quote:
alloooquote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Is dat zo?quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Joh binnen één jaar tijd heb je 4/5 dames gedate?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:34 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
allooo
Bende senin.SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oha yani.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:33 schreef Bortecinem het volgende:
Syl moet zijn ava veranderen van kat naar konijn.
aightquote:
Dat dus, ik ben konijn hij kat. deal with it.quote:
Mwah.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat had je een tijdje geleden geschreven toch
Ja, ga jij maar fokken.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dat dus, ik ben konijn hij kat. deal with it.
hump hump hump humpquote:
Hade hade.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mwah.
Maar even serieus... Ik heb begin dit jaar - na twee jaar (!) niet gedate te hebben - een maand of anderhalf gedate met een dame. Nu ben ik weer ruim een maand met een dame aan het daten.
Tussen deze twee dames heb ik ook contact gehad met twee anderen, maar dat noem ik geen dates. Ook geen sexdates by the way.
Hade hade.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waar zie je mij voor aan? Ik ben maar een onschuldige jongeman hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |