Oh jaquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:40 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Je vergeet nog die keer dat iemand haar struik omver had gereden. Toen heb ik hier ook wel zitten zweten van de spanning.
hehe die is af en toe wel leuk jaquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:59 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb weer een pareltje van een pagina gevonden hoor
https://www.facebook.com/lekkerjanken
Onze Karin staat er ook tussenquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:59 schreef ChatGirl het volgende:
Waar?quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:15 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Onze Karin staat er ook tussen
Likequote:Op vrijdag 6 september 2013 13:59 schreef ChatGirl het volgende:
Oh dat jaquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:21 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Naar beneden scrollen,ging over de vodka dat het vergif zou zijn
En dat heeft mijn leven verrijktquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:23 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh dat ja
Zag hem er net niet tussen staan maar doordat dat berichtje hier gedeeld is werd Karin hier geintroduceerd
Mag je niet zeggen, maar inderdaad.quote:
Het gaat om de kidsquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:25 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
En dat heeft mijn leven verrijkt
Als ik even in een dipje zit dan kijk ik op haar fb en weet ik weer waar het echt om draait in dit leven
Dus quote je hetquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:34 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Mag je niet zeggen, maar inderdaad.
Ja...zucht....dan vallen mijn pijntjes en klachtjes in het niet bij het leed van deze getergde maar oh zo sterke vrouw,hulde!quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:36 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Het gaat om de kids
Om herdenkingsmonumentjes voor niet-fatale ongelukken
Over moeilijk doen over een heg
Om het altijd erger te hebben dan anderen
Tevens: 'jij hebt je pijn en verdriet en ik geeneens wc-papier'
Nou als een kerel die ik leuk vind , die zou posten , denk ik dat ik hem dump , wat is dat nou voor halfzacht ei die dat gaat postenquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:44 schreef -0- het volgende:
[..]
Toch zijn dit soort plaatjes de beste motivationals die er zijn.
Daarom juist. Al deze plaatjes en plaatjes met debiele spreuken zijn de beste motivational om zelf te blijven werken aan mijn ontwikkeling opdat ik niet in zo'n droevig leeg wezen verander.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:46 schreef formerjellybean het volgende:
Nou als een kerel die ik leuk vind , die zou posten , denk ik dat ik hem dump , wat is dat nou voor halfzacht ei die dat gaat posten
serieus?quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:36 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Het gaat om de kids
Om herdenkingsmonumentjes voor niet-fatale ongelukken
Over moeilijk doen over een heg
Om het altijd erger te hebben dan anderen
Tevens: 'jij hebt je pijn en verdriet en ik geeneens wc-papier'
Jaquote:
Wat een kutwijf ben je danquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:52 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja
Staat in een mapje op haar fb
En het huis van 'de dader'(invalide bejaarde man)
En de 'auto waar het om draait'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |