twitter:WeermanRoel twitterde op zondag 08-09-2013 om 20:30:43Morgen buiig. Laten we Obama de schuld geven http://t.co/qJZYFGLLbG reageer retweet
quote:Op zondag 8 september 2013 21:19 schreef INViCTuS het volgende:
twitter:WeermanRoel twitterde op zondag 08-09-2013 om 20:30:43Morgen buiig. Laten we Obama de schuld geven http://t.co/qJZYFGLLbG reageer retweet
Een Dven 2, echt wat dit topic nodig hadquote:Op zondag 8 september 2013 21:47 schreef Toto69 het volgende:
Herfst? Storm? Onweer? Morgen gewoon 28 graden en woensdag/donderdag 30 a 35.
Ach, zolang het niet elk uur isquote:Op zondag 8 september 2013 21:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Een Dven 2, echt wat dit topic nodig had.
wow die fototwitter:MarcoBomber85 twitterde op zondag 08-09-2013 om 20:24:41@anitavanvoorst @Dutchstormchase @weermanreinier en dan ineens komt zoiets geweldigs voorbij! Genieten!! http://t.co/xHRFZ0CGBc reageer retweet
Wie ben jij dan?quote:Op zondag 8 september 2013 21:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Een Dven 2, echt wat dit topic nodig had.
Whut? Het is pas begin september?quote:Op maandag 9 september 2013 03:41 schreef Elan het volgende:
De natuur is hier ook al volop in herfstmodus. Nog een paar weken en we hebben weer gezellig bladeren op de rails.
Redelijk herfstweer toch?quote:
Niet bepaald stabiel inderdaad. Vooral morgen onbestendig met een -nog in de maak zijnde- venijnig klein laagje. Er ligt nog geen echte oudewijvenzomer met een standvastig hoog op de loer...quote:
zolang de levering van GTA 5 maar geen vertraging oploopt vind ik alles bestquote:Op maandag 9 september 2013 13:21 schreef -CRASH- het volgende:
Volgende week de eerste "herfst"storm ???
Vorige week op en top zomers .. De komende week puur herfstweer met maxima tussen 15 en 20°C. Vannacht en vooral morgen lijkt er met gemak 15 tot 25 mm regen te gaan vallen. Als we heel ver vooruit kijken, komt de eerste herfststorm tevoorschijn (16-17 september 2013).
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/NoodweerBenelux
De postbode legt em voor op stoep neer.quote:Op maandag 9 september 2013 13:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
zolang de levering van GTA 5 maar geen vertraging oploopt vind ik alles best
En hoosbuien, spoelde net bij jullie haast van de autoweg afquote:
Ik was net bezig om de autoruiten te wassenquote:Op maandag 9 september 2013 15:40 schreef minthy het volgende:
[..]
En hoosbuien, spoelde net bij jullie haast van de autoweg af
Beverwijk had ook omweer. Het nootweer komt morgen wel denk ik, en daarna is het weer tijd voor snil.quote:
Jij bent dichter van beroep?quote:Op maandag 9 september 2013 16:03 schreef Resistor het volgende:
[..]
Beverwijk had ook omweer. Het nootweer komt morgen wel denk ik, en daarna is het weer tijd voor snil.
Tof!quote:Op maandag 9 september 2013 16:41 schreef Fred0w het volgende:
Regen, regen, regen.
Morgenavond de eerste herfststorm; 8bft.
Is vooral voor de westkust:quote:Op maandag 9 september 2013 16:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!![]()
Gaan we daar in het oosten nog iets van meekrijgen?
8 bft storm?quote:Op maandag 9 september 2013 16:41 schreef Fred0w het volgende:
Regen, regen, regen.
Morgenavond de eerste herfststorm; 8bft.
Als het dak lekt kan ik het wel repareren als je dat bedoeltquote:
30mm hier in Zeeland.quote:Op maandag 9 september 2013 21:54 schreef Ambrosius het volgende:
Volgens mij regent het al vanaf een uur of 4 nonstop nu en het einde lijkt nog niet in zicht.
het draait, depressie boven onze kop, aan de oostkant van je stad kunnen de buien naar het noorden trekken, aan de westkant naar het zuiden.quote:Op maandag 9 september 2013 21:48 schreef Fred0w het volgende:
Vaag,die bui op de Maasvlakte gaat zuidwaarts tegen de richting in.
eerlijk gezegd: we konden wel even een bak water gebruiken. Gave foto(bewerking) overigens!quote:Op maandag 9 september 2013 23:26 schreef Pino112 het volgende:
RegenBok op man.
Tevens:
[ afbeelding ]
Schijnt bij Harlingen zijn gemaakt.
quote:Op maandag 9 september 2013 23:26 schreef Pino112 het volgende:
RegenBok op man.
Tevens:
[ afbeelding ]
Schijnt bij Harlingen zijn gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |