quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Het komt er volgens Doublepain uiteindelijk op neer dat alleen PSV in de buurt komt van totale perfectie.
Dankzij Messi werd hij gedwongen op de flanken te spelen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar voor de positie spits hebben we zat, al heb ik vernomen dat hij ook als aanvallende middenvelder kan spelen. Maar blijft raar om hem als rechtsbuiten te halen.
Hij zoekt weer aandachtquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:04 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wat heb ik gemist wat was er met JR ?
En waarom zit hij in het depressie en angst topic ?
Vraag het hem zelf. Jij bent trouwens niet gewenst.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:04 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wat heb ik gemist wat was er met JR ?
En waarom zit hij in het depressie en angst topic ?
Je moet ook wel een redelijke kneus zijn om wit brood vies te maken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, altijd. Er zat wel teveel knoflooksaus op.
Maar de Turkse bakkers zijn altijd wel goed.
Maakt mij wat uit ik post tenminste niet die tyfuskoekjes.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag het hem zelf. Jij bent trouwens niet gewenst.
Het kan best hoor. Sommige huismerken...quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet ook wel een redelijke kneus zijn om wit brood vies te maken.
Idd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou nog steeds een versterking zijn voor Feyenoord maar zo moeilijk is dat ook niet.
Blijft wel apart dat de rijkste club van Nederland spelers moet huren though.
Een buitenspeler is toch wel te scouten met zoveel geld. Als zelfs Driesje Mertens met een dikke winst wordt verkocht.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Touche. Dat snap ik dan weer niet, nee. Maar de optie huren gewoon op zich bedoel ik snap ik wel als je niemand kan vinden.
Marc Netto zal vast iets geniaals hebben bedacht.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou nog steeds een versterking zijn voor Feyenoord maar zo moeilijk is dat ook niet.
Blijft wel apart dat de rijkste club van Nederland spelers moet huren though.
Voorlopig heeft hij gewoon gelijk gehad met 3 kampioenschappen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Marc Netto zal vast iets geniaals hebben bedacht.
Marc Netto laat zich niet gek maken door het koopzuchtige volk dat Ajax aanhangt.
De reacties van bijvoorbeeld een Smoofie
Hoe kwam je bij dit onderwerp?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Nadat Denemarken - Armenie eerder 0-4 werd, staat Armenie - Denemarken nu nog steeds 0-0 na een helft.
Ozbiliz wordt wereldkampioen.
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
Wie scoorde er die wedstrijd ?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Nadat Denemarken - Armenie eerder 0-4 werd, staat Armenie - Denemarken nu nog steeds 0-0 na een helft.
Klopt het dat Turkije en Armenië geen vriendjes zijn?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ach, komende 6 wedstrijden van Ajax in de CL heb jij ook weer eens je pleziertje m.b.t Ajax, zo gaat dat.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voorlopig heeft hij gewoon gelijk gehad met 3 kampioenschappen.
waarom is de lucht blauwquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb nog een pleziertje m.b.t. Ajax. En al helemaal niet in de CL.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, komende 6 wedstrijden van Ajax in de CL heb jij ook weer eens je pleziertje m.b.t Ajax, zo gaat dat.
Wait, wut?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb nog een pleziertje m.b.t. Ajax. En al helemaal niet in de CL.
Een groot Eriksen-fan, en mijn onderwerp moest iets actueels betamen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe kwam je bij dit onderwerp?
H. Mkhitaryan, Y. Movsisyan 2x, maar de ster van avond was Ozbiliz met 1 goal en 2 assists.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:09 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Wie scoorde er die wedstrijd ?
zag het al aankomen inderdaadquote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 22:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hopelijk krijgt hij genoeg ondersteuning anders volgt er snel kritiek
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik bedoel in het veld
het is geen echte rechtsbuiten. typische barcelona speler die het van inzicht, driehoekjes, eentweetjes en combineren enzovoort moet hebben
speel je de bal in zijn voeten aan de rechter kant en laat je het hem uitzoeken(individuele actie verwachten) dan wordt het niks
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een groot Eriksen-fan, en mijn onderwerp moest iets actueels betamen.
[..]
H. Mkhitaryan, Y. Movsisyan 2x, maar de ster van avond was Ozbiliz met 1 goal en 2 assists.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:17 schreef Muto het volgende:
Van Geel moet eigenlijk gewoon ook een geldbedrag aan Twente vragen. Niet ruilen voor een speler als Verhoek.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt het dat Turkije en Armenië geen vriendjes zijn?
Dit is toch zeker geen aardrijkskunde.quote:
Waarom dan?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind het al kut dat ze in de cl zitten.
Jij vroeg naar vragen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klopt.
[..]
Dit is toch zeker geen aardrijkskunde.
Ik voorspelde Bayern - Barça juist.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:14 schreef Doublepain het volgende:
Ik postte ooit wat de CL groep van Ajax ging worden
Ik had alles goed
je herhaalde ooit ook 15 keer in 2 maanden dat Ajax kansloos was tegen Cityquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:14 schreef Doublepain het volgende:
Ik postte ooit wat de CL groep van Ajax ging worden
Ik had alles goed
Jij bleef toch ook heel lang volhouden dat Stuntelaar in de basis moest.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:15 schreef GGMM het volgende:
Ik heb voorspeld dat Van Persie zou gaan mislukken bij Manchester.
Ik zat er naast.
Ik heb er vertrouwen in dat mijn voorspelling m.b.t Oranje op het WK uit gaat komen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:15 schreef GGMM het volgende:
Maar echt enorme blunders heb ik nooit gemaakt gelukkig.
In het Nederlands elftal, ja. Maar wel vanwege het systeem wat gehanteerd werd, ik heb altijd gezegd dat Van Persie de betere voetballer was.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bleef toch ook heel lang volhouden dat Stuntelaar in de basis moest.
Knap dat je dat al na 1 maand gezien hebt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:16 schreef Kun-Aguero het volgende:
Eerlijk gezegd is Armenteros echt een flutaankoop.
Ik had ook gelijk, dat Ajax geluk had kan ik niks aan doen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
je herhaalde ooit ook 15 keer in 2 maanden dat Ajax kansloos was tegen City
Hij speelt niet slecht. Middenveld van oranje klopt al tijden helemaal niks van.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik begrijp nooit waarom Van Persie zo slecht speelt bij Oranje. Bij Manchester Utd is het altijd geniaal.
Schakenquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:15 schreef GGMM het volgende:
Maar echt enorme blunders heb ik nooit gemaakt gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |