twitter:WeermanRoel twitterde op zondag 08-09-2013 om 20:30:43Morgen buiig. Laten we Obama de schuld geven http://t.co/qJZYFGLLbG reageer retweet
quote:Op zondag 8 september 2013 21:19 schreef INViCTuS het volgende:
twitter:WeermanRoel twitterde op zondag 08-09-2013 om 20:30:43Morgen buiig. Laten we Obama de schuld geven http://t.co/qJZYFGLLbG reageer retweet
Een Dven 2, echt wat dit topic nodig hadquote:Op zondag 8 september 2013 21:47 schreef Toto69 het volgende:
Herfst? Storm? Onweer? Morgen gewoon 28 graden en woensdag/donderdag 30 a 35.
Ach, zolang het niet elk uur isquote:Op zondag 8 september 2013 21:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Een Dven 2, echt wat dit topic nodig had.
wow die fototwitter:MarcoBomber85 twitterde op zondag 08-09-2013 om 20:24:41@anitavanvoorst @Dutchstormchase @weermanreinier en dan ineens komt zoiets geweldigs voorbij! Genieten!! http://t.co/xHRFZ0CGBc reageer retweet
Wie ben jij dan?quote:Op zondag 8 september 2013 21:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Een Dven 2, echt wat dit topic nodig had.
Whut? Het is pas begin september?quote:Op maandag 9 september 2013 03:41 schreef Elan het volgende:
De natuur is hier ook al volop in herfstmodus. Nog een paar weken en we hebben weer gezellig bladeren op de rails.
Redelijk herfstweer toch?quote:
Niet bepaald stabiel inderdaad. Vooral morgen onbestendig met een -nog in de maak zijnde- venijnig klein laagje. Er ligt nog geen echte oudewijvenzomer met een standvastig hoog op de loer...quote:
zolang de levering van GTA 5 maar geen vertraging oploopt vind ik alles bestquote:Op maandag 9 september 2013 13:21 schreef -CRASH- het volgende:
Volgende week de eerste "herfst"storm ???
Vorige week op en top zomers .. De komende week puur herfstweer met maxima tussen 15 en 20°C. Vannacht en vooral morgen lijkt er met gemak 15 tot 25 mm regen te gaan vallen. Als we heel ver vooruit kijken, komt de eerste herfststorm tevoorschijn (16-17 september 2013).
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/NoodweerBenelux
De postbode legt em voor op stoep neer.quote:Op maandag 9 september 2013 13:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
zolang de levering van GTA 5 maar geen vertraging oploopt vind ik alles best
En hoosbuien, spoelde net bij jullie haast van de autoweg afquote:
Ik was net bezig om de autoruiten te wassenquote:Op maandag 9 september 2013 15:40 schreef minthy het volgende:
[..]
En hoosbuien, spoelde net bij jullie haast van de autoweg af
Beverwijk had ook omweer. Het nootweer komt morgen wel denk ik, en daarna is het weer tijd voor snil.quote:
Jij bent dichter van beroep?quote:Op maandag 9 september 2013 16:03 schreef Resistor het volgende:
[..]
Beverwijk had ook omweer. Het nootweer komt morgen wel denk ik, en daarna is het weer tijd voor snil.
Tof!quote:Op maandag 9 september 2013 16:41 schreef Fred0w het volgende:
Regen, regen, regen.
Morgenavond de eerste herfststorm; 8bft.
Is vooral voor de westkust:quote:Op maandag 9 september 2013 16:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!![]()
Gaan we daar in het oosten nog iets van meekrijgen?
8 bft storm?quote:Op maandag 9 september 2013 16:41 schreef Fred0w het volgende:
Regen, regen, regen.
Morgenavond de eerste herfststorm; 8bft.
Als het dak lekt kan ik het wel repareren als je dat bedoeltquote:
30mm hier in Zeeland.quote:Op maandag 9 september 2013 21:54 schreef Ambrosius het volgende:
Volgens mij regent het al vanaf een uur of 4 nonstop nu en het einde lijkt nog niet in zicht.
het draait, depressie boven onze kop, aan de oostkant van je stad kunnen de buien naar het noorden trekken, aan de westkant naar het zuiden.quote:Op maandag 9 september 2013 21:48 schreef Fred0w het volgende:
Vaag,die bui op de Maasvlakte gaat zuidwaarts tegen de richting in.
eerlijk gezegd: we konden wel even een bak water gebruiken. Gave foto(bewerking) overigens!quote:Op maandag 9 september 2013 23:26 schreef Pino112 het volgende:
RegenBok op man.
Tevens:
[ afbeelding ]
Schijnt bij Harlingen zijn gemaakt.
quote:Op maandag 9 september 2013 23:26 schreef Pino112 het volgende:
RegenBok op man.
Tevens:
[ afbeelding ]
Schijnt bij Harlingen zijn gemaakt.
Inderdaad. Het front cirkelt een beetje rond om het oog en trekt niet echt wegquote:Op dinsdag 10 september 2013 06:38 schreef Logician het volgende:
Blijft lang hangen ook zeg, al va half 5 dezelfde boven enschede
ik noem het rijstpapquote:Op dinsdag 10 september 2013 09:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
In Amsterdam ook prachtige wolkenluchten. Dikke bloemkolen die ontzettend hoog reiken.
Mee eens, dit worden weer de dagen dat opstaan moeilijker wordt, en je sochtends doorweekt op werk aankomt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:15 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik noem het rijstpap
koud, nat, ...
ik wil de zomer terug
Ik zag net een mooie foto voorbij komen van een collega van onze Enschedese vestiging, daar kunnen ze inderdaad weer kanoën in de straatquote:Op dinsdag 10 september 2013 09:15 schreef Logician het volgende:
In Enschede kunnen we nu met de boot
Tofquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:50 schreef Gwywen het volgende:
Is het nou de kern van een klein lagedrukgebied dat boven het oosten van NL ligt?
Het centrum van die draaikolk heeft nl. sinds gisteravond/vannacht boven ons gehangen, maar als ik de bewegende radarbeelden zie krijgen we die hele staart vanuit het noorden ook nog over ons heen.![]()
Het laag schuift maar heel langzaam op naar het oosten.
En de sloten langs de weg waren vanmorgen al bijna tot het randje vol, wordt dit weer net zo'n dag als 26 augustus 2010?
Ik ook. Vanochtend voor het eerst sinds tijden de winterjas weer aangetrokkenquote:
Wat moet jij het dan zwaar hebben zodra het wel echt koud word.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:56 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik ook. Vanochtend voor het eerst sinds tijden de winterjas weer aangetrokken
Onder de 15 is winterjassenweer, dat weet iedereen toch.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:58 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Wat moet jij het dan zwaar hebben zodra het wel echt koud word.
Achja ik ben een hardloper die het juist leuk vind om in extreem weer te lopen. Bloedheet of ijskoud maakt mij geen bal uit. De herfst heeft z'n charmes om doorweekt thuis te komen en dan een heerlijk warme douche te nemen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:00 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Onder de 15 is winterjassenweer, dat weet iedereen toch.![]()
Vanmorgen was het 9 graden, dat is echt wel winterjaswaardig.
Grappig, ik heb toen nog vol verbazing staan kijken bij die vijverquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:50 schreef Gwywen het volgende:
Is het nou de kern van een klein lagedrukgebied dat boven het oosten van NL ligt?
Het centrum van die draaikolk heeft nl. sinds gisteravond/vannacht boven ons gehangen, maar als ik de bewegende radarbeelden zie krijgen we die hele staart vanuit het noorden ook nog over ons heen.![]()
Het laag schuift maar heel langzaam op naar het oosten.
En de sloten langs de weg waren vanmorgen al bijna tot het randje vol, wordt dit weer net zo'n dag als 26 augustus 2010?
Misschien sta jij wel op een van m'n foto'squote:Op dinsdag 10 september 2013 12:15 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Grappig, ik heb toen nog vol verbazing staan kijken bij de vijver!
Ik woonde daar toen vlakbijquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:15 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Grappig, ik heb toen nog vol verbazing staan kijken bij die vijver!
Dan heb ik mijn dubbelgevoerde, leren winterjas aanquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:58 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Wat moet jij het dan zwaar hebben zodra het wel echt koud word.
In Oldenzaal plenst het gewoon doorquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:18 schreef MaLo het volgende:
Twenterand meldt dat de regen is gestopt
In Twenterand regent het ook weerquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:52 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
In Oldenzaal plenst het gewoon door!
Denk je dat ik mijn huis uit komquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:55 schreef MaLo het volgende:
[..]
In Twenterand regent het ook weer
Nog ondergelopen tunneltjes enzo in Oldenzaal?
Gauw naar buiten!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Die lijn komt toch niet helemaal het binnenland in, alleen de kust ging daar toch last van krijgen? Geen zin an in mijn koekblik-autootjequote:Op dinsdag 10 september 2013 15:37 schreef WeerServies het volgende:
UPdate 14:37 ! Het zal toch geen waar zijn zeker ? De laatste radarbeelden tonen boven de Noordzee een soort LEWP in ontwikkeling ! Op deze lijn kunnen bij doortocht onweersbuien met forse windstoten ontstaan. U kan de radarbeelden verder volgen via: neerslagradar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |