geef me recept danquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maak ook linzensoep. Makkelijk, lekker en zeer voedzaam.
Ik ben pas 30. Niet iedereen is een oude lul zoals jij, was je nou 45 geworden afgelopen weekend?quote:
CLub van 50 bijna.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben pas 30. Niet iedereen is een oude lul zoals jij, was je nou 45 geworden afgelopen weekend?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben pas 30. Niet iedereen is een oude lul zoals jij, was je nou 45 geworden afgelopen weekend?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vroeger keek iedereen uit het raam, of las een goed boek. Tegenwoordig zit iedereen met laptops, tablets mobieltjes of e-readers in z'n hand.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik las die dingen nooit. Hield me bezig met naar mensen in de trein kijken en mij superieur voelen.
Mja wisselend he. Het ene moment voel ik me top en het volgende moment zit ik weer in de put. Dan ga ik maar even bekkenstoten.quote:
Vroeger zat iedereen met z'n discman.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Vroeger keek iedereen uit het raam, of las een goed boek. Tegenwoordig zit iedereen met laptops, tablets mobieltjes of e-readers in z'n hand.
Zonde.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:16 schreef Smoofie het volgende:
http://nos.nl/artikel/549713-doek-valt-voor-ibn-ghaldoun.html
#eigenvolkeerst
Dit is Rens.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:19 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Mja wisselend he. Het ene moment voel ik me top en het volgende moment zit ik weer in de put. Dan ga ik maar even bekkenstoten.
Wat gaan jullie eten? Ik vind het allemaal vies.
Ik heb nog een minidisk walkman gehad...quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vroeger zat iedereen met z'n discman.
Simba is je lievelingsleeuw he?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:19 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Mja wisselend he. Het ene moment voel ik me top en het volgende moment zit ik weer in de put. Dan ga ik maar even bekkenstoten.
Wat gaan jullie eten? Ik vind het allemaal vies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |