quote:Op donderdag 5 september 2013 22:50 schreef sunmoonstar het volgende:
Arme Karin, met dr Motorbende![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bij bijna alle berichten dus..quote:terug wil.(2thinking#) Fijne vakantie fiel spass. (Drinking beer#) ~ Download to see & send fun emoticons on Facebook
quote:lieve mensen dit is echt gebeurd in een pretpark er was een opa die ging met zijn kleindochter naar het toilet,hij dacht wat duurt het lang ,er kwamen twee gesluierde vrouwen met een buggy uit het toilet ,hij zag gelukkig het schoentje van zijn kleindochter onder het dekentje vandaan ,hij trok het dekentje weg en zag zijn kleindochter liggen in die buggy,afschuwelijk voor woorden ik hoop dat deze mail veel gedeeld wordt, het blijft maar malen omdat dit niet naar buiten is gekomen,ik moet er niet aan denken dat dit nog een keer gebeurd,
Nog nooit gezien...quote:Op donderdag 5 september 2013 23:10 schreef marcel-o het volgende:
wat ik wel irrie vind is:
[..]
bij bijna alle berichten dus..
diegene ziet dit niet staan maar is wel irrie voor de lezert die die app niet op de pc heeft.
quote:
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:58 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Één van die reacties eronder :
zo klaar of pomp water
Een waarheid als een komkommer....quote:
Je moet je kut ook niet harsenquote:
Zulke zie ik ook wel eens voorbij komen. Je mag best trots zijn op een paar extra kilootjes, maar dit...quote:
tróts op zijn ja? Zo'n prestatie is dat niet hoor.quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zulke zie ik ook wel eens voorbij komen. Je mag best trots zijn op een paar extra kilootjes, maar dit...
Bedoelde dat je best trots mag zijn op je lijf, maar als je een halve olifant bent mag je toch wel even achter je oren krabben.quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
tróts op zijn ja? Zo'n prestatie is dat niet hoor.
De kids (quote:DIT GELOOFT NIEMAND WIJ ZELF OOK NOG NIET...zit nog te beven dus het mailen is niet super...we werden vanmorgen wakker om 5.00 door het harde miauwen van snowey mijn oudste kater..ik stond op remko ook en zag dat het slaapkamer raam wagenwijd open stond..ik liep de kamer in en de tv kast stond open(maar heb tv uit het jaar 0) dus die stond er nog in..de schuur deur stond open die ook lijd naar de tuindeur..licht was aan..toen besefte dat alle kids op snowey na buiten waren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! helemaal in paniek meteen zoeken en toen wilde we ieder telefoon meenemen en toen zag ik dat mijn tel die boven mijn hoofd legt waar ik slaap weg was...TOEN PAS BESEFTE IK DAT ER GEWOON WAS INGEBROKEN EN ZE BOVEN MIJN HOOFD HEBBEN GESTAAN.......na 2 uur zoeken alle kids gevonden..god zij dank!!!!!politie gebeld die zijn geweest tel geblokkeerd,en 5 x overgegeven en totaal in shock..het rare was dat de buren op de hoek hun raam wagen wijd open hadden staan en daar is niemand geweest...heb het vermoeden dat het opzet was...remko blijft thuis vandaag..
ik heb nu dus geen tel krijg wel gratis nieuwe simkaart..ben zo blij dat de kids terug zijn die zijn helemaal van slag bang en moe...als je alles gehad heb krijg je dit..ik heb geen lap top een oude pc dus ik moet het hier nu mee doen met contact houden en kan niet gebeld worden..
hou jullie op de hoogte ...
Een geluksvisje?quote:
"Afschuwelijk voor woorden".quote:
Die kids zijn toch huisdieren?quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:39 schreef Fiorano het volgende:
Waarom blijven die kinderen niet gewoon in hun nest liggen, of zijn ze meegenomen door de inbrekers...?
quote:
De 'kids' dachten eindelijk weg te kunnen komen van dat gekke mens.quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:39 schreef Fiorano het volgende:
Waarom blijven die kinderen niet gewoon in hun nest liggen, of zijn ze meegenomen door de inbrekers...?
Die arme Karin heeft ook wel altijd pech hoor, ernstig ongeluk, inbraak, en dat in een paar jaar, ik heb het in mijn hele leven nog niet meegemaakt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:32 schreef Enchanter het volgende:
*KARIN NEWSFLASH*
[..]
De kids () zijn gelukkig terecht
Inderdaad, heb vorig jaar iets vergelijkbaars meegemaakt, dat hakt er echt wel in hoor.quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:48 schreef amaranta het volgende:
Nou ja, eng is het wel, als ze in je slaapkamer komen terwijl je er zelf nog ligt.
dat doe ik bij 25 niet eensquote:Op vrijdag 6 september 2013 08:02 schreef muzas het volgende:
Mensen die een screenshot van endomodo oid ook nog eens door instaweather halen!!!!
Want ze hebben 2k gelopen
Het is net als met dat ongeluk, ernstig ongeluk gehad en alles, maar om er nou een monumentje voor op te richtenquote:Op vrijdag 6 september 2013 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad, heb vorig jaar iets vergelijkbaars meegemaakt, dat hakt er echt wel in hoor.
Inbraak met voorbedachte radequote:
Het lijkt wel alsof ze er van geniet zodat ze weer een legitieme reden heeft om zich publiekelijk geschokt te kunnen voelen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:46 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Het is net als met dat ongeluk, ernstig ongeluk gehad en alles, maar om er nou een monumentje voor op te richten
Deze dingen gebeuren en deze dingen hebben zeker een impact op je leven, maar de manier waarop zij reageert is meestal behoorlijk overdreven en attention-seeking.
Ne joh niet prive, gewoon waar iedereen het kan lezen.....quote:Karin ****** ja dat weet ik wel zeker john ik weet niet of je het verhaal kent van mijn buurman dat doe ik wel prive..
33 minuten geleden
Daar wil je inderdaad neit over nadenken zeg, door haar ongeluk is ze natuurlijk sowieso al wat kwetsbaarder.quote:Karin ******** het idee wat had kunnen gebeuren als ze niks vinden dat ze om je pin pas hadden gedreigd te eisen ofzo..1 klap op mijn hoofd en ik ben dood door die open wond...
30 minuten geleden
Zal zij de zus zijn van deze meneer ?quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:53 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Die arme Karin heeft ook wel altijd pech hoor, ...
Hotlinkprotectiequote:Op vrijdag 6 september 2013 10:08 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zal zij de zus zijn van deze meneer ?
[ afbeelding ]
"Ik heb ook altijd pech"
Mens, zet gewoon neer waar je het over hebt!quote:Ik heb weer slecht nieuws gekregen! het blijft maar komen en ik maak me steeds meer zorgen over mijn gezondheid. Ik wil er niet teveel over uitweiden, maar als het mee blijkt te vallen, laat ik het weten!
Dat is niet eens de oorspronkelijke betekenis van die uitspraak.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:23 schreef fratsman het volgende:
Waarom ondersteunt FB geen gifs net als Tumblr?Dat je gewoon bij iedereen die van die quasi-diepzinnige zweefposts maakt, dit plaatje kunt posten;
[ afbeelding ]
Whut?! Neeeeeeee, dat verzin je toch niet? Toch?quote:
Beesies zyn liev.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:29 schreef kawa4 het volgende:
en waarom, worden bij al die "mooie" spreuken altijd dieren gebruikt,
waarom niet gewoon een laminaat vloertje?
wutquote:Goodmorning I am hongry;-) Are hollyday Pic brackfust:-D good memorys♥
Dat doe ik ook altijd. Van die plaatjes die aangeven dat bij zoveel likes een kind gerde wordt ofzo... krijg er nooit reactie op..quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb 1 iemand in mn tijdlijn die van die sarcastische plaatjes post, dat vind ik dan nog wel leuk
I speak proper England since I'm children?quote:
wtf.....quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:25 schreef Gehenna het volgende:
Oh ik heb onlangs weer iemand toegevoegd die echt een 'goudmijn' voor dit topic is volgens mij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dat in verdomme nog geen 4 uur...
Dit.quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof ze er van geniet zodat ze weer een legitieme reden heeft om zich publiekelijk geschokt te kunnen voelen.
That's gotta stingquote:Op vrijdag 6 september 2013 12:31 schreef Gehenna het volgende:
Damn, 40 berichten in 20 minuten... ben benieuwd of ze hier nog op gaat reageren
[ afbeelding ]
welke fokker was dit?quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:32 schreef Enchanter het volgende:
*KARIN NEWSFLASH*
[..]
De kids () zijn gelukkig terecht
idd, maar je vergeet comfortabel met haar lichaam:quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:34 schreef Ceviche het volgende:
[..]
That's gotta sting
Ik denk niet dat het haar veel boeit omdat 'sterke, trotse vrouw'.
Bij iedere diepzinnige uitspraak, of overdenking over het harde leven dat ze leiden... "Message!"quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:31 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat is niet eens de oorspronkelijke betekenis van die uitspraak.
edit: Of toch wel en heb ik het helemaal verkeerd begrepen?Ik was echt 14 toen ik die film voor het laatst gekeken heb.
Dat begrijp ik nu ook. Hoe logisch ook eigenlijk, ik dacht dat het gewoon een willekeurige grap was.quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:56 schreef fratsman het volgende:
[..]
Bij iedere diepzinnige uitspraak, of overdenking over het harde leven dat ze leiden... "Message!"
Dikke mensen die trots zijn omdat ze 'curvy' zijnquote:Op vrijdag 6 september 2013 12:54 schreef Gehenna het volgende:
[..]
idd, maar je vergeet comfortabel met haar lichaam:
[ afbeelding ]
zij zal het iig bloedheet hebben
Ja maar Ceviche, curvy is toch iets heul anders dan dik? Of is dat je punt?quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:00 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dikke mensen die trots zijn omdat ze 'curvy' zijn
Dikke mensen die het zo goedpraten
Ben zelf ook dik maar ik deel de meningen op deze plaatjes niet
Ja dat is mijn punt jaquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:12 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja maar Ceviche, curvy is toch iets heul anders dan dik? Of is dat je punt?
Tuurlijk , Snowey de waakhondkatquote:snowey de oudste is wel hard gaan miauwen..maar dat doet hij wel vaker..maar nu heeft hij ons wel willen waarschuwen..
Normaal miauwt hij ook maar nu harderquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:25 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Tuurlijk , Snowey de waakhondkat
Je vergeet nog die keer dat iemand haar struik omver had gereden. Toen heb ik hier ook wel zitten zweten van de spanning.quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:53 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Die arme Karin heeft ook wel altijd pech hoor, ernstig ongeluk, inbraak, en dat in een paar jaar, ik heb het in mijn hele leven nog niet meegemaakt.
Leuke usericon trouwens
Oh jaquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:40 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Je vergeet nog die keer dat iemand haar struik omver had gereden. Toen heb ik hier ook wel zitten zweten van de spanning.
hehe die is af en toe wel leuk jaquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:59 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb weer een pareltje van een pagina gevonden hoor
https://www.facebook.com/lekkerjanken
Onze Karin staat er ook tussenquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:59 schreef ChatGirl het volgende:
Waar?quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:15 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Onze Karin staat er ook tussen
Likequote:Op vrijdag 6 september 2013 13:59 schreef ChatGirl het volgende:
Oh dat jaquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:21 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Naar beneden scrollen,ging over de vodka dat het vergif zou zijn
En dat heeft mijn leven verrijktquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:23 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh dat ja
Zag hem er net niet tussen staan maar doordat dat berichtje hier gedeeld is werd Karin hier geintroduceerd
Mag je niet zeggen, maar inderdaad.quote:
Het gaat om de kidsquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:25 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
En dat heeft mijn leven verrijkt
Als ik even in een dipje zit dan kijk ik op haar fb en weet ik weer waar het echt om draait in dit leven
Dus quote je hetquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:34 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Mag je niet zeggen, maar inderdaad.
Ja...zucht....dan vallen mijn pijntjes en klachtjes in het niet bij het leed van deze getergde maar oh zo sterke vrouw,hulde!quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:36 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Het gaat om de kids
Om herdenkingsmonumentjes voor niet-fatale ongelukken
Over moeilijk doen over een heg
Om het altijd erger te hebben dan anderen
Tevens: 'jij hebt je pijn en verdriet en ik geeneens wc-papier'
Nou als een kerel die ik leuk vind , die zou posten , denk ik dat ik hem dump , wat is dat nou voor halfzacht ei die dat gaat postenquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:44 schreef -0- het volgende:
[..]
Toch zijn dit soort plaatjes de beste motivationals die er zijn.
Daarom juist. Al deze plaatjes en plaatjes met debiele spreuken zijn de beste motivational om zelf te blijven werken aan mijn ontwikkeling opdat ik niet in zo'n droevig leeg wezen verander.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:46 schreef formerjellybean het volgende:
Nou als een kerel die ik leuk vind , die zou posten , denk ik dat ik hem dump , wat is dat nou voor halfzacht ei die dat gaat posten
serieus?quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:36 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Het gaat om de kids
Om herdenkingsmonumentjes voor niet-fatale ongelukken
Over moeilijk doen over een heg
Om het altijd erger te hebben dan anderen
Tevens: 'jij hebt je pijn en verdriet en ik geeneens wc-papier'
Jaquote:
Wat een kutwijf ben je danquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:52 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja
Staat in een mapje op haar fb
En het huis van 'de dader'(invalide bejaarde man)
En de 'auto waar het om draait'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |