abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130920135
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:58 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ja, anders zou ik niet met andermans vriendin een drankje pakken of lunchen... Ik ben niet hypocriet. :P
Zelfs jij moet je grenzen hebben man :')
Als jouw moeder, zus of dochter vrijgezel is en er verder in de familie geen man is, sta je dan ook toe dat ze zelfs zo seksueel vrij zijn als hoe je het zelf doet?
pi_130921040
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zelfs jij moet je grenzen hebben man :')
Als jouw moeder, zus of dochter vrijgezel is en er verder in de familie geen man is, sta je dan ook toe dat ze zelfs zo seksueel vrij zijn als hoe je het zelf doet?
Ho, ik heb het nooit over seks gehad he.

Nu je er toch over begint... Weet je, van mij zouden ze seksueel actief mogen zijn binnen een relatie. Ook als het korte relaties zijn. Dat gaat mij toch niets aan? Het is hun leven.

Overigens zijn mijn moeder en zussen al aardig aan de leeftijd (65, 40+), dus ik zou het als het even kan niet willen weten... :X
pi_130921085
Besides, mijn vriendin kan wel buiten met andere mannen gaan drinken eten... 's avonds is ze toch weer bij mij. Hoop ik. :P
pi_130921141
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:13 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Nu je er toch over begint... Weet je, van mij zouden ze seksueel actief mogen zijn binnen een relatie. Ook als het korte relaties zijn. Dat gaat mij toch niets aan? Het is hun leven.

Overigens zijn mijn moeder en zussen al aardig aan de leeftijd (65, 40+), dus ik zou het als het even kan niet willen weten... :X
Dude. :')

Turk olmana bin sahit ister man.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2013 17:17:33 ]
pi_130921185
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:13 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

:')

Ik kan misschien wel een 'moderne' Nederlandse Turk zijn, maar heb wel respect voor de relatie van een ander. Ik zou me nooit ongepast gedragen.
Daar heb je niet altijd invloed op, het bloed gaat opeens stromen en dan.. Stoot zij zich opeens :@ :')
  zaterdag 7 september 2013 @ 17:28:11 #181
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_130921529
quote:

Seksrelaties ook dus? Zou je er geen moeite mee hebben als ze niet getrouwd zijn?

quote:

En als ze niet aan de leeftijd waren wel?

Jij bent voornamelijk met Nederlanders omgegaan, gok ik zo :P
pi_130922053
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dude. :')

Turk olmana bin sahit ister man.
1000 getuigen? Wordt lastig. Zijn drie broers, twee zussen, een pa, een ma, meer dan een dozijn neefjes en nichtjes en tientallen achter-neven en nichten ook genoeg? :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:28 schreef Che_ het volgende:

[..]

Seksrelaties ook dus? Zou je er geen moeite mee hebben als ze niet getrouwd zijn?
Zolang zij gelukkig zijn... :z

quote:
[..]

En als ze niet aan de leeftijd waren wel?
Dan ook niet hahaha. :P

quote:
Jij bent voornamelijk met Nederlanders omgegaan, gok ik zo :P
Guilty as charged.
pi_130922394
Er staat een stukje in Het Parool vandaag over de dolfijnen in de Bosporus, heb zelf helaas geen scanner.
pi_130922604
FUCK YEAH WAT IS HET LEVEN SOMS EEN GENOT
pi_130922699
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Er staat een stukje in Het Parool vandaag over de dolfijnen in de Bosporus, heb zelf helaas geen scanner.
Yo yo yo, hoelang doe je 'turken in de media' al eigenlijk? Al een tijdje toch?

Weet je nog dat ik zei dat je me op een idee had gebracht? turkenindemedia.nl... :D. :'). Moet het nog uitwerken (staan momenteel alleen standaard data op, niets aan gewijzgd).

Ik kom er zo op terug, brb.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2013 18:12:55 ]
pi_130923224
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:12 schreef zarGon het volgende:

[..]

Weet je nog dat ik zei dat je me op een idee had gebracht? turkenindemedia.nl... :D. :'). Moet het nog uitwerken (staan momenteel alleen standaard data op, niets aan gewijzgd).

Ga je er adsence opzetten? Ik heb al 5 euro verdiend deze maand. *)
pi_130923257
quote:

[..]

Hier ben ik het ook mee eens. Binnen een relatie is niks mis mee. :P
pi_130923399
Doen jullie aan seks voor het huwelijk?
pi_130923441
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:12 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ga je commercieel? :o
pi_130923501
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:38 schreef Dimachaerus het volgende:
Nee joh, dat mag niet.
pi_130923526
quote:
Ik ben al zo een 5 maanden getrouwd en toen het na huwelijksnacht misging hebben we een korte 'pauze' ingelast tot nu toe. We willen beiden wel, maar toch zetten we nooit een stap, vooral omdat het dan toch een grote stap is en dan wel tot onze dood, volgens onze cultuur het met elkaar moeten uithouden, dus ik weet het niet, zo belangrijk is seks ook weer niet denk ik?
pi_130923603
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:33 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Hier ben ik het ook mee eens. Binnen een relatie is niks mis mee. :P
Jij wacht niet tot het huwelijk?
pi_130923748
quote:
Okay, voordat ik begin, ik ben zeker weten hetero. Ik ben 23. Gister was een goeie vriend van me bij me. Waren alleen thuis en al wat drank op. We praatten over sekd en ik zag dat hij een stijve kreeg, we zaten in boxer want waren al naar bed gegaan. Ik liet me zo meeslepen en hij ook. Zonder iets te zeggen nam hij mn pik in zn mond. En daarna deed ik dat bij hem. Ik was op een gegeven moment zo geil dat ik hem klaar heb gepijpt en er kwam echt heel veel zaad in mn mond. Maar ik genoot ervan. Hij bleef maar komen en ik slikte alles door. Misschien erg levendig verteld maar ik zit er weer helemaal met mn gedachten bij. Is het normaal dat je experimenteert op deze leeftijd? Ik ben niet verliefd en zou ook echt niet zoenen. Maar die pik in m'n mond... Graag serieuze reacties!
pi_130923768
Als je het maar met 1 vrouw het bed hebt gedeeld, dan ga je je op den duur toch wel afvragen hoe het zou zijn met andere vrouwen...

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik ben al zo een 5 maanden getrouwd en toen het na huwelijksnacht misging hebben we een korte 'pauze' ingelast tot nu toe. We willen beiden wel, maar toch zetten we nooit een stap, vooral omdat het dan toch een grote stap is en dan wel tot onze dood, volgens onze cultuur het met elkaar moeten uithouden, dus ik weet het niet, zo belangrijk is seks ook weer niet denk ik?
Dit is een troll, toch?
pi_130923787
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

Okay, voordat ik begin, ik ben zeker weten hetero. Ik ben 23. Gister was een goeie vriend van me bij me. Waren alleen thuis en al wat drank op. We praatten over sekd en ik zag dat hij een stijve kreeg, we zaten in boxer want waren al naar bed gegaan. Ik liet me zo meeslepen en hij ook. Zonder iets te zeggen nam hij mn pik in zn mond. En daarna deed ik dat bij hem. Ik was op een gegeven moment zo geil dat ik hem klaar heb gepijpt en er kwam echt heel veel zaad in mn mond. Maar ik genoot ervan. Hij bleef maar komen en ik slikte alles door. Misschien erg levendig verteld maar ik zit er weer helemaal met mn gedachten bij. Is het normaal dat je experimenteert op deze leeftijd? Ik ben niet verliefd en zou ook echt niet zoenen. Maar die pik in m'n mond... Graag serieuze reacties!
Julis moet maar op zoek naar iemand anders denk ik zo... :{
pi_130923804
quote:

[..]

Zei je wel: "no hommo"?
pi_130923805
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Als je het maar met 1 vrouw het bed hebt gedeeld, dan ga je je op den duur toch wel afvragen hoe het zou zijn met andere vrouwen...

[..]

Dit is een troll, toch?
Of met mannen.
pi_130923811
ff serieus..
pi_130923820
quote:

[..]

Ik denk dat als je echt hetero bent en soms toch wel nieuwsgierig bent, probeer creatief te zijn met een frikandel / komkommer, ik bedoel in onze cultuur is het toch gevoelig en straks gaat hij praten toch?
pi_130923856
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik denk dat als je echt hetero bent en soms toch wel nieuwsgierig bent, probeer creatief te zijn met een frikandel / komkommer, ik bedoel in onze cultuur is het toch gevoelig en straks gaat hij praten toch?
Waarom heb ik het gevoel dat je dat ook daadwerkelijk hebt gedaan? :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')