Niet in mijn betoog, want de setting kan bij hem aanwezig zijn en de opvattingen ook beperkt zijn tot zijn beleving als zij er zelf geen aandeel in heeft.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is een enorme aanname en ook nog eens in het nadeel van haar. Sommige mannen durven veel en stappen gewoon op de vrouw af, zonder dat de vrouw ook maar een signaal heeft gestuurd of wat dan ook.
Waar het mij meer om gaat is dat de vrouw in kwestie zelf prima de situatie kan handlen.
Ik zeg hop hopp kardesim, ne ayak?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Stel... Jullie (je vriendin, jij, sylvesterrr) zijn in een omgeving waar gedanst wordt. sylvesterrr gooit z'n soepele heupen naar links, naar rechts, helemaal aan het genieten, jeweetzelf. Op een gegeven moment loopt hij richting je vriendin (waar jij bij bent) en vraagt hij aan haar of zij met hem wil dansen. De vraag wordt direct gesteld aan haar, zonder rekening te houden met jou.
Je vriendin zegt 'ja'. Wat doe jij?
Ja, dat vind ik dus weer onbeleefd/onbeschoft gaan. Doorgaan als je weet dat de vriend het niet wil...quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet in mijn betoog, want de setting kan bij hem aanwezig zijn en de opvattingen ook beperkt zijn tot zijn beleving als zij er zelf geen aandeel in heeft.
Ik weet niet man, ik vraag jou of ik met je meisje mag dansen, jij zegt nee. Ik zeg daarop van vraag het wel even aan haar, dat zou ik ook niet makkelijk slikken.
Waarom spreek je hem aan en niet je vriendin? Zij heeft 'ja' gezegd, zij heeft een relatie met jou.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik zeg hop hopp kardesim, ne ayak?
Ja, iste, maar dan vervalt weer deels dat ze het zelf prima kan handlen als je er iets van zegt / doet daar bovenop. Kan ze alsnog prima, maar het idee.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus weer onbeleefd/onbeschoft gaan. Doorgaan als je weet dat de vriend het niet wil...
Dat 'zelf kunnen handlen' was in de gevallen waar jij buiten beschouwing werd gelaten en direct je vriendin werd aangesproken.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, iste, maar dan vervalt weer deels dat ze het zelf prima kan handlen als je er iets van zegt / doet daar bovenop.
Ja oke, dan ga ik er sowieso van uit dat het netjes afgewezen wordt en dan is dat voor mij inderdaad wel afgedaan als niets gebeurd, op het punt na dan dat ik iemand die van mening is dat het vanwege in het verleden een goede vriendschap maar 'oke' moet zijn uit haar buurt te houden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat 'zelf kunnen handlen' was in de gevallen waar jij buiten beschouwing werd gelaten en direct je vriendin werd aangesproken..
Als het eerst via jou gaat ga je natuurlijk niet toekijken wat hij gaat doen, dan zeg je er meteen wat van.
Serieus?quote:
Uit eten gaan met een vrouwelijke collega (die bezet is) of met een goede vriendin (die ook bezet is) vind ik normaal. Het hangt wel van de intenties af uiteraard, maar goed.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:55 schreef zarGon het volgende:
Bij mij zou het trouwens ook niet in me opkomen om de vriendin van een vriend te vragen om te dansen of uit te vragen..
Kan, en daar heb ik dan ook respect voor. Je vriendin zal ik dan ook niet benaderen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:55 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee, excuses.. Ik vind het niet kunnen, net als een eventuele vriendin van mij het niet vind kunnen als ik met andere dames ga dansen..
Het ergste is dat niet alleen sommigen het allemaal prima vinden, maar ook je nog eens daarop als achterlijk veroordelen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:05 schreef Bortecinem het volgende:
Trigger tas firin erkek. Ik ben niet voor niets met hem getrouwd.
Wat dit betreft ben je wel enorm kaas.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:06 schreef sylvesterrr het volgende:
Uit eten gaan met een vrouwelijke collega (die bezet is) of met een goede vriendin (die ook bezet is) vind ik normaal. Het hangt wel van de intenties af uiteraard, maar goed.
Tja, stiekem veroordeel jij hun ook wel, niet?quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het ergste is dat niet alleen sommigen het allemaal prima vinden, maar ook je nog eens daarop als achterlijk veroordelen.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yes, ben wat dat betreft heel traditioneel.
Goedzo. Taliplerimi kapatma.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Stel dat jij die 'goede vriendin' van me zou zijn, dan zou ik dat weten en zou ik je niet eens vragen of je wil dansen. Dus don't worry.
Natuurlijk, een mening is ook een oordeel, maar heb er niet waardeoordelen over op dan 'anders' dan de mijne. Ik zal ze ook niet mijn buurt houden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tja, stiekem veroordeel jij hun ook wel, niet?
Dan ben ik dat maar.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat dit betreft ben je wel enorm kaas..
Oh dacht dat het ook gelde voor wanneer jij een vriendin hebt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoezo? In die hypothetische situatie heb je al een relatie hoor...
Als het meerdere collega's zijn, een op een is niet zo.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan ben ik dat maar.
Kom op, met mannelijke collega's uit eten gaan of lunchen is toch niet leuk?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh dacht dat het ook gelde voor wanneer jij een vriendin hebt.
één op één uiteraard - lekker roddelen en elkaar advies geven over mannen/vrouwen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als het meerdere collega's zijn, een op een is niet zo.
Hahaha ik weet dat het geldt is maar wanneer je het uitspreekt zeg je toch meer gelde? Niet niet?quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Maar nee, ik zal nooit een vriendin hebben die daar moeite mee heeft. Écht niet.
Gold.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha ik weet dat het geldt is maar wanneer je het uitspreekt zeg je toch meer gelde? Niet niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |