SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had kaas eerst, maar vind wel een leuke avatar!quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Maar waarom heb je haar als avatar? Voorbeeldfunctie of gewoon voor de mooi?
Nu heb ik weer kaasquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Maar waarom heb je haar als avatar? Voorbeeldfunctie of gewoon voor de mooi?
Op mijn school zat een soort macho skinhead, hij is nu een uber nicht en getrouwd met een ventquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:42 schreef xminator het volgende:
Zag net een oude basisschool klasgenoot, we hadden het even over de mensen uit onze klas. Bleek er één van man naar vrouw getransformeerd te zijn. Die zag ik niet aankomen
Wow..quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:42 schreef xminator het volgende:
Zag net een oude basisschool klasgenoot, we hadden het even over de mensen uit onze klas. Bleek er één van man naar vrouw getransformeerd te zijn. Die zag ik niet aankomen
Ik ben Gülcan, en ben 17 en woon in zwollequote:Op vrijdag 6 september 2013 21:12 schreef Ayca het volgende:
Hallo turksekaas, vertel eens wat over jezelf :p
memleket?
Baris Manco of Tarkan?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:18 schreef turksekaas het volgende:
[..]
Ik ben Gülcan, en ben 17 en woon in zwollemeer?
Jaquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:24 schreef turksekaas het volgende:
Gaan julile ook nog iets vertellen?
Ik ben vandaag vroeg klaar met werken.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:24 schreef turksekaas het volgende:
Gaan julile ook nog iets vertellen?
Ik moest naar school.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben vandaag vroeg klaar met werken.
Nu jij.
Tja, jij volgt ons.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:36 schreef Coco24 het volgende:
Hoi turkies!
Waarom blijft dit topic in mijn lijst verschijnen? Ik heb ooit 1 keer gepost in deze reeks, maar jullie nieuwe topics blijven te voorschijn komen. Kunnen jullie ophouden mij te stalken?
Maar kom ik dan van jullie af en jullie van mij? Zodat Turken op Fok #960 niet meer in m'n topiclijst verschijnt?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tja, jij volgt ons.
Zou je a.u.b willen stoppen met het volgen van dit topic? Wij houden niet van pottenkijkers.
stop volgenquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:42 schreef Coco24 het volgende:
[..]
Maar kom ik dan van jullie af en jullie van mij? Zodat Turken op Fok #960 niet meer in m'n topiclijst verschijnt?
Ja, dat gebeurt toch normaal als ik niet reageer? Maar dat heb ik in de vorige topics niet gedaan en toch verschenen ze wollahquote:
Kweenie, ken je nietquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:22 schreef turksekaas het volgende:
[..]
Ne dusunuyorsunuz? wammeswaggel
Wie weetquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:53 schreef turksekaas het volgende:
[..]
Dus je komt er vanzelf wel achter ?
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:42 schreef Coco24 het volgende:
[..]
Maar kom ik dan van jullie af en jullie van mij? Zodat Turken op Fok #960 niet meer in m'n topiclijst verschijnt?
Ik heb geklikt, het werkt niet. Er opent een nieuw venster,quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op het kruisje drukken.
...quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb geklikt, het werkt niet. Er opent een nieuw venster,.
Hoeveel relaties zijn hierdoor stuk gegaan..quote:Op zaterdag 7 september 2013 09:41 schreef zarGon het volgende:
Opdracht voor in het weekend:
Stel een top 10 samen van het filmpje hieronder!
Bide verseydin? Ben jij gek.. Waarom zou jij met mijn vriendin mogen dansen in de eerste plaats?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:11 schreef sylvesterrr het volgende:
Hoezo? Mag ik niet dansen met jouw vriendin als zij een goede vriendin van me is?
Lol wut.quote:Op zaterdag 7 september 2013 09:41 schreef zarGon het volgende:
Opdracht voor in het weekend:
Stel een top 10 samen van het filmpje hieronder!
pre Ottomaans?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Bide verseydin? Ben jij gek.. Waarom zou jij met mijn vriendin mogen dansen in de eerste plaats?
Moderniseren is iets moois, maar op dat gebied wil ik nog een pre-ottomaans gedachtengang hebben..
Ultimate oldscool yani..quote:
Ultimate pre pre pre oldscool, even before pre was pre..quote:
hosgevonden. Ik ben triggershot!quote:Op zaterdag 7 september 2013 09:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoşgeldin.
Stel je eens voor!
Pre oldscoolceptionquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ultimate pre pre pre oldscool, even before pre was pre..
Als jouw vriendin een goede vriendin van me is, dan is het toch volkomen normaal dat ik met haar dans? Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Bide verseydin? Ben jij gek.. Waarom zou jij met mijn vriendin mogen dansen in de eerste plaats?
Moderniseren is iets moois, maar op dat gebied wil ik nog een pre-ottomaans gedachtengang hebben..
Dansen als in slowdansen? Of als in schuren? Of als in discodansen? Of als dansen op een dugun met je dronken oomen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als jouw vriendin een goede vriendin van me is, dan is het toch volkomen normaal dat ik met haar dans? Wat is daar mis mee?
Tssk
en wanneer jouw moeder een goede vriendin van mij is ?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als jouw vriendin een goede vriendin van me is, dan is het toch volkomen normaal dat ik met haar dans? Wat is daar mis mee?
Tssk
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:11 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Dansen als in slowdansen? Of als in schuren? Of als in discodansen? Of als dansen op een dugun met je dronken oomen?
Dan dans je toch met haar? Ze is 42,5 jaar ouder dan jij, dat je het even weet...quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
en wanneer jouw moeder een goede vriendin van mij is ?
had me niet kunnen voorstellen dat je daar op enige manier tolerant op zou reageren. Shitquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan dans je toch met haar? Ze is 42,5 jaar ouder dan jij, dat je het even weet...
Dayum nigga you got dissedquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
had me niet kunnen voorstellen dat je daar op enige manier tolerant op zou reageren. Shit
Wacht even, ik dacht dat je Turq was. Zijn leeftijd weet ik, die van jou niet. Dus ik weet niet of mijn ma 42,5 jaar ouder dan jij is. Hihi.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
had me niet kunnen voorstellen dat je daar op enige manier tolerant op zou reageren. Shit
Stel... Jullie (je vriendin, jij, sylvesterrr) zijn in een omgeving waar gedanst wordt. sylvesterrr gooit z'n soepele heupen naar links, naar rechts, helemaal aan het genieten, jeweetzelf. Op een gegeven moment loopt hij richting je vriendin (waar jij bij bent) en vraagt hij aan haar of zij met hem wil dansen. De vraag wordt direct gesteld aan haar, zonder rekening te houden met jou.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat moeder?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, dat is net het punt he, van een broer / vader kan ik daar redelijk zeker van zijn, van een neef al niet, laat staan 'vriend' en of 'kennis'.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wacht even, ik dacht dat je Turq was. Zijn leeftijd weet ik, die van jou niet. Dus ik weet niet of mijn ma 42,5 jaar ouder dan jij is. Hihi.
Maar even serieus, ik zou het geen probleem vinden als mijn vriendin zou dansen met een goede vriend van haar mits het puur vriendschappelijk en respectvol is.
Als ik dat tegen jou zeg of je ziet mij proberen met je moeder te dansen zou ik moreel gezien begrijpen dat je mij op mijn bek slaat.quote:
Ik had het niet over 'vriend' of 'kennis', maar over 'goede vriend'. Als ik en jouw vriendin elkaar al jaren kennen (misschien zelfs langer dan jij), dan vind ik het niet gek dat ik met haar wil/mag/kan dansen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, dat is net het punt he, van een broer / vader kan ik daar redelijk zeker van zijn, van een neef al niet laat staan 'vriend' en of 'kennis'.
En daarom had ik het ook over neef, wat cultureel legitiemer is dan een (goede) vriend.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik had het niet over 'vriend' of 'kennis', maar over 'goede vriend'.
Ze mag niet eens met jou - de man - langer dan 10 minuten alleen-alleen blijven ook al ken ik haar 2 jaar en jij haar 25 jaar. Laat staan sowieso dansen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik had het niet over 'vriend' of 'kennis', maar over 'goede vriend'. Als ik en jouw vriendin elkaar al jaren kennen (misschien zelfs langer dan jij), dan vind ik het niet gek dat ik met haar wil/mag/kan dansen.
Zitten wel leuke tussen. Misschien wel te veel. Numero 37 wil 'm op die plek meteen consumeren, numero 955 reageert leuk en numero 133 en 427 klappen 'm. Eentje bijt zelfs.quote:
Contextafhankelijk, no?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als ik dat tegen jou zeg of je ziet mij proberen met je moeder te dansen zou ik moreel gezien begrijpen dat je mij op mijn bek slaat.
Dus je vriendin mag niet met mannelijke vrienden een drankje pakken of lunchen? Brrr...quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze mag niet eens met jou - de man - langer dan 10 minuten alleen-alleen blijven ook al ken ik haar 2 jaar en jij haar 25 jaar. Laat staan sowieso dansen.
Oh hell no. Groepje misschien, solo no.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus je vriendin mag niet met mannelijke vrienden een drankje pakken of lunchen? Brrr...
Okay.quote:
Vertrouw je haar niet?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oh hell no. Groepje misschien, solo no.
IK WILDE ZEGGEN DAT MIJN MOEDER NIET HOUDT VAN BALLEN.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:21 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
ZarGon wil je moeder met mij naar het bal gaan? Om te dansen?
Nee, dat gaat er bij mij niet in. Familie, prima, maar no blood ties, dan echt niet. Niet zo zeer met kleineren of haar niet zelf laten kiezen te maken, meer met de man in kwestie.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Okay..
Ik zou het aan m'n moeder overlaten (natuurlijk als het niet op een onrespectvolle manier wordt gedaan). Ze heeft zelf een mond; als ze vindt dat het kan zegt ze ja, als ze vindt dat het niet kan zegt ze nee. En desnoods lossen mijn moeder en vader het maar onderling op.
M'n moeder is toch geen klein kind, waarom zou ik haar dan wel zo behandelen?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |