E. Stijn dit is debiel gedragquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1. Tyron is positief bezig de laatste tijd.
2. Littlerabbit is een debiel
A. 1 is juist
B. 2 is juist
C. Beiden zijn juist
D. Beiden zijn onjuist
Betalen voor onlinequote:Op dinsdag 10 september 2013 18:35 schreef Caland het volgende:
Oja kenker ik heb niet eens meer zo'n xbox account. Jammer dan.
quote:
Kom op gasten. Beetje volwassener aub. Dit verpest de SC voor iedereen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
E. Stijn dit is debiel gedrag
skere homoquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Betalen voor online. Komt nu ook bij de ps4
6 euro maar, je krijgt er veel voor terug.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je betaald al voor de console.
Tsja. Als het daardoor prima werkt. En xbox was nooit zo duur als je zo'n 12 maanden abo kocht.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Beter dan wanneer je met een steen wordt doodgegooid.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word bij Economie doodgegooid met het woord ''opofferingskosten''. Wat een kutwoord.
Wij krijgen nu dit soort shit:quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word bij Economie doodgegooid met het woord ''opofferingskosten''. Wat een kutwoord.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Beter dan wanneer je met een steen wordt doodgegooid.
Maar bij PS4 is het wel inclusief playstation plus wat gewoon super nice is.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mwa, met een steen is sneller.. maar bij beide ben je dood dus allebei erg.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Beter dan wanneer je met een steen wordt doodgegooid.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
6 euro maar, je krijgt er veel voor terug.
Dat klopt ook allemaal wel, je krijgt een gratis game in de zoveel tijd volgens mij. Het is alleen wel een beetje jammer dat extra betalen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja. Als het daardoor prima werkt. En xbox was nooit zo duur als je zo'n 12 maanden abo kocht.
Die gratis games zijn echt bullshit, allemaal games die al 5 jaar bestaan. Bij PS krijg je gewoon BF3.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
Dat klopt ook allemaal wel, je krijgt een gratis game in de zoveel tijd volgens mij. Het is alleen wel een beetje jammer dat extra betalen.
Caland ligt huilend in een hoekje met een bebloed gezicht.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
Terug van boodschappen doen. Heeft René Caland al op z'n taffes geslagen?
Waarom heeft hij een bebloed gezicht bij zich?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Caland ligt huilend in een hoekje met een bebloed gezicht.
Die is van Davy.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom heeft hij een bebloed gezicht bij zich?
Dan kan hij zich zieliger voordoen dan hij dat daadwerkelijk is.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom heeft hij een bebloed gezicht bij zich?
Voor PS4? Ik las 5 per maand... Lijkt me veel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
6 euro maar, je krijgt er veel voor terug.
Nee maar ik ben wel weer een paar plaatsen gestegen naar het schijnt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
Terug van boodschappen doen. Heeft René Caland al op z'n taffes geslagen?
Ja volgens mij iets van 50 euro per jaar of iets in die richting.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Voor PS4? Ik las 5 per maand... Lijkt me veel.
Ik laat me verrassen vanavond.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:43 schreef RensAjacied het volgende:
Rijdende Rechter dat voorstukje haha!
Die gozer is verzekerd voor het deukje maar gaat toch deze zaak aan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik laat me verrassen vanavond.
Klasse.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die gozer is verzekerd voor het deukje maar gaat toch deze zaak aan.
nee voor 360quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Voor PS4? Ik las 5 per maand... Lijkt me veel.
Ik zie het serieus gebeuren dat Andorra uitgerekend tegen ons weer zijn eerste competitieve goal in 3 jaar maakt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:45 schreef GGMM het volgende:
De Vrij speelt weer.
Misschien dat hij tegen Andorra wel overeind blijft.
Zou me niks verbazen als hij weer minimaal een keer faalt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:45 schreef GGMM het volgende:
De Vrij speelt weer.
Misschien dat hij tegen Andorra wel overeind blijft.
Klinkt als veel werk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:46 schreef kapiteintje het volgende:
Mochten jullie geïnteresseerd zijn in wat ik ga eten:
Kleine roze garnalen, in knoflook gebakken en afgeglazuurd met een likje sojasaus in een wrap met veldsla, een dressing van citroenmayonaise, magere yoghurt, zwarte peper en fijngesneden komkommer en in blokjes gesneden rode paprika bestrooid met cayennepeper.
Ik wens je veel plezier met het (voor jou) bord genot.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:46 schreef kapiteintje het volgende:
Kleine roze garnalen, in knoflook gebakken en afgeglazuurd met een likje sojasaus in een wrap met veldsla, een dressing van citroenmayonaise, magere yoghurt, zwarte peper en fijngesneden komkommer en in blokjes gesneden rode paprika bestrooid met cayennepeper.
eetzequote:Op dinsdag 10 september 2013 18:46 schreef kapiteintje het volgende:
Toch vreemd dat veel Feyenoorders hem over paar jaar wel bij een Chelsea of een City zou zien voetballen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als hij weer minimaal een keer faalt.
Ja, dat. Terwijl ik het best een aardige verdediger vond een jaar of anderhalf geleden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als hij weer minimaal een keer faalt.
Eet smakelijk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:46 schreef kapiteintje het volgende:
In Rotterdam wordt elk talent als de nieuwe Jezus gezien.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toch vreemd dat veel Feyenoorders hem over paar jaar wel bij een Chelsea of een City zou zien voetballen.
Toe maar.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:46 schreef kapiteintje het volgende:
Ja joh?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toch vreemd dat veel Feyenoorders hem over paar jaar wel bij een Chelsea of een City zou zien voetballen.
Valt al heel lang flink tegen. Vroeger durfde hij te kappen en op te komen. Nu zelfs dat niet meer.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat. Terwijl ik het best een aardige verdediger vond een jaar of anderhalf geleden.
In Amsterdam niet wou je zeggen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Rotterdam wordt elk talent als de nieuwe Jezus gezien.
Dat is niet vreemd, hij begon goed. Dit jaar alleen minder maar dat is normaal, hij is pas 21 en verdedigers zijn pas top als ze ouder zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh ja?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |