...quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb geklikt, het werkt niet. Er opent een nieuw venster,.
Hoeveel relaties zijn hierdoor stuk gegaan..quote:Op zaterdag 7 september 2013 09:41 schreef zarGon het volgende:
Opdracht voor in het weekend:
Stel een top 10 samen van het filmpje hieronder!
Bide verseydin? Ben jij gek.. Waarom zou jij met mijn vriendin mogen dansen in de eerste plaats?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:11 schreef sylvesterrr het volgende:
Hoezo? Mag ik niet dansen met jouw vriendin als zij een goede vriendin van me is?
Lol wut.quote:Op zaterdag 7 september 2013 09:41 schreef zarGon het volgende:
Opdracht voor in het weekend:
Stel een top 10 samen van het filmpje hieronder!
pre Ottomaans?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Bide verseydin? Ben jij gek.. Waarom zou jij met mijn vriendin mogen dansen in de eerste plaats?
Moderniseren is iets moois, maar op dat gebied wil ik nog een pre-ottomaans gedachtengang hebben..
Ultimate oldscool yani..quote:
Ultimate pre pre pre oldscool, even before pre was pre..quote:
hosgevonden. Ik ben triggershot!quote:Op zaterdag 7 september 2013 09:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoşgeldin.
Stel je eens voor!
Pre oldscoolceptionquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ultimate pre pre pre oldscool, even before pre was pre..
Als jouw vriendin een goede vriendin van me is, dan is het toch volkomen normaal dat ik met haar dans? Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Bide verseydin? Ben jij gek.. Waarom zou jij met mijn vriendin mogen dansen in de eerste plaats?
Moderniseren is iets moois, maar op dat gebied wil ik nog een pre-ottomaans gedachtengang hebben..
Dansen als in slowdansen? Of als in schuren? Of als in discodansen? Of als dansen op een dugun met je dronken oomen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als jouw vriendin een goede vriendin van me is, dan is het toch volkomen normaal dat ik met haar dans? Wat is daar mis mee?
Tssk
en wanneer jouw moeder een goede vriendin van mij is ?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als jouw vriendin een goede vriendin van me is, dan is het toch volkomen normaal dat ik met haar dans? Wat is daar mis mee?
Tssk
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:11 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Dansen als in slowdansen? Of als in schuren? Of als in discodansen? Of als dansen op een dugun met je dronken oomen?
Dan dans je toch met haar? Ze is 42,5 jaar ouder dan jij, dat je het even weet...quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
en wanneer jouw moeder een goede vriendin van mij is ?
had me niet kunnen voorstellen dat je daar op enige manier tolerant op zou reageren. Shitquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan dans je toch met haar? Ze is 42,5 jaar ouder dan jij, dat je het even weet...
Dayum nigga you got dissedquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
had me niet kunnen voorstellen dat je daar op enige manier tolerant op zou reageren. Shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |