kewl dude, succes verzekerdquote:Op donderdag 5 september 2013 13:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vredesbesprekingen in Amsterdam met wat paddo's erbij.
best suf als al is aangegeven dat er geen Amerikaanse soldaat voet zal zetten in Syriëquote:Op donderdag 5 september 2013 13:16 schreef UncleScorp het volgende:
Ayatollah Khamenei waarschuwt: "VS zal zware verliezen lijden in Syrië"
Irans machtigste autoriteit, Ali Khamenei, heeft de Verenigde Staten ervan beschuldigd om de chemische aanval in Syrië als "voorwendsel" te gebruiken voor een aanval. De grootayatollah voorspelde dat de VS grote verliezen zal lijden als het zijn plannen voor een aanval doorzet.
"In het geval van Syrië is de chemische aanval een voorwendsel. Ze (de Verenigde Staten, red.) zeggen dat ze betrokken willen zijn om humanitaire redenen", zei Khamenei tijdens een bijeenkomst met de Raad van Experts, een invloedrijke groep van 86 geestelijken.
"Amerika maakt een fout inzake Syrië en zal zeker verliezen lijden", voegde de grootayatollah daar nog aan toe.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ijden-in-Syrie.dhtml
Er zijn nog andere manieren om Amerikanen te raken héquote:Op donderdag 5 september 2013 13:18 schreef Re het volgende:
best suf als al is aangegeven dat er geen Amerikaanse soldaat voet zal zetten in Syrië
Islamitische oorlogs retoriek, you've got to love it, ik mis de hiel van Allah nog, waaronder de Amerikanen zullen worden verpulverd ........quote:Op donderdag 5 september 2013 13:16 schreef UncleScorp het volgende:
Ayatollah Khamenei waarschuwt: "VS zal zware verliezen lijden in Syrië"
Irans machtigste autoriteit, Ali Khamenei, heeft de Verenigde Staten ervan beschuldigd om de chemische aanval in Syrië als "voorwendsel" te gebruiken voor een aanval. De grootayatollah voorspelde dat de VS grote verliezen zal lijden als het zijn plannen voor een aanval doorzet.
"In het geval van Syrië is de chemische aanval een voorwendsel. Ze (de Verenigde Staten, red.) zeggen dat ze betrokken willen zijn om humanitaire redenen", zei Khamenei tijdens een bijeenkomst met de Raad van Experts, een invloedrijke groep van 86 geestelijken.
"Amerika maakt een fout inzake Syrië en zal zeker verliezen lijden", voegde de grootayatollah daar nog aan toe.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ijden-in-Syrie.dhtml
Zeker en het wordt alleen maar leuker wanneer we straks live-streams ernaast hebben!quote:Op donderdag 5 september 2013 13:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik raak het kwijt nu maar dit topic blijft nog wet tijdje actueel.
een goede incentive die ze nou precies nodig hebben... op een zilveren presenteerblaadje aangereiktquote:Op donderdag 5 september 2013 13:24 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Er zijn nog andere manieren om Amerikanen te raken hé
Hebben ze in Syrie ook zo'n toffe minister van propaganda?quote:Op donderdag 5 september 2013 13:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker en het wordt alleen maar leuker wanneer we straks live-streams ernaast hebben!
Maar wie heeft het dan gedaan ? Assad of de rebellen ?quote:Op donderdag 5 september 2013 13:26 schreef Re het volgende:
een goede incentive die ze nou precies nodig hebben... op een zilveren presenteerblaadje aangereikt
Zal toch wel, anders vliegen we 'm in vanuit Irak (of is ie dood?)quote:Op donderdag 5 september 2013 13:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hebben ze in Syrie ook zo'n toffe minister van propaganda?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen idee?quote:Op donderdag 5 september 2013 13:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Zal toch wel, anders vliegen we 'm in vanuit Irak (of is ie dood?)
Maar ga nou niet te lollig doen, want daar nemen sommige mensen weer aanstoot aan, het moet allemaal heel serieus want het is een serieus onderwerp.
quote:Op donderdag 5 september 2013 13:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar ga nou niet te lollig doen, want daar nemen sommige mensen weer aanstoot aan, het moet allemaal heel serieus want het is een serieus onderwerp.damn right bitchesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
ik weet 100% zeker dat een van die twee het gedaan heeft, of een andere partij, dat kan ookquote:Op donderdag 5 september 2013 13:29 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Maar wie heeft het dan gedaan ? Assad of de rebellen ?
Je eerste wijze woorden van vandaag Ik denk het ook Requote:Op donderdag 5 september 2013 13:35 schreef Re het volgende:
[..]
ik weet 100% zeker dat een van die twee het gedaan heeft, of een andere partij, dat kan ook
quote:Op donderdag 5 september 2013 13:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar ga nou niet te lollig doen, want daar nemen sommige mensen weer aanstoot aan, het moet allemaal heel serieus want het is een serieus onderwerp.Misschien de minister van buitenlandse zaken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff zoeken naar het interview
klik
Die ambassadeur die op CNN kwam paar dagen terug kan er misschien ook wel voor doorgaan
http://amanpour.blogs.cnn(...)es-we-can/?hpt=hp_c1
Wat ze zeggen staat iig al haaks op wat de VS zegt![]()
De burger zou dit spel niet meer moeten meespelen. Zij worden onvoldoende geinformeerd om te weten hoe het in elkaar steekt. De burger moet gaan staan voor de belangen van burgers. Een ieder die geweld op burgers loslaat deugd niet. Proberen om de politieke spin te doorzien en ontrafelen is zinloos.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:18 schreef Oud_student het volgende:
Putin noemt Kerry een leugenaar, dat lijkt me juist ondanks het feit dat Putin zelf natuurlijk ook vaak liegt![]()
En als het om redenen gaat om wel/niet in te grijpen, dan liegt iedereen: het zal de politici een zorg zijn of er nu wel/niet 100.000 doden zijn gevallen met of zonder gifgas (of clusterbommen)
Het gaat hun er om een aanleiding te vinden die reeds gepland/gewenst militair ingrijpen tegenover het grote publiek rechtvaardigt (het grote publiek is dom, het gevalletje Irak is al vergeten)
Jij bent toch zo voor niet ingrijpen?quote:Op donderdag 5 september 2013 13:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker en het wordt alleen maar leuker wanneer we straks live-streams ernaast hebben!
Grappige is dat Israel het Assad regime al zo vaak een pak slaag heeft gegeven en nog steeds zulke grootpraat van ook het Syrische regimequote:Op donderdag 5 september 2013 13:24 schreef Jian het volgende:
Islamitische oorlogs retoriek, you've got to love it, ik mis de hiel van Allah nog, waaronder de Amerikanen zullen worden verpulverd ........
Niet de enige, maar wel veel. Meen me te herinneren dat hln.be ook niet zo'n beste reputatie heeft?quote:Op donderdag 5 september 2013 13:51 schreef byah het volgende:
de enige bronnen in dit topic komen vanaf hln.be
IK zie een nieuwe ster in wording.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:39 schreef Straatklinker het volgende:
[..]
Misschien de minister van buitenlandse zaken?
ff zoeken naar het interview
klik
Die ambassadeur die op CNN kwam paar dagen terug kan er misschien ook wel voor doorgaan
http://amanpour.blogs.cnn(...)es-we-can/?hpt=hp_c1
Wat ze zeggen staat iig al haaks op wat de VS zegt![]()
De site is hetzelfde als het AD.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:52 schreef DeToffifee het volgende:
Niet de enige, maar wel veel. Meen me te herinneren dat hln.be ook niet zo'n beste reputatie heeft?
Dat zijn het AD en de Telegraaf wel, in ieder geval.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:57 schreef Straatklinker het volgende:
[..]
De site is hetzelfde als het AD.
Een sensatie krant is het dacht ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |