quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor zover het jou aangaat bepaal ik de regels.Al is het wel erg overtrokken. Straks mag ik niemand meer 'Heil heil heil' hier. Het blijven normale woorden, hoe je het ook wendt of keert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spannend.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ten onrechte sieg heil weggemod op een openbaar forum.
Niemand had jou iets gevraagd. Zwijg.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al is het wel erg overtrokken. Straks mag ik niemand meer 'Heil heil heil' hier. Het blijven normale woorden, hoe je het ook wendt of keert.
groot dilemma.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niemand had jou iets gevraagd. Zwijg.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niemand had jou iets gevraagd. Zwijg.

Toch is het logischer om te beginnen met 'zwijg' dan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind het tof om 'Zwijg.' te zeggen, ga dat hier op kantoor ook doen.
Zwijg.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch is het logischer om te beginnen met 'zwijg' dan.
Het voordeel van een zeer autoritair figuur zijn is dat je je niet per se aan bepaalde rolpatronen of logica hoeft te houden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch is het logischer om te beginnen met 'zwijg' dan.
Dat niet alles wat in een kwaad daglicht is gezet door Hitler meteen een referentie moet zijn naar het Nazismequote:Op dinsdag 10 september 2013 17:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Leuk plaatje, wat wil je ermee bewijzen?
Het schijnt dat de Germaanse mythologie bij nader inzien ook weinig met Hitler te maken heeft.quote:
Hetzelde geld voor lonsdale, maar dat ga ik in nederland ook niet dragen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat niet alles wat in een kwaad daglicht is gezet door Hitler meteen een referentie moet zijn naar het Nazisme.
En voel je je nu opgelucht?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat niet alles wat in een kwaad daglicht is gezet door Hitler meteen een referentie moet zijn naar het Nazisme.
Ik draag soms een IDF logo als ik door een turkse achterstands wijk fiets, badass he?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hetzelde geld voor lonsdale, maar dat ga ik in nederland ook niet dragen.
Wasda?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik draag soms een IDF logo als ik door een turkse achterstands wijk fiets, badass he?
quote:
In Nederland is het over het algemeen toch echt een neo-nazi merk terwijl in Engeland dat niet zo is.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hetzelde geld voor lonsdale, maar dat ga ik in nederland ook niet dragen.
Als ik het hier toesta wel ja.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar Sieg Heil mag ik gewoon zeggen waar en wanneer ik wil.
Tasjesroof is voor kleine kinderen man.quote:
Daarom.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In Nederland is het over het algemeen toch echt een neo-nazi merk terwijl in Engeland dat niet zo is.
werk werk hard werkenquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tasjesroof is voor kleine kinderen man.
Pak rode linzen, 2 blikjes tomatenpuree, teentje knoflook(gehakt), een ui(fijngesneden), zout en peper, kerriepoeder, citroensap, paar kopjes water.quote:
Er was een merk dat nog beter aansloot bij de nazi-behoeften, consdaple oid.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In Nederland is het over het algemeen toch echt een neo-nazi merk terwijl in Engeland dat niet zo is.
Jij gebruikt wel een snelkookpan denk ik?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Pak rode linzen, 2 blikjes tomatenpuree, teentje knoflook(gehakt), een ui(fijngesneden), zout en peper, kerriepoeder, citroensap, paar kopjes water.
Alles in een pan gooien en 20-30 minuten koken tot de linzen uit elkaar vallen. Vervolgens staafmixeren en dan terugzetten op laag vuur citroensap en peper en zout erbij gooien, even op het vuur laten laten staan, en klaar is kees.
Waarom zouden Turken daar aanstoot aan nemen? Kun je beter met PKK op je shirt daar gaan fietsen, als je echt stoer bent...quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu niet meer, maar vroeger, toen ik nog een kindje was.
De grote jongens ja... wanneer de Afrikanen binnenkomen met die kilo's dan staan wij klaar om het af te pakken.quote:
Was tijdens Lebanon war, al die turken en mocro's op school en in mijn klas de hele tijd met "kanker joden dit dat, kanker Israël" etc. Toen ik iets terug zei over moslims werden ze natuurlijk meteen boos, dus om irritatie op te wekken plakte ik zoiets op mn tas en tada.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom zouden Turken daar aanstoot aan nemen? Kun je beter met PKK op je shirt daar gaan fietsen, als je echt stoer bent...
Aah ok, ik had gewoon Bob Marley plaatjes op m'n tas.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was tijdens Lebanon war, al die turken en mocro's op school en in mijn klas de hele tijd met "kanker joden dit dat, kanker Israël" etc. Toen ik iets terug zei over moslims werden ze natuurlijk meteen boos, dus om irritatie op te wekken plakte ik zoiets op mn tas en tada.
kut terroristenquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu niet meer, maar vroeger, toen ik nog een kindje was.
Hoe diep is je haat tegenover moslims?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was tijdens Lebanon war, al die turken en mocro's op school en in mijn klas de hele tijd met "kanker joden dit dat, kanker Israël" etc. Toen ik iets terug zei over moslims werden ze natuurlijk meteen boos, dus om irritatie op te wekken plakte ik zoiets op mn tas en tada.
waaromquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow... iemand uit mijn FB lijst deelt
https://www.facebook.com/photo.php?v=474363319325271Mooi dat is weer iemand minder in mijn lijst.
Ik haat geen individuele moslims, ik vind elk geloofquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe diep is je haat tegenover moslims?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |