Eerste dag gelijk alle boeken er in en dan een stoel hangenquote:Op zaterdag 7 september 2013 19:54 schreef xminator het volgende:
Vervolgens eastpack en dan helemaal laag laten hangen, dat was gangster.
Bij mij helemaal andersom.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:13 schreef Bortecinem het volgende:
Ik vond de middelbare school echt leuk. Eindelijk mensen waar het wel mee klikte. Op de basisschool was ik de Turk tussen de kakkers.
Oh voor school kreeg ik echt alles wat ik wilde.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:13 schreef sylvesterrr het volgende:
Kipling
Die krengen waren 200 gulden destijds, damn.
Ik kon die tas tegen inkoopprijs kopen, want de ouders van een klasgenoot hadden een tassenwinkel. Anders had ik zo'n tas echt niet gekregen van m'n ouders hoor.
Ik moest bijna smeken om fatsoenlijke spullen te krijgen...quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh voor school kreeg ik echt alles wat ik wilde.
Awh syl. Jij had de hersenen en ik de spullen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik moest bijna smeken om fatsoenlijke spullen te krijgen...
Oh maar het ging er niet om dat het Nederlanders waren, maar meer dat mijn klasgenoten kakkers waren. Ze kwamen echt allemaal uit rijke buurten. Verder ging ik In de eerste en tweede klas van de middelbare ook alleen maar met Nederlanders om. Daarna was het juist alleen Turken.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee.
Basisschool: 80% 'allochtoon'
Middelbare school: <1% 'allochtoon'
Hahahaha mijn neven zeggen hetzelfde over mijn oom die niet trouwt. Ook zeggen ze steeds tegen hem 'trouw ajb nog niet, sen evlenirsen bizi rahat birakmiyacaklar'.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Ooooooooooooooooooooooooooooooooops. Ik krijg net een bericht binnen van een achterneef in Turkije: "Fatih amcan nişanlandı bak herkes senin üzerine gelecek haberin olsun". (amca = achterneef in dit geval).
FFFFUUU!!!
Hij is iets van 33 jaar en weigert - net als ik - te trouwen. Telkens wanneer men mij vroeg wanneer ik ga trouwen zei ik óf "30 februari" of "nadat Fatih is getrouwd".
quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Ooooooooooooooooooooooooooooooooops. Ik krijg net een bericht binnen van een achterneef in Turkije: "Fatih amcan nişanlandı bak herkes senin üzerine gelecek haberin olsun". (amca = achterneef in dit geval).
FFFFUUU!!!
Hij is iets van 33 jaar en weigert - net als ik - te trouwen. Telkens wanneer men mij vroeg wanneer ik ga trouwen zei ik óf "30 februari" of "nadat Fatih is getrouwd".
Nou ja, op de middelbare school had ik ook nagenoeg alleen klasgenoten met hoogopgeleide (en rijke) ouders (architect, hoogleraar, cardioloog, zakenman etc). Het eerste 3 jaar lieten ze daar niet veel van merken, maar daarna begon de ellende.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh maar het ging er niet om dat het Nederlanders waren, maar meer dat mijn klasgenoten kakkers waren. Ze kwamen echt allemaal uit rijke buurten. Verder ging ik In de eerste en tweede klas van de middelbare ook alleen maar met Nederlanders om. Daarna was het juist alleen Turken.
Ik ging naar een grote Middelbare met een praktijkopleiding, VMBO, HAVO en VWO. Dus we hadden echt allerlei soorten mensen op school. Mijn vriendengroep was dan ook altijd gemixt, van VMBO-B tot VWO.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:22 schreef zarGon het volgende:
[..].
Hoe hebben ze hem zo ver weten te krijgen..
Ah jouw school was niet zo gemixt als de mijne.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nou ja, op de middelbare school had ik ook nagenoeg alleen klasgenoten met hoogopgeleide (en rijke) ouders (architect, hoogleraar, cardioloog, zakenman etc). Het eerste 3 jaar lieten ze daar niet veel van merken, maar daarna begon de ellende.
Ik zat op een gymnasium met 1300 leerlingen btw.
Weet ik niet. De afgelopen jaren heeft zijn familie (voornamelijk mama, schoonzussen en nichten) wel meerdere malen geprobeerd om hem te koppelen aan vrouwen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:22 schreef zarGon het volgende:
[..].
Hoe hebben ze hem zo ver weten te krijgen..
En hij is een paar jaar ouder, so no worries.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:27 schreef sylvesterrr het volgende:
Nu maar hopen dat ie nog jaren verloofd blijft. "Hij is nog niet getrouwd hoor."
Ik ben de ware nog niet tegengekomen.quote:
Goede tip! "Hij was ook tot z'n 33ste vrijgezel!!!quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En hij is een paar jaar ouder, so no worries.
quote:
alloooquote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Is dat zo?quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Joh binnen één jaar tijd heb je 4/5 dames gedate?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:34 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
allooo
Bende senin.SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oha yani.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:33 schreef Bortecinem het volgende:
Syl moet zijn ava veranderen van kat naar konijn.
aightquote:
Dat dus, ik ben konijn hij kat. deal with it.quote:
Mwah.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat had je een tijdje geleden geschreven toch
Ja, ga jij maar fokken.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dat dus, ik ben konijn hij kat. deal with it.
hump hump hump humpquote:
Hade hade.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mwah.
Maar even serieus... Ik heb begin dit jaar - na twee jaar (!) niet gedate te hebben - een maand of anderhalf gedate met een dame. Nu ben ik weer ruim een maand met een dame aan het daten.
Tussen deze twee dames heb ik ook contact gehad met twee anderen, maar dat noem ik geen dates. Ook geen sexdates by the way.
Hade hade.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waar zie je mij voor aan? Ik ben maar een onschuldige jongeman hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |