SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf 30 augustus is The Voice of Holland weer terug, met alweer het vierde seizoen. Eind december 2013 zal bekend worden wie de opvolger wordt van Ben Saunders, Iris Kroes en Leona Philippo. De bekende verschillende rondes -audities, battles en liveshows- zullen dit jaar een kleine metamorfose ondergaan. Zo zullen een aantal audities ook voor de kijker blind zijn, doordat de kijker ook het verhaal van de zanger/-es niet te horen zal krijgen. Daarnaast zullen ook de (uit het buiteland overgewaaide) 'steals' in Nederland worden geintroduceerd tijdens de battles.
En ook de coaches zijn dit seizoen niet meer hetzelfde. Coaches Nick & Simon en VanVelzen lieten een lege plek achter naast Marco Borsato en Trijntje Oosterhuis. Deze lege plekken werden al snel weer opgevuld door Ilse deLange en Ali B.
Dus genoeg vernieuwing voor een nieuw seizoen van The Voice of Holland, wat vanaf 30 augustus weer elke vrijdag is te zien op RTL4.
Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
Ik aan een icepick voor m'n trommelvliezen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:02 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik heb opeens zo'n behoefte aan een Ice-horloge
dit is iets wat een stoner bedenkt ' heeeejj, weet je wat een goed idee is man? ... Oasis, maar dan reggae'quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:02 schreef CherryOnTop het volgende:
Nee, niet mijn smaak. Wel leuk bedacht.
Als hij maar zijn bek houdtquote:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dit is iets wat een stoner bedenkt ' heeeejj, weet je wat een goed idee is man? ... Oasis, maar dan reggae'
Graagquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:04 schreef Apotheose het volgende:
marco ... kunnen ze die vent niet gewoon met stoel en al het programma uitmikken?
Voor de trijn gooienquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:04 schreef Apotheose het volgende:
marco ... kunnen ze die vent niet gewoon met stoel en al het programma uitmikken?
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:04 schreef Stickertje het volgende:
toch maar geadopteerd omdat ik nog niemand heb
ja maar als het niveau blijft als wat het nu is..quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]Lieve schat, er komen hierna nog 5 auditie-afleveringen.
Ik denk dat ze gaan voor het sandwich-effect, de eerste (2) aflevering(en) zijn nog OK, daarna dikke pulp, de laatste eindigt met een knaller.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:05 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja maar als het niveau blijft als wat het nu is..
geef em groot gelijkquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:04 schreef CherryOnTop het volgende:
Wat is dit zeg, hij wil dus iedereen behalve Ilse?
Is het al klaar?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:06 schreef oLexie het volgende:
D_U_U_R_T_L_A_N_G________G_G_G__GGGG______G_GG____G_G_G
een zaag?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zegt hij eindelijk een keer iets dat hout snijdt...
Dat noemen ze kandidatenquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja dat. Wat is dat voor een gedoe telkens met slecht geluid tijdens the voice?
Zo noem ik het nog steeds. Nieuwerwetse hilbilliesquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:09 schreef fratsman het volgende:
In die tijd heette Twix nog Raider...
Zijn er nu 10 doorquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:10 schreef hexje het volgende:
Hoeveel kandidaten hebben we nou gehad.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:13 schreef Stickertje het volgende:
een vlieg blijft mij aan het bijten
Een grote mug?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:13 schreef Stickertje het volgende:
een vlieg blijft mij aan het bijten
Voetbalquote:
Komt door die subtiele reclame in The Voice zelf.quote:
oh nee.. ferry doedens in wie ben ik?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:15 schreef Cee het volgende:
Wendy van Dijk, Caroline Tensen, Ferry Doedens en Jandino in 1 programma. Maak me maar gelijk af.
we zijn reddeloos verlorenquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh nee.. ferry doedens in wie ben ik?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
x10
gewoon niet kijken. Dat is overigens prima vol te houdenquote:
Je vergeet Paul de Leeuw.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:15 schreef Cee het volgende:
Wendy van Dijk, Caroline Tensen, Ferry Doedens en Jandino in 1 programma. Maak me maar gelijk af.
ik weiger zulke programma's sowiesoquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
gewoon niet kijken. Dat is overigens prima vol te houden
Ik ook.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik weiger zulke programma's sowieso
Nog nooit gekeken, dat is vast net zo zelfverheerlijking als RTL Boulevard met RTL artiestenquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:18 schreef hunter2011 het volgende:
Vanavond RTL Late Night weer met RTL artiesten
danscoachquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:18 schreef Cee het volgende:
Wat is dat voor een cold turkey afkickende gozer naast haar?
Dat denk ik dus ook.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog nooit gekeken, dat is vast net zo zelfverheerlijking als RTL Boulevard met RTL artiesten
I C E I C E B A B Yquote:
mede mogelijk gemaakt door S.........Gquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:20 schreef Cee het volgende:
"Een beetje dom", nee, die uitdrukking heeft ze heel 'toevallig' gekozen.
lekker laten zweven ookquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:20 schreef Joooo-pi het volgende:
oh, een-hand-boven-de-knop-laten-zweven-kandidaat
Geen idee, waarom zou je anderen aansporen te drukken?quote:
Hij verdient daar zijn geld mee.quote:
Als ze voor Nikita draaien, dan moeten ze ook voor mij draaien.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:21 schreef Greys het volgende:
Ik vond haar stom, maar het zou belachelijk zijn als ze niet zouden draaien voor deze en wel voor Nikita![]()
No shit....quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:21 schreef Cee het volgende:
Voor de mensen die het willen weten: het origineel is van Beth Hart en 1093091830948x beter.
Een soort famfare-spelvaut?quote:
Ja maar ik ken niemand die Fantine heet.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:23 schreef hexje het volgende:
Ze heeft niet een Nederlandse naam hè. Einsteins.
Ja precies dit dacht ik ook, ik vond het al vreemd dat ze bij deze langer twijfelden..quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:21 schreef Greys het volgende:
Ik vond haar stom, maar het zou belachelijk zijn als ze niet zouden draaien voor deze en wel voor Nikita![]()
With The Voice soft as thunderrrrrr.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik ken niemand die Fantine heet.
Les Miserables![]()
Of downloaden.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:25 schreef Symphonic het volgende:
Dit is er niet een waar ik een cd van zou kopen...
dat zal hij graag doen bij deze damequote:
Thunder?quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:25 schreef Stickertje het volgende:
ze moeten meer voor trijntje kiezenm krijgt zij met haar dikke reet ook eens beweging
Van Velzenquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:26 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik vind niemand echt leuk... Mis Nick & Simon en van Velzen.
lijkt alsof ze elkaar willen overtreffen met hun 'spontaniteit' waardoor het een grote hysterische bende wordtquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:26 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik vind niemand echt leuk... Mis Nick & Simon en van Velzen.
Otis Redding, van wie dit liedje isquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:27 schreef CherryOnTop het volgende:
Wie of wat is Otis?
edit: laat maar
dan zou ik draaien.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:28 schreef Cee het volgende:
Komt ie straks achter dat scherm vandaan, blijkt hij een microfoonstandaard in z'n reet te hebben. Dat is de verrassing.
Volgens mij was ie al bezig met de tweede ronde.quote:
de kontfluit van vlemminxquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:28 schreef Cee het volgende:
Komt ie straks achter dat scherm vandaan, blijkt hij een microfoonstandaard in z'n reet te hebben. Dat is de verrassing.
Les Misquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik ken niemand die Fantine heet.
Les Miserables![]()
Oh, oke. Nuttig.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan is het voor iedereen 'blind'.Kijkers, publiek () en coaches
Ben je weer naar een opname geweest, Benny?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh spannend.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Judoka toch?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
Hij doet me denken aan Wim Ruska, als iemand hier die nog kent.
nee, ben niet oud genoeg om die te kennenquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
O, nou super spannend zeg.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Was nieuw voor mij.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij maakte de vorige die grap ook alVorige week dus.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
Hij zingt iig zoals hem na de hersenbloeding.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
"Geile wurst jaaaa".quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:31 schreef oLexie het volgende:
[..]
"Ooooooh, you touch my tralala... my dingdingdong."
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij zingt iig zoals hem na de hersenbloeding.
Wat is dezentwitter:RTL_TVOH twitterde op vrijdag 06-09-2013 om 21:30:33Joehoe
@RonvdHoogenband, net uit de kast gekomen, gisteren opa geworden(Gefeliciteerd!), en nu op weg naar The Battle met #TeamBorsato reageer retweet
Die hebben inmiddels al zoveel gedronken om de show door te komen dat ze lukraak drukkenquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:32 schreef Greys het volgende:
De thuiscoaches zijn niet goed bij hun hoofd
Meer draaiden voor deze als voor die eerste beatboxer
Ah, heb ik eindelijk visite.quote:
Dit is hemquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat is daar mee gebeurd?
of is dit hem?
Dat laatste. Een gevallen ster. Goot, allesquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat is daar mee gebeurd?
of is dit hem?
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:33 schreef Reismeis het volgende:
Heeft Kolenbrander al niet eerder aan een talentenjacht meegedaan?
Buiten de Soundmixshow bedoel je?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:33 schreef Reismeis het volgende:
Heeft Kolenbrander al niet eerder aan een talentenjacht meegedaan?
Ja ik was ook stomverbaasdquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:33 schreef fratsman het volgende:
Oh ja hij. Is dat al bijna 20 jaar geleden?
Idd, wat een FEBO-hoofd zegquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:33 schreef Greys het volgende:
Dikke kop gekregen en wat een vervelend haar heeft ie
Even zappen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ging sowieso al, ik moest van de week lachen om de undateables
Dat is wel de bedoeling. Nu al doodgaan is ook weer zo he.quote:
Nee is nu niet. Was van de week bij BNN maar is ook bij TLC trouwens. Of is dat NU?quote:
Nee, jij bent afquote:
oud wordenquote:
okequote:Op vrijdag 6 september 2013 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Die was wel echt allejezus goed toen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |