Yesh.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:18 schreef Bortecinem het volgende:
Of is het gold?
Damn mind fuck dit.
'gelde'? wtf?quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:19 schreef Bortecinem het volgende:
Volgens mij zeggen wij hier 'gelde'. Net zoals dat wij langs ipv naast of onder ipv beneden zeggen. Ik hoor het wel vaak iig.
Ga eens een topic terug.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:21 schreef Triggershot het volgende:
Gaan jullie trouwens zo trouwen? Pick one.
Wij praten heeeeeeel anders dan in Maastricht.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
'gelde'? wtf?
Ik was tot twee jaar terug twee jaar lang gemiddeld 2-3x per week in Maastricht te vinden. Dat woord heb ik al die tijd niet gehoord.
Kleinschalig en romantisch...quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:21 schreef Triggershot het volgende:
Gaan jullie trouwens zo trouwen? Pick one.
Mijn haren staan rechtop overeind (dubbelop), en dan niet omdat ik het zo mooi vind. Zo verschrikkelijk vind ik dit hahahaha.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kleinschalig en romantisch...
Instant divorce, serieusquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Instant divorce pregnant, serieus
Ik zou het tof vinden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn haren staan rechtop overeind (dubbelop), en dan niet omdat ik het zo mooi vind. Zo verschrikkelijk vind ik dit hahahaha.
Ah, je wil haar gewoon voor jezelf houden. Uff, çok romantiksin.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hell no, ik ga niet bijdragen aan dat ze haar dna gaat verspreiden.
Dat sowieso, moet geen aandachtseeeumbruid worden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ah, je wil haar gewoon voor jezelf houden. Uff, çok romantiksin.
Weet niet of ik mijn tenen nog recht krijgquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vind jij dat wel kunnen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus je vriendin mag niet met mannelijke vrienden een drankje pakken of lunchen? Brrr...
Ja, anders zou ik niet met andermans vriendin een drankje pakken of lunchen... Ik ben niet hypocriet.quote:
Zou dit (o.a.) de reden zijn dat er in NL in veel gevallen wordt vreemdgegaan met de beste vriend(in) van partner?quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, anders zou ik niet met andermans vriendin een drankje pakken of lunchen... Ik ben niet hypocriet.
Che, jij bent shafi of niet?quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Weet niet of ik mijn tenen nog recht krijg
[..]
Vind jij dat wel kunnen?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, anders zou ik niet met andermans vriendin een drankje pakken of lunchen... Ik ben niet hypocriet.
Yep. Waaromquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Che, jij bent shafi of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |