Sorry, lees jij het als een vorm van semi humor ofzo waar ik mee zit? Je vroeg iets, gaf je antwoord.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Als je het maar met 1 vrouw het bed hebt gedeeld, dan ga je je op den duur toch wel afvragen hoe het zou zijn met andere vrouwen...
[..]
Dit is een troll, toch?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Okay, voordat ik begin, ik ben zeker weten hetero. Ik ben 23. Gister was een goeie vriend van me bij me. Waren alleen thuis en al wat drank op. We praatten over sekd en ik zag dat hij een stijve kreeg, we zaten in boxer want waren al naar bed gegaan. Ik liet me zo meeslepen en hij ook. Zonder iets te zeggen nam hij mn pik in zn mond. En daarna deed ik dat bij hem. Ik was op een gegeven moment zo geil dat ik hem klaar heb gepijpt en er kwam echt heel veel zaad in mn mond. Maar ik genoot ervan. Hij bleef maar komen en ik slikte alles door. Misschien erg levendig verteld maar ik zit er weer helemaal met mn gedachten bij. Is het normaal dat je experimenteert op deze leeftijd? Ik ben niet verliefd en zou ook echt niet zoenen. Maar die pik in m'n mond... Graag serieuze reacties!
Is dat zo?quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Als je het maar met 1 vrouw het bed hebt gedeeld, dan ga je je op den duur toch wel afvragen hoe het zou zijn met andere vrouwen...
Mwuah, dat waren wat voorbeelden, bedoelde gewoon dat je creatief moet zijn, zoals bijvoorbeeld op je eigen hand zitten voordat je begint of de rol van een wc papier er uit halen, en dan tussen 2 boeken leggen zodat het zachter is en tegelijkertijd toch strakker etc.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom heb ik het gevoel dat je dat ook daadwerkelijk hebt gedaan?
Als in, in de badkamer en niet onder de douche hoop ikquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
ok ok ik zit in de douche reageer zo serieus sjdudbdisb djdisn d
Dat weet ik dus niet... Lijkt mij van wel.quote:
Ik ben hier niet om te trollen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
ok ok ik zit in de douche reageer zo serieus sjdudbdisb djdisn d
Waarom?quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet... Lijkt mij van wel.
Eronder. Ik ben lenig. (quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als in, in de badkamer en niet onder de douche hoop ik?
Sinds kort kan je met stock keyboard ook nog eens swipen he? De pleasurequote:Op zaterdag 7 september 2013 18:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eronder. Ik ben lenig. (. )
Wel raar dat-ie zo onbegrijpelijk postte trouwens... Hij kent het alfabet uit z'n hoofd, als ik 'm plat op het toetsenbord leg reikt-ie van A tot en met Z! Even mannen onderling praten, even aanmoedigen om ABN te typen.
ik zit serieus te douchen nuquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben hier niet om te trollen.
usta...quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eronder. Ik ben lenig. (. )
Wel raar dat-ie zo onbegrijpelijk postte trouwens... Hij kent het alfabet uit z'n hoofd, als ik 'm plat op het toetsenbord leg reikt-ie van A tot en met Z! Even mannen onderling praten, even aanmoedigen om ABN te typen.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
usta...
[ afbeelding ]
van a tot z is niet heel indrukwekkend
quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
usta...
[ afbeelding ]
van a tot z is niet heel indrukwekkend
Nieuwsgierigheid en jagersinstinct van mannen?quote:
Ik heb geen mobpr0n nodig onder de douche. Ik zorg er altijd voor dat ik klaar ben achter de pc en daarna pas de douche induik, of ik ga eerst even langs de wc: KLB / moeder gaat altijd in wc waar ik net gespoten hebquote:Op zaterdag 7 september 2013 19:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik zit serieus te douchen nu
Nemen jullie je telefoon nooit mee?.
Even serieus nu dan. Ik denk dat homosensuelen het jammer vinden dat ik alleen mijn eigen penis opwindend vind, nam net namelijk een ijs op een stokje van 11 cm in m'n mond en kreeg 'm er helemaal in. Met een beetje oefenen zou ik meer aankunnen. No joke, baby.quote:
Nooit geweten dat jij Turk bent. Ik niet, dus ik verdwijn snel weer uit dit topic. Nou, groeten.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb geen mobpr0n nodig onder de douche. Ik zorg er altijd voor dat ik klaar ben achter de pc en daarna pas de douche induik, of ik ga eerst even langs de wc: KLB / moeder gaat altijd in wc waar ik net gespoten heb
gr gr
Oh al een hele tijd, leuk idee die website!quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yo yo yo, hoelang doe je 'turken in de media' al eigenlijk? Al een tijdje toch?
Weet je nog dat ik zei dat je me op een idee had gebracht? turkenindemedia.nl....
. Moet het nog uitwerken (staan momenteel alleen standaard data op, niets aan gewijzgd).
Ik kom er zo op terug, brb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |