Ik ook niet, maar in een lief klein plattelandsdorpje. Het ging om de spanning. Nu kijk ik ook neer op winkeldieven.quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:00 schreef falling_away het volgende:
Ja heel herkenbaar.. behalve van dat jatten. Ik woonde niet in een achterbuurt.
O ja, die zaten er ook nog in geplakt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:44 schreef Karina het volgende:
Bij mij was het niet zozeer een 'facebook' als wel een verzameling van plaatjes van popsterren en songteksten uit tijdschriften geknipt. De agenda was dan ook altijd minstens 2x zo dik geworden.
Oh dan hoef ik niet meer te komen? Mooi! Hoezo ik kan toch dingen opschrijven? Hier hier en hier. Wil je niet dat ik leer?! COMMUNISME!! (vond ik leuk te pas en te onpas te gebruiken)quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:12 schreef -Hakuna- het volgende:
Ben zelfs een keer van school geschorst omdat mij agenda een regelrecht slagveld was, zo vol gekliederd met vilstiften en tekst markers dat enkele leraren gingen eisen dat ik een nieuw agenda moest kopen anders mocht ik hun les niet meer in.
De agenda WAS ooit wat facebook nu isquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:05 schreef -Hakuna- het volgende:
Sorry, maar ik zie het verband met het internet medium facebook en een papieren agenda niet.
Een agenda is zo te zien een soort van meter hoe populair je bent... net als op facebook.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:05 schreef -Hakuna- het volgende:
Sorry, maar ik zie het verband met het internet medium facebook en een papieren agenda niet.
Overduidelijk vmbo.quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:48 schreef Individual het volgende:
Voor de 2e klas was het veel stoerder om je schoolspullen te jatten en het schoolspullengeld aan andere dingen te besteden. Zo ook voor de 3e. Voor de 4e hadden we een uitstapje naar een bedrijf voor je studiekeuze en daar kregen we allemaal een (kies techniek) agenda.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |