abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130923860
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Als je het maar met 1 vrouw het bed hebt gedeeld, dan ga je je op den duur toch wel afvragen hoe het zou zijn met andere vrouwen...

[..]

Dit is een troll, toch?
Sorry, lees jij het als een vorm van semi humor ofzo waar ik mee zit? Je vroeg iets, gaf je antwoord.
pi_130923871
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

Okay, voordat ik begin, ik ben zeker weten hetero. Ik ben 23. Gister was een goeie vriend van me bij me. Waren alleen thuis en al wat drank op. We praatten over sekd en ik zag dat hij een stijve kreeg, we zaten in boxer want waren al naar bed gegaan. Ik liet me zo meeslepen en hij ook. Zonder iets te zeggen nam hij mn pik in zn mond. En daarna deed ik dat bij hem. Ik was op een gegeven moment zo geil dat ik hem klaar heb gepijpt en er kwam echt heel veel zaad in mn mond. Maar ik genoot ervan. Hij bleef maar komen en ik slikte alles door. Misschien erg levendig verteld maar ik zit er weer helemaal met mn gedachten bij. Is het normaal dat je experimenteert op deze leeftijd? Ik ben niet verliefd en zou ook echt niet zoenen. Maar die pik in m'n mond... Graag serieuze reacties!

*Maagd tot huwelijk hier (hopelijk)
pi_130923887
quote:
Als je het maar met 1 vrouw het bed hebt gedeeld, dan ga je je op den duur toch wel afvragen hoe het zou zijn met andere vrouwen...
Is dat zo?
pi_130923904
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:53 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Waarom heb ik het gevoel dat je dat ook daadwerkelijk hebt gedaan? :X
Mwuah, dat waren wat voorbeelden, bedoelde gewoon dat je creatief moet zijn, zoals bijvoorbeeld op je eigen hand zitten voordat je begint of de rol van een wc papier er uit halen, en dan tussen 2 boeken leggen zodat het zachter is en tegelijkertijd toch strakker etc.
pi_130923907
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:51 schreef Dimachaerus het volgende:
ff serieus..
ok ok ik zit in de douche reageer zo serieus sjdudbdisb djdisn d
pi_130923919
Dat laatste gedeelte was m'n penis, hij geeft aan dat-ie het eens met me is.
pi_130923931
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:54 schreef zarGon het volgende:

[..]

Als in, in de badkamer en niet onder de douche hoop ik :') ?
pi_130923957
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:54 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Is dat zo?
Dat weet ik dus niet... Lijkt mij van wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2013 18:56:39 ]
pi_130923978
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:54 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik ben hier niet om te trollen.
pi_130923988
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:56 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Dat weet ik dus niet... Lijkt mij van wel.
Waarom?
pi_130924014
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:55 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als in, in de badkamer en niet onder de douche hoop ik :') ?
Eronder. Ik ben lenig. ( ;). )

Wel raar dat-ie zo onbegrijpelijk postte trouwens... Hij kent het alfabet uit z'n hoofd, als ik 'm plat op het toetsenbord leg reikt-ie van A tot en met Z! Even mannen onderling praten, even aanmoedigen om ABN te typen.
pi_130924046
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:58 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wel raar dat-ie zo onbegrijpelijk postte trouwens... Hij kent het alfabet uit z'n hoofd, als ik 'm plat op het toetsenbord leg reikt-ie van A tot en met Z! Even mannen onderling praten, even aanmoedigen om ABN te typen.
Sinds kort kan je met stock keyboard ook nog eens swipen he? De pleasure :9~
pi_130924075
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:57 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ik ben hier niet om te trollen.
ik zit serieus te douchen nu :')

Nemen jullie je telefoon nooit mee? :').
pi_130924100
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:58 schreef zarGon het volgende:

[..]

usta...

van a tot z is niet heel indrukwekkend :@
pi_130924104
:W Ik ga dineren, doei doei.
pi_130924115
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

usta...

[ afbeelding ]

:D _O- :'(
pi_130924123
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

usta...

[ afbeelding ]

O+.
pi_130924140
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:01 schreef sylvesterrr het volgende:
:W Ik ga dineren, doei doei.
Smakelijk!
pi_130924155
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:57 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Waarom?
Nieuwsgierigheid en jagersinstinct van mannen?

Als je zo'n rond-neuk-periode gehad hebt dan zal je je waarschijnlijk realiseren dat het allemaal het zelfde is en dan is het makkelijk om je bij 1 iemand te settelen. Maar als je zo'n periode nooit gehad hebt..
pi_130924158
Altijd wanneer het over seks gaat wordt het opeens erg actief...
pi_130924196
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:00 schreef zarGon het volgende:

[..]

ik zit serieus te douchen nu :')

Nemen jullie je telefoon nooit mee? :').
Ik heb geen mobpr0n nodig onder de douche. Ik zorg er altijd voor dat ik klaar ben achter de pc en daarna pas de douche induik, of ik ga eerst even langs de wc: KLB / moeder gaat altijd in wc waar ik net gespoten heb

gr gr
pi_130924590
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:51 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Zei je wel: "no hommo"?
Even serieus nu dan. Ik denk dat homosensuelen het jammer vinden dat ik alleen mijn eigen penis opwindend vind, nam net namelijk een ijs op een stokje van 11 cm in m'n mond en kreeg 'm er helemaal in. Met een beetje oefenen zou ik meer aankunnen. No joke, baby.
  zaterdag 7 september 2013 @ 19:17:55 #223
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_130924599
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:03 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ik heb geen mobpr0n nodig onder de douche. Ik zorg er altijd voor dat ik klaar ben achter de pc en daarna pas de douche induik, of ik ga eerst even langs de wc: KLB / moeder gaat altijd in wc waar ik net gespoten heb

gr gr
Nooit geweten dat jij Turk bent. Ik niet, dus ik verdwijn snel weer uit dit topic. Nou, groeten.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_130924850
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:12 schreef zarGon het volgende:

[..]

Yo yo yo, hoelang doe je 'turken in de media' al eigenlijk? Al een tijdje toch?

Weet je nog dat ik zei dat je me op een idee had gebracht? turkenindemedia.nl... :D. :'). Moet het nog uitwerken (staan momenteel alleen standaard data op, niets aan gewijzgd).

Ik kom er zo op terug, brb.
Oh al een hele tijd, leuk idee die website!
Moge jouw weg naar een Mercedes/huis in Izmir/drie kangals en een paar D&G schoenen vol glorie zijn dankzij Adsense :)
pi_130924940
MLN / Je schoolagenda - het oude facebook

Leuk topic. Hebben jullie je oude agenda's nog?
pi_130924966
quote:
Dat ligt aan je relatie, Dima. Om specifieker te zijn: aan je seksleven. Al is bloot tegenwoordig heel normaal en zijn we sneller geneigd te springen op een leuk aanbod (waarbij we wat we hebben niet weten te waarderen). Maar goed, dat heb je in een consumptiemaatschappij eh.

Goed, seksleven. Er zijn relaties waarin de communicatie (om en nabij) vlekkeloos loopt, waar de partners elkaar beter begrijpen en daadwerkelijk over intieme kwesties durven te praten. Dat heeft dan invloed op hun seksleven, met weet de verwachtingen en de wensen van de ander, maar kunnen daarbij ook hun eigen wensen ter sprake brengen. Dit zorgt er dan weer voor dat de man en de vrouw beter op elkaar aansluiten, waardoor er wordt voldaan aan de behoeften. En voor een man is dat nogal belangrijk; hij moet zijn lusten kunnen botvieren. Als dat kan en als dat lukt, dan heeft de man geen reden om iets te zoeken bij een andere vrouw, hij krijgt alles immers al.

Je hebt ook relaties waarin de communicatie minder is of helemaal niet bestaat. Dan is het seksleven ook minder spannend allemaal, als je er niet over praat kan het nooit goed worden (of beter dan het is). Dan doe je maar wat en hoop je dat de ander het leuk vindt. Er zal ook minder gesekst worden, er zullen frustraties ontstaan en zowel de man als de vrouw komen dan niet aan hun trekken. Dan is de kans groter dat de man behoefte heeft aan een ander, zijn behoeften verdwijnen namelijk niet...

Dusch.
pi_130925051
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:29 schreef Bortecinem het volgende:
MLN / Je schoolagenda - het oude facebook

Leuk topic. Hebben jullie je oude agenda's nog?
Agenda's blijf ik wijvendingen vinden. _O-.

Vroegah had ik er eentje in het begin van het jaar gehaald. Minder dan een week gebruikt en om het nog nuttig te maken volgeklad in de saaie lessen. Het jaar daarop was ik dat natuurlijk allang vergeten, dus kocht ik weer een agenda. Same shit all over again. Lukt mij niet om een agenda te gebruiken. :').
pi_130925085
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:29 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat ligt aan je relatie, Dima. Om specifieker te zijn: aan je seksleven. Al is bloot tegenwoordig heel normaal en zijn we sneller geneigd te springen op een leuk aanbod (waarbij we wat we hebben niet weten te waarderen). Maar goed, dat heb je in een consumptiemaatschappij eh.

Goed, seksleven. Er zijn relaties waarin de communicatie (om en nabij) vlekkeloos loopt, waar de partners elkaar beter begrijpen en daadwerkelijk over intieme kwesties durven te praten. Dat heeft dan invloed op hun seksleven, met weet de verwachtingen en de wensen van de ander, maar kunnen daarbij ook hun eigen wensen ter sprake brengen. Dit zorgt er dan weer voor dat de man en de vrouw beter op elkaar aansluiten, waardoor er wordt voldaan aan de behoeften. En voor een man is dat nogal belangrijk; hij moet zijn lusten kunnen botvieren. Als dat kan en als dat lukt, dan heeft de man geen reden om iets te zoeken bij een andere vrouw, hij krijgt alles immers al.

Je hebt ook relaties waarin de communicatie minder is of helemaal niet bestaat. Dan is het seksleven ook minder spannend allemaal, als je er niet over praat kan het nooit goed worden (of beter dan het is). Dan doe je maar wat en hoop je dat de ander het leuk vindt. Er zal ook minder gesekst worden, er zullen frustraties ontstaan en zowel de man als de vrouw komen dan niet aan hun trekken. Dan is de kans groter dat de man behoefte heeft aan een ander, zijn behoeften verdwijnen namelijk niet...

Dusch.
R&P / Ik ben eruit, dit is gewoon hoe het is en altijd zal blijven

In dit topic zie je aardig wat mannen die wel nieuwsgierig naar andere vrouwmensch terwijl hun behoeftes wel vervult worden (zeggen ze dan).

Hoe verklaar je dat dan?
pi_130925101
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:26 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Oh al een hele tijd, leuk idee die website!
Moge jouw weg naar een Mercedes/huis in Izmir/drie kangals en een paar D&G schoenen vol glorie zijn dankzij Adsense :)
Ik wil 'm wel uitwerken, maar ik heb jouw hulp wel een beetje nodig. :D. Jij moet natuurlijk wel doorgaan met je updates tussendoor, :9.

Eerst even uitwerken, ik sein je wel yo.
pi_130925164
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:32 schreef zarGon het volgende:

[..]

Agenda's blijf ik wijvendingen vinden. _O-.

Vroegah had ik er eentje in het begin van het jaar gehaald. Minder dan een week gebruikt en om het nog nuttig te maken volgeklad in de saaie lessen. Het jaar daarop was ik dat natuurlijk allang vergeten, dus kocht ik weer een agenda. Same shit all over again. Lukt mij niet om een agenda te gebruiken. :').
Same here hoor. Ik gebruikte mijn agenda's alleen om vol te kliederen, vol te plakken en als - zoals het topic al zegt - facebook. :D

Ik heb nog wel mijn tas van toen. Het eerste jaar had ik zo'n grote kibbeling :D :'), vanaf het tweede jaar had ik verschillende tassen maar die van mijn laatste jaar (of paar maanden) heb ik nog. Ik heb nog een foto gemaakt maar ik krijg hem niet gepost. :P
pi_130925331
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:33 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

R&P / Ik ben eruit, dit is gewoon hoe het is en altijd zal blijven

In dit topic zie je aardig wat mannen die wel nieuwsgierig naar andere vrouwmensch terwijl hun behoeftes wel vervult worden (zeggen ze dan).

Hoe verklaar je dat dan?
Ah, dan belanden we bij de karaktertrekken van de mens zelf. Je hebt allerlei soorten mensen; de negatieveling praat zichzelf neer, de introverte durft zich niet zo te uiten, de één is nooit echt tevreden met wat-ie heeft en blijft zoeken naar beter, de ander is een middelmatig persoon in het leven die tevreden is met wat-ie heeft en zijn bezittingen weet te waarderen.

Sommige mensen/mannen zijn nooit echt tevreden met wat ze hebben en willen ze altijd beter en meer. Of kunnen die behoefte niet goed onderdrukken, waardoor ze eraan toegeven. Ze vinden het jagen spannend bijvoorbeeld, en aangezien ze al gescoord hebben kunnen ze dat niet meer. Het blijft ze trekken omdat ze achter de foute dingen aangaan, dingen die hun tijdelijke voldoening geeft.

Ik denk dus dat ze iets missen in de relatie. Iets wat hun vriendin/vrouw hen niet wil/kan bieden. Seks is belangrijk in een relatie, maar niet alles. Naast het lichamelijke moet ook het geestelijke matchen.

Maar goed, mannen eh. Als je je penis niet onder controle hebt, heeft hij jou onder controle. Da's best gevaarlijk.
pi_130925338
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:37 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Same here hoor. Ik gebruikte mijn agenda's alleen om vol te kliederen, vol te plakken en als - zoals het topic al zegt - facebook. :D

Ik heb nog wel mijn tas van toen. Het eerste jaar had ik zo'n grote kibbeling :D :'), vanaf het tweede jaar had ik verschillende tassen maar die van mijn laatste jaar (of paar maanden) heb ik nog. Ik heb nog een foto gemaakt maar ik krijg hem niet gepost. :P
Je mag 'm whatsappen, post ik 'm.
pi_130925368
quote:

Ik heb nog wel mijn tas van toen. Het eerste jaar had ik zo'n grote kibbeling.
Denk eerder dat die tas jou in bezit had ipv. andersom :D. Die dingen waren hugeeeeee, had hem ook tijdelijk als brugpieper.
pi_130925382
quote:
Het eerste jaar had ik zo'n grote kibbeling ,
:D. Ik gebruik hem nog steeds :') (niet voor school, dat niet).
pi_130925387
Sowieso, brugpieper. Wie verzint zulke woordjes :').
pi_130925409
pi_130925425
quote:
_O- Oh jaa. Die aapjes hadden hun eigen naam.
pi_130925450
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:45 schreef xminator het volgende:

[..]

Denk eerder dat die tas jou in bezit had ipv. andersom :D. Die dingen waren hugeeeeee, had hem ook tijdelijk als brugpieper.
Dit. Maar ik was zo blij met die tas. Ik weet niet hoe het bij jullie was maar wij moesten echt veel boeken dragen het eerste jaar, soms pasten mijn boeken niet eens in die grote kibbeling tas. Was toen wel blij dat ik niet voor een Eastpack was gegaan.
pi_130925457
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:47 schreef Julis het volgende:

[..]

_O- Oh jaa. Die aapjes hadden hun eigen naam.
Mijne heette Matt.
pi_130925498
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:44 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je mag 'm whatsappen, post ik 'm.
Het is gelukt.

Echt nog uit de 'hvj' tijd. _O-
pi_130925531
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:48 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Dit. Maar ik was zo blij met die tas. Ik weet niet hoe het bij jullie was maar wij moesten echt veel boeken dragen het eerste jaar, soms pasten mijn boeken niet eens in die grote kibbeling tas. Was toen wel blij dat ik niet voor een Eastpack was gegaan.
Ik baalde wel dat ik geen Eastpack had genomen :@.
pi_130925544
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:50 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Het is gelukt.
[ afbeelding ]

_O_. Herkenbaar.
pi_130925560
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:51 schreef Julis het volgende:

[..]

Ik baalde wel dat ik geen Eastpack had genomen :@.
Hehe jij bent zo'n twee jaar later naar de brugklas gegaan, in mijn tijd waren die dingen nog echt coool. :D Nu zie ik ze echt nooit meer btw.
pi_130925618
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:50 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Het is gelukt.
[ afbeelding ]

Liever, schatje, geilerd...

NOLUYO LEEEEN
pi_130925621
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:48 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Klopt, had ik ook maar 2e jaar meteen een kluisje genomen. Vervolgens eastpack en dan helemaal laag laten hangen, dat was gangster. Later werd de tas zo hoog mogelijk gebruiken als hip gevonden.
pi_130925652
Ik heb die Kippeling tas echt heel lang gebruikt. Paste bij mijn nerd-imago (en altijd heel hoog hangen de tas).
pi_130925673
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:54 schreef zarGon het volgende:

[..]

Liever, schatje, geilerd...

NOLUYO LEEEEN
En een 'he meeeen' die door de enige jongen in onze klas was geschreven. _O-
pi_130925681
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:45 schreef xminator het volgende:

[..]

Denk eerder dat die tas jou in bezit had ipv. andersom :D.
_O-.
pi_130925699
Ik krijg honger door jullie..

Kibbeling. :9. Kippeling. :9.

_O_. VIS _O_. KIP. _O_.
pi_130925706
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:54 schreef xminator het volgende:

[..]

Klopt, had ik ook maar 2e jaar meteen een kluisje genomen. Vervolgens eastpack en dan helemaal laag laten hangen, dat was gangster. Later werd de tas zo hoog mogelijk gebruiken als hip gevonden.
Oh wij kregen automatisch een kluis.

En oh ja, het laag laten hangen. _O- Ik weet nog hoe boos mijn moeder daarover werd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')