quote:Op woensdag 11 september 2013 17:47 schreef d4v1d het volgende:
Zit er een grote staf in je toetsenbord?
Wij zijn lief tegen elkaar, maar dan op een onlieflijkende manier!, Denk na! MENS! Grapje douschi, grapje!!! SORRYquote:
Jij bent niet trouw, beetje geheimen doorvertellenquote:Op woensdag 11 september 2013 17:48 schreef Dearest het volgende:
Ik ben super leuk en lief en trouw en grappig en charmant, alleen jammer dat niemand dat inziet
Geheimen doorvertellenquote:Op woensdag 11 september 2013 17:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij bent niet trouw, beetje geheimen doorvertellen
Als je trouw was dan was je zaterdag niet gaan slapenquote:Op woensdag 11 september 2013 17:48 schreef Dearest het volgende:
Ik ben super leuk en lief en trouw en grappig en charmant, alleen jammer dat niemand dat inziet
Sinds JNG dicht isquote:Op woensdag 11 september 2013 17:49 schreef essnhills het volgende:
Sinds wanneer zitten er eigenlijk zoveel nieuwe mensen hier?
Nou er was eens een dag, ik bedoeel een grote periode dat er een subforum was. Dat subforum heette JNG, daar was een geweldige SC waar jongetjes en meisjes gezellig konden SCen. Maar jongetjes en meisjes zonder volwassen mensen zorgt voor probleempjes, en waren vaak ruzietjes, vaak dezelfde mensen. Daarom vond mevrouw Vonne Y dat het gesloten moest worden, vele onschuldige mensen zoals ik en nog een paar kutusers waren er de dus de dupe van, zonder dat wij ons misbehaveden!quote:Op woensdag 11 september 2013 17:49 schreef essnhills het volgende:
Sinds wanneer zitten er eigenlijk zoveel nieuwe mensen hier?
Goedzo, ik mag je nu al!quote:Op woensdag 11 september 2013 17:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geheimen doorvertellen
Ik vertel nooit geheimen door
Lieve schat ik vertel helemaal niets door, ik maak een woordgrapje en je denkt meteen dat iedereen weet wat ik bedoelquote:Op woensdag 11 september 2013 17:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij bent niet trouw, beetje geheimen doorvertellen
Tl;drquote:Op woensdag 11 september 2013 17:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou er was eens een dag, ik bedoeel een grote periode dat er een subforum was. Dat subforum heette JNG, daar was een geweldige SC waar jongetjes en meisjes gezellig konden SCen. Maar jongetjes en meisjes zonder volwassen mensen zorgt voor probleempjes, en waren vaak ruzietjes, vaak dezelfde mensen. Daarom vond mevrouw Vonne Y dat het gesloten moest worden, vele onschuldige mensen zoals ik en nog een paar kutusers waren er de dus de dupe van, zonder dat wij ons misbehaveden!
Maaar, gelukkig waren er meer SCs op dit prachtige forum, dus we besloten met het grootste deel van de JNG SC users om naar deze SC te gaan, helaas is niet iedereen gebleven.
Ahquote:
Nee ik bedoel sinds een maand of 2/3 terug..quote:Of bedoel je nog recentelijker?
Zoiets heet moe zijnquote:Op woensdag 11 september 2013 17:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je trouw was dan was je zaterdag niet gaan slapen
Ik ben ess, aangenaamquote:Op woensdag 11 september 2013 17:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Goedzo, ik mag je nu al!![]()
Ik ben Ryan, nice to meetcha, als je dat nog niet wist!
Niet meer van die woordgrapjes maken dan! Dan vergeef ik je!quote:Op woensdag 11 september 2013 17:53 schreef Dearest het volgende:
[..]
Lieve schat ik vertel helemaal niets door, ik maak een woordgrapje en je denkt meteen dat iedereen weet wat ik bedoelAls jij, bij wijze van spreken, elke vrijdagavond je hond neukt, en ik leg een keer de nadruk op het woord VRIJDAGAVOND denk jij meteen dat iedereen dat dan weet
Ik plaag alleen maar een beetje
HEB IK DAT DGODVERDOMME ALLEAMAL VOFR NIKS GETYTP?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tl;dr
[..]
Ah
[..]
Nee ik bedoel sinds een maand of 2/3 terug..Daarvoor was ik hier bijna dagelijks en toen een tijdje niet
Ik heb het gelezenquote:Op woensdag 11 september 2013 17:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
HEB IK DAT DGODVERDOMME ALLEAMAL VOFR NIKS GETYTP?
quote:Op woensdag 11 september 2013 17:57 schreef Dearest het volgende:
oke ik ga even een heeeeeel lang topic schrijven
KLB?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:57 schreef Dearest het volgende:
oke ik ga even een heeeeeel lang topic schrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |