quote:
Ik mag hopen dat dit fucking sarcasme isquote:Op woensdag 11 september 2013 21:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je doet net alsof je de hele dag druk bent geweest
Ik ben bloed serieus!quote:Op woensdag 11 september 2013 21:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit fucking sarcasme is
Jezus, inderdaad zeg. Wel leuk werk trouwens?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit fucking sarcasme is
moet het morgen mailen. heb morgen les.quote:
Gewoon, kaasjes maken. Keer wat anders dan vakken vullen bij de Appie.quote:
Jawel. Leuke groep. Leuke collega's. En ja, ik woon in het buitenland, niet klagen en zo. Maar onthoud wel dat 12 kilometer lopen per dag, 9 uur werken per dag, dan nog boodschappen en dingen van een duitser schoonmaken wel degelijk veel is. Dat is voor geen enkel mens makkelijk.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:11 schreef Dearest het volgende:
[..]
Jezus, inderdaad zeg. Wel leuk werk trouwens?
Bedankt.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:12 schreef Dearest het volgende:
[..]
Gewoon, kaasjes maken. Keer wat anders dan vakken vullen bij de Appie.
dianaquote:Op woensdag 11 september 2013 21:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jawel. Leuke groep. Leuke collega's. En ja, ik woon in het buitenland, niet klagen en zo. Maar onthoud wel dat 12 kilometer lopen per dag, 9 uur werken per dag, dan nog boodschappen en dingen van een duitser schoonmaken wel degelijk veel is. Dat is voor geen enkel mens makkelijk.
Nee, ik zeg toch ook niks gekkiequote:Op woensdag 11 september 2013 21:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jawel. Leuke groep. Leuke collega's. En ja, ik woon in het buitenland, niet klagen en zo. Maar onthoud wel dat 12 kilometer lopen per dag, 9 uur werken per dag, dan nog boodschappen en dingen van een duitser schoonmaken wel degelijk veel is. Dat is voor geen enkel mens makkelijk.
Ok... nvmquote:Op woensdag 11 september 2013 21:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik heb ook last van kopkaas.
Die heb ik niet, wel momenten dat ik denk: ok, wtf.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:18 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee, ik zeg toch ook niks gekkieIk vind dat je het goed doet hoor, ik had ondertussen al 3 mental breakdowns gehad
was in crazyquote:
Hahaha, vertelquote:Op woensdag 11 september 2013 21:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Werk was me een chaotisch drama zeg, godnondeju
Boeit me eerlijk gezegd niet, spreek er niemand meer van. Heb wel een collega die op daniel lijktquote:
looooolquote:Op woensdag 11 september 2013 21:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Boeit me eerlijk gezegd niet, spreek er niemand meer van. Heb wel een collega die op daniel lijkt
Nou ten eerste komt ruim de helft van de mensen te laat opdagen. Ergens tussen het kwartier en een half uur te laat. Feest. Toen was het 8 uur en werd me even gevraagd of ik ''eventjes'' bij de versafdeling kon helpen. Bijna alles moest nog gedaan worden. Vroeger moest ik altijd om 20:15 ongeveer wel klaar zijn, anders gingen ze zeikenquote:
Heerlijk zulke dagen inderdaad..quote:Op woensdag 11 september 2013 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou ten eerste komt ruim de helft van de mensen te laat opdagen. Ergens tussen het kwartier en een half uur te laat. Feest. Toen was het 8 uur en werd me even gevraagd of ik ''eventjes'' bij de versafdeling kon helpen. Bijna alles moest nog gedaan worden. Vroeger moest ik altijd om 20:15 ongeveer wel klaar zijn, anders gingen ze zeiken
Jahoor, ik werk wel weer over. Ik kom niet direct uit school getreind
Slechtste dag om te zeggen ''Ja natuurlijk wil ik voor je werken''
Ik was verder ook de enige aanwezige die weet hoe en wat op de versafdeling, dus ze hebben geluk
Hierom haat ik werkquote:Op woensdag 11 september 2013 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou ten eerste komt ruim de helft van de mensen te laat opdagen. Ergens tussen het kwartier en een half uur te laat. Feest. Toen was het 8 uur en werd me even gevraagd of ik ''eventjes'' bij de versafdeling kon helpen. Bijna alles moest nog gedaan worden. Vroeger moest ik altijd om 20:15 ongeveer wel klaar zijn, anders gingen ze zeiken
Jahoor, ik werk wel weer over. Ik kom niet direct uit school getreind
Slechtste dag om te zeggen ''Ja natuurlijk wil ik voor je werken''
Ik was verder ook de enige aanwezige die weet hoe en wat op de versafdeling, dus ze hebben geluk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |