Uhuhquote:Op woensdag 11 september 2013 17:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
HEB IK DAT DGODVERDOMME ALLEAMAL VOFR NIKS GETYTP?
Wat is magwaardig?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij magwaardig bent?!
Is dat een goedwillend advies of een noodzakelijkheid?quote:
Je bent Nederlander of niet hè?quote:
Geen van beide, d4v1d pest mij gewoon!@quote:Op woensdag 11 september 2013 17:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dat een goedwillend advies of een noodzakelijkheid?
Ah, op die manierquote:Op woensdag 11 september 2013 18:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
aardig vind waardig
Zeg maar van die zin: 'Ik mag jou wel'
Ik moet zeggen, in de korte tijd dat ik je nu ken maak je het wel erg makkelijkquote:Op woensdag 11 september 2013 18:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geen van beide, d4v1d pest mij gewoon!@
Het is ook vreselijk makkelijk!? Denk ik, waar heb jij het eigenlijk over?! Hoi, please doe lief tegen mij!quote:Op woensdag 11 september 2013 18:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah, op die manier
[..]
Ik moet zeggen, in de korte tijd dat ik je nu ken maak je het wel erg makkelijk![]()
Ik ben altijd liefquote:Op woensdag 11 september 2013 18:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het is ook vreselijk makkelijk!? Denk ik, waar heb jij het eigenlijk over?! Hoi, please doe lief tegen mij!
Hij komt over als een kind van 13 héquote:Op woensdag 11 september 2013 18:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief![]()
Hoe oud ben je eigenlijk
Als ik zo moet schatten is hij iig geen volwassene neequote:Op woensdag 11 september 2013 18:25 schreef Dearest het volgende:
[..]
Hij komt over als een kind van 13 hé
17quote:Op woensdag 11 september 2013 18:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief![]()
Hoe oud ben je eigenlijk
GEMENERIK!quote:Op woensdag 11 september 2013 18:25 schreef Dearest het volgende:
[..]
Hij komt over als een kind van 13 hé
quote:Op woensdag 11 september 2013 18:29 schreef Crack_ het volgende:
Achja, Spatie wil volgens mij ook echt absoluut geen volwassene zijn! Lange leven kind zijn jolleeeee
quote:Op woensdag 11 september 2013 18:31 schreef Spatieloos het volgende:
Ik zag trouwens je UI op de reddit frontpage vandaag, Dearest! Net alsof je beroemd bent!
http://www.reddit.com/r/f(...)d_just_sent_me_this/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |