaartje ongeveerMaar ik kan ernaast wel gewoon werken. Ik ben weer op zoek naar een nieuw baantje in Delft.
Nog tips toevallig?
Ik moest even zoeken hoor, ik kon alleen buslijnen vinden en ik heb een hekel aan de bus (ernstig wagenziekquote:Op woensdag 11 september 2013 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoetermeer -delft.. Is dat te doen met Ov?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |