Terechte klacht, sowieso kinderenquote:Op woensdag 11 september 2013 18:33 schreef Crack_ het volgende:
Duo penotti hebben altijd zulke KAK reclame's he. Irritante zingende kindjes UGH
Ohnee, kinderen ruiken vaak lekker. Zo kinds.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:34 schreef Dearest het volgende:
[..]
Terechte klacht, sowieso kinderen
Zaten vanmiddag 2 kinderen voor me in de bus, die lucht alleen al, soort van zoete brintaprak met banaanKindergeur
I don't believe youquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Wel leuk?quote:Op woensdag 11 september 2013 18:45 schreef Toto69 het volgende:
Bujna klaar met werk pfff pak zo toch maar de metro dan boodschappen en eten en tot later
quote:Op woensdag 11 september 2013 18:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
I don't believe you
Nouuu waaarom geloof je me niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is echt zo!!!
En ik lijk ook helemaal niet jong!
STOMBO
Spatieboos
Hoe is het met Norbert?quote:Op woensdag 11 september 2013 18:45 schreef Toto69 het volgende:
Bujna klaar met werk pfff pak zo toch maar de metro dan boodschappen en eten en tot later
quote:Op woensdag 11 september 2013 18:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nouuu waaarom geloof je me niet!Is echt zo!!!
En ik lijk ook helemaal niet jong!
STOMBO
Jaquote:Op woensdag 11 september 2013 18:49 schreef essnhills het volgende:
Ik ben aan het twijfelen..
Ik heb eigenlijk een nieuwe broek of 2 nodig, maar ik ben de laatste weken behoorlijk snel aan het afvallen (de broek die ik een week terug heb gekocht en toen goed zat begint nu al af te zakken)
Toch nog maar even wachten met nieuwe kopen?
23quote:
Oh daar heb ik ook last van, ben ik eindelijk afgevallen, helemaal blij om, trots op mezelf. Blijkt dat het ook nadelen heeft. En ik heb een hekel aan riemenquote:Op woensdag 11 september 2013 18:49 schreef essnhills het volgende:
Ik heb eigenlijk een nieuwe broek of 2 nodig, maar ik ben de laatste weken behoorlijk snel aan het afvallen (de broek die ik een week terug heb gekocht en toen goed zat begint nu al af te zakken)
Ja dat had ik ook al bedacht..quote:
Oh ik dacht dat je 12 was!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op woensdag 11 september 2013 18:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je 12 was!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook een hekel aan riemen..quote:Op woensdag 11 september 2013 18:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh daar heb ik ook last van, ben ik eindelijk afgevallen, helemaal blij om, trots op mezelf. Blijkt dat het ook nadelen heeft. En ik heb een hekel aan riemen
Ik ben heul geen nonquote:
Natuurlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 18:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay, wil je alsjeblieft muziek sturen, prachtige Esnnhills?
Okequote:
Oh ik snap het, je plaagt me omdat ik kinderachtig ben!!!!quote:
Omg ik zit met hetzelfde héquote:Op woensdag 11 september 2013 18:49 schreef essnhills het volgende:
4 is genoeg!quote:Op woensdag 11 september 2013 19:00 schreef Dearest het volgende:
[..]
Omg ik zit met hetzelfde hé
Ik had al behoorlijk weinig broeken omdat de helft me gewoon te groot is te worden, heb nu nog maar 4 die ik aankan maar omdat ik dus steeds dezelfden draag beginnen ze te slijten tussen mijn benen en vanmiddag is de eerste al uitgescheurd
Denk dat ik een paar van die tregging dingen ga halen die nog een beetje meerekken, kan ik ze ook nog aan als ik 1 of 2 maatjes kleiner ben
Nou vooruit, een wat meer volwassen lied danquote:Op woensdag 11 september 2013 18:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh ik snap het, je plaagt me omdat ik kinderachtig ben!!!!
Nou ehh ik ben misschien kinderachtig, maar ik luister wel muziek voor VOLWASSENEN! LEKKER PUH
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou vooruit, een wat meer volwassen lied dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou vooruit, een wat meer volwassen lied dan
Ik heb de hele vakantie gedaan met 2 verschillende zwembroeken als korte broeken. En overleef het nu met 2 spijkerbroeken!quote:Op woensdag 11 september 2013 19:01 schreef Dearest het volgende:
[..]
Zijn er nu nog 3 en die geef ik ook niet lang meer
Ach, nog even en ik kan weer in m'n oude broekenquote:Op woensdag 11 september 2013 19:00 schreef Dearest het volgende:
[..]
Omg ik zit met hetzelfde hé
Ik had al behoorlijk weinig broeken omdat de helft me gewoon te groot is te worden, heb nu nog maar 4 die ik aankan maar omdat ik dus steeds dezelfden draag beginnen ze te slijten tussen mijn benen en vanmiddag is de eerste al uitgescheurd
Denk dat ik een paar van die tregging dingen ga halen die nog een beetje meerekken, kan ik ze ook nog aan als ik 1 of 2 maatjes kleiner ben
quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]___!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Jeez ik ben al blij als ik een 38 aan kanquote:Op woensdag 11 september 2013 19:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, nog even en ik kan weer in m'n oude broeken![]()
Ik had altijd maat 34, en toen ben ik door een combinatie van de pil en wat andere lichamelijke dingen vrij snel aangekomen, en een half jaar terug had ik maat 38 (dat was de max) en nu ben ik ook weer vrij snel aan het afvallen (zonder dat ik iets anders aan het doen ben ook) en nu heb ik een 36 aan..
Ik heb een schoenmaat van 47!quote:Op woensdag 11 september 2013 19:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
Jeez ik ben al blij als ik een 38 aan kan
Ach, dun zijn is ook niet altijd alles hoorquote:Op woensdag 11 september 2013 19:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
Jeez ik ben al blij als ik een 38 aan kan
Mijn vriend 48quote:Op woensdag 11 september 2013 19:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb een schoenmaat van 47!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Het is een tekenquote:Op woensdag 11 september 2013 19:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Echt 5 van de 9 mensen vanavond kwam te laatFuck thissssss sheeiiiitttt
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn vriend 48Wow dat is klein. Lekker puh, je vriend is gone!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
Ze hadden vast allemaal even een vluggertje met je treinmeisje!!!!!quote:Op woensdag 11 september 2013 19:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waar precies?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow dat is klein. Lekker puh, je vriend is gone!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |