SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf 30 augustus is The Voice of Holland weer terug, met alweer het vierde seizoen. Eind december 2013 zal bekend worden wie de opvolger wordt van Ben Saunders, Iris Kroes en Leona Philippo. De bekende verschillende rondes -audities, battles en liveshows- zullen dit jaar een kleine metamorfose ondergaan. Zo zullen een aantal audities ook voor de kijker blind zijn, doordat de kijker ook het verhaal van de zanger/-es niet te horen zal krijgen. Daarnaast zullen ook de (uit het buiteland overgewaaide) 'steals' in Nederland worden geintroduceerd tijdens de battles.
En ook de coaches zijn dit seizoen niet meer hetzelfde. Coaches Nick & Simon en VanVelzen lieten een lege plek achter naast Marco Borsato en Trijntje Oosterhuis. Deze lege plekken werden al snel weer opgevuld door Ilse deLange en Ali B.
Dus genoeg vernieuwing voor een nieuw seizoen van The Voice of Holland, wat vanaf 30 augustus weer elke vrijdag is te zien op RTL4.
Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
Ook geen Dimitri?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:36 schreef Pheno het volgende:
Ik zappen, zie je Perfect Strangers als titel, is er geen Balki.
quote:
Of Jandino.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:37 schreef Stickertje het volgende:
als straks de voice is afgelopen haal ik tijdelijk rtl4 van mijn tv lijst af zodat ik morgen niet per ongeluk ferry doedens bij wie ben ik voorbij zie komen tijdens rond zappen
Doe jij dat nooit dan?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:38 schreef Cee het volgende:
Stoppen die wijven nou roze condooms in een bekertje om doucheschuim te testen?
Wuutquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:38 schreef Cee het volgende:
Stoppen die wijven nou roze condooms in een bekertje om doucheschuim te testen?
ik heb dat serieus nooit begrepen....quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat dacht nederland ook toen hij de soundmix show won..
Selah Sue is voor mij de Jandino van België, maakt niet uit als ze de wereldvrede teweeg brengt, ik blijf een afkeer houden.quote:
Tony en Linda deden hem laatst op de Uitmarkt, honderd jaar na dato.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:39 schreef vencodark het volgende:
Oh wacht, ik dacht even dat Kolenbrander degene was die in die musical zat maar dat was Tony Neef en Arno deed hem na. Het komt weer terug.
Ja maar de tijd gaat ook veel sneller, dus eerder dood..quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling. Nu al doodgaan is ook weer zo he.
Steeds als de reclame kwam, vergat ik te kijken. Nu had ik het eindelijk onthouden.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was echt supertoevalligIk wist helemaal niet dat het nu op TLC was.
Jandinoquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Selah Sue is voor mij de Jandino van België, maakt niet uit als ze de wereldvrede teweeg brengt, ik blijf een afkeer houden.
Nee, Arno werd gepasseerd voor de hoofdrol.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:39 schreef vencodark het volgende:
Oh wacht, ik dacht even dat Kolenbrander degene was die in die musical zat maar dat was Tony Neef en Arno deed hem na. Het komt weer terug.
Wat deed hij in die Soundmixshow dan?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, Arno werd gepasseerd voor de hoofdrol.
Miss Saigon was ná zijn SOundmix overwinning
Misschien had hij nul acteertalentquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, Arno werd gepasseerd voor de hoofdrol.
Miss Saigon was ná zijn SOundmix overwinning
Anders dan op tv dan?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die is zoooo tof in het theater
Ik kruip weer cozy onder mijn steenquote:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat deed hij in die Soundmixshow dan?
Simon Bowen/Chris in Miss Saigon?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
een stuk uit de Broadway versie van Miss Saigonquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wil een iWatch. gewoon, omdat.quote:
het is een trendquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wordt je betaald door rtl 4 om merknamen te roepen?
Bennyquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:44 schreef iBenny het volgende:
Hij staat erbij en zingt als een campertokkie
Ik ook nietquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:45 schreef Cee het volgende:
Geloof er niks van dat Marco hem meteen herkent.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:46 schreef Cee het volgende:
Dit is geen musicalmanier van zingen, muts.
In Groningen veroorzaakt ze regelmatig schade.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:46 schreef Pheno het volgende:
Ilse die een tril té vindt? Man, ze trilt meer dan een roze vibrator van Dove.
In mijn oren ook.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
In Groningen veroorzaakt ze regelmatig schade.
toch wel. te netjes en teveel vibrato...quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:46 schreef Cee het volgende:
Dit is geen musicalmanier van zingen, muts.
Met zo'n helm?quote:
Dit is jalala boemdiejee-braderie-zang. Geen belten, geen nette articulatie, geen musical.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toch wel. te netjes en teveel vibrato...
/care. Hij doet iets wat hij leuk vindt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:48 schreef Housekeeper het volgende:
Zo die kan morgen weer optreden op de jaarmarkt in Schubbekutteveen
Falen in het leven?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:48 schreef hexje het volgende:
[..]
/care. Hij doet iets wat hij leuk vindt.
Zo leuk dat hij zich opgeeft voor The Voice.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:48 schreef hexje het volgende:
[..]
Jaapquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:49 schreef Cee het volgende:
Is ze de zus van die bochel van X-Factor?
quote:
OMGquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:49 schreef Pheno het volgende:
Ze zingt als de gebochelte van de Notre Dame
Ik vind zingen ook leuk. Maar het lijkt me niet verstandig om daar bij TVOH iets mee te doenquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:48 schreef hexje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:49 schreef Pheno het volgende:
Ze zingt als de gebochelte van de Notre Dame
Shit ik heb het gemist, hoe keek hij?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:49 schreef Stickertje het volgende:
ali zijn gezicht toen hij haar zag
ja dat sprak boekdelenquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:49 schreef Stickertje het volgende:
ali zijn gezicht toen hij haar zag
Ja en? Ook als je iets doet wat je leuk vindt heb je nog steeds dromen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zo leuk dat hij zich opgeeft voor The Voice.
'quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:50 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Shit ik heb het gemist, hoe keek hij?
Checkquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
'' en volgens mij trok hij zijn neus een beetje op
ja...quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Drukken ze nou gewoon omdat ze het een leuk liedje vinden?
nee, te jong.quote:
dat dacht ik ook!quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:51 schreef CherryOnTop het volgende:
17..... Ik dacht serieus dat ze ergens begin 30 was
Ach, Meatloaf was ook geen beautyqueen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:52 schreef hunter2011 het volgende:
Ze heeft geen taille en ze zingt met oogjes dicht en kromme rug
In het haar van Marco?quote:
Maar die zong dan nog aardige liedjes.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach, Meatloaf was ook geen beautyqueen.
Die zat tenminste nog aan het zuurstof.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind deze een uitermaaaaaaate prettige en goede stem hebben, apart, herkenbaar enzoquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:52 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Maar die zong dan nog aardige liedjes.
Klopt, deze is zo weer weg.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:53 schreef Symphonic het volgende:
Ik doe het haar niet na, maar ze gaat niet ver komen
ben bang dat ze verder niks kan, idd.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:53 schreef Symphonic het volgende:
Ik doe het haar niet na, maar ze gaat niet ver komen
maar die kan dan ook niet zingenquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Als men de kalf in de put gooit, gaan alle schapen over de dijk. of zo.quote:
"She can't sing, she can't dance."quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:53 schreef iBenny het volgende:
"Walks Like Rihanna" bij dit gebochelte![]()
Maar Meatloaf was een man en geen 17quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
en alle koeien in de sloot terwijl de schapen het weiland dempen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als men de kalf in de put gooit, gaan alle schapen over de dijk. of zo.
slim..quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:55 schreef Greys het volgende:
Zo. Geadopteerd. Puur om de looks en de stemmende maisjes![]()
goede keuze denk ikquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:55 schreef Greys het volgende:
Typische musicalstem.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:55 schreef Greys het volgende:
Neequote:Op vrijdag 6 september 2013 21:56 schreef Greys het volgende:
AH KAKKKKKKKKKK een musicalboy.
Kan ik hem nog ruilen?
Die maakt de laatste tijd behoorlijk lekkere soulplaatjes.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:56 schreef Cee het volgende:
Hij lijkt een beetje op Boris keepthesoulaliiiiiiiiiiive.
Nope, hij zong iedereen voor 100 jaar in slaapquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:56 schreef vencodark het volgende:
Was hij in Doornroosje 1 van de fairy's?
Inderdaad. Een blonde krullende versie.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:56 schreef Cee het volgende:
Hij lijkt een beetje op Boris keepthesoulaliiiiiiiiiiive.
Jammer dat je hm nooit ergens meer ziet op tv.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:57 schreef fratsman het volgende:
[..]
Die maakt de laatste tijd behoorlijk lekkere soulplaatjes.
Marco drukt voor elke jonge meid.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:57 schreef CherryOnTop het volgende:
wtf man.... wel drukken voor al die nikita en dan dit
Ik zei meteen ochermquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:58 schreef Cee het volgende:
Was hij een van de laatste kandidaten of zo, zaten de groepen vol?
En dan krijg hij ook nog de belediging naar z'n hoofd geslingerd dat hij op Dinand lijkt.
Boer zoekt vrouw?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Het wordt tijd dat we weer Op zoek naar....... krijgen
Dan moet hij meedoen
Ja, een nummer dat de coaches leuk vinden, dan maakt het niet meer uit of je goed zingt of niet.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:59 schreef Joooo-pi het volgende:
Hij had een ander nummer moeten kiezen, want hiermee kwam hij niet goed uit de verf.
Wel bij de AVROquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Het wordt tijd dat we weer Op zoek naar....... krijgen
Dan moet hij meedoen
Kankerfonds is gister al aan de deur geweestquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:00 schreef Pheno het volgende:
Zielig verhaal. Waar kan ik haar adopteren?
Oh, en ik die berg maar opfietsenquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kankerfonds is gister al aan de deur geweest
Iedereen hier wilde hem adopteren en dan kiest de jury hem nietquote:
Ik had geen kleingeld in huis behalve de 10 cent die ik in mijn portemonnee nog vond. Die gaf ik niet want dat vond ik te weinig.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kankerfonds is gister al aan de deur geweest
Dat 'gebruiken' voor een programma als dit vind ik echt niks.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:01 schreef Laysa het volgende:
Wat een haat voor iemand die ernstig ziek is (geweest)
NOOOOOOOOOquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |