twitter:WeermanRoel twitterde op zondag 08-09-2013 om 20:30:43Morgen buiig. Laten we Obama de schuld geven http://t.co/qJZYFGLLbG reageer retweet
quote:Op zondag 8 september 2013 21:19 schreef INViCTuS het volgende:
twitter:WeermanRoel twitterde op zondag 08-09-2013 om 20:30:43Morgen buiig. Laten we Obama de schuld geven http://t.co/qJZYFGLLbG reageer retweet
Een Dven 2, echt wat dit topic nodig hadquote:Op zondag 8 september 2013 21:47 schreef Toto69 het volgende:
Herfst? Storm? Onweer? Morgen gewoon 28 graden en woensdag/donderdag 30 a 35.
Ach, zolang het niet elk uur isquote:Op zondag 8 september 2013 21:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Een Dven 2, echt wat dit topic nodig had.
wow die fototwitter:MarcoBomber85 twitterde op zondag 08-09-2013 om 20:24:41@anitavanvoorst @Dutchstormchase @weermanreinier en dan ineens komt zoiets geweldigs voorbij! Genieten!! http://t.co/xHRFZ0CGBc reageer retweet
Wie ben jij dan?quote:Op zondag 8 september 2013 21:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Een Dven 2, echt wat dit topic nodig had.
Whut? Het is pas begin september?quote:Op maandag 9 september 2013 03:41 schreef Elan het volgende:
De natuur is hier ook al volop in herfstmodus. Nog een paar weken en we hebben weer gezellig bladeren op de rails.
Redelijk herfstweer toch?quote:
Niet bepaald stabiel inderdaad. Vooral morgen onbestendig met een -nog in de maak zijnde- venijnig klein laagje. Er ligt nog geen echte oudewijvenzomer met een standvastig hoog op de loer...quote:
zolang de levering van GTA 5 maar geen vertraging oploopt vind ik alles bestquote:Op maandag 9 september 2013 13:21 schreef -CRASH- het volgende:
Volgende week de eerste "herfst"storm ???
Vorige week op en top zomers .. De komende week puur herfstweer met maxima tussen 15 en 20°C. Vannacht en vooral morgen lijkt er met gemak 15 tot 25 mm regen te gaan vallen. Als we heel ver vooruit kijken, komt de eerste herfststorm tevoorschijn (16-17 september 2013).
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/NoodweerBenelux
De postbode legt em voor op stoep neer.quote:Op maandag 9 september 2013 13:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
zolang de levering van GTA 5 maar geen vertraging oploopt vind ik alles best
En hoosbuien, spoelde net bij jullie haast van de autoweg afquote:
Ik was net bezig om de autoruiten te wassenquote:Op maandag 9 september 2013 15:40 schreef minthy het volgende:
[..]
En hoosbuien, spoelde net bij jullie haast van de autoweg af
Beverwijk had ook omweer. Het nootweer komt morgen wel denk ik, en daarna is het weer tijd voor snil.quote:
Jij bent dichter van beroep?quote:Op maandag 9 september 2013 16:03 schreef Resistor het volgende:
[..]
Beverwijk had ook omweer. Het nootweer komt morgen wel denk ik, en daarna is het weer tijd voor snil.
Tof!quote:Op maandag 9 september 2013 16:41 schreef Fred0w het volgende:
Regen, regen, regen.
Morgenavond de eerste herfststorm; 8bft.
Is vooral voor de westkust:quote:Op maandag 9 september 2013 16:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!![]()
Gaan we daar in het oosten nog iets van meekrijgen?
8 bft storm?quote:Op maandag 9 september 2013 16:41 schreef Fred0w het volgende:
Regen, regen, regen.
Morgenavond de eerste herfststorm; 8bft.
Als het dak lekt kan ik het wel repareren als je dat bedoeltquote:
30mm hier in Zeeland.quote:Op maandag 9 september 2013 21:54 schreef Ambrosius het volgende:
Volgens mij regent het al vanaf een uur of 4 nonstop nu en het einde lijkt nog niet in zicht.
het draait, depressie boven onze kop, aan de oostkant van je stad kunnen de buien naar het noorden trekken, aan de westkant naar het zuiden.quote:Op maandag 9 september 2013 21:48 schreef Fred0w het volgende:
Vaag,die bui op de Maasvlakte gaat zuidwaarts tegen de richting in.
eerlijk gezegd: we konden wel even een bak water gebruiken. Gave foto(bewerking) overigens!quote:Op maandag 9 september 2013 23:26 schreef Pino112 het volgende:
RegenBok op man.
Tevens:
[ afbeelding ]
Schijnt bij Harlingen zijn gemaakt.
quote:Op maandag 9 september 2013 23:26 schreef Pino112 het volgende:
RegenBok op man.
Tevens:
[ afbeelding ]
Schijnt bij Harlingen zijn gemaakt.
Inderdaad. Het front cirkelt een beetje rond om het oog en trekt niet echt wegquote:Op dinsdag 10 september 2013 06:38 schreef Logician het volgende:
Blijft lang hangen ook zeg, al va half 5 dezelfde boven enschede
ik noem het rijstpapquote:Op dinsdag 10 september 2013 09:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
In Amsterdam ook prachtige wolkenluchten. Dikke bloemkolen die ontzettend hoog reiken.
Mee eens, dit worden weer de dagen dat opstaan moeilijker wordt, en je sochtends doorweekt op werk aankomt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:15 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik noem het rijstpap
koud, nat, ...
ik wil de zomer terug
Ik zag net een mooie foto voorbij komen van een collega van onze Enschedese vestiging, daar kunnen ze inderdaad weer kanoën in de straatquote:Op dinsdag 10 september 2013 09:15 schreef Logician het volgende:
In Enschede kunnen we nu met de boot
Tofquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:50 schreef Gwywen het volgende:
Is het nou de kern van een klein lagedrukgebied dat boven het oosten van NL ligt?
Het centrum van die draaikolk heeft nl. sinds gisteravond/vannacht boven ons gehangen, maar als ik de bewegende radarbeelden zie krijgen we die hele staart vanuit het noorden ook nog over ons heen.![]()
Het laag schuift maar heel langzaam op naar het oosten.
En de sloten langs de weg waren vanmorgen al bijna tot het randje vol, wordt dit weer net zo'n dag als 26 augustus 2010?
Ik ook. Vanochtend voor het eerst sinds tijden de winterjas weer aangetrokkenquote:
Wat moet jij het dan zwaar hebben zodra het wel echt koud word.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:56 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik ook. Vanochtend voor het eerst sinds tijden de winterjas weer aangetrokken
Onder de 15 is winterjassenweer, dat weet iedereen toch.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:58 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Wat moet jij het dan zwaar hebben zodra het wel echt koud word.
Achja ik ben een hardloper die het juist leuk vind om in extreem weer te lopen. Bloedheet of ijskoud maakt mij geen bal uit. De herfst heeft z'n charmes om doorweekt thuis te komen en dan een heerlijk warme douche te nemen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:00 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Onder de 15 is winterjassenweer, dat weet iedereen toch.![]()
Vanmorgen was het 9 graden, dat is echt wel winterjaswaardig.
Grappig, ik heb toen nog vol verbazing staan kijken bij die vijverquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:50 schreef Gwywen het volgende:
Is het nou de kern van een klein lagedrukgebied dat boven het oosten van NL ligt?
Het centrum van die draaikolk heeft nl. sinds gisteravond/vannacht boven ons gehangen, maar als ik de bewegende radarbeelden zie krijgen we die hele staart vanuit het noorden ook nog over ons heen.![]()
Het laag schuift maar heel langzaam op naar het oosten.
En de sloten langs de weg waren vanmorgen al bijna tot het randje vol, wordt dit weer net zo'n dag als 26 augustus 2010?
Misschien sta jij wel op een van m'n foto'squote:Op dinsdag 10 september 2013 12:15 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Grappig, ik heb toen nog vol verbazing staan kijken bij de vijver!
Ik woonde daar toen vlakbijquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:15 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Grappig, ik heb toen nog vol verbazing staan kijken bij die vijver!
Dan heb ik mijn dubbelgevoerde, leren winterjas aanquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:58 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Wat moet jij het dan zwaar hebben zodra het wel echt koud word.
In Oldenzaal plenst het gewoon doorquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:18 schreef MaLo het volgende:
Twenterand meldt dat de regen is gestopt
In Twenterand regent het ook weerquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:52 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
In Oldenzaal plenst het gewoon door!
Denk je dat ik mijn huis uit komquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:55 schreef MaLo het volgende:
[..]
In Twenterand regent het ook weer
Nog ondergelopen tunneltjes enzo in Oldenzaal?
Gauw naar buiten!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Die lijn komt toch niet helemaal het binnenland in, alleen de kust ging daar toch last van krijgen? Geen zin an in mijn koekblik-autootjequote:Op dinsdag 10 september 2013 15:37 schreef WeerServies het volgende:
UPdate 14:37 ! Het zal toch geen waar zijn zeker ? De laatste radarbeelden tonen boven de Noordzee een soort LEWP in ontwikkeling ! Op deze lijn kunnen bij doortocht onweersbuien met forse windstoten ontstaan. U kan de radarbeelden verder volgen via: neerslagradar
Het westen gaat dood. Amersfoort aan zee, kom er maar in!quote:
Pluvius slaat weer toe!quote:
Oh ik hoop dat iemand daar foto's aan het maken is van de binnenkomst van dat front.quote:
Pics?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:41 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij gaat de hel losbarsten hier, toch nog een voordeel om aan zee te wonen
75mmquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is normaal voor September?
U bent van achter uw computer live op de boulevard in Scheveningen, zodat u direct ziet in welke gezelligheid u hier terecht zal komen zodra u de deur uit gaat.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:48 schreef Junglebeast het volgende:
http://www.scheveningenlive.nl/boulevard-webcam/
Hier een windkracht 8, flink veel wind en regen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:29 schreef aloa het volgende:
IJmuiden had windkracht 9.
[ afbeelding ]
Een enorme kwal komt het land op zwemmen.quote:
Het gebied lijkt wat te kantelen, de straat van de pijlstaartrog is voor het zuidwesten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:47 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Een enorme kwal komt het land op zwemmen.
Overigens denk ik de richting van het neerslag gebied wel te zien:
[ afbeelding ]
(Maar eigenlijk trekt het toch iets meer in de ZZO richting)
Hij komt idd met flink wat effect het land binnen driften.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:01 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Het gebied lijkt wat te kantelen, de straat van de pijlstaartrog is voor het zuidwesten.
Ja leuk maar dat is helemaal Almere niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:11 schreef Saekerhett het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eld_is_dichtbij.html
Johquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja leuk maar dat is helemaal Almere niet.
Die kwal krijgt nu allemaal rode oogjes, kan nog wel eens gaan onweren.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:47 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Een enorme kwal komt het land op zwemmen.
Overigens denk ik de richting van het neerslag gebied wel te zien:
[ afbeelding ]
(Maar eigenlijk trekt het toch iets meer in de ZZO richting)
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:23 schreef DemonRage het volgende:
De regen is gearriveerd in Eindhoven.
Avondje lekker gezellig binnen-zit-herfst-weer is begonnen.
Bron?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
96mm regen op Texel sinds 00:00u vandaag
Ongelooflijkquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
96mm regen op Texel sinds 00:00u vandaag
Haarlem klokt 40 mm en 64 mm in een etmaal.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:47 schreef Nattekat het volgende:
Hier 33.0 mm, valt weer een beetje tegen.
Zijn dat data van Amateurs?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:43 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
http://www.hetweeractueel.nl/actueelweer/nederland?sort=neerslag
104.6 mm in winterswijkquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:43 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
http://www.hetweeractueel.nl/actueelweer/nederland?sort=neerslag
Ja hier 26.8mm (Den Bosch). Was vanavond in de stad en nergens overlast of zo.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:47 schreef Nattekat het volgende:
Hier 33.0 mm, valt weer een beetje tegen.
Goed teken voor onsquote:Op woensdag 11 september 2013 07:59 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Stabiliteit hier ook een beetje verdwenen
Haha, normaal gesproken wel jaquote:
Ja, echt vet goedquote:
Hier juist de hele ochtend zon al. Wat een verschil met gisteren dit.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:56 schreef Djeez het volgende:
Wat een noodweer hier in Assen! De hemelsluizen staan al de hele ochtend open, wat een regen!
Ik wil ook! Lijkt erop dat juist het noordoosten enorm zwaar wordt getroffen door het noodweerquote:Op woensdag 11 september 2013 12:03 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Hier juist de hele ochtend zon al. Wat een verschil met gisteren dit.
Noordoosten is überhaupt fijn de pineut de laatste maanden als het om noodweer gaat.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:12 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik wil ook! Lijkt erop dat juist het noordoosten enorm zwaar wordt getroffen door het noodweer
? aardig noodweer geweest in het gehele land gisteren.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:29 schreef Nattekat het volgende:
En natuurlijk, het noorden krijgt het echte noodweer
mwoah, Limburg was af en toe wat nattig maar overdag droog, pas later op de dag gingen hier de hemelsluizen goed open.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
? aardig noodweer geweest in het gehele land gisteren.
quote:Op woensdag 11 september 2013 12:50 schreef INViCTuS het volgende:
Hevige regenval bedreigt dorp in Achterhoek
Waterschap Rijn en IJssel treft woensdagmorgen voorbereidingen om te voorkomen dat het Achterhoekse Aalten onder water loopt, als het opnieuw hard gaat regenen.
Een noodoverloopgebied bij Bredevoort wordt klaargemaakt om daarin zonodig water uit de Boven-Slinge te laten wegstromen, zo heeft een woordvoerder van het schap gezegd.
In de Achterhoek is maandag en dinsdag extreem veel regen gevallen. Het waterpeil in de Boven-Slinge is daardoor gestegen naar 40,65 meter boven NAP. Als het woensdag opnieuw gaat regenen en het peil stijgt door naar 40,80 meter, opent het schap een stuw, zodat het reductiereservoir bij de Slingeplas volloopt.
Eigenaren van weilanden in het overloopgebied zijn woensdagmorgen door het schap gewaarschuwd. Een schapenboer moet zijn dieren van het land halen. Als het gebied onder water gezet moet worden, krijgen de boeren een schadevergoeding.
Zomer
Het noodoverloopgebied bij de Slingeplas is voor zover het schap weet nog nooit eerder in de zomer gebruikt. De afgelopen twee dagen is er echter in de Achterhoek meer regen gevallen dan gewoonlijk in een hele maand. Voor woensdagmiddag wordt opnieuw regen verwacht.
Over mijn woonplaats ook.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:43 schreef INViCTuS het volgende:
Die straat met buien loopt de komende uren continu over mijn woonplaats! Crap
Doe mij zo'n scherm. Ik wil het graag droog als ik naar buiten moet. Al zo'n 160mm de afgelopen 5 dagen in Twente.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:45 schreef GekkePoes het volgende:
Éen of ander magisch regenschild boven mijn tuin, ik hoor iedereen in de buurt praten over hevige regen waar de toiletpot van gaat borrelen, het lijkt of het links en rechts bij mij passeert.
twitter:janvissersweer twitterde op woensdag 11-09-2013 om 22:59:06Diepe depressie (minder dan 980 hPa) begin volgende week boven de Noordzee! reageer retweet
Jammer genoeg blijft dat ding boven IJsland hangen, tegen de tijd dat ie invloed kan uitoefenen hier is er al niks meer van over.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:06 schreef INViCTuS het volgende:
twitter:janvissersweer twitterde op woensdag 11-09-2013 om 22:59:06Diepe depressie (minder dan 980 hPa) begin volgende week boven de Noordzee! reageer retweet
Dit noem ik geen IJsland. Als deze nog iets verder zakt heeft Nederland zo weer een storm te pakken.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jammer genoeg blijft dat ding boven IJsland hangen, tegen de tijd dat ie invloed kan uitoefenen hier is er al niks meer van over.
De vorige GFS liet wat anders zien. In ieder geval gaan we weer flink noodweer krijgen...quote:Op donderdag 12 september 2013 03:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Dit noem ik geen IJsland. Als deze nog iets verder zakt heeft Nederland zo weer een storm te pakken.
[ afbeelding ]
Regenquote:Op donderdag 12 september 2013 08:10 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik die vooruitzichten zo eens zie dan heb ik behoorlijk medeleven
Vooral zaterdagmiddag moet het droog zijn. En eigenlijk de avond ook.quote:Op donderdag 12 september 2013 09:10 schreef lipjes het volgende:
Hoop dat het van het weekend eventjes droog wordt, kan ik ook nog even een tourrit rijden
Verder is de regen heerlijk
Ja ik hoorde het gisteravondquote:Op donderdag 12 september 2013 09:55 schreef Frutsel het volgende:
Vanochtend op het nieuws blijkt vooral zaterdag behoorlijk in het water te vallen
Das kut, zit lang weekend in Center Parcs bij Zeewoldequote:Op donderdag 12 september 2013 09:55 schreef Frutsel het volgende:
Vanochtend op het nieuws blijkt vooral zaterdag behoorlijk in het water te vallen
Mwoah...zoals dit is toch wel grappigquote:Op donderdag 12 september 2013 10:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het gisteravondBeter verandert dat nog.
Outdoor wildwaterzwemparadijs van Center Parcsquote:Op donderdag 12 september 2013 10:29 schreef Djeez het volgende:
[..]
Das kut, zit lang weekend in Center Parcs bij Zeewolde
Wordt toch wel een natte bendequote:Op donderdag 12 september 2013 10:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mwoah...zoals dit is toch wel grappig
WKN / 'Flash Floods' teisteren Boulder County in Colorado
[..]
Outdoor wildwaterzwemparadijs van Center Parcs
Ik ookquote:Op donderdag 12 september 2013 14:11 schreef Gwywen het volgende:
Ik hoor jullie alleen maar over regen, waar ik woon schijnt (na mist tot een uur of 9) al de hele dag de zon, heerlijk. Ik zit op de satellietfoto net tussen die twee regengebieden in
Tot en met oktober, horrorherfst des bakkenuitdeluchtregendoods!quote:Op donderdag 12 september 2013 14:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ookGeniet er nog maar van, want volgende week is de zon nog maar weinig te zien.
Of er komt nog een restant van een orkaan onze kant op.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tot en met oktober, horrorherfst des bakkenuitdeluchtregendoods!
En dan winter. Zoals de afgelopen winters. Met heel veel ellende.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tot en met oktober, horrorherfst des bakkenuitdeluchtregendoods!
Met de treinen zal het relatief meevallen, zonder de Fyra.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:49 schreef Resistor het volgende:
[..]
En dan winter. Zoals de afgelopen winters. Met heel veel ellende.
Yes please......wel wat meer sneeuw dan want dat heb ik niet zoveel gehadquote:Op donderdag 12 september 2013 15:49 schreef Resistor het volgende:
[..]
En dan winter. Zoals de afgelopen winters. Met heel veel ellende.
The horror. Toen heb ik 2 uur vastgezeten op de snelweg.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:01 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Yes please......wel wat meer sneeuw dan want dat heb ik niet zoveel gehad![]()
Liever zoals de winter van (Dec) 2010
Ik was vanmiddag in de tuin in korte broek, het was echt lekker met de zon erbij.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:11 schreef Gwywen het volgende:
Ik hoor jullie alleen maar over regen, waar ik woon schijnt (na mist tot een uur of 9) al de hele dag de zon, heerlijk. Ik zit op de satellietfoto net tussen die twee regengebieden in
quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:32 schreef Frutsel het volgende:
Zoals Finkers wel eens zei is het altijd prettig fietsen met dit weer... herfstweer in Nederland...
het zit altijd tegen... regen tegen... wind tegen... hagel tegen... gelukkig heb ik dan zo'n kindje voor mij op het stuur...
wij hebben twee kindjes, ook één voor mijn vrouw....
Mouwen opstropen? Ik loop nog steeds in een t-shirt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:30 schreef Gwywen het volgende:
Bij ons bleef het gisteren tot zonsondergang lekker, licht bewolkt en zo warm dat ik m'n mouwen moest opstropen. Hele middag in de tuin gezeten, nog zelfs overwogen om 's avonds buiten te eten.
Vandaag is het grijs en mistig, maar wel droog.
Meteorologisch niet hè ;-)quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:05 schreef roislecxe het volgende:
Zo, tot zover de nazomer gezien de vooruitzichten. Jezus wat slecht, tot het eind van de maand een graad of 14 tot 17 en elke dag regen.
Had wel iets beter gehoopt, het is in principe nog ruim een week zomer
Lekker wandelweerquote:
Nee, maar volgens de kalender nog tot de 23e geloof ik zelfs... Ben ook later begonnen met tellen dus dan mag ik het zo beredenerenquote:
22 septemer 22:44 uurquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee, maar volgens de kalender nog tot de 23e geloof ik zelfs... Ben ook later begonnen met tellen dus dan mag ik het zo beredeneren
Dan hoop ik toch dat Oktober wat mooier, rustiger weer brengt. Graadje of 15 met zon zou fijn zijnquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:09 schreef roislecxe het volgende:
Dit wordt weer eens een maand met her en der plaatsen die dik boven de 200mm gaan komen vermoed ik zo. Met die regen in het vooruitzicht en gezien er nu al plekken over de 130mm staan.
Pff..
Precies, als de zon erbij schijnt en het niet teveel zou waaien, dan is 15 een prima temp. En dan het liefst tot april volgend jaarquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan hoop ik toch dat Oktober wat mooier, rustiger weer brengt. Graadje of 15 met zon zou fijn zijn
fietsweer in mijn geval, de Krickenbeckerseeen lagen er prachtig bijquote:
Nou hier regent het al sinds vannacht onafgebroken volgens mijquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:26 schreef Fred0w het volgende:
Het valt wel mee met de regen vandaag?
quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:26 schreef Fred0w het volgende:
Het valt wel mee met de regen vandaag?
quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb zin in een koude winter.
Komende week niet zo vaak...quote:
best lekkel iddquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:36 schreef -CRASH- het volgende:
En het is ook redelijk warm buiten.
Had het wel een stuk kouder verwacht.
Hier in Zeeland al de gehele dag droog, zelfs de zon komt er soms even bij.quote:
Nog welquote:
quote:Op zondag 15 september 2013 10:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Komt een behoorlijke bak regen aan voor vanmiddag/vanavond
We hebben deze zomer amper zuidelijke aanvoer gehadquote:Op zondag 15 september 2013 13:02 schreef Resistor het volgende:
Ik zit nog in de 'regen komt uit Frankrijk' modus, ik moet weer naar het westen kijken
Tot 3 jaar geleden was het altijd lekker en zonnig op mijn verjaardag, sinds dien enkel regen en frisquote:Op zondag 15 september 2013 16:16 schreef Klonk het volgende:
lang geleden dat het eens mooi weer was op mijn verjaardag, 2005 of 2006 was het mooi zomers volgens mij, sinds die tijd niet meer...
Hier nog steeds alles open. Binnen nog altijd 24 graden...quote:Op zondag 15 september 2013 17:30 schreef -CRASH- het volgende:
Zo de balkondeur ook weer eens
dicht gedaan na 3 maanden.
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 15 september 2013 16:16 schreef Klonk het volgende:
lang geleden dat het eens mooi weer was op mijn verjaardag, 2005 of 2006 was het mooi zomers volgens mij, sinds die tijd niet meer...
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 15 september 2013 16:16 schreef Klonk het volgende:
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 15 september 2013 16:16 schreef Klonk het volgende:
Wat is hard?quote:Op maandag 16 september 2013 12:05 schreef alors het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je zit.
[ afbeelding ]
Hier waait het wel hard
5 met windstoten, het zal in Den Helder vast harder waaien, maar wind is gewoon fucking irritant en onnodig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |