quote:
quote:Wilfried zei donderdag op de najaarspresentatie van de VPRO in Amsterdam dat hij 38 afleveringen heeft gemaakt van 24 uur met... En dat hij blij is dat het erop zit. 'Het is vergelijkbaar met vijf weken gevangenis, zolang zat ik opgesloten', zei Wilfried. 'Ik zag er altijd tegenop en ben blij dat iemand het nu overneemt.'
http://www.volkskrant.nl/(...)eer-24-uur-met.dhtml
Ik kan me dat wel voorstellen hoorquote:
Topshow.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:03 schreef DrDentz het volgende:
Theo Maassen en Hans Teeuwen.. en Pieter Bouwman 24 uur bij elkaar.. een Mannen van de Radio marathon..
Dat dus! Het is een fantastisch programma, maar dat fantastische eraan werd natuurlijk wel bewerkstelligd door Wilfried. En dat ik zie pretentieus stuk eigengeiler Maassen nog niet doen.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:20 schreef golfer het volgende:
Jakkes, Theo Maassen als presentator en interviewer.
Ja dat. Ik kan het me ook voorstellen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kan me dat wel voorstellen hoor
Wij zien maar een heel klein deeltje.
En hoezo is het 'niks' als TM het gaat doen
Eerst maar eens afwachten voor we weer gaan gillen met zijn allen mensen
Wat is er mis met Theo Maassen ?quote:Op donderdag 5 september 2013 21:20 schreef golfer het volgende:
Jakkes, Theo Maassen als presentator en interviewer.
leg eens uit.quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat dus! Het is een fantastisch programma, maar dat fantastische eraan werd natuurlijk wel bewerkstelligd door Wilfried. En dat ik zie pretentieus stuk eigengeiler Maassen nog niet doen.
Wat kan ik daaraan uitleggen? Het is mijn mening over Maassen. Iets met smaken en verschil.quote:
Idd, daarom kijk jij naar musicalsgebraak van Sjoop zonder Ende en geniet ik van lowlands.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat kan ik daaraan uitleggen? Het is mijn mening over Maassen. Iets met smaken en verschil.
Ik doe alletweequote:Op vrijdag 6 september 2013 10:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Idd, daarom kijk jij naar musicalsgebraak van Sjoop zonder Ende en geniet ik van lowlands.
Ik nietquote:
Prima entertainer en cabaretier, maar journalistiek of qua presentatie heb ik hem nog nooit iets zien doen en heb ik mijn ernstige twijfels of hij dat kan en zichzelf kan wegcijferen t.b.v. een gast.quote:
Ha Ha. Wilfried spuugde in de mond van zijn compagnon voordat ie iets journalistieks ging doen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Prima entertainer en cabaretier, maar journalistiek of qua presentatie heb ik hem nog nooit iets zien doen en heb ik mijn ernstige twijfels of hij dat kan en zichzelf kan wegcijferen t.b.v. een gast.
Dat bedoel ik. Golfert is nog van de Henk Elsinken en Seth Gaaikema's.quote:
Ik wel. Kun je gratis pissen in de pauze.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:02 schreef Specularium het volgende:
Ik zou ook nooit een kaartje kopen voor de theatershow van golfer.
Ligt eraan of het verbaal danwel fysiek is. Hij is tot alletwee in staat.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:23 schreef DrDentz het volgende:
Als Theo zijn gast verkracht zou er dan direct ingegrepen worden of kijken ze de beelden pas later terug?
Er is geen pauze. Er worden wel gratis luiers uitgedeeld.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wel. Kun je gratis pissen in de pauze.
Echt ? Voorbeelden.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ligt eraan of het verbaal danwel fysiek is. Hij is tot alletwee in staat.
"Het was verschrikkelijk, ik ben gemarteld en verkracht. Voornamelijkquote:
tja, jammer. Het is heftig. Maar hij maakte er wel een verdomd mooi programma vanquote:
Zou leuk zijn.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:03 schreef DrDentz het volgende:
Theo Maassen en Hans Teeuwen.. en Pieter Bouwman 24 uur bij elkaar.. een Mannen van de Radio marathon..
Neem het op.quote:
Hoezo tegenwoordig nog opnemen? Je hebt toch niet voor niets internet?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Neem het op.
Ben bang dat ik veel doorspoel.
Ik kijk toch lekkerder op een TV-scherm vanaf de bank en nee, ik heb geen Internet op mijn oude TV.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:58 schreef BBQSausage het volgende:
Hoezo tegenwoordig nog opnemen? Je hebt toch niet voor niets internet?
Kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kijk toch lekkerder op een TV-scherm vanaf de bank en nee, ik heb geen Internet op mijn oude TV.
Vind het ook wel oké zo. Iedere keer vers bloed.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:46 schreef Caland het volgende:
Nu al beter dan die kale pseudo-psycholoog die alleen maar op zoek was naar tranen.
Misschien even aftasten, word nu al beter.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:47 schreef Jula123 het volgende:
Ik vind Ali een beetje opgefokt doen, en Theo iets te dichtbij, teveel aanraken/dichtbij staan. Daar zou ik persoonlijk dan ook wel opgefokt van worden.
Niets mis mee inderdaad.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:56 schreef alors het volgende:
Ik vind het wel een leuke discussieZe zijn wel aan elkaar gewaagd.
Eens. Ik vind zijn -letterlijk- persoonlijke aanpak wel sympathiek.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het wel leuk eigenlijk.
Denk wel dat Maassen het nog wat moet leren durven gaan. Je kan niet elke keer 24 uur zo druk zijn met het gesprek.
De Jong was meer 'medebewoner', en kon het, denk ik, daardoor zo lang volhouden.
Dat! Een hele hoop gebazel, maar hij zegt helemaal niks. Ik vind hem ook het toppunt van megalomanie.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:38 schreef FoXje het volgende:
Ali B is echt een leeg persoon, dat weet ik nu wel.
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:27 schreef Bluezz het volgende:
Zag geen oortje van de regie, bij WdJ zag ik dat wel.
Wilfried had geen oortje in.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:27 schreef Bluezz het volgende:
Zag geen oortje van de regie, bij WdJ zag ik dat wel.
Dat mes was ook zo triest jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:25 schreef Specularium het volgende:
Prima showtje.
Opvallend dat Ali er steeds een mes bij moest pakken.
Dat inderdaad. Geen blad voor de mond nemenquote:Op zondag 5 januari 2014 14:43 schreef AmaninFull het volgende:
Ali B is echt een naar, megalomaan, druk mannetje. Ik denk dat Theo er uitgehaald heeft wat erin zat, niet veel. Theo zoekt wat vaker de confrontatie dan Wilfred, dat bevalt me.
Dit ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:52 schreef Mansjester het volgende:
Ik vind Ali erg "gemaakt" intelligent overkomen. Volgens mij heeft ie een paar boekjes gelezen en haalt ie daar wat quotes uit.
Zoals dat verhaal dat hij er op de belangrijke momenten voor zijn kinderen wilt zijn. Lijkt mij, zoals Theo volgens mij aangaf, niet meer dan normaalIrritant mannetje.
Ik vind hem eigenlijk altijd nogal dom overkomen....quote:Op zondag 5 januari 2014 14:52 schreef Mansjester het volgende:
Ik vind Ali erg "gemaakt" intelligent overkomen
Hij stond toch al hoog op het lijstje.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:40 schreef alors het volgende:
[..]
Nu stijgt ie zeker weer in je achting.
Eens! Heb je zijn nieuwste show gezien? Was er laatst heen geweest, super scherp.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:37 schreef Caland het volgende:
Daniel Arends. Beste cabaretier van deze tijd
Hallo Team Opzij.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:51 schreef alors het volgende:
Leuk ook voor zijn kind om later te horen dat zijn pa het met jan en alleman doetBen benieuwd wat de reacties waren geweest als hij een vrouw was geweest.
Nou, echt?quote:
Wou je het ontkennen dan? Als hier een moeder had gezeten die verteld dat ze op reisjes naar Afrika seks heeft met allerlei mannen dan waren de reacties niet van de lucht geweest.quote:
Datte.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:59 schreef alors het volgende:
[..]
Wou je het ontkennen dan? Als hier een moeder had gezeten die verteld dat ze op reisjes naar Afrika seks heeft met allerlei mannen dan waren de reacties niet van de lucht geweest.
Hij moet verder maar lekker doen hoor.
Hier is Anouk al een negerhoer en die gaat er niet eens speciaal voor op reis.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:59 schreef alors het volgende:
[..]
Wou je het ontkennen dan? Als hier een moeder had gezeten die verteld dat ze op reisjes naar Afrika seks heeft met allerlei mannen dan waren de reacties niet van de lucht geweest.
Hij moet verder maar lekker doen hoor.
Als hij al psychische issues heeft, dan vind je mij waarschijnlijk totaal van lotje getikt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:25 schreef Tomatenboer het volgende:
De 2 beste cabaretiers samen. Leverde mooie televisie op.
Nooit geweten dat Daniel Arends zo gevoelig en controlfreak was trouwens. Hij heeft echt psychische issues. Respect dat hij desondanks zover is gekomen. Ik bewonder hem nu des te meer.
Net hoe je het interpreteert hé. Zo bedoelde ik het niet. Meer dat hij gevoeliger is dan ik dacht, en hij nog steeds vrij onzeker is en onverwerkt leed. Dat kon je wel merken toch?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als hij al psychische issues heeft, dan vind je mij waarschijnlijk totaal van lotje getikt.
Heb echt absoluut niks raars gezien, en vond hem juist erg together overkomen.
Hij heeft zich misschien lang anders gevoeld over zichzelf, wat me normaal lijkt voor geadopteerde kinderen. Gevoelig en controlefreak lijken me ook redelijk normale eigenschappen. Je doet alsof hij zwaar patient is.
Ik had dat idee ook, hij zei het zelf ook wel, letterlijk en tussen de regels. Dat die open relatie ook een manier is om niets gekwetst te kunnen worden en steeds opnieuw een bevestiging te krijgen dat je leuk bent als je weer iemand hebt 'gescoord'.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Net hoe je het interpreteert hé. Zo bedoelde ik het niet. Meer dat hij gevoeliger is dan ik dacht, en hij nog steeds vrij onzeker is en onverwerkt leed. Dat kon je wel merken toch?
Daar is verder niks mis mee ofzo.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:49 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Saaie vent die liever nog wat rond neukt.
Dat is wat er bij mij blijft hangen.
Natuurlijk niet, maar je brengt het alsof hij psychisch niet in orde is. Volgens mij heeft hij evenveel issues als ieder ander.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Net hoe je het interpreteert hé. Zo bedoelde ik het niet. Meer dat hij gevoeliger is dan ik dacht, en hij nog steeds vrij onzeker is en onverwerkt leed. Dat kon je wel merken toch?
Daar is verder niks mis mee ofzo.
Het lijkt wel alsof je je aangevallen voelt? Nergens voor nodig als dat het geval is.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar je brengt het alsof hij psychisch niet in orde is. Volgens mij heeft hij evenveel issues als ieder ander.
Echt superlief ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:53 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Theo was inderdaad te lief. Hij komt sowieso als een lieve man over.
Juist dat hij dat zelf allemaal aangaf vond ik wel bijzonder.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:52 schreef ElizabethR het volgende:
Ik vond er niets aan, die Daniel vind ik maar een egoist die misbruik maakt van vele mensen. Het is gewoon een pseudo-indo die zijn adoptieve status gebruikt voor persoonljke genoegdoening (twee keer moesten die adoptie papieren behandeld worden, en Maassen moest toch echt twee keer bevestigen dat ie het heel erg zielig vond allemaal) en die bovendien de rijke stinkerd uithangt in het land van herkomst, door aalmoezen te geven aan zijn 'vrienden' daar. Echt heel decadent.
Theo Maassen kon ik sowieso al niet uitstaan. Verder was het veel te gezapig allemaal.
Ik kan Theo wel uitstaan maar voor de rest ben ik het met je eens. Wat een hoop weinig belangwekkend geleuter.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:52 schreef ElizabethR het volgende:
Ik vond er niets aan, die Daniel vind ik maar een egoist die misbruik maakt van vele mensen. Het is gewoon een pseudo-indo die zijn adoptieve status gebruikt voor persoonlijke genoegdoening (twee keer moesten die adoptie papieren behandeld worden, en Maassen moest toch echt twee keer bevestigen dat ie het heel erg zielig vond allemaal) en die bovendien de rijke stinkerd uithangt in het land van herkomst, door aalmoezen te geven aan zijn 'vrienden' daar. Echt heel decadent.
Theo Maassen kon ik sowieso al niet uitstaan. Verder was het veel te gezapig allemaal.
Ik mis Wilfried echt heel ergIk kijk nog een keer volgende week, en als die weer zo tegenvalt hou ik het voor gezien.
Maar wat dan, als er gewoon helemaal niets gebeurt, en de 2 personen 24 uur lang gaan liggen lezen, eten en slapen, zonder 3 woorden te wisselen? Natuurlijk heeft Maassen wel degelijk een draaiboek gekregen van de regie. Hij zal toch een en ander los moeten peuteren wat de moeite van het uitzenden waard is lijkt me zo.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik weet ook niet of de opzet van het programma is dat er interviews moeten plaatsvinden. Het gaat er meer om dat twee mensen 24 uur bij elkaar zitten en je wel ziet wat er al dan niet gebeurt.
Waarvan actequote:Maassen is natuurlijk ook helemaal geen interviewer.
Niks doen is natuurlijk een ander uiterste.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar wat dan, als er gewoon helemaal niets gebeurt, en de 2 personen 24 uur lang gaan liggen lezen, eten en slapen, zonder 3 woorden te wisselen? Natuurlijk heeft Maassen wel degelijk een draaiboek gekregen van de regie. Hij zal toch een en ander los moeten peuteren wat de moeite van het uitzenden waard is lijkt me zo.
[..]
Waarvan acte
Ik zag hem volgens mij haast in elk beeld rokenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:59 schreef Gramulanion het volgende:
VPRO zal wel weer een boete krijgen voor dat gerook. Terecht wel.
De radio? Reclames?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:57 schreef Naamah het volgende:
Ik snap het gepiep over dat ze niet weten hoe laat het is, terwijl ik op de achtergrond gewoon de radio hoor niet zo ...Doen ze alsof? Of is het een radiostation zonder nieuws of zo? Ik hoor wel steeds reclames.
quote:
Heb jij niet gewoon gevoelige vullingen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:57 schreef Naamah het volgende:
[..]Heel zachtjes op de achtergrond.
Weird, via uitzending gemist hoor je het niet, maar via tv wel. Vorige week bij Ali B. ook al.
quote:Op zondag 12 januari 2014 01:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Heb jij niet gewoon gevoelige vullingen?
[..]
[..]
Alles is beter te pruimen dan Ali B. en toch wordt deze knuffel Marokkaan door de linkse kerk (DWDD waar hij vaak mag aanschuiven tegen betaling) ons elke keer door de strot geschoven op tv middels optredens en reclames.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:03 schreef golfer het volgende:
Ik kende die kettingrokende rondneukende Indo eigenlijk niet, maar hij probeerde telkens koste wat kost in controle blijven tijdens het gesprek.
Pas laat in de nacht na de zoveelste whisky kreeg ie een paar vochtige ogen.
Binnenkort maar eens een show van die gast uitchecken.
Desondanks viel deze uitzending al 100% beter te pruimen dan met die nitwit AliB.
Reclames vanuit de linkse kerk? Ik wist niet dat T-Mobile een linkse organisatie is.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:17 schreef Iwanius het volgende:
Alles is beter te pruimen dan Ali B. en toch wordt deze knuffel Marokkaan door de linkse kerk ons elke keer door de strot geschoven op tv middels optredens en reclames.![]()
Niets mis mee.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Veel seksuele toespelingen en steekjes onder water van Theo tot nu toe.
Hij heeft haar ook alleen maar gekozen omdat hij haar een lekker wijf vindt.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:45 schreef Morendo het volgende:
Gaat dit slappe geklets nog een keer ergens heen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Lijkt me juist niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:01 schreef Morendo het volgende:
Heeft zij iets aan haar neus laten doen?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:05 schreef Morendo het volgende:
Ik kan mij goed voorstellen dat zij het mensen moeilijk kan maken en mogelijk zelfs tot zelfmoord kan drijven.
Ik kijk naar die uitzending uit inderdaad. Interessante man met interessante inzichten.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:21 schreef Misvatting het volgende:
Volgende week René Gude aan de paddo's.![]()
Hier gaat Theo het zwaar mee krijgen. Iemand die duidelijk op alle fronten intellectueel boven theo uit komt.
Gelukkige mensen zijn gewoon niet zo interessant. Zeker als ze zich ongenaakbaar opstellen. Je krijgt veel eerder een band als je iets ziet van kwetsbaarheid, iets 'echts' (bij gebrek aan een ander woord dat minder vreselijk klinkt). Theo probeerde het wel af en toe, maar hij kwam niet verder dan de vrolijke buitenkant. Vragen die wat dieper gingen werden niet beantwoord.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vond haar enigzins pretentieus overkomen, terwijl ik het verder maar een niemandalletje vond.
Ook ergerde ik haar aan haar stompzinnige opgewektheid, waar ik me bij Ilse de Lange ook altijd aan erger.
Niets mis met een positieve instelling uiteraard, maar op een gegeven moment begint dat irritant te worden.
Ze is slank en heeft lang blond haar, dan ben je redelijk richting het ideale beeld. Met vollere lippen zou ze denk ik echt wel heel mooi geweest zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 07:53 schreef MolFan het volgende:
Zo knap is die Hadewych toch niet met dr ingevallen jukbeenderen?
Slank?? Niet bepaald.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:45 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze is slank en heeft lang blond haar, dan ben je redelijk richting het ideale beeld. Met vollere lippen zou ze denk ik echt wel heel mooi geweest zijn.
Ik heb niet de hele aflevering gezien want ik vind haar een beetje aanstellerig actreutel achtig figuur.
Ingevallen jukbeenderen??quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:51 schreef Mansjester het volgende:
Wat een kansloze aflevering.Wat was Theo aan het doen met zijn geflirt en slechte opmerkingen de hele tijd
Nou, dat werkte ook super he?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:25 schreef Bluezz het volgende:
Dat gedrag van Theo was grotendeels gespeeld om haar op de kast te jagen, ER
Dan waren ze dus beiden "tamelijk" aan het acteren. Waardeloos!! Ik mis de oprechte interesse van Wilfried.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:25 schreef Bluezz het volgende:
Dat gedrag van Theo was grotendeels gespeeld om haar op de kast te jagen, ER
Ik moest vandaag toevallig nog denken aan de aflevering met LA Raven. Dat was ook geen heel vriendschappelijk samenzijn. Niet gebrouilleerd, maar wel erg ongemakkelijk.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:39 schreef outtayourleague het volgende:
Als ik mij goed herinner uit de aankondigingen wilde hij ook best Rita Verdonk als gast hebben. Weet niet hoe dat gesprek zou zijn afgelopen. Hij heeft zelf een stem in de mensen die hij uitnodigt en kan me best voorstellen dat je niet direct 6 mensen neemt waar je een hekel aan hebt. Volgens mij is Wilfried ook nooit gebrouilleerd geėindigd, behalve misschien zijn eerste gast, Richard Klinkhamer
Tot die conclusie kwam ik ook. Vwb haar aantrekkelijkheid: Irl vond ik daar niets van terug eerlijkheidshalve en op het grote scherm vind ik het erg meevallen als het haar betreft.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:30 schreef golfer het volgende:
Vrouwtje was zich constant bewust van de camera's. Keek geen moment hem in de ogen, acteerde volop en deed zich zogenaamd kwetsbaar opstellen met verhaaltje over depressie en uitslag in het gezicht, wat al algemeen bekend was.
Heeft totaal niks van zichzelf bloot gegeven en was ook constant 'in control' bij Theo die daar niet doorheen kon breken.
Alle defensieve mechanismes van een vrouw die gewend is om aantrekkelijke gevonden te worden en pogingen tot versieren (van Theo) werden routinematige door haar afgehandeld.
Volgende week lijkt mij stukken interessanter worden met die eenbenige man.
Ik kan er ook nog steeds niks mee, het went ook niet. Het voegt nog steeds niets toe.quote:
Daniel Arends moet je zeker terugkijkenquote:Op zondag 26 januari 2014 00:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb de laatste aflevering teruggekeken, vond 'm mooi. Is er nog een het terugkijken waard? Daniel Arends en Ali B lijkt me niet leuk eigenlijk.
yep. De andere is niet echt boeiend.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Daniel Arends moet je zeker terugkijken
Inge Ipenburgquote:Op maandag 27 januari 2014 18:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Uit GTST, ik weet niet meer hoe ze heet!
Ja dat wordt een topshow.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:17 schreef Buitendam het volgende:
Ah tof. In het voorstukje met Koblenko lijkt ie haar op de kast te krijgen.
Nee toch? Zat zij bij Marc Marie??quote:Op maandag 27 januari 2014 19:30 schreef Guanabana het volgende:
Nee, in haar seizoen was Yvon de Mol.
Ik vind haar altijd zo" kijk mij eens slim zijn" overkomenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:23 schreef Felagund het volgende:
Inge Ipenburg was een paar seizoenen daarna de mol (daartussen zat nog Milouska als de mol).
Vorige week was de aflevering leuk, Theo heeft mij toen positief verrast. Nog geen volledige andere afleveringen gezien, alleen een stukje met Hadewych. Ben benieuwd naar vrijdag, aan Koblenko irriteer ik mij ook altijd een beetje, van mij mag hij haar wel de kast opjagen.
oh nou ja, dan was ze daar mateloos kinderachtig.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:30 schreef Guanabana het volgende:
Nee, in haar seizoen was Yvon de Mol.
En dan te bedenken dat ze zich meestal niet laat kennen, tenminste als je kijkt naar onderstaand programma.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:17 schreef Buitendam het volgende:
Die voorstukjes zijn vaak nogal uit hun verband gerukt om het spectaculairder te laten lijken. In de promo van de afgelopen aflevering leek het ook of Gude kwaad werd op Maassen ("kunnen we niet een keer stoppen met die kutopmerkingen?!").quote:Op maandag 27 januari 2014 18:17 schreef Buitendam het volgende:
Ja, dat is zo. Maar ik dacht aan de reactie van Maassen te merken dat het ging om iets wat hij zei.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Die voorstukjes zijn vaak nogal uit hun verband gerukt om het spectaculairder te laten lijken. In de promo van de afgelopen aflevering leek het ook of Gude kwaad werd op Maassen ("kunnen we niet een keer stoppen met die kutopmerkingen?!").
Ik denk niet dat Theo haar als 'afstandelijk' kan betitelen op het eindequote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:44 schreef Guanabana het volgende:
Naar iemand toe kruipen en op die manier kussen vind ik wel wat meer dan flirten.Erg apart gedrag.
Zo is het wel ja. Ze doet nu wel erg raar ineens.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:09 schreef Guanabana het volgende:
Schat, je hebt je gisteren als een slet gedragen, en dan zegt hij zoiets, wat niet eens in de seksuele zin van het woord is, en dan is het huilie.
Wat een wijf.
dat doet ze om hem af te leiden van het punt wat hij wil maken op zo'n moment (denk ik)quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Doet ze dit bij alle mannen? Dat gekus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |