?quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
LN probeer je me erbij te lappen vieze rat?
Inderdaad. 'Chickenwings Olé Olé' was gepaster geweest.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:47 schreef Smoofie het volgende:
Rens, leer dit soort TT eens af, je wilt toch geen kindje blijven.
Hij was al paar minuten dicht en ik wist niks beters.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:47 schreef Smoofie het volgende:
Rens, leer dit soort TT eens af, je wilt toch geen kindje blijven.
nee nee neequote:Op dinsdag 10 september 2013 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
LN probeer je me erbij te lappen vieze rat?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Verder zit in de TT wel een vorm van sarcasme in.
Ja want als je ziet wat voor topics ik heb gemaakt over het begrip YOLO dan kan je daar wel één lijn in vinden.quote:
Hij gaat zich even gedeisd houden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:50 schreef Smoofie het volgende:
JR post nu trouwens in R&P zag ik, hebben we hem nu weggejaagd?
Wat heeft die mocro gezegd dan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben een beetje dood, zowel geestelijk als lichamelijk momenteel. Zou dit door mijn vleesconsumptie kunnen komen InZanity?
hoe weet je datquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Boskamp vindt het een topshow.
Het was gister ook een flopshow. De Van Gaal bash werd wel erg ver en lang doorgetrokken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik begrijp dat jullie de topper Oezbekistan tegen Jordanië missen? Boskamp vindt het een topshow.
Dat klopt. Terwijl een SV topshow hoogstens een 6/10 kan halen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het was gister ook een flopshow. De Van Gaal bash werd wel erg ver en lang doorgetrokken.
Al houdt een VI flopshow alsnog een keurige 7/10 in.
ze missen het idee van Van Gaal dan ook een beetjequote:Op dinsdag 10 september 2013 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het was gister ook een flopshow. De Van Gaal bash werd wel erg ver en lang doorgetrokken.
Ah, jij was toch ook naar Japan geweest. Hallo mede-reizigerquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met een beetje wasabi en sojasaus.
Waarom staat dit in het GTA topicquote:Watermelon, also known as Niggermelon, is a fruit which along with chikins and Kool-aid, is beloved by niggers and monkeys alike. Watermelonz can be used 100% effectively to lure hordes of niggers. Aided by their large noses, niggers can smell watermelons miles away and upon sighting a watermelon, their fat lips start a-trembling as the nigger is powerless to resist its urge. The nigger has to attain and consume it, regardless of whatever they were doing previously.
Ik hang overal rond, op de uitzonderingen naquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja goed hoorWat minder aan het gamen ivm drukte enzo.
Maar de wintermaanden komen er weer aan dus ik ga weer lekker gamen
En met jou? Hang je alleen in GAM rond of nog andere topics
dat zijn gewoon nuttige posts, wat typisch deed kon écht nietquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom staat dit in het GTA topic
wat deed de typquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:05 schreef Adames het volgende:
[..]
dat zijn gewoon nuttige posts, wat typisch deed kon écht niet
Ik lig echt dubbelquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Was juist heerlijk. Die man kan niet genoeg afgezeken worden zolang hij debiel blijft doen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jep, in de kerstvakantie voor de 2e keerquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, jij was toch ook naar Japan geweest. Hallo mede-reiziger
och god, nu gaan we een discussie krijgen wat de beste sushibar van Osaka isquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, jij was toch ook naar Japan geweest. Hallo mede-reiziger
Kapiteintje en ik zitten weer goed op een lijn.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was juist heerlijk. Die man kan niet genoeg afgezeken worden zolang hij debiel blijft doen.
Gvd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom staat dit in het GTA topic
Wat deed typ dan?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Neuh, anders smeet ik wel harpoenen naar walvissenquote:
Ik ben nu enthousiast over de sushi in Dusseldorf. Voortreffelijk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:06 schreef Adames het volgende:
[..]
och god, nu gaan we een discussie krijgen wat de beste sushibar van Osaka is
Geen scheerlijn iig, want die is al bezet door Tyron.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kapiteintje en ik zitten weer goed op een lijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2013 17:08:09 ]
kwam door de sfeer in die stad, dan smaakt het eten altijd beterquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben nu enthousiast over de sushi in Dusseldorf. Voortreffelijk.
Tyron moet nu huilen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet de scheerlijn, want die is al bezet door Tyron.
Daar eet je verdomme geen sushi, maar okonomiyakiquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:06 schreef Adames het volgende:
[..]
och god, nu gaan we een discussie krijgen wat de beste sushibar van Osaka is
gezondheidquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar eet je verdomme geen sushi, maar okonomiyakiOsaka-style
Zodra je binnen stond waande je je in Japanquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:07 schreef Adames het volgende:
[..]
kwam door de sfeer in die stad, dan smaakt het eten altijd beter
Knut vanavond Rijdende Rechter weerquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zodra je binnen stond waande je je in Japan
Deze manquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar eet je verdomme geen sushi, maar okonomiyakiOsaka-style
Wij gaan kapsalon bouwenquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten? Iemand tips. Niet te duur doch smaakvol en niet te veel werk?
en ondertussen is er al een jaar geen gezeik meer op welke speler dan ook, zijn er geen discussies meer in media over onderlinge ruzie's en wie er ook in staat, het volk staat erachterquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was juist heerlijk. Die man kan niet genoeg afgezeken worden zolang hij debiel blijft doen.
broodquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten? Iemand tips. Niet te duur doch smaakvol en niet te veel werk?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben een beetje dood, zowel geestelijk als lichamelijk momenteel. Zou dit door mijn vleesconsumptie kunnen komen InZanity?
Friet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
Tof! Waarheen? Ik wil nog een keer, maar na vijf keer heb ik iets specifiekere wensen, dus dat is pas volgend jaar herfstquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jep, in de kerstvakantie voor de 2e keer
Kapsalonquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Wij gaan kapsalon bouwen
Gisteren garnalen geroerbakt met noedels, boontjes, bamboescheuten, oestersaus en sambal.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze man![]()
Of Takoyaki natuurlijk.
Nee, het is niet briljant, want het is niet gespeeld. Mourinho doet dat briljant. Louis is gewoon oprecht gek.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:09 schreef Adames het volgende:
[..]
en ondertussen is er al een jaar geen gezeik meer op welke speler dan ook, zijn er geen discussies meer in media over onderlinge ruzie's en wie er ook in staat, het volk staat erachter
beste manier om de druk bij de spelers weg te halen is door zelf alle aandacht op te eisen, briljant
En dan gaan er wat fanboys huilie huilie doen. Iets met spoilers of weet ik wat. Geen idee, je jat auto's in een game en dat is het. En sommige auto's hebben spoilers, lijkt me.quote:
Tokyo voornamelijk. 10 dagen kerst en oud en nieuw. We willen nog een paar dagen klein tripje doen, misschien naar Hakone en Nagasaki ofzo.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tof! Waarheen? Ik wil nog een keer, maar na vijf keer heb ik iets specifiekere wensen, dus dat is pas volgend jaar herfstAl is een weekje Tokio altijd tof om eraan te plakken
Mourinho is niet voor niks een leerling van Van Gaalquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, het is niet briljant, want het is niet gespeeld. Mourinho doet dat briljant. Louis is gewoon oprecht gek.
is het ook. fastfood Japanese style.quote:
Oh. In dat geval: geen friet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vergat 'enigszins gezond'.
Garnalen zeg ik tochquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je ziet toch zelf ook wel dat die man gewoon niet goed bij z'n hoofd is? Dat is niet bewust, dat is gewoon omdat hij echt zo is.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Mourinho is niet voor niks een leerling van Van Gaal
aardappel is ook puur natuur.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
met de beschrijving erbij dan, alleen de foto ziet er inderdaad wel vaag uit.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind het beter smaken dan dat het eruit ziet.
tilburg valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar waar moet ik die halen? Brabanders en vis wittewel...
Ik moest hierom lachen.quote:
Wittegeit?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Appie vriesvakquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Meest nutteloze blad ooit. Ik werd nooit gezocht.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik wil de Rails terug in de treinWaar is dat blad toch gebleven.
De rails ligt tegenwoordig onder de treinquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nee, witteniet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn favoriete rubriek was dat zo'n kok met allerlei zooi die je op het station kon krijgen een gerechtje in elkaar draaide. Tartaartje van fricandel met een zoetzuurtje van fristi ofzo.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Meest nutteloze blad ooit. Ik werd nooit gezocht.
Maak ook linzensoep. Makkelijk, lekker en zeer voedzaam.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
2008 opgeheven kennelijk. Ik ken het ook niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik las die dingen nooit. Hield me bezig met naar mensen in de trein kijken en mij superieur voelen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mijn favoriete rubriek was dat zo'n kok met allerlei zooi die je op het station kon krijgen een gerechtje in elkaar draaide. Tartaartje van fricandel met een zoetzuurtje van fristi ofzo.
Soepquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maak ook linzensoep. Makkelijk, lekker en zeer voedzaam.
Barbaarquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2008 opgeheven kennelijk. Ik ken het ook niet.
Ik ben geen hippie.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
geef me recept danquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik ben pas 30. Niet iedereen is een oude lul zoals jij, was je nou 45 geworden afgelopen weekend?quote:
CLub van 50 bijna.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben pas 30. Niet iedereen is een oude lul zoals jij, was je nou 45 geworden afgelopen weekend?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben pas 30. Niet iedereen is een oude lul zoals jij, was je nou 45 geworden afgelopen weekend?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vroeger keek iedereen uit het raam, of las een goed boek. Tegenwoordig zit iedereen met laptops, tablets mobieltjes of e-readers in z'n hand.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik las die dingen nooit. Hield me bezig met naar mensen in de trein kijken en mij superieur voelen.
Mja wisselend he. Het ene moment voel ik me top en het volgende moment zit ik weer in de put. Dan ga ik maar even bekkenstoten.quote:
Vroeger zat iedereen met z'n discman.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Vroeger keek iedereen uit het raam, of las een goed boek. Tegenwoordig zit iedereen met laptops, tablets mobieltjes of e-readers in z'n hand.
Zonde.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:16 schreef Smoofie het volgende:
http://nos.nl/artikel/549713-doek-valt-voor-ibn-ghaldoun.html
#eigenvolkeerst
Dit is Rens.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:19 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Mja wisselend he. Het ene moment voel ik me top en het volgende moment zit ik weer in de put. Dan ga ik maar even bekkenstoten.
Wat gaan jullie eten? Ik vind het allemaal vies.
Ik heb nog een minidisk walkman gehad...quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vroeger zat iedereen met z'n discman.
Simba is je lievelingsleeuw he?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:19 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Mja wisselend he. Het ene moment voel ik me top en het volgende moment zit ik weer in de put. Dan ga ik maar even bekkenstoten.
Wat gaan jullie eten? Ik vind het allemaal vies.
Die waren superieur aan discmans in die tijd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb nog een minidisk walkman gehad...
Ja dat wel, maar leg maar eens uit aan iemand van 15 wat een minidisk is...quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:21 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Die waren superieur aan discmans in die tijd.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Simba is je lievelingsleeuw he?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:22 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Ik moet echt gaan oefenen met hosselen. Ik trek dit leven niet meer zo.
Het was maar een grapje Don, en Sieg Heil betekent "Hail victory", dat mag dus gewoon gezegd worden.quote:
Slecht grapje dan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het was maar een grapje Don, en Sieg Heil betekent "Hail victory", dat mag dus gewoon gezegd worden.
Ik dacht het omdat de kloon het over eten had. Jij hebt felle discussies gehad over Italiaanse pastas met JR.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Elke kloon wordt er naar mij gewezen terwijl ik dat op 1x na nooit heb gedaan..
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik dacht het omdat de kloon het over eten had. Jij hebt felle discussies gehad over Italiaanse pastas met JR.
Sieg heil is echt niet tegen de regels btw, dus je had het niet hoeven modden.quote:
Wat is de zaak bij rijdende rechter?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet het niet overdrijven.
Voor zover het jou aangaat bepaal ik de regels.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sieg heil is echt niet tegen de regels btw, dus je had het niet hoeven modden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Ten onrechte sieg heil weggemod op een openbaar forum.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is de zaak bij rijdende rechter?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ten onrechte sieg heil weggemod op een openbaar forum.
deuk in de caravanquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is de zaak bij rijdende rechter?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor zover het jou aangaat bepaal ik de regels.Al is het wel erg overtrokken. Straks mag ik niemand meer 'Heil heil heil' hier. Het blijven normale woorden, hoe je het ook wendt of keert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spannend.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ten onrechte sieg heil weggemod op een openbaar forum.
Niemand had jou iets gevraagd. Zwijg.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al is het wel erg overtrokken. Straks mag ik niemand meer 'Heil heil heil' hier. Het blijven normale woorden, hoe je het ook wendt of keert.
groot dilemma.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niemand had jou iets gevraagd. Zwijg.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niemand had jou iets gevraagd. Zwijg.

Toch is het logischer om te beginnen met 'zwijg' dan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind het tof om 'Zwijg.' te zeggen, ga dat hier op kantoor ook doen.
Zwijg.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch is het logischer om te beginnen met 'zwijg' dan.
Het voordeel van een zeer autoritair figuur zijn is dat je je niet per se aan bepaalde rolpatronen of logica hoeft te houden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch is het logischer om te beginnen met 'zwijg' dan.
Dat niet alles wat in een kwaad daglicht is gezet door Hitler meteen een referentie moet zijn naar het Nazismequote:Op dinsdag 10 september 2013 17:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Leuk plaatje, wat wil je ermee bewijzen?
Het schijnt dat de Germaanse mythologie bij nader inzien ook weinig met Hitler te maken heeft.quote:
Hetzelde geld voor lonsdale, maar dat ga ik in nederland ook niet dragen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat niet alles wat in een kwaad daglicht is gezet door Hitler meteen een referentie moet zijn naar het Nazisme.
En voel je je nu opgelucht?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat niet alles wat in een kwaad daglicht is gezet door Hitler meteen een referentie moet zijn naar het Nazisme.
Ik draag soms een IDF logo als ik door een turkse achterstands wijk fiets, badass he?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hetzelde geld voor lonsdale, maar dat ga ik in nederland ook niet dragen.
Wasda?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik draag soms een IDF logo als ik door een turkse achterstands wijk fiets, badass he?
quote:
In Nederland is het over het algemeen toch echt een neo-nazi merk terwijl in Engeland dat niet zo is.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hetzelde geld voor lonsdale, maar dat ga ik in nederland ook niet dragen.
Als ik het hier toesta wel ja.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar Sieg Heil mag ik gewoon zeggen waar en wanneer ik wil.
Tasjesroof is voor kleine kinderen man.quote:
Daarom.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In Nederland is het over het algemeen toch echt een neo-nazi merk terwijl in Engeland dat niet zo is.
werk werk hard werkenquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tasjesroof is voor kleine kinderen man.
Pak rode linzen, 2 blikjes tomatenpuree, teentje knoflook(gehakt), een ui(fijngesneden), zout en peper, kerriepoeder, citroensap, paar kopjes water.quote:
Er was een merk dat nog beter aansloot bij de nazi-behoeften, consdaple oid.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In Nederland is het over het algemeen toch echt een neo-nazi merk terwijl in Engeland dat niet zo is.
Jij gebruikt wel een snelkookpan denk ik?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Pak rode linzen, 2 blikjes tomatenpuree, teentje knoflook(gehakt), een ui(fijngesneden), zout en peper, kerriepoeder, citroensap, paar kopjes water.
Alles in een pan gooien en 20-30 minuten koken tot de linzen uit elkaar vallen. Vervolgens staafmixeren en dan terugzetten op laag vuur citroensap en peper en zout erbij gooien, even op het vuur laten laten staan, en klaar is kees.
Waarom zouden Turken daar aanstoot aan nemen? Kun je beter met PKK op je shirt daar gaan fietsen, als je echt stoer bent...quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu niet meer, maar vroeger, toen ik nog een kindje was.
De grote jongens ja... wanneer de Afrikanen binnenkomen met die kilo's dan staan wij klaar om het af te pakken.quote:
Was tijdens Lebanon war, al die turken en mocro's op school en in mijn klas de hele tijd met "kanker joden dit dat, kanker Israël" etc. Toen ik iets terug zei over moslims werden ze natuurlijk meteen boos, dus om irritatie op te wekken plakte ik zoiets op mn tas en tada.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom zouden Turken daar aanstoot aan nemen? Kun je beter met PKK op je shirt daar gaan fietsen, als je echt stoer bent...
Aah ok, ik had gewoon Bob Marley plaatjes op m'n tas.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was tijdens Lebanon war, al die turken en mocro's op school en in mijn klas de hele tijd met "kanker joden dit dat, kanker Israël" etc. Toen ik iets terug zei over moslims werden ze natuurlijk meteen boos, dus om irritatie op te wekken plakte ik zoiets op mn tas en tada.
kut terroristenquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu niet meer, maar vroeger, toen ik nog een kindje was.
Hoe diep is je haat tegenover moslims?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was tijdens Lebanon war, al die turken en mocro's op school en in mijn klas de hele tijd met "kanker joden dit dat, kanker Israël" etc. Toen ik iets terug zei over moslims werden ze natuurlijk meteen boos, dus om irritatie op te wekken plakte ik zoiets op mn tas en tada.
waaromquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow... iemand uit mijn FB lijst deelt
https://www.facebook.com/photo.php?v=474363319325271Mooi dat is weer iemand minder in mijn lijst.
Ik haat geen individuele moslims, ik vind elk geloofquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe diep is je haat tegenover moslims?
marrokaansequote:Op dinsdag 10 september 2013 17:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik haat geen individuele moslims, ik vind elk geloof, maar vooral de Islam is
___!. Moslims die conservatief denken zijn wel
. Maarja, als ik een lekkere turkse zie is dat allemaal al snel vergeten
.
Wat een baasquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow... iemand uit mijn FB lijst deelt
https://www.facebook.com/photo.php?v=474363319325271Mooi dat is weer iemand minder in mijn lijst.
Hoe bedoel je. Waarom ik zo'n achterlijk figuur niet in mijn lijst hoef te hebben?quote:
Geloof is inderdaadquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik haat geen individuele moslims, ik vind elk geloof, maar vooral de Islam is
___!. Moslims die conservatief denken zijn wel
. Maarja, als ik een lekkere turkse zie is dat allemaal al snel vergeten
.
Sinds een Turk mij in Istanbul mij heeft uitgelegd dat het toch wel een beetje de schuld van de Armeniërs zelf was en dat het absoluut geen genocide was, en dat Hitler ook wel sterke punten had tegenover de Joden, is mijn enthousiasme wat getemperd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:43 schreef Smoofie het volgende:
En heb ook turkse vrienden dus tja,Geen haat man.
quote:
Zo één ken ik er ook. Deze kwam zelfs met bewijzen. Hij stelde namelijk dat er Turkse brieven waren gevonden waarin dit stond. Toen ben ik maar gewoon weggelopen. Want volgens hem was het ook enkel zelfbescherming omdat de Armeniërs de werkelijke agressors waren.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Sinds een Turk mij in Istanbul mij heeft uitgelegd dat het toch wel een beetje de schuld van de Armeniërs zelf was en dat het absoluut geen genocide was, en dat Hitler ook wel sterke punten had tegenover de Joden, is mijn enthousiasme wat getemperd.
Jij gelooft in de voortbestaan van de SC, dat is bijna net zo erg als een geloof.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geloof is inderdaad
Dat ene meisje die ik naar je postte, dat gaat steeds van kwaad tot erger.
Das eerder door Bruno, die houdt daar meer van hoorde ik.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:43 schreef DonRaja het volgende:
Als Knut hier post, worden mij via de banners allerlei soorten en smaken Aziatische vrouwen aangeboden...
Waarom was Bruno zo snel weg?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Das eerder door Bruno, die houdt daar meer van hoorde ik.
Sinds gisteren geloof ik er niet meer zo in.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij gelooft in de voortbestaan van de SC, dat is bijna net zo erg als een geloof.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:46 schreef Smoofie het volgende:
[..].
Palestijnen zijn de grootste huilies die er zijn. En die kudde moslims die ze blindelings verdedigen ook.
Hoezo?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sinds gisteren geloof ik er niet meer zo in.
Liefdesliedjes jwz.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
baas b is echt ene grote boeler geworden
stoer welquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
vriendin van lange frans wou hem toch poppen of was het andersomquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Geworden?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
kloptquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
vriendin van lange frans wou hem toch poppen of was het andersom
quote:
Ja dat vergassen was nog tot daar aan toe maar had ze wel even de mogelijkheid gegeven om echt te douchen van tevoren.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Sinds een Turk mij in Istanbul mij heeft uitgelegd dat het toch wel een beetje de schuld van de Armeniërs zelf was en dat het absoluut geen genocide was, en dat Hitler ook wel sterke punten had tegenover de Joden, is mijn enthousiasme wat getemperd.
Dit dus ja bij de DWDDquote:
Welnee.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:49 schreef inZanity het volgende:
Turks vrouwen zijn mooi. Maar Marokkaanse zijn het mooist.
Deze manquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:49 schreef inZanity het volgende:
Turks vrouwen zijn mooi. Maar Marokkaanse zijn het mooist.
Opzich was Het land van ook wel vet toentertijd. I.i.g iedereen kende de tekst.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:52 schreef Tjacka het volgende:
Het nummer wat ik echt goed vind van Lange Frans en Bart is Kamervragen.
"Heb je even voor mij" is dan ook een klassieker.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Opzich was Het land van ook wel vet toentertijd. I.i.g iedereen kende de tekst.
Oh sorry ik dacht dat je het over Kleine Viezerik had te snel gelezen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:54 schreef Tjacka het volgende:
Maar Lil Kleine blijft toch wel mijn favoriete rapper denk ik.
Alleen om hun namen: Kleine viezerik of Keizer.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:54 schreef Tjacka het volgende:
Dat was in een club waar ik weleens kom hier in de buurt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:55 schreef Insomnia_ het volgende:
weet nog wel dat lange frans toen ging stoten om ijsblokje ahaha
Dat is een mongool.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:54 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gaat alleen wel slecht met zijn fans om
Oh sorry ik dacht dat je het over Kleine Viezerik had te snel gelezen.
LIL KLEINE HOERENJONG HOERENJONG
Hij mag de tyfus krijgen en jij was er mee eens toch? Dat met de huldiging was echt triest.quote:
Anders doe je even normaal klapjosti.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh sorry ik dacht dat je het over Kleine Viezerik had te snel gelezen.
LIL KLEINE HOERENJONG HOERENJONG
Je kan zelf de tyfus krijgenquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij mag de tyfus krijgen en jij was er mee eens toch? Dat met de huldiging was echt triest.
Mr Polska is live wel grappig.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:58 schreef Insomnia_ het volgende:
meest kut rappers : lil kleine en mr polska
Mr Polska heeft soms wel harde beats van Boaz.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:58 schreef Insomnia_ het volgende:
meest kut rappers : lil kleine en mr polska
Lexxus natuurlijk. Hij is tenminste hood rich neger.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:57 schreef Tyron het volgende:
Ik weet niet wie mijn favo Nederlandse rapper is, heb er niet echt één.
Ik heb zelfs een topic over de beste man gemaakt, en nu zeg jij dat ik hem niet waardeer.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je zou toch kappen met trollen?
Aha. Jij scheld iemand om niks verrot, maar er wat van zeggen is trollen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je zou toch kappen met trollen?
Boaz is een baas.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mr Polska heeft soms wel harde beats van Boaz.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Lexxus natuurlijk. Hij is tenminste hood rich neger.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een topic over de beste man gemaakt, en nu zeg jij dat ik hem niet waardeer.
Niet zo'n heel boeiend nummer. De vocals lopen niet helemaal goed met de muziek.quote:
Vertel, wat zit je dwars jochie.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:03 schreef RensAjacied het volgende:
GGMM is een achterbakse jongen hihaho
Azijn papiquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
Moment van de waarheid. Ik ga boodschappen halen. Wat zal het worden? Ik weet het zelf nog niet.
Geen friet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
Moment van de waarheid. Ik ga boodschappen halen. Wat zal het worden? Ik weet het zelf nog niet.
Zigeuner schnitzeltjequote:Op dinsdag 10 september 2013 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
sowieso soepquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
Vissticks gefrituurd in een laagje olijfoliequote:Op dinsdag 10 september 2013 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen friet.
Oh en ik ga ook vertrekken
quote:
quote:
Ik kan niet kiezen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vissticks gefrituurd in een laagje olijfolie
Geef elke keuze een nummer en laat www.random.org kiezen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik kan niet kiezen.
Je hebt zelf een warm karakter.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:14 schreef Caland het volgende:
Sowieso deze wijn halen.
[ afbeelding ]
Dat gaat me iets te ver, maar bedankt voor het geven van een oplossing.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geef elke keuze een nummer en laat www.random.org kiezen.
En PC kan toch nooit echt random kiezen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geef elke keuze een nummer en laat www.random.org kiezen.
Poe, ik ken hem niet maar als ik moet gokken zal hij het wel druk hebben met de voorbereiding van zn winterslaap.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom was Bruno zo snel weg?
Of weet je dat niet?
wat bedoel je?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En PC kan toch nooit echt random kiezen?
Nou nou, je hoeft niet gelijk zo gemeen te doen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Begrijpend lezen vond je altijd al lastig of wat?
Doe normaal.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hier heeft hij vaker last van. Probeer het in zinnen van niet meer dan 5 woorden uit te leggen, dat werkt vaak wel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
à proposquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nou, je hoeft niet gelijk zo gemeen te doen.
Ik ben helemaal van m'n apropo.
Bij jou er een plaatje van een oksel bij plakken en je bent ook weer blij.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hier heeft hij vaker last van. Probeer het in zinnen van niet meer dan 5 woorden uit te leggen, dat werkt vaak wel.
Scheer je weg.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Bij jou er een plaatje van een oksel bij plakken en je bent ook weer blij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |