quote:
quote:Wilfried zei donderdag op de najaarspresentatie van de VPRO in Amsterdam dat hij 38 afleveringen heeft gemaakt van 24 uur met... En dat hij blij is dat het erop zit. 'Het is vergelijkbaar met vijf weken gevangenis, zolang zat ik opgesloten', zei Wilfried. 'Ik zag er altijd tegenop en ben blij dat iemand het nu overneemt.'
http://www.volkskrant.nl/(...)eer-24-uur-met.dhtml
Ik kan me dat wel voorstellen hoorquote:
Topshow.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:03 schreef DrDentz het volgende:
Theo Maassen en Hans Teeuwen.. en Pieter Bouwman 24 uur bij elkaar.. een Mannen van de Radio marathon..
Dat dus! Het is een fantastisch programma, maar dat fantastische eraan werd natuurlijk wel bewerkstelligd door Wilfried. En dat ik zie pretentieus stuk eigengeiler Maassen nog niet doen.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:20 schreef golfer het volgende:
Jakkes, Theo Maassen als presentator en interviewer.
Ja dat. Ik kan het me ook voorstellen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kan me dat wel voorstellen hoor
Wij zien maar een heel klein deeltje.
En hoezo is het 'niks' als TM het gaat doen
Eerst maar eens afwachten voor we weer gaan gillen met zijn allen mensen
Wat is er mis met Theo Maassen ?quote:Op donderdag 5 september 2013 21:20 schreef golfer het volgende:
Jakkes, Theo Maassen als presentator en interviewer.
leg eens uit.quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat dus! Het is een fantastisch programma, maar dat fantastische eraan werd natuurlijk wel bewerkstelligd door Wilfried. En dat ik zie pretentieus stuk eigengeiler Maassen nog niet doen.
Wat kan ik daaraan uitleggen? Het is mijn mening over Maassen. Iets met smaken en verschil.quote:
Idd, daarom kijk jij naar musicalsgebraak van Sjoop zonder Ende en geniet ik van lowlands.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat kan ik daaraan uitleggen? Het is mijn mening over Maassen. Iets met smaken en verschil.
Ik doe alletweequote:Op vrijdag 6 september 2013 10:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Idd, daarom kijk jij naar musicalsgebraak van Sjoop zonder Ende en geniet ik van lowlands.
Ik nietquote:
Prima entertainer en cabaretier, maar journalistiek of qua presentatie heb ik hem nog nooit iets zien doen en heb ik mijn ernstige twijfels of hij dat kan en zichzelf kan wegcijferen t.b.v. een gast.quote:
Ha Ha. Wilfried spuugde in de mond van zijn compagnon voordat ie iets journalistieks ging doen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Prima entertainer en cabaretier, maar journalistiek of qua presentatie heb ik hem nog nooit iets zien doen en heb ik mijn ernstige twijfels of hij dat kan en zichzelf kan wegcijferen t.b.v. een gast.
Dat bedoel ik. Golfert is nog van de Henk Elsinken en Seth Gaaikema's.quote:
Ik wel. Kun je gratis pissen in de pauze.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:02 schreef Specularium het volgende:
Ik zou ook nooit een kaartje kopen voor de theatershow van golfer.
Ligt eraan of het verbaal danwel fysiek is. Hij is tot alletwee in staat.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:23 schreef DrDentz het volgende:
Als Theo zijn gast verkracht zou er dan direct ingegrepen worden of kijken ze de beelden pas later terug?
Er is geen pauze. Er worden wel gratis luiers uitgedeeld.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wel. Kun je gratis pissen in de pauze.
Echt ? Voorbeelden.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ligt eraan of het verbaal danwel fysiek is. Hij is tot alletwee in staat.
"Het was verschrikkelijk, ik ben gemarteld en verkracht. Voornamelijkquote:
tja, jammer. Het is heftig. Maar hij maakte er wel een verdomd mooi programma vanquote:
Zou leuk zijn.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:03 schreef DrDentz het volgende:
Theo Maassen en Hans Teeuwen.. en Pieter Bouwman 24 uur bij elkaar.. een Mannen van de Radio marathon..
Neem het op.quote:
Hoezo tegenwoordig nog opnemen? Je hebt toch niet voor niets internet?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Neem het op.
Ben bang dat ik veel doorspoel.
Ik kijk toch lekkerder op een TV-scherm vanaf de bank en nee, ik heb geen Internet op mijn oude TV.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:58 schreef BBQSausage het volgende:
Hoezo tegenwoordig nog opnemen? Je hebt toch niet voor niets internet?
Kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kijk toch lekkerder op een TV-scherm vanaf de bank en nee, ik heb geen Internet op mijn oude TV.
Vind het ook wel oké zo. Iedere keer vers bloed.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:46 schreef Caland het volgende:
Nu al beter dan die kale pseudo-psycholoog die alleen maar op zoek was naar tranen.
Misschien even aftasten, word nu al beter.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:47 schreef Jula123 het volgende:
Ik vind Ali een beetje opgefokt doen, en Theo iets te dichtbij, teveel aanraken/dichtbij staan. Daar zou ik persoonlijk dan ook wel opgefokt van worden.
Niets mis mee inderdaad.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:56 schreef alors het volgende:
Ik vind het wel een leuke discussieZe zijn wel aan elkaar gewaagd.
Eens. Ik vind zijn -letterlijk- persoonlijke aanpak wel sympathiek.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het wel leuk eigenlijk.
Denk wel dat Maassen het nog wat moet leren durven gaan. Je kan niet elke keer 24 uur zo druk zijn met het gesprek.
De Jong was meer 'medebewoner', en kon het, denk ik, daardoor zo lang volhouden.
Dat! Een hele hoop gebazel, maar hij zegt helemaal niks. Ik vind hem ook het toppunt van megalomanie.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:38 schreef FoXje het volgende:
Ali B is echt een leeg persoon, dat weet ik nu wel.
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:27 schreef Bluezz het volgende:
Zag geen oortje van de regie, bij WdJ zag ik dat wel.
Wilfried had geen oortje in.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:27 schreef Bluezz het volgende:
Zag geen oortje van de regie, bij WdJ zag ik dat wel.
Dat mes was ook zo triest jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:25 schreef Specularium het volgende:
Prima showtje.
Opvallend dat Ali er steeds een mes bij moest pakken.
Dat inderdaad. Geen blad voor de mond nemenquote:Op zondag 5 januari 2014 14:43 schreef AmaninFull het volgende:
Ali B is echt een naar, megalomaan, druk mannetje. Ik denk dat Theo er uitgehaald heeft wat erin zat, niet veel. Theo zoekt wat vaker de confrontatie dan Wilfred, dat bevalt me.
Dit ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:52 schreef Mansjester het volgende:
Ik vind Ali erg "gemaakt" intelligent overkomen. Volgens mij heeft ie een paar boekjes gelezen en haalt ie daar wat quotes uit.
Zoals dat verhaal dat hij er op de belangrijke momenten voor zijn kinderen wilt zijn. Lijkt mij, zoals Theo volgens mij aangaf, niet meer dan normaalIrritant mannetje.
Ik vind hem eigenlijk altijd nogal dom overkomen....quote:Op zondag 5 januari 2014 14:52 schreef Mansjester het volgende:
Ik vind Ali erg "gemaakt" intelligent overkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |