abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 september 2013 @ 14:35:53 #101
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_130916106
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:34 schreef zarGon het volgende:

[..]

IK WILDE ZEGGEN DAT MIJN MOEDER NIET HOUDT VAN BALLEN.

EN TOEN... NOOOOOOOOOOO.
Ahahahhaahahhaahahahaha
pi_130916114
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:35 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee, dat gaat er bij mij niet in. Familie, prima, maar no blood ties, dan echt niet. Niet zo zeer met kleineren of haar niet zelf laten kiezen te maken, meer met de man in kwestie. :)
Ja, maar je moeder kan dat prima zelf oplossen toch?
pi_130916128
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:33 schreef zarGon het volgende:

[..]

Vertrouw je haar niet?

B-).
Ik ben gewoon bekend met de man. :7
Dan kan je her en der wel uitzonderingen maken voor X en Y, maar wmb beter om een algeheel streek te trekken.
  zaterdag 7 september 2013 @ 14:37:17 #104
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_130916154
WIE WEET HET ANTWOORD OP DAT RAADSEL? HET WAS GISTEREN OP ZENGIN GIZ VE FAKIR OGLAN
pi_130916177
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:36 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, maar je moeder kan dat prima zelf oplossen toch?
Sure, kom dan ook niet paldur kuldur binnen met

maar uberhaupt het tot stand laten komen zodat zij het hoeft te zeggen, wetende dat ze het gaat zeggen, ben ik al geen voorstander van.
pi_130916189
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:36 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik ben gewoon bekend met de man. :7
Dan kan je her en der wel uitzonderingen maken voor X en Y, maar wmb beter om een algeheel streek te trekken.
Ja, ik weet ook hoe mannen zijn. :P.

Maar je vriendin kan toch op elk moment ingrijpen als ze het ongemakkelijk vindt worden? Dit klinkt alsof een meisje meteen met de benen wijdt gaat als een jongeman een move maakt. Ze heeft een eigen wil, no?
  zaterdag 7 september 2013 @ 14:39:33 #107
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_130916224
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:38 schreef zarGon het volgende:

[..]

Maar je vriendin kan toch op elk moment ingrijpen als ze het ongemakkelijk vindt worden? Dit klinkt alsof een meisje meteen met de benen wijdt gaat als een jongeman een move maakt. Ze heeft een eigen wil, no?
Behalve als zijn vriendin een banga is ( no offense en ik zeg ook niet dat dat zo is)
pi_130916262
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:38 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het meisje waarmee ik ben zal sowieso niet het zover laten komen dat een jongen, man, vriend whatever dat in z'n hoofd haalt, dat is vanwege wederzijds begrip voor elkaar, maar wanneer een scene zich daar naar toe verschuift is het wel belangrijk dat mijn opvattingen / grens daarover bekend is?
pi_130916295
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

maar uberhaupt het tot stand laten komen zodat zij het hoeft te zeggen, wetende dat ze het gaat zeggen, ben ik al geen voorstander van.
Het is toch alleen maar fijn dat je als man/zoon weet dat je vrouw/moeder op een passende manier reageert?

Ik heb het dus niet over op een niet nette manier benaderen, dat is wat anders. (Even daargelaten dat je benaderen überhaupt niet netjes vindt.)
pi_130916343
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:41 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het is toch alleen maar fijn dat je als man/zoon weet dat je vrouw/moeder op een passende manier reageert?

Ik heb het dus niet over op een niet nette manier benaderen, dat is wat anders. (Even daargelaten dat je benaderen überhaupt niet netjes vindt.)
Mja, maar dan rijst de vraag, hoe 'netjes' kan ik het noemen als ik de pre-situatie al niet netjes vind waarbij het gevraagd wordt, gewenst wordt, mogelijk wordt etc?
pi_130916377
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:40 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het meisje waarmee ik ben zal sowieso niet het zover laten komen dat een jongen, man, vriend whatever dat in z'n hoofd haalt, dat is vanwege wederzijds begrip voor elkaar,
Ja, maar als het zover mocht komen (mannen eh), dan kan je vriendin gewoon netjes aangeven dat ze het niet wil?

quote:
maar wanneer een scene zich daar naar toe verschuift is het wel belangrijk dat mijn opvattingen / grens daarover bekend is?
Ik neem aan dat je dat allang kenbaar hebt gemaakt en dat jullie (vriendin en jij) elkanders grenzen wel kennen?
pi_130916471
Vanavond wordt het duidelijk welke stad OS 2020 toegewezen krijgt. *O* HUP ISTANBUL HUP *O*
pi_130916500
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:43 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, maar als het zover mocht komen (mannen eh), dan kan je vriendin gewoon netjes aangeven dat ze het niet wil?

[..]

Ik neem aan dat je dat allang kenbaar hebt gemaakt en dat jullie (vriendin en jij) elkanders grenzen wel kennen?
Sowieso, de enige wat de man heeft te vrezen dan is misschien een kortstondige temperament, hij hoeft niet (perse ) beter te weten, zij daarentegen weer wel, als ze bekend is met mijn opvattingen daarover.

Als het duidelijk kenbaar is gemaakt door haar en daarmee de situatie afgedaan is er wmb sowieso niets aan de hand, behalve dan dat ik mannen die uit zijn om met haar te dansen, daarna niet meer graag in haar buurt heb. Vriend, neef of Usta Nazimin Ciragi.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2013 14:48:30 ]
pi_130916544
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mja, maar dan rijst de vraag, hoe 'netjes' kan ik het noemen als ik de pre-situatie al niet netjes vind waarbij het gevraagd wordt, gewenst wordt, mogelijk wordt etc?
Zoals ik het begrijp is (bijna) elke situatie al niet netjes voor je?

Sowieso is hierover praten moeilijk, het begon met een hypothetische situatie.
pi_130916552
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:47 schreef zarGon het volgende:
Vanavond wordt het duidelijk welke stad OS 2020 toegewezen krijgt. *O* HUP ISTANBUL HUP *O*
Inshallah.
pi_130916604
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

Zoals ik het begrijp is (bijna) elke situatie al niet netjes voor je?

Sowieso is hierover praten moeilijk, het begon met een hypothetische situatie.
Blijkbaar is er al reeds een setting aanwezig / signalen verstuurd / opgevat dat het 'oke' is dan om als man op haar af te lopen en dan heb ik zoiets van naaaah.
pi_130916636
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Sowieso, de enige wat de man heeft te vrezen dan is misschien een kortstondige temperament, hij hoeft niet (perse ) beter te weten, zij daarentegen weer wel, als ze bekend is met mijn opvattingen daarover.
En daar doel ik dus op... Als zij bekend is met jouw opvattingen (en jij met die van haar), dan ze wel rekening met jou houden en als het goed is niets aan de hand, want ze weet best zelf wel hoe ze moet omgaan met de situatie.
quote:
Als het duidelijk kenbaar is gemaakt door haar en daarmee de situatie afgedaan is er wmb sowieso niets aan de hand,
Ah, kijk. Net miste ik de nuance een beetje.

quote:
behalve dan dat ik mannen die uit zijn om met haar te dansen, daarna niet meer graag in haar buurt heb. Vriend, neef of Usta Nazimin Ciragi.
Daar ben ik het dan weer wel mee eens. :P.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2013 14:55:45 ]
pi_130916663
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:10 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Als jouw vriendin een goede vriendin van me is, dan is het toch volkomen normaal dat ik met haar dans? Wat is daar mis mee? :s)

Tssk
Nee, syl, nee.
pi_130916697
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]

en wanneer jouw moeder een goede vriendin van mij is ?
Hayvansin. :') _O-
pi_130916722
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Blijkbaar is er al reeds een setting aanwezig / signalen verstuurd / opgevat dat het 'oke' is dan om als man op haar af te lopen en dan heb ik zoiets van naaaah.
Dat is een enorme aanname en ook nog eens in het nadeel van haar. Sommige mannen durven veel en stappen gewoon op de vrouw af, zonder dat de vrouw ook maar een signaal heeft gestuurd of wat dan ook.

Waar het mij meer om gaat is dat de vrouw in kwestie zelf prima de situatie kan handlen.
pi_130916747
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:51 schreef zarGon het volgende:

[..]

En daar doel ik dus op... Als zij bekend is met jouw opvattingen (en jij met die van haar), dan ze wel rekening met jou houden en als het goed is niets aan de hand, want ze weet best zelf wel hoe ze moet omgaan met de situatie.

[..]

Ah, kijk. Net miste ik de nuance een beetje.

[q[behalve dan dat ik mannen die uit zijn om met haar te dansen, daarna niet meer graag in haar buurt heb. Vriend, neef of Usta Nazimin Ciragi.

Daar ben ik het dan weer wel mee eens. :P.
Ja ik las echt dingen als - niet van jou - we goede vrienden zijn en ik ken haar al zo lang, dat er daarmee maar een soort van vanzelfsprekend acceptatie bij moest komen kijken, daar was ik mee begonnen eik :o

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2013 14:55:19 ]
pi_130916758
Bij mij zou het trouwens ook niet in me opkomen om de vriendin van een vriend te vragen om te dansen of uit te vragen. :P.
pi_130916765
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:53 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Hayvansin. :') _O-
Waarom?
pi_130916769
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:10 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Als jouw vriendin een goede vriendin van me is, dan is het toch volkomen normaal dat ik met haar dans? Wat is daar mis mee? :s)

Tssk
Nee, excuses.. Ik vind het niet kunnen, net als een eventuele vriendin van mij het niet vind kunnen als ik met andere dames ga dansen.. ;)
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_130916804
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:11 schreef fb12fb12 het volgende:

[..]

Dansen als in slowdansen? Of als in schuren? Of als in discodansen? Of als dansen op een dugun met je dronken oomen?
En dit..
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_130916826
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:54 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat is een enorme aanname en ook nog eens in het nadeel van haar. Sommige mannen durven veel en stappen gewoon op de vrouw af, zonder dat de vrouw ook maar een signaal heeft gestuurd of wat dan ook.

Waar het mij meer om gaat is dat de vrouw in kwestie zelf prima de situatie kan handlen.
Niet in mijn betoog, want de setting kan bij hem aanwezig zijn en de opvattingen ook beperkt zijn tot zijn beleving als zij er zelf geen aandeel in heeft.

Ik weet niet man, ik vraag jou of ik met je meisje mag dansen, jij zegt nee. Ik zeg daarop van vraag het wel even aan haar, dat zou ik ook niet makkelijk slikken. :D

Ook al zou zij hetzelfde als ik zeggen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2013 14:59:36 ]
pi_130916852
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:19 schreef zarGon het volgende:

[..]

Stel... Jullie (je vriendin, jij, sylvesterrr) zijn in een omgeving waar gedanst wordt. sylvesterrr gooit z'n soepele heupen naar links, naar rechts, helemaal aan het genieten, jeweetzelf. Op een gegeven moment loopt hij richting je vriendin (waar jij bij bent) en vraagt hij aan haar of zij met hem wil dansen. De vraag wordt direct gesteld aan haar, zonder rekening te houden met jou.

Je vriendin zegt 'ja'. Wat doe jij?
Ik zeg hop hopp kardesim, ne ayak?
Quote van Tjabbo:
pi_130916899
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Niet in mijn betoog, want de setting kan bij hem aanwezig zijn en de opvattingen ook beperkt zijn tot zijn beleving als zij er zelf geen aandeel in heeft.

Ik weet niet man, ik vraag jou of ik met je meisje mag dansen, jij zegt nee. Ik zeg daarop van vraag het wel even aan haar, dat zou ik ook niet makkelijk slikken. :D
Ja, dat vind ik dus weer onbeleefd/onbeschoft gaan. Doorgaan als je weet dat de vriend het niet wil...
pi_130916910
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:58 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ik zeg hop hopp kardesim, ne ayak?
Waarom spreek je hem aan en niet je vriendin? Zij heeft 'ja' gezegd, zij heeft een relatie met jou.
pi_130916918
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:59 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik dus weer onbeleefd/onbeschoft gaan. Doorgaan als je weet dat de vriend het niet wil...
Ja, iste, maar dan vervalt weer deels dat ze het zelf prima kan handlen als je er iets van zegt / doet daar bovenop. Kan ze alsnog prima, maar het idee.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2013 15:00:53 ]
pi_130916961
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja, iste, maar dan vervalt weer deels dat ze het zelf prima kan handlen als je er iets van zegt / doet daar bovenop.
Dat 'zelf kunnen handlen' was in de gevallen waar jij buiten beschouwing werd gelaten en direct je vriendin werd aangesproken. :P.

Als het eerst via jou gaat ga je natuurlijk niet toekijken wat hij gaat doen, dan zeg je er meteen wat van.
pi_130917019
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:01 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat 'zelf kunnen handlen' was in de gevallen waar jij buiten beschouwing werd gelaten en direct je vriendin werd aangesproken. :P.

Als het eerst via jou gaat ga je natuurlijk niet toekijken wat hij gaat doen, dan zeg je er meteen wat van.
Ja oke, dan ga ik er sowieso van uit dat het netjes afgewezen wordt en dan is dat voor mij inderdaad wel afgedaan als niets gebeurd, op het punt na dan dat ik iemand die van mening is dat het vanwege in het verleden een goede vriendschap maar 'oke' moet zijn uit haar buurt te houden.
pi_130917063
Trigger tas firin erkek. Ik ben niet voor niets met hem getrouwd.
pi_130917080
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:52 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Nee, syl, nee.
Serieus? :?

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:55 schreef zarGon het volgende:
Bij mij zou het trouwens ook niet in me opkomen om de vriendin van een vriend te vragen om te dansen of uit te vragen. :P.
Uit eten gaan met een vrouwelijke collega (die bezet is) of met een goede vriendin (die ook bezet is) vind ik normaal. Het hangt wel van de intenties af uiteraard, maar goed.

quote:
2s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:55 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Nee, excuses.. Ik vind het niet kunnen, net als een eventuele vriendin van mij het niet vind kunnen als ik met andere dames ga dansen.. ;)
Kan, en daar heb ik dan ook respect voor. Je vriendin zal ik dan ook niet benaderen. ;)
pi_130917162
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:06 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Serieus? :?

Yes, ben wat dat betreft heel traditioneel.
pi_130917166
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:05 schreef Bortecinem het volgende:
Trigger tas firin erkek. Ik ben niet voor niets met hem getrouwd.
Het ergste is dat niet alleen sommigen het allemaal prima vinden, maar ook je nog eens daarop als achterlijk veroordelen.
pi_130917209
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:06 schreef sylvesterrr het volgende:

Uit eten gaan met een vrouwelijke collega (die bezet is) of met een goede vriendin (die ook bezet is) vind ik normaal. Het hangt wel van de intenties af uiteraard, maar goed.
Wat dit betreft ben je wel enorm kaas. :P.
pi_130917213
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het ergste is dat niet alleen sommigen het allemaal prima vinden, maar ook je nog eens daarop als achterlijk veroordelen.
Tja, stiekem veroordeel jij hun ook wel, niet? :@
pi_130917220
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:09 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Yes, ben wat dat betreft heel traditioneel.
:)

Stel dat jij die 'goede vriendin' van me zou zijn, dan zou ik dat weten en zou ik je niet eens vragen of je wil dansen. Dus don't worry. :P
pi_130917260
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:11 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

:)

Stel dat jij die 'goede vriendin' van me zou zijn, dan zou ik dat weten en zou ik je niet eens vragen of je wil dansen. Dus don't worry. :P
Goedzo. Taliplerimi kapatma.
pi_130917268
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:11 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Tja, stiekem veroordeel jij hun ook wel, niet? :@
Natuurlijk, een mening is ook een oordeel, maar heb er niet waardeoordelen over op dan 'anders' dan de mijne. Ik zal ze ook niet mijn buurt houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2013 15:13:28 ]
pi_130917269
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:11 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat dit betreft ben je wel enorm kaas. :P.
Dan ben ik dat maar. :P

Kom op, met mannelijke collega's uit eten gaan of lunchen is toch niet leuk? :')
pi_130917291
quote:
8s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:12 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Goedzo. Taliplerimi kapatma.
Hoezo? In die hypothetische situatie heb je al een relatie hoor... :D
pi_130917312
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:14 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Hoezo? In die hypothetische situatie heb je al een relatie hoor... :D
Oh dacht dat het ook gelde voor wanneer jij een vriendin hebt.
pi_130917340
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:13 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dan ben ik dat maar. :P

Kom op, met mannelijke collega's uit eten gaan of lunchen is toch niet leuk? :')
Als het meerdere collega's zijn, een op een is niet zo.
pi_130917354
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:14 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Oh dacht dat het ook gelde voor wanneer jij een vriendin hebt.
;(

Maar nee, ik zal nooit een vriendin hebben die daar moeite mee heeft. Écht niet. :D
pi_130917386
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:15 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Als het meerdere collega's zijn, een op een is niet zo.
één op één uiteraard - lekker roddelen en elkaar advies geven over mannen/vrouwen. :')
pi_130917408
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:15 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

;(

Maar nee, ik zal nooit een vriendin hebben die daar moeite mee heeft. Écht niet. :D
Hahaha ik weet dat het geldt is maar wanneer je het uitspreekt zeg je toch meer gelde? Niet niet?
pi_130917448
Of is het gold?

Damn mind fuck dit.
pi_130917470
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:17 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Hahaha ik weet dat het geldt is maar wanneer je het uitspreekt zeg je toch meer gelde? Niet niet?
Gold. :P.
pi_130917473
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:18 schreef Bortecinem het volgende:
Of is het gold?

Damn mind fuck dit.
Yesh.
pi_130917508
Volgens mij zeggen wij hier 'gelde'. Net zoals dat wij langs ipv naast of onder ipv beneden zeggen. Ik hoor het wel vaak iig.
pi_130917551
Gaan jullie trouwens zo trouwen? Pick one.
pi_130917573
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:19 schreef Bortecinem het volgende:
Volgens mij zeggen wij hier 'gelde'. Net zoals dat wij langs ipv naast of onder ipv beneden zeggen. Ik hoor het wel vaak iig.
'gelde'? wtf?

Ik was tot twee jaar terug twee jaar lang gemiddeld 2-3x per week in Maastricht te vinden. Dat woord heb ik al die tijd niet gehoord. :D
pi_130917579
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:21 schreef Triggershot het volgende:
Ga eens een topic terug. _O-
pi_130917592
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:22 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

'gelde'? wtf?

Ik was tot twee jaar terug twee jaar lang gemiddeld 2-3x per week in Maastricht te vinden. Dat woord heb ik al die tijd niet gehoord. :D
Wij praten heeeeeeel anders dan in Maastricht.
pi_130917598
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:22 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ga eens een topic terug. _O-
Deja vu van Deja vu zeg je?
pi_130917624
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:21 schreef Triggershot het volgende:
Kleinschalig en romantisch... 8-)

pi_130917684
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:23 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Mijn haren staan rechtop overeind (dubbelop), en dan niet omdat ik het zo mooi vind. Zo verschrikkelijk vind ik dit hahahaha.
pi_130917712
quote:

[..]

Instant divorce, serieus :')
pi_130917725
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Instant divorce pregnant, serieus O+
pi_130917744
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:25 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Mijn haren staan rechtop overeind (dubbelop), en dan niet omdat ik het zo mooi vind. Zo verschrikkelijk vind ik dit hahahaha.
Ik zou het tof vinden. :o
pi_130917755
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Instant divorce, serieus :')
Zo mag ik het horen.
pi_130917766
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:26 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Hell no, ik ga niet bijdragen aan dat ze haar dna gaat verspreiden.
pi_130917789
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:27 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Zo mag ik het horen.
GMTA O+
pi_130917804
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:27 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hell no, ik ga niet bijdragen aan dat ze haar dna gaat verspreiden.
Ah, je wil haar gewoon voor jezelf houden. Uff, çok romantiksin. O+
pi_130917859
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:29 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ah, je wil haar gewoon voor jezelf houden. Uff, çok romantiksin. O+
Dat sowieso, moet geen aandachtseeeumbruid worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2013 15:31:20 ]
  zaterdag 7 september 2013 @ 15:56:32 #168
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_130918690
quote:

[..]

Weet niet of ik mijn tenen nog recht krijg ;(

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:28 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dus je vriendin mag niet met mannelijke vrienden een drankje pakken of lunchen? Brrr...
Vind jij dat wel kunnen?
pi_130918726
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:56 schreef Che_ het volgende:

Vind jij dat wel kunnen?
Ja, anders zou ik niet met andermans vriendin een drankje pakken of lunchen... Ik ben niet hypocriet. :P
  zaterdag 7 september 2013 @ 16:01:05 #170
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_130918777
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:58 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ja, anders zou ik niet met andermans vriendin een drankje pakken of lunchen... Ik ben niet hypocriet. :P
Zou dit (o.a.) de reden zijn dat er in NL in veel gevallen wordt vreemdgegaan met de beste vriend(in) van partner?
pi_130918807
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:56 schreef Che_ het volgende:

[..]

Weet niet of ik mijn tenen nog recht krijg ;(

[..]

Vind jij dat wel kunnen?
Che, jij bent shafi of niet?
pi_130918899
quote:

[..]

_O-
  zaterdag 7 september 2013 @ 16:08:54 #173
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_130918996
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Che, jij bent shafi of niet?
Yep. Waarom :P
pi_130919073
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:08 schreef Che_ het volgende:

[..]

Yep. Waarom :P
Zocht zomaar een bevestiging uit interesse, baas jij. :7
  zaterdag 7 september 2013 @ 16:16:59 #175
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_130919221
Hehehe thanks. :*
pi_130920135
quote:

[..]

Zelfs jij moet je grenzen hebben man :')
Als jouw moeder, zus of dochter vrijgezel is en er verder in de familie geen man is, sta je dan ook toe dat ze zelfs zo seksueel vrij zijn als hoe je het zelf doet?
pi_130921040
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zelfs jij moet je grenzen hebben man :')
Als jouw moeder, zus of dochter vrijgezel is en er verder in de familie geen man is, sta je dan ook toe dat ze zelfs zo seksueel vrij zijn als hoe je het zelf doet?
Ho, ik heb het nooit over seks gehad he.

Nu je er toch over begint... Weet je, van mij zouden ze seksueel actief mogen zijn binnen een relatie. Ook als het korte relaties zijn. Dat gaat mij toch niets aan? Het is hun leven.

Overigens zijn mijn moeder en zussen al aardig aan de leeftijd (65, 40+), dus ik zou het als het even kan niet willen weten... :X
pi_130921085
Besides, mijn vriendin kan wel buiten met andere mannen gaan drinken eten... 's avonds is ze toch weer bij mij. Hoop ik. :P
pi_130921141
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:13 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Nu je er toch over begint... Weet je, van mij zouden ze seksueel actief mogen zijn binnen een relatie. Ook als het korte relaties zijn. Dat gaat mij toch niets aan? Het is hun leven.

Overigens zijn mijn moeder en zussen al aardig aan de leeftijd (65, 40+), dus ik zou het als het even kan niet willen weten... :X
Dude. :')

Turk olmana bin sahit ister man.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2013 17:17:33 ]
pi_130921185
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:13 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

:')

Ik kan misschien wel een 'moderne' Nederlandse Turk zijn, maar heb wel respect voor de relatie van een ander. Ik zou me nooit ongepast gedragen.
Daar heb je niet altijd invloed op, het bloed gaat opeens stromen en dan.. Stoot zij zich opeens :@ :')
  zaterdag 7 september 2013 @ 17:28:11 #181
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_130921529
quote:

Seksrelaties ook dus? Zou je er geen moeite mee hebben als ze niet getrouwd zijn?

quote:

En als ze niet aan de leeftijd waren wel?

Jij bent voornamelijk met Nederlanders omgegaan, gok ik zo :P
pi_130922053
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dude. :')

Turk olmana bin sahit ister man.
1000 getuigen? Wordt lastig. Zijn drie broers, twee zussen, een pa, een ma, meer dan een dozijn neefjes en nichtjes en tientallen achter-neven en nichten ook genoeg? :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:28 schreef Che_ het volgende:

[..]

Seksrelaties ook dus? Zou je er geen moeite mee hebben als ze niet getrouwd zijn?
Zolang zij gelukkig zijn... :z

quote:
[..]

En als ze niet aan de leeftijd waren wel?
Dan ook niet hahaha. :P

quote:
Jij bent voornamelijk met Nederlanders omgegaan, gok ik zo :P
Guilty as charged.
pi_130922394
Er staat een stukje in Het Parool vandaag over de dolfijnen in de Bosporus, heb zelf helaas geen scanner.
pi_130922604
FUCK YEAH WAT IS HET LEVEN SOMS EEN GENOT
pi_130922699
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Er staat een stukje in Het Parool vandaag over de dolfijnen in de Bosporus, heb zelf helaas geen scanner.
Yo yo yo, hoelang doe je 'turken in de media' al eigenlijk? Al een tijdje toch?

Weet je nog dat ik zei dat je me op een idee had gebracht? turkenindemedia.nl... :D. :'). Moet het nog uitwerken (staan momenteel alleen standaard data op, niets aan gewijzgd).

Ik kom er zo op terug, brb.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2013 18:12:55 ]
pi_130923224
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:12 schreef zarGon het volgende:

[..]

Weet je nog dat ik zei dat je me op een idee had gebracht? turkenindemedia.nl... :D. :'). Moet het nog uitwerken (staan momenteel alleen standaard data op, niets aan gewijzgd).

Ga je er adsence opzetten? Ik heb al 5 euro verdiend deze maand. *)
pi_130923257
quote:

[..]

Hier ben ik het ook mee eens. Binnen een relatie is niks mis mee. :P
pi_130923399
Doen jullie aan seks voor het huwelijk?
pi_130923441
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:12 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ga je commercieel? :o
pi_130923501
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:38 schreef Dimachaerus het volgende:
Nee joh, dat mag niet.
pi_130923526
quote:
Ik ben al zo een 5 maanden getrouwd en toen het na huwelijksnacht misging hebben we een korte 'pauze' ingelast tot nu toe. We willen beiden wel, maar toch zetten we nooit een stap, vooral omdat het dan toch een grote stap is en dan wel tot onze dood, volgens onze cultuur het met elkaar moeten uithouden, dus ik weet het niet, zo belangrijk is seks ook weer niet denk ik?
pi_130923603
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:33 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Hier ben ik het ook mee eens. Binnen een relatie is niks mis mee. :P
Jij wacht niet tot het huwelijk?
pi_130923748
quote:
Okay, voordat ik begin, ik ben zeker weten hetero. Ik ben 23. Gister was een goeie vriend van me bij me. Waren alleen thuis en al wat drank op. We praatten over sekd en ik zag dat hij een stijve kreeg, we zaten in boxer want waren al naar bed gegaan. Ik liet me zo meeslepen en hij ook. Zonder iets te zeggen nam hij mn pik in zn mond. En daarna deed ik dat bij hem. Ik was op een gegeven moment zo geil dat ik hem klaar heb gepijpt en er kwam echt heel veel zaad in mn mond. Maar ik genoot ervan. Hij bleef maar komen en ik slikte alles door. Misschien erg levendig verteld maar ik zit er weer helemaal met mn gedachten bij. Is het normaal dat je experimenteert op deze leeftijd? Ik ben niet verliefd en zou ook echt niet zoenen. Maar die pik in m'n mond... Graag serieuze reacties!
pi_130923768
Als je het maar met 1 vrouw het bed hebt gedeeld, dan ga je je op den duur toch wel afvragen hoe het zou zijn met andere vrouwen...

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik ben al zo een 5 maanden getrouwd en toen het na huwelijksnacht misging hebben we een korte 'pauze' ingelast tot nu toe. We willen beiden wel, maar toch zetten we nooit een stap, vooral omdat het dan toch een grote stap is en dan wel tot onze dood, volgens onze cultuur het met elkaar moeten uithouden, dus ik weet het niet, zo belangrijk is seks ook weer niet denk ik?
Dit is een troll, toch?
pi_130923787
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

Okay, voordat ik begin, ik ben zeker weten hetero. Ik ben 23. Gister was een goeie vriend van me bij me. Waren alleen thuis en al wat drank op. We praatten over sekd en ik zag dat hij een stijve kreeg, we zaten in boxer want waren al naar bed gegaan. Ik liet me zo meeslepen en hij ook. Zonder iets te zeggen nam hij mn pik in zn mond. En daarna deed ik dat bij hem. Ik was op een gegeven moment zo geil dat ik hem klaar heb gepijpt en er kwam echt heel veel zaad in mn mond. Maar ik genoot ervan. Hij bleef maar komen en ik slikte alles door. Misschien erg levendig verteld maar ik zit er weer helemaal met mn gedachten bij. Is het normaal dat je experimenteert op deze leeftijd? Ik ben niet verliefd en zou ook echt niet zoenen. Maar die pik in m'n mond... Graag serieuze reacties!
Julis moet maar op zoek naar iemand anders denk ik zo... :{
pi_130923804
quote:

[..]

Zei je wel: "no hommo"?
pi_130923805
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Als je het maar met 1 vrouw het bed hebt gedeeld, dan ga je je op den duur toch wel afvragen hoe het zou zijn met andere vrouwen...

[..]

Dit is een troll, toch?
Of met mannen.
pi_130923811
ff serieus..
pi_130923820
quote:

[..]

Ik denk dat als je echt hetero bent en soms toch wel nieuwsgierig bent, probeer creatief te zijn met een frikandel / komkommer, ik bedoel in onze cultuur is het toch gevoelig en straks gaat hij praten toch?
pi_130923856
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik denk dat als je echt hetero bent en soms toch wel nieuwsgierig bent, probeer creatief te zijn met een frikandel / komkommer, ik bedoel in onze cultuur is het toch gevoelig en straks gaat hij praten toch?
Waarom heb ik het gevoel dat je dat ook daadwerkelijk hebt gedaan? :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')