Dat is niet eens de oorspronkelijke betekenis van die uitspraak.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:23 schreef fratsman het volgende:
Waarom ondersteunt FB geen gifs net als Tumblr?Dat je gewoon bij iedereen die van die quasi-diepzinnige zweefposts maakt, dit plaatje kunt posten;
[ afbeelding ]
Whut?! Neeeeeeee, dat verzin je toch niet? Toch?quote:
Beesies zyn liev.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:29 schreef kawa4 het volgende:
en waarom, worden bij al die "mooie" spreuken altijd dieren gebruikt,
waarom niet gewoon een laminaat vloertje?
wutquote:Goodmorning I am hongry;-) Are hollyday Pic brackfust:-D good memorys♥
Dat doe ik ook altijd. Van die plaatjes die aangeven dat bij zoveel likes een kind gerde wordt ofzo... krijg er nooit reactie op..quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb 1 iemand in mn tijdlijn die van die sarcastische plaatjes post, dat vind ik dan nog wel leuk
I speak proper England since I'm children?quote:
wtf.....quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:25 schreef Gehenna het volgende:
Oh ik heb onlangs weer iemand toegevoegd die echt een 'goudmijn' voor dit topic is volgens mij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dat in verdomme nog geen 4 uur...
Dit.quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof ze er van geniet zodat ze weer een legitieme reden heeft om zich publiekelijk geschokt te kunnen voelen.
That's gotta stingquote:Op vrijdag 6 september 2013 12:31 schreef Gehenna het volgende:
Damn, 40 berichten in 20 minuten... ben benieuwd of ze hier nog op gaat reageren
[ afbeelding ]
welke fokker was dit?quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:32 schreef Enchanter het volgende:
*KARIN NEWSFLASH*
[..]
De kids () zijn gelukkig terecht
idd, maar je vergeet comfortabel met haar lichaam:quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:34 schreef Ceviche het volgende:
[..]
That's gotta sting
Ik denk niet dat het haar veel boeit omdat 'sterke, trotse vrouw'.
Bij iedere diepzinnige uitspraak, of overdenking over het harde leven dat ze leiden... "Message!"quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:31 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat is niet eens de oorspronkelijke betekenis van die uitspraak.
edit: Of toch wel en heb ik het helemaal verkeerd begrepen?Ik was echt 14 toen ik die film voor het laatst gekeken heb.
Dat begrijp ik nu ook. Hoe logisch ook eigenlijk, ik dacht dat het gewoon een willekeurige grap was.quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:56 schreef fratsman het volgende:
[..]
Bij iedere diepzinnige uitspraak, of overdenking over het harde leven dat ze leiden... "Message!"
Dikke mensen die trots zijn omdat ze 'curvy' zijnquote:Op vrijdag 6 september 2013 12:54 schreef Gehenna het volgende:
[..]
idd, maar je vergeet comfortabel met haar lichaam:
[ afbeelding ]
zij zal het iig bloedheet hebben
Ja maar Ceviche, curvy is toch iets heul anders dan dik? Of is dat je punt?quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:00 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dikke mensen die trots zijn omdat ze 'curvy' zijn
Dikke mensen die het zo goedpraten
Ben zelf ook dik maar ik deel de meningen op deze plaatjes niet
Ja dat is mijn punt jaquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:12 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja maar Ceviche, curvy is toch iets heul anders dan dik? Of is dat je punt?
Tuurlijk , Snowey de waakhondkatquote:snowey de oudste is wel hard gaan miauwen..maar dat doet hij wel vaker..maar nu heeft hij ons wel willen waarschuwen..
Normaal miauwt hij ook maar nu harderquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:25 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Tuurlijk , Snowey de waakhondkat
Je vergeet nog die keer dat iemand haar struik omver had gereden. Toen heb ik hier ook wel zitten zweten van de spanning.quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:53 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Die arme Karin heeft ook wel altijd pech hoor, ernstig ongeluk, inbraak, en dat in een paar jaar, ik heb het in mijn hele leven nog niet meegemaakt.
Leuke usericon trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |