Terechte klacht, sowieso kinderenquote:Op woensdag 11 september 2013 18:33 schreef Crack_ het volgende:
Duo penotti hebben altijd zulke KAK reclame's he. Irritante zingende kindjes UGH
Ohnee, kinderen ruiken vaak lekker. Zo kinds.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:34 schreef Dearest het volgende:
[..]
Terechte klacht, sowieso kinderen
Zaten vanmiddag 2 kinderen voor me in de bus, die lucht alleen al, soort van zoete brintaprak met banaanKindergeur
I don't believe youquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Wel leuk?quote:Op woensdag 11 september 2013 18:45 schreef Toto69 het volgende:
Bujna klaar met werk pfff pak zo toch maar de metro dan boodschappen en eten en tot later
quote:Op woensdag 11 september 2013 18:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
I don't believe you
Nouuu waaarom geloof je me niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is echt zo!!!
En ik lijk ook helemaal niet jong!
STOMBO
Spatieboos
Hoe is het met Norbert?quote:Op woensdag 11 september 2013 18:45 schreef Toto69 het volgende:
Bujna klaar met werk pfff pak zo toch maar de metro dan boodschappen en eten en tot later
quote:Op woensdag 11 september 2013 18:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nouuu waaarom geloof je me niet!Is echt zo!!!
En ik lijk ook helemaal niet jong!
STOMBO
Jaquote:Op woensdag 11 september 2013 18:49 schreef essnhills het volgende:
Ik ben aan het twijfelen..
Ik heb eigenlijk een nieuwe broek of 2 nodig, maar ik ben de laatste weken behoorlijk snel aan het afvallen (de broek die ik een week terug heb gekocht en toen goed zat begint nu al af te zakken)
Toch nog maar even wachten met nieuwe kopen?
23quote:
Oh daar heb ik ook last van, ben ik eindelijk afgevallen, helemaal blij om, trots op mezelf. Blijkt dat het ook nadelen heeft. En ik heb een hekel aan riemenquote:Op woensdag 11 september 2013 18:49 schreef essnhills het volgende:
Ik ben aan het twijfelen..
Ik heb eigenlijk een nieuwe broek of 2 nodig, maar ik ben de laatste weken behoorlijk snel aan het afvallen (de broek die ik een week terug heb gekocht en toen goed zat begint nu al af te zakken)
Toch nog maar even wachten met nieuwe kopen?
Ja dat had ik ook al bedacht..quote:
Oh ik dacht dat je 12 was!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op woensdag 11 september 2013 18:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je 12 was!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook een hekel aan riemen..quote:Op woensdag 11 september 2013 18:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh daar heb ik ook last van, ben ik eindelijk afgevallen, helemaal blij om, trots op mezelf. Blijkt dat het ook nadelen heeft. En ik heb een hekel aan riemen
Ik ben heul geen nonquote:
Natuurlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 18:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay, wil je alsjeblieft muziek sturen, prachtige Esnnhills?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |