Sorry, lees jij het als een vorm van semi humor ofzo waar ik mee zit? Je vroeg iets, gaf je antwoord.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Als je het maar met 1 vrouw het bed hebt gedeeld, dan ga je je op den duur toch wel afvragen hoe het zou zijn met andere vrouwen...
[..]
Dit is een troll, toch?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Okay, voordat ik begin, ik ben zeker weten hetero. Ik ben 23. Gister was een goeie vriend van me bij me. Waren alleen thuis en al wat drank op. We praatten over sekd en ik zag dat hij een stijve kreeg, we zaten in boxer want waren al naar bed gegaan. Ik liet me zo meeslepen en hij ook. Zonder iets te zeggen nam hij mn pik in zn mond. En daarna deed ik dat bij hem. Ik was op een gegeven moment zo geil dat ik hem klaar heb gepijpt en er kwam echt heel veel zaad in mn mond. Maar ik genoot ervan. Hij bleef maar komen en ik slikte alles door. Misschien erg levendig verteld maar ik zit er weer helemaal met mn gedachten bij. Is het normaal dat je experimenteert op deze leeftijd? Ik ben niet verliefd en zou ook echt niet zoenen. Maar die pik in m'n mond... Graag serieuze reacties!
Is dat zo?quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Als je het maar met 1 vrouw het bed hebt gedeeld, dan ga je je op den duur toch wel afvragen hoe het zou zijn met andere vrouwen...
Mwuah, dat waren wat voorbeelden, bedoelde gewoon dat je creatief moet zijn, zoals bijvoorbeeld op je eigen hand zitten voordat je begint of de rol van een wc papier er uit halen, en dan tussen 2 boeken leggen zodat het zachter is en tegelijkertijd toch strakker etc.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom heb ik het gevoel dat je dat ook daadwerkelijk hebt gedaan?
Als in, in de badkamer en niet onder de douche hoop ikquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
ok ok ik zit in de douche reageer zo serieus sjdudbdisb djdisn d
Dat weet ik dus niet... Lijkt mij van wel.quote:
Ik ben hier niet om te trollen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
ok ok ik zit in de douche reageer zo serieus sjdudbdisb djdisn d
Waarom?quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet... Lijkt mij van wel.
Eronder. Ik ben lenig. (quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als in, in de badkamer en niet onder de douche hoop ik?
Sinds kort kan je met stock keyboard ook nog eens swipen he? De pleasurequote:Op zaterdag 7 september 2013 18:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eronder. Ik ben lenig. (. )
Wel raar dat-ie zo onbegrijpelijk postte trouwens... Hij kent het alfabet uit z'n hoofd, als ik 'm plat op het toetsenbord leg reikt-ie van A tot en met Z! Even mannen onderling praten, even aanmoedigen om ABN te typen.
ik zit serieus te douchen nuquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben hier niet om te trollen.
usta...quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eronder. Ik ben lenig. (. )
Wel raar dat-ie zo onbegrijpelijk postte trouwens... Hij kent het alfabet uit z'n hoofd, als ik 'm plat op het toetsenbord leg reikt-ie van A tot en met Z! Even mannen onderling praten, even aanmoedigen om ABN te typen.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
usta...
[ afbeelding ]
van a tot z is niet heel indrukwekkend
quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
usta...
[ afbeelding ]
van a tot z is niet heel indrukwekkend
Nieuwsgierigheid en jagersinstinct van mannen?quote:
Ik heb geen mobpr0n nodig onder de douche. Ik zorg er altijd voor dat ik klaar ben achter de pc en daarna pas de douche induik, of ik ga eerst even langs de wc: KLB / moeder gaat altijd in wc waar ik net gespoten hebquote:Op zaterdag 7 september 2013 19:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik zit serieus te douchen nu
Nemen jullie je telefoon nooit mee?.
Even serieus nu dan. Ik denk dat homosensuelen het jammer vinden dat ik alleen mijn eigen penis opwindend vind, nam net namelijk een ijs op een stokje van 11 cm in m'n mond en kreeg 'm er helemaal in. Met een beetje oefenen zou ik meer aankunnen. No joke, baby.quote:
Nooit geweten dat jij Turk bent. Ik niet, dus ik verdwijn snel weer uit dit topic. Nou, groeten.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb geen mobpr0n nodig onder de douche. Ik zorg er altijd voor dat ik klaar ben achter de pc en daarna pas de douche induik, of ik ga eerst even langs de wc: KLB / moeder gaat altijd in wc waar ik net gespoten heb
gr gr
Oh al een hele tijd, leuk idee die website!quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yo yo yo, hoelang doe je 'turken in de media' al eigenlijk? Al een tijdje toch?
Weet je nog dat ik zei dat je me op een idee had gebracht? turkenindemedia.nl....
. Moet het nog uitwerken (staan momenteel alleen standaard data op, niets aan gewijzgd).
Ik kom er zo op terug, brb.
Dat ligt aan je relatie, Dima. Om specifieker te zijn: aan je seksleven. Al is bloot tegenwoordig heel normaal en zijn we sneller geneigd te springen op een leuk aanbod (waarbij we wat we hebben niet weten te waarderen). Maar goed, dat heb je in een consumptiemaatschappij eh.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Agenda's blijf ik wijvendingen vinden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:29 schreef Bortecinem het volgende:
MLN / Je schoolagenda - het oude facebook
Leuk topic. Hebben jullie je oude agenda's nog?
R&P / Ik ben eruit, dit is gewoon hoe het is en altijd zal blijvenquote:Op zaterdag 7 september 2013 19:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat ligt aan je relatie, Dima. Om specifieker te zijn: aan je seksleven. Al is bloot tegenwoordig heel normaal en zijn we sneller geneigd te springen op een leuk aanbod (waarbij we wat we hebben niet weten te waarderen). Maar goed, dat heb je in een consumptiemaatschappij eh.
Goed, seksleven. Er zijn relaties waarin de communicatie (om en nabij) vlekkeloos loopt, waar de partners elkaar beter begrijpen en daadwerkelijk over intieme kwesties durven te praten. Dat heeft dan invloed op hun seksleven, met weet de verwachtingen en de wensen van de ander, maar kunnen daarbij ook hun eigen wensen ter sprake brengen. Dit zorgt er dan weer voor dat de man en de vrouw beter op elkaar aansluiten, waardoor er wordt voldaan aan de behoeften. En voor een man is dat nogal belangrijk; hij moet zijn lusten kunnen botvieren. Als dat kan en als dat lukt, dan heeft de man geen reden om iets te zoeken bij een andere vrouw, hij krijgt alles immers al.
Je hebt ook relaties waarin de communicatie minder is of helemaal niet bestaat. Dan is het seksleven ook minder spannend allemaal, als je er niet over praat kan het nooit goed worden (of beter dan het is). Dan doe je maar wat en hoop je dat de ander het leuk vindt. Er zal ook minder gesekst worden, er zullen frustraties ontstaan en zowel de man als de vrouw komen dan niet aan hun trekken. Dan is de kans groter dat de man behoefte heeft aan een ander, zijn behoeften verdwijnen namelijk niet...
Dusch.
Ik wil 'm wel uitwerken, maar ik heb jouw hulp wel een beetje nodig.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Oh al een hele tijd, leuk idee die website!
Moge jouw weg naar een Mercedes/huis in Izmir/drie kangals en een paar D&G schoenen vol glorie zijn dankzij Adsense
Same here hoor. Ik gebruikte mijn agenda's alleen om vol te kliederen, vol te plakken en als - zoals het topic al zegt - facebook.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Agenda's blijf ik wijvendingen vinden..
Vroegah had ik er eentje in het begin van het jaar gehaald. Minder dan een week gebruikt en om het nog nuttig te maken volgeklad in de saaie lessen. Het jaar daarop was ik dat natuurlijk allang vergeten, dus kocht ik weer een agenda. Same shit all over again. Lukt mij niet om een agenda te gebruiken..
Ah, dan belanden we bij de karaktertrekken van de mens zelf. Je hebt allerlei soorten mensen; de negatieveling praat zichzelf neer, de introverte durft zich niet zo te uiten, de één is nooit echt tevreden met wat-ie heeft en blijft zoeken naar beter, de ander is een middelmatig persoon in het leven die tevreden is met wat-ie heeft en zijn bezittingen weet te waarderen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
R&P / Ik ben eruit, dit is gewoon hoe het is en altijd zal blijven
In dit topic zie je aardig wat mannen die wel nieuwsgierig naar andere vrouwmensch terwijl hun behoeftes wel vervult worden (zeggen ze dan).
Hoe verklaar je dat dan?
Je mag 'm whatsappen, post ik 'm.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Same here hoor. Ik gebruikte mijn agenda's alleen om vol te kliederen, vol te plakken en als - zoals het topic al zegt - facebook.![]()
Ik heb nog wel mijn tas van toen. Het eerste jaar had ik zo'n grote kibbeling![]()
, vanaf het tweede jaar had ik verschillende tassen maar die van mijn laatste jaar (of paar maanden) heb ik nog. Ik heb nog een foto gemaakt maar ik krijg hem niet gepost.
Denk eerder dat die tas jou in bezit had ipv. andersomquote:Op zaterdag 7 september 2013 19:37 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb nog wel mijn tas van toen. Het eerste jaar had ik zo'n grote kibbeling.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:37 schreef Bortecinem het volgende:
Het eerste jaar had ik zo'n grote kibbeling ,
Dit. Maar ik was zo blij met die tas. Ik weet niet hoe het bij jullie was maar wij moesten echt veel boeken dragen het eerste jaar, soms pasten mijn boeken niet eens in die grote kibbeling tas. Was toen wel blij dat ik niet voor een Eastpack was gegaan.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Denk eerder dat die tas jou in bezit had ipv. andersom. Die dingen waren hugeeeeee, had hem ook tijdelijk als brugpieper.
Mijne heette Matt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:47 schreef Julis het volgende:
[..]Oh jaa. Die aapjes hadden hun eigen naam.
Het is gelukt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je mag 'm whatsappen, post ik 'm.
Ik baalde wel dat ik geen Eastpack had genomenquote:Op zaterdag 7 september 2013 19:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit. Maar ik was zo blij met die tas. Ik weet niet hoe het bij jullie was maar wij moesten echt veel boeken dragen het eerste jaar, soms pasten mijn boeken niet eens in die grote kibbeling tas. Was toen wel blij dat ik niet voor een Eastpack was gegaan.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is gelukt.
[ afbeelding ]
Echt nog uit de 'hvj' tijd.
Hehe jij bent zo'n twee jaar later naar de brugklas gegaan, in mijn tijd waren die dingen nog echt coool.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:51 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik baalde wel dat ik geen Eastpack had genomen.
Liever, schatje, geilerd...quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is gelukt.
[ afbeelding ]
Echt nog uit de 'hvj' tijd.
Klopt, had ik ook maar 2e jaar meteen een kluisje genomen. Vervolgens eastpack en dan helemaal laag laten hangen, dat was gangster. Later werd de tas zo hoog mogelijk gebruiken als hip gevonden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit. Maar ik was zo blij met die tas. Ik weet niet hoe het bij jullie was maar wij moesten echt veel boeken dragen het eerste jaar, soms pasten mijn boeken niet eens in die grote kibbeling tas. Was toen wel blij dat ik niet voor een Eastpack was gegaan.
En een 'he meeeen' die door de enige jongen in onze klas was geschreven.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Liever, schatje, geilerd...
NOLUYO LEEEEN
quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Denk eerder dat die tas jou in bezit had ipv. andersom.
Oh wij kregen automatisch een kluis.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt, had ik ook maar 2e jaar meteen een kluisje genomen. Vervolgens eastpack en dan helemaal laag laten hangen, dat was gangster. Later werd de tas zo hoog mogelijk gebruiken als hip gevonden.
Eerste dag gelijk alle boeken er in en dan een stoel hangenquote:Op zaterdag 7 september 2013 19:54 schreef xminator het volgende:
Vervolgens eastpack en dan helemaal laag laten hangen, dat was gangster.
Bij mij helemaal andersom.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:13 schreef Bortecinem het volgende:
Ik vond de middelbare school echt leuk. Eindelijk mensen waar het wel mee klikte. Op de basisschool was ik de Turk tussen de kakkers.
Oh voor school kreeg ik echt alles wat ik wilde.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:13 schreef sylvesterrr het volgende:
Kipling
Die krengen waren 200 gulden destijds, damn.
Ik kon die tas tegen inkoopprijs kopen, want de ouders van een klasgenoot hadden een tassenwinkel. Anders had ik zo'n tas echt niet gekregen van m'n ouders hoor.
Ik moest bijna smeken om fatsoenlijke spullen te krijgen...quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh voor school kreeg ik echt alles wat ik wilde.
Awh syl. Jij had de hersenen en ik de spullen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik moest bijna smeken om fatsoenlijke spullen te krijgen...
Oh maar het ging er niet om dat het Nederlanders waren, maar meer dat mijn klasgenoten kakkers waren. Ze kwamen echt allemaal uit rijke buurten. Verder ging ik In de eerste en tweede klas van de middelbare ook alleen maar met Nederlanders om. Daarna was het juist alleen Turken.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee.
Basisschool: 80% 'allochtoon'
Middelbare school: <1% 'allochtoon'
Hahahaha mijn neven zeggen hetzelfde over mijn oom die niet trouwt. Ook zeggen ze steeds tegen hem 'trouw ajb nog niet, sen evlenirsen bizi rahat birakmiyacaklar'.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Ooooooooooooooooooooooooooooooooops. Ik krijg net een bericht binnen van een achterneef in Turkije: "Fatih amcan nişanlandı bak herkes senin üzerine gelecek haberin olsun". (amca = achterneef in dit geval).
FFFFUUU!!!
Hij is iets van 33 jaar en weigert - net als ik - te trouwen. Telkens wanneer men mij vroeg wanneer ik ga trouwen zei ik óf "30 februari" of "nadat Fatih is getrouwd".
quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Ooooooooooooooooooooooooooooooooops. Ik krijg net een bericht binnen van een achterneef in Turkije: "Fatih amcan nişanlandı bak herkes senin üzerine gelecek haberin olsun". (amca = achterneef in dit geval).
FFFFUUU!!!
Hij is iets van 33 jaar en weigert - net als ik - te trouwen. Telkens wanneer men mij vroeg wanneer ik ga trouwen zei ik óf "30 februari" of "nadat Fatih is getrouwd".
Nou ja, op de middelbare school had ik ook nagenoeg alleen klasgenoten met hoogopgeleide (en rijke) ouders (architect, hoogleraar, cardioloog, zakenman etc). Het eerste 3 jaar lieten ze daar niet veel van merken, maar daarna begon de ellende.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh maar het ging er niet om dat het Nederlanders waren, maar meer dat mijn klasgenoten kakkers waren. Ze kwamen echt allemaal uit rijke buurten. Verder ging ik In de eerste en tweede klas van de middelbare ook alleen maar met Nederlanders om. Daarna was het juist alleen Turken.
Ik ging naar een grote Middelbare met een praktijkopleiding, VMBO, HAVO en VWO. Dus we hadden echt allerlei soorten mensen op school. Mijn vriendengroep was dan ook altijd gemixt, van VMBO-B tot VWO.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:22 schreef zarGon het volgende:
[..].
Hoe hebben ze hem zo ver weten te krijgen..
Ah jouw school was niet zo gemixt als de mijne.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nou ja, op de middelbare school had ik ook nagenoeg alleen klasgenoten met hoogopgeleide (en rijke) ouders (architect, hoogleraar, cardioloog, zakenman etc). Het eerste 3 jaar lieten ze daar niet veel van merken, maar daarna begon de ellende.
Ik zat op een gymnasium met 1300 leerlingen btw.
Weet ik niet. De afgelopen jaren heeft zijn familie (voornamelijk mama, schoonzussen en nichten) wel meerdere malen geprobeerd om hem te koppelen aan vrouwen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:22 schreef zarGon het volgende:
[..].
Hoe hebben ze hem zo ver weten te krijgen..
En hij is een paar jaar ouder, so no worries.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:27 schreef sylvesterrr het volgende:
Nu maar hopen dat ie nog jaren verloofd blijft. "Hij is nog niet getrouwd hoor."
Ik ben de ware nog niet tegengekomen.quote:
Goede tip! "Hij was ook tot z'n 33ste vrijgezel!!!quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En hij is een paar jaar ouder, so no worries.
quote:
alloooquote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Is dat zo?quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Joh binnen één jaar tijd heb je 4/5 dames gedate?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:34 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
allooo
Bende senin.SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oha yani.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:33 schreef Bortecinem het volgende:
Syl moet zijn ava veranderen van kat naar konijn.
aightquote:
Dat dus, ik ben konijn hij kat. deal with it.quote:
Mwah.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat had je een tijdje geleden geschreven toch
Ja, ga jij maar fokken.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dat dus, ik ben konijn hij kat. deal with it.
hump hump hump humpquote:
Hade hade.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mwah.
Maar even serieus... Ik heb begin dit jaar - na twee jaar (!) niet gedate te hebben - een maand of anderhalf gedate met een dame. Nu ben ik weer ruim een maand met een dame aan het daten.
Tussen deze twee dames heb ik ook contact gehad met twee anderen, maar dat noem ik geen dates. Ook geen sexdates by the way.
Hade hade.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waar zie je mij voor aan? Ik ben maar een onschuldige jongeman hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |