En mij ook, en dat waardeer ik.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik help mijn vrienden graag.
Goh wat hypocriet, jij bent altijd de eerste die mensen dom noemtquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nou, je hoeft niet gelijk zo gemeen te doen.
Ik ben helemaal van m'n apropo.
Rens en Davy ja. Jou niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goh wat hypocriet, jij bent altijd de eerste die mensen dom noemt
Hypocriet is dan ook zijn middle name.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goh wat hypocriet, jij bent altijd de eerste die mensen dom noemt
Ah, dus jou praat Rens na. Ik dacht al dat hij zelf ergens een mening over had.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Hypocriet is dan ook zijn middle name.
quote:
Oh sorry, typo. Ik bedoelde jou dus.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik help mijn vriendin graag.
Wat is er met je aan de hand René?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, dus jou praat Rens na. Ik dacht al dat hij zelf ergens een mening over had.
Het leek mij eerder een voldongen feit inmiddels.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Regen? REGEN?! In Bangladesh! Daar hebben ze pas veel regen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Extreem veel regen hier.
Einde bericht.
Een voldongen feit is altijd al inmiddels.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Het leek mij eerder een voldongen feit inmiddels.
Ik wacht met smart op uitleg.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Het leek mij eerder een voldongen feit inmiddels.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een voldongen feit is altijd al inmiddels.
Rens praat Caland na.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je deze zin uitleggen, René?
Ja, ik ookquote:
Ja, en daardoor snapte hij het allemaal niet meer, vandaar dat ik het even uitleg.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verkeerde woordkeuze in je zin, dakhaas.
Wat maakt het jou uit? Jij geeft toch niks meer om fok!?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verkeerde woordkeuze in je zin, dakhaas.
Uh, oké?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wat maakt het jou uit? Jij geeft toch niks meer om fok!?
lol xD 'jou praat'quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
lol xD 'jou praat'
ben je dom of zo.
Wat je zegt ben je zelfquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
lol xD 'jou praat'
ben je dom of zo.
Dacht serieus dat je Tyron was, toen keek ik naar de UI/Naam..quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
lol xD 'jou praat'
ben je dom of zo.
Nee hoor ik praat niemand na.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe dicht zit jij op je beeldscherm?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dacht serieus dat je Tyron was, toen keek ik naar de UI/Naam..
Wat een mooi complimentquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Haha, oke.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee hoor ik praat niemand na.
Fifa morgen dacht ik/quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:31 schreef Caland het volgende:
Wanneer komen de demo's van PES en Fifa uit?
Die van Fifa is al een tijdje uit.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:31 schreef Caland het volgende:
Wanneer komen de demo's van PES en Fifa uit?
Whut?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die van Fifa is al een tijdje uit.
50cmquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoe dicht zit jij op je beeldscherm?
1. Tyron is positief bezig de laatste tijd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:De demo van Fifa 14 is vanaf nu te downloaden voor PC en wordt in de loop van vandaag ook uitgebracht voor Xbox 360. De Playstation 3-versie volgt morgen.
Dit is niet nodig Stijn. Onnodig de sfeer verpesten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1. Tyron is positief bezig de laatste tijd.
2. Littlerabbit is een debiel
A. 1 is juist
B. 2 is juist
C. Beiden zijn juist
D. Beiden zijn onjuist
doe eens normaal homoquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
A. 1 is juist
B. 2 is juist
C. Beiden zijn juist
D. Beiden zijn onjuist
ja ik blijf erbij FIFA 10quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:34 schreef Muto het volgende:
[..]
http://nutech.nl/games/35(...)daag-downloaden.html
E. Stijn dit is debiel gedragquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
A. 1 is juist
B. 2 is juist
C. Beiden zijn juist
D. Beiden zijn onjuist
Betalen voor onlinequote:Op dinsdag 10 september 2013 18:35 schreef Caland het volgende:
Oja kenker ik heb niet eens meer zo'n xbox account. Jammer dan.
quote:
Kom op gasten. Beetje volwassener aub. Dit verpest de SC voor iedereen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
E. Stijn dit is debiel gedrag
skere homoquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Betalen voor online. Komt nu ook bij de ps4
6 euro maar, je krijgt er veel voor terug.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je betaald al voor de console.
Tsja. Als het daardoor prima werkt. En xbox was nooit zo duur als je zo'n 12 maanden abo kocht.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Beter dan wanneer je met een steen wordt doodgegooid.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word bij Economie doodgegooid met het woord ''opofferingskosten''. Wat een kutwoord.
Wij krijgen nu dit soort shit:quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word bij Economie doodgegooid met het woord ''opofferingskosten''. Wat een kutwoord.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Beter dan wanneer je met een steen wordt doodgegooid.
Maar bij PS4 is het wel inclusief playstation plus wat gewoon super nice is.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mwa, met een steen is sneller.. maar bij beide ben je dood dus allebei erg.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Beter dan wanneer je met een steen wordt doodgegooid.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
6 euro maar, je krijgt er veel voor terug.
Dat klopt ook allemaal wel, je krijgt een gratis game in de zoveel tijd volgens mij. Het is alleen wel een beetje jammer dat extra betalen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja. Als het daardoor prima werkt. En xbox was nooit zo duur als je zo'n 12 maanden abo kocht.
Die gratis games zijn echt bullshit, allemaal games die al 5 jaar bestaan. Bij PS krijg je gewoon BF3.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
Dat klopt ook allemaal wel, je krijgt een gratis game in de zoveel tijd volgens mij. Het is alleen wel een beetje jammer dat extra betalen.
Caland ligt huilend in een hoekje met een bebloed gezicht.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
Terug van boodschappen doen. Heeft René Caland al op z'n taffes geslagen?
Waarom heeft hij een bebloed gezicht bij zich?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Caland ligt huilend in een hoekje met een bebloed gezicht.
Die is van Davy.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom heeft hij een bebloed gezicht bij zich?
Dan kan hij zich zieliger voordoen dan hij dat daadwerkelijk is.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom heeft hij een bebloed gezicht bij zich?
Voor PS4? Ik las 5 per maand... Lijkt me veel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
6 euro maar, je krijgt er veel voor terug.
Nee maar ik ben wel weer een paar plaatsen gestegen naar het schijnt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
Terug van boodschappen doen. Heeft René Caland al op z'n taffes geslagen?
Ja volgens mij iets van 50 euro per jaar of iets in die richting.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Voor PS4? Ik las 5 per maand... Lijkt me veel.
Ik laat me verrassen vanavond.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:43 schreef RensAjacied het volgende:
Rijdende Rechter dat voorstukje haha!
Die gozer is verzekerd voor het deukje maar gaat toch deze zaak aan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik laat me verrassen vanavond.
Klasse.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die gozer is verzekerd voor het deukje maar gaat toch deze zaak aan.
nee voor 360quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Voor PS4? Ik las 5 per maand... Lijkt me veel.
Ik zie het serieus gebeuren dat Andorra uitgerekend tegen ons weer zijn eerste competitieve goal in 3 jaar maakt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:45 schreef GGMM het volgende:
De Vrij speelt weer.
Misschien dat hij tegen Andorra wel overeind blijft.
Zou me niks verbazen als hij weer minimaal een keer faalt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:45 schreef GGMM het volgende:
De Vrij speelt weer.
Misschien dat hij tegen Andorra wel overeind blijft.
Klinkt als veel werk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:46 schreef kapiteintje het volgende:
Mochten jullie geïnteresseerd zijn in wat ik ga eten:
Kleine roze garnalen, in knoflook gebakken en afgeglazuurd met een likje sojasaus in een wrap met veldsla, een dressing van citroenmayonaise, magere yoghurt, zwarte peper en fijngesneden komkommer en in blokjes gesneden rode paprika bestrooid met cayennepeper.
Ik wens je veel plezier met het (voor jou) bord genot.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:46 schreef kapiteintje het volgende:
Kleine roze garnalen, in knoflook gebakken en afgeglazuurd met een likje sojasaus in een wrap met veldsla, een dressing van citroenmayonaise, magere yoghurt, zwarte peper en fijngesneden komkommer en in blokjes gesneden rode paprika bestrooid met cayennepeper.
eetzequote:Op dinsdag 10 september 2013 18:46 schreef kapiteintje het volgende:
Toch vreemd dat veel Feyenoorders hem over paar jaar wel bij een Chelsea of een City zou zien voetballen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als hij weer minimaal een keer faalt.
Ja, dat. Terwijl ik het best een aardige verdediger vond een jaar of anderhalf geleden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als hij weer minimaal een keer faalt.
Eet smakelijk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:46 schreef kapiteintje het volgende:
In Rotterdam wordt elk talent als de nieuwe Jezus gezien.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toch vreemd dat veel Feyenoorders hem over paar jaar wel bij een Chelsea of een City zou zien voetballen.
Toe maar.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:46 schreef kapiteintje het volgende:
Ja joh?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toch vreemd dat veel Feyenoorders hem over paar jaar wel bij een Chelsea of een City zou zien voetballen.
Valt al heel lang flink tegen. Vroeger durfde hij te kappen en op te komen. Nu zelfs dat niet meer.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat. Terwijl ik het best een aardige verdediger vond een jaar of anderhalf geleden.
In Amsterdam niet wou je zeggen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Rotterdam wordt elk talent als de nieuwe Jezus gezien.
Dat is niet vreemd, hij begon goed. Dit jaar alleen minder maar dat is normaal, hij is pas 21 en verdedigers zijn pas top als ze ouder zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh ja?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik neem het even mee naar achteren.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM voor de computer als hij boos wordt op mij.
[ afbeelding ]
Mwa, Rekik is wel veel verder. Al is dat ook een veel groter talant. Maar ik vind De Vrij sowieso nog die jongetjes-uitstaling hebben. Denk niet dat hij het haalt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is niet vreemd, hij begon goed. Dit jaar alleen minder maar dat is normaal, hij is pas 21 en verdedigers zijn pas top als ze ouder zijn.
Dat weet jij toch maar weer goed Stijntje.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Rotterdam wordt elk talent als de nieuwe Jezus gezien.
Leuke gifquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Het laatste flink gehypte talent is Ricardo van Rhijn, nu zie je pas hoe slecht hij is.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In Amsterdam niet wou je zeggen?
Ik word nooit boos op jou.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Uh, oke.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu voel ik me een schoothondje.
Tegenwoordig hypen ze in Amsterdam niet eens meer de eigen jeugd (omdat die er simpelweg niet meer is) maar die van Barcelonaquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het laatste flink gehypte talent is Ricardo van Rhijn, nu zie je pas hoe slecht hij is.
Omdat er een zwart gat zit in de opleiding, shit happens.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegenwoordig hypen ze in Amsterdam niet eens meer de eigen jeugd (omdat die er simpelweg niet meer is) maar die van Barcelona
Iedereen is enorm positief in het Ajax topic over Bojan inderdaad.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegenwoordig hypen ze in Amsterdam niet eens meer de eigen jeugd (omdat die er simpelweg niet meer is) maar die van Barcelona
Ik heb vandaag een Turkse Pizza gehaald. Zou je ook moeten doen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:50 schreef GGMM het volgende:
Ik twijfel er over of ik nog een omelet ga bakken. Die kom tomaten soep is niet echt volwaardig avondeten.
Je had de reacties moeten lezen toen die huur net rond wasquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Iedereen is enorm positief in het Ajax topic over Bojan inderdaad.
Met kaas?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een Turkse Pizza gehaald. Zou je ook moeten doen.
Link?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Je had de reacties moeten lezen toen die huur net rond was
Maar bij Feyenoord vonden veel users het jammer dat hij niet kwam.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Je had de reacties moeten lezen toen...quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, die ging ik toen ik in Nieuwegein werkte altijd halen in m'n pauze. Bazendingenquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, altijd. Er zat wel teveel knoflooksaus op.
Maar de Turkse bakkers zijn altijd wel goed.
Ik ben vanaf het begin af aan positief geweest over Pellequote:Op dinsdag 10 september 2013 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je had de reacties moeten lezen toen...
Wat een simpele payback mogelijkheid. Ik noem de reacties toen Koeman/Pelle kwam.
Rekik speelde ook tegen Aguero en met Kompany bijvoorbeeld. De Vrij moet leren van Mathijsen en Pellequote:Op dinsdag 10 september 2013 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, Rekik is wel veel verder. Al is dat ook een veel groter talant. Maar ik vind De Vrij sowieso nog die jongetjes-uitstaling hebben. Denk niet dat hij het haalt.
De Ak Al in de stad is om tequote:Op dinsdag 10 september 2013 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die ging ik toen ik in Nieuwegein werkte altijd halen in m'n pauze. Bazendingen
Zou nog steeds een versterking zijn voor Feyenoord maar zo moeilijk is dat ook niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar bij Feyenoord vonden veel users het jammer dat hij niet kwam.
Logisch als er in heel Nederland geen fatsoenlijke rechtsbuiten te vinden is.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:56 schreef Caland het volgende:
Blijft wel apart dat de rijkste club van Nederland spelers moet huren though.
Maar er zijn altijd uitzonderingen, Callie. Ik vind het alleen simpel om dat soort dingen te roepen van ''je moest de reacties lezen toen..''.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben vanaf het begin af aan positief geweest over Pelle
dan huur je maar een spits?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Logisch als er in heel Nederland geen fatsoenlijke rechtsbuiten te vinden is.
Al hou ik er absoluut niet van trouwens.
Dit is ook Rens zijn hobby. Hebben jullie toch wat gemeen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar er zijn altijd uitzonderingen, Callie. Ik vind het alleen simpel om dat soort dingen te roepen van ''je moest de reacties lezen toen..''.
Al moet ik bekennen dat ik met alle plezier wel eens geniet als ik wat topics terug ga lezen van een tijd geleden.
Er was een apart topic voor.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:57 schreef Muto het volgende:
VBL / Het grote Feijenoordtopic #996: Met Verhoek en Pelle
Viel best mee over pelle
quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:57 schreef Muto het volgende:
VBL / Het grote Feijenoordtopic #996: Met Verhoek en Pelle
Viel best mee over pelle
Ik zag het al vanaf het begin. Een visionair, hmf is er niets bij.quote:
Touche. Dat snap ik dan weer niet, nee. Maar de optie huren gewoon op zich bedoel ik snap ik wel als je niemand kan vinden.quote:
Of het is zijn kloonquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit is ook Rens zijn hobby. Hebben jullie toch wat gemeen.
Wat Rens doet, interesseert me geen ene bal.,quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit is ook Rens zijn hobby. Hebben jullie toch wat gemeen.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat Rens doet, interesseert me geen ene bal.,
Dat is van januari.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:59 schreef GGMM het volgende:
VBL / Feyenoord legt Pellè voor meerdere jaren vast
qua historie was Bojan begrijpelijk, speelde bij de beste van de wereld, was de grootste talent etc etcquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Touche. Dat snap ik dan weer niet, nee. Maar de optie huren gewoon op zich bedoel ik snap ik wel als je niemand kan vinden.
Ja, maar voor de positie spits hebben we zat, al heb ik vernomen dat hij ook als aanvallende middenvelder kan spelen. Maar blijft raar om hem als rechtsbuiten te halen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
qua historie was Bojan begrijpelijk, speelde bij de beste van de wereld, was de grootste talent etc etc
quote:
Dus.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:19 schreef Caland het volgende:
Malki scoorde er volgens mij 3 in 30 voordat hij bij Roda kwam te ballen.
Beetje KGB-magie en die Pellé wordt de verrassing van het seizoen natuurlijk
quote:
Jij en Heatwave hebben ongeveer dezelfde kijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:07 schreef HeatWave het volgende:
Ach, kan zo meevallen, Sana scoorde ook nooit in Zweden, nu loopt ie 1 op 1.
Zo slecht vond ik hem nou ook weer niet bij AZ.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Het komt er volgens Doublepain uiteindelijk op neer dat alleen PSV in de buurt komt van totale perfectie.
Dankzij Messi werd hij gedwongen op de flanken te spelen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar voor de positie spits hebben we zat, al heb ik vernomen dat hij ook als aanvallende middenvelder kan spelen. Maar blijft raar om hem als rechtsbuiten te halen.
Hij zoekt weer aandachtquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:04 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wat heb ik gemist wat was er met JR ?
En waarom zit hij in het depressie en angst topic ?
Vraag het hem zelf. Jij bent trouwens niet gewenst.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:04 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wat heb ik gemist wat was er met JR ?
En waarom zit hij in het depressie en angst topic ?
Je moet ook wel een redelijke kneus zijn om wit brood vies te maken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, altijd. Er zat wel teveel knoflooksaus op.
Maar de Turkse bakkers zijn altijd wel goed.
Maakt mij wat uit ik post tenminste niet die tyfuskoekjes.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag het hem zelf. Jij bent trouwens niet gewenst.
Het kan best hoor. Sommige huismerken...quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet ook wel een redelijke kneus zijn om wit brood vies te maken.
Idd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou nog steeds een versterking zijn voor Feyenoord maar zo moeilijk is dat ook niet.
Een buitenspeler is toch wel te scouten met zoveel geld. Als zelfs Driesje Mertens met een dikke winst wordt verkocht.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Touche. Dat snap ik dan weer niet, nee. Maar de optie huren gewoon op zich bedoel ik snap ik wel als je niemand kan vinden.
Marc Netto zal vast iets geniaals hebben bedacht.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou nog steeds een versterking zijn voor Feyenoord maar zo moeilijk is dat ook niet.
Voorlopig heeft hij gewoon gelijk gehad met 3 kampioenschappen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Marc Netto zal vast iets geniaals hebben bedacht.
Marc Netto laat zich niet gek maken door het koopzuchtige volk dat Ajax aanhangt.
De reacties van bijvoorbeeld een Smoofie
Hoe kwam je bij dit onderwerp?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Nadat Denemarken - Armenie eerder 0-4 werd, staat Armenie - Denemarken nu nog steeds 0-0 na een helft.
Ozbiliz wordt wereldkampioen.
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
Wie scoorde er die wedstrijd ?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Nadat Denemarken - Armenie eerder 0-4 werd, staat Armenie - Denemarken nu nog steeds 0-0 na een helft.
Klopt het dat Turkije en Armenië geen vriendjes zijn?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ach, komende 6 wedstrijden van Ajax in de CL heb jij ook weer eens je pleziertje m.b.t Ajax, zo gaat dat.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voorlopig heeft hij gewoon gelijk gehad met 3 kampioenschappen.
waarom is de lucht blauwquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb nog een pleziertje m.b.t. Ajax. En al helemaal niet in de CL.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, komende 6 wedstrijden van Ajax in de CL heb jij ook weer eens je pleziertje m.b.t Ajax, zo gaat dat.
Wait, wut?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb nog een pleziertje m.b.t. Ajax. En al helemaal niet in de CL.
Een groot Eriksen-fan, en mijn onderwerp moest iets actueels betamen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe kwam je bij dit onderwerp?
H. Mkhitaryan, Y. Movsisyan 2x, maar de ster van avond was Ozbiliz met 1 goal en 2 assists.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:09 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Wie scoorde er die wedstrijd ?
zag het al aankomen inderdaadquote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 22:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hopelijk krijgt hij genoeg ondersteuning anders volgt er snel kritiek
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik bedoel in het veld
het is geen echte rechtsbuiten. typische barcelona speler die het van inzicht, driehoekjes, eentweetjes en combineren enzovoort moet hebben
speel je de bal in zijn voeten aan de rechter kant en laat je het hem uitzoeken(individuele actie verwachten) dan wordt het niks
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een groot Eriksen-fan, en mijn onderwerp moest iets actueels betamen.
[..]
H. Mkhitaryan, Y. Movsisyan 2x, maar de ster van avond was Ozbiliz met 1 goal en 2 assists.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:17 schreef Muto het volgende:
Van Geel moet eigenlijk gewoon ook een geldbedrag aan Twente vragen. Niet ruilen voor een speler als Verhoek.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt het dat Turkije en Armenië geen vriendjes zijn?
Dit is toch zeker geen aardrijkskunde.quote:
Waarom dan?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind het al kut dat ze in de cl zitten.
Jij vroeg naar vragen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klopt.
[..]
Dit is toch zeker geen aardrijkskunde.
Ik voorspelde Bayern - Barça juist.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:14 schreef Doublepain het volgende:
Ik postte ooit wat de CL groep van Ajax ging worden
Ik had alles goed
je herhaalde ooit ook 15 keer in 2 maanden dat Ajax kansloos was tegen Cityquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:14 schreef Doublepain het volgende:
Ik postte ooit wat de CL groep van Ajax ging worden
Ik had alles goed
Jij bleef toch ook heel lang volhouden dat Stuntelaar in de basis moest.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:15 schreef GGMM het volgende:
Ik heb voorspeld dat Van Persie zou gaan mislukken bij Manchester.
Ik zat er naast.
Ik heb er vertrouwen in dat mijn voorspelling m.b.t Oranje op het WK uit gaat komen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:15 schreef GGMM het volgende:
Maar echt enorme blunders heb ik nooit gemaakt gelukkig.
In het Nederlands elftal, ja. Maar wel vanwege het systeem wat gehanteerd werd, ik heb altijd gezegd dat Van Persie de betere voetballer was.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bleef toch ook heel lang volhouden dat Stuntelaar in de basis moest.
Knap dat je dat al na 1 maand gezien hebt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:16 schreef Kun-Aguero het volgende:
Eerlijk gezegd is Armenteros echt een flutaankoop.
Ik had ook gelijk, dat Ajax geluk had kan ik niks aan doen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
je herhaalde ooit ook 15 keer in 2 maanden dat Ajax kansloos was tegen City
Hij speelt niet slecht. Middenveld van oranje klopt al tijden helemaal niks van.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik begrijp nooit waarom Van Persie zo slecht speelt bij Oranje. Bij Manchester Utd is het altijd geniaal.
Schakenquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:15 schreef GGMM het volgende:
Maar echt enorme blunders heb ik nooit gemaakt gelukkig.
Daar komt de komende tijden ook geen verandering in.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij speelt niet slecht. Middenveld van oranje klopt al tijden helemaal niks van.
Zonder strafschoppen had Van Persie maar 10x gescoord voor het Nederlandselftal. Voor deze berekening heb ik tevens het zelfvertrouwen meegerekend wat hij extra kreeg na zijn doelpunt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het Nederlands elftal, ja. Maar wel vanwege het systeem wat gehanteerd werd, ik heb altijd gezegd dat Van Persie de betere voetballer was.
Zo, daar heb ik me mooi uit weten te lullen.
En bij beide elftallen moet hij alles alleen doen. Van Persie is waardeloos in Oranje inderdaad.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik begrijp nooit waarom Van Persie zo slecht speelt bij Oranje. Bij Manchester Utd is het altijd geniaal.
Bij Heracles en Anderlecht was het anders ook niet top.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Knap dat je dat al na 1 maand gezien hebt.
Ik vind het nog steeds een goede speler.
Somsquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:20 schreef GGMM het volgende:
Ik zoeken wat ik gezegd had, kom ik dit tegen.
[ afbeelding ]
Ik ben echt grappig.
Bij Anderlecht speelde een blessure hem parten. En bij Heracles vond ik het ook gewoon een goede speler. Vooral zwervend rond de spits.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:20 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Bij Heracles en Anderlecht was het anders ook niet top.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:28 schreef AFCNiels het volgende:
Als Pelle komt kan hij best nog wel eens meevallen.
Veel goals ook echt een topper.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Anderlecht speelde een blessure hem parten. En bij Heracles vond ik het ook gewoon een goede speler. Vooral zwervend rond de spits.
linkquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:25 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het nieuwe nummer van Eminem best lekker klinken.
Einde bericht.
Berzerk ?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:25 schreef GGMM het volgende:
Einde bericht.
Een spits hoeft niet miljoenen goals te maken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:24 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Veel goals ook echt een topper.
Nu boeties fit is dan is het een bankzitter.
In de eredivisie nieteens 9 kunnen maken is wel beroerd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een spits hoeft niet miljoenen goals te maken.
Bron?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:28 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
In de eredivisie nieteens 9 kunnen maken is wel beroerd.
die is al niet meer echt nieuwquote:
Daarvoor sta je er toch vooral, of je moet ongelofelijk veel assists geven.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een spits hoeft niet miljoenen goals te maken.
Ik heb het muziek-tempo van 1990 gewend, toen waren nummers nog nieuw als er net een clip uit was.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
die is al niet meer echt nieuw
alleen nu met clip
had je al verteldquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:25 schreef GGMM het volgende:
Einde bericht.
1-0 Agger.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh, mijn spreekbeurt krijgt een interessant tintje.
Heavy metal geschreeuw ja ?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:26 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Berzerk ?
Dat vind ik een heavy metal achtige geschreeuw , alleen het refrein is leuk.
nee met clipquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja. Dat verkoopt.
[..]
Ja, toen het nummer nog écht nieuw was zeker. Maar nu is de clip er.
Hij schijnt op het laatste moment de titel nog te hebben veranderd. Het heette eerst de boom der smarten deel 3.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heavy metal geschreeuw ja ?
Sterkte er mee.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:38 schreef Typisch het volgende:
die kut quotemeldingen doen vervelend, krijg quotes te zien die ik al lang gelezen heb goffetomme
Gewoon uitzetten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:38 schreef Typisch het volgende:
die kut quotemeldingen doen vervelend, krijg quotes te zien die ik al lang gelezen heb goffetomme
Sterkte er mee.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:38 schreef Typisch het volgende:
bquote:
Gewoon uitzetten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:38 schreef Typisch het volgende:
Quotemelding aan hebben staanquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:38 schreef Typisch het volgende:
Het vlakste stukje van het land.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Het stadion in Andorra.
En een kolkend stadion, kan nie beter.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het vlakste stukje van het land.
Tja, als die talent hadden hadden ze wel bij Ajax gespeeld.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:42 schreef j0rdiiii het volgende:
wat doen die andere denen moeilijk altijd he
tering zeg
3tjequote:Op dinsdag 10 september 2013 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Ukraine - Engeland, zeg het maar jongens.
Aan de andere kant van het veld heb je een camping zag ik gisteren ergens op tv.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En een kolkend stadion, kan nie beter.
3-1.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
het maar jongens.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:
Ik wacht daarmee tot minstens 20.00, wat jij nu meemaakt wil ik graag vermijden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:46 schreef GGMM het volgende:
Als je het slechtste programma ooit wil zien dan moet je nu naar SBS schakelen.
Ik houd wijselijk mijn mond.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi. Overschatte rapper.
LittleRabbit is het hier mee eens.
alleen ambitionz as a ridah..quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
zonder tupac geen westside feeling
Ik verwacht 2-2quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Hart, Walker, Cole, Cahill, Jagielka; Gerrard Walcott, Lampard, Wilshere, Milner; Lambert.
Imponerende opstelling, Inso.
Ik hoop het niet, wordt nog lastig genoeg die groupquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
3-1 voor Oekraïne. Daar kan je de klok op gelijk zetten.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
3-1 voor Oekraïne. Daar kan je de klok op gelijk zetten.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom heb je dat als ondertitel
Geen Engeland op het WK.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, wordt nog lastig genoeg die group
Of Engeland is gewoon slecht.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
engeland is dan ook wel weer genaaid door uefa..
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of Engeland is gewoon slecht.
nahquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
engeland is dan ook wel weer genaaid door uefa..
Voor mijn volgende upgrade moet ik 100 miljard neerleggenquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:52 schreef GGMM het volgende:
Kut, helemaal vergeten m'n cookie-fabriek aan te zetten.
verreweg moeilijkste kwalificatiegroep, toeval natuurlijk.quote:
Ik 10 biljoenquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor mijn volgende upgrade moet ik 100 miljard neerleggen.
Calimero.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
verreweg moeilijkste kwalificatiegroep, toeval natuurlijk.
Ik 77.777,777,777quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wk 2010 ook toeval onterecht afgekeurde goal en zo kan ik nog wel even doorgaanquote:
Wil je wat lenen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |