Vandaar dat je mod.quote:Op donderdag 5 september 2013 04:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
geloof niet dat er een minimum leeftijd voor staat
Doei danquote:Op donderdag 5 september 2013 04:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
En eerlijk gezegd boeit het me niet zo dat ze elkaar daar met de meest gruwelijke wapens afslachten en al helemaal niet wie het gedaan heeft.
Niets nieuws in die regio en buurman Saddam was er al veel eerder met weggekomen toen die nog voor de CIA werkte en Iran bestookte.
Er gaat niks naar FB, voor klachten over de moderatie moet je daar zijn. Niet hier.quote:Op donderdag 5 september 2013 04:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Best hoor, dat het naar FB gaat.. Maar informeer mij ook ff..
Dat weet je best..quote:Op donderdag 5 september 2013 04:34 schreef sp3c het volgende:
informeer je over wat?
terug naar Syrie anders?
dit is ongetwijfeld een heul gevatte opmerking maar ik snap hem nietquote:
nou ik heb wel wat ervaring met dit soort landen en met dit soort ingrepen en wmb blijven we er buiten ... raakt ons simpelweg nietquote:Het is in die regio een hel. Je heb totaal geen besef van wat dit inhoud. Intypen dat het je geen ruk kan schelen is onbegrijpelijk. In dat geval is alles irrelevant.
quote:Op donderdag 5 september 2013 04:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah ga weg, sommige mensen nemen zichzelf veeeel te serieus.
quote:-Dat houdt dus in geen andere users uitschelden/wegsturen/zeggen dat ze het wel goed vinden dat Assad mensen vermoord, omdat ze tegen de rebellen zijn.
Ja maar wat moet je allemaal gaan platgooien dan?quote:Op donderdag 5 september 2013 04:46 schreef sp3c het volgende:
maar als we het gaan doen moeten we het goed doen
lukraak dingen platgooien lost dit probleem niet opquote:Op donderdag 5 september 2013 04:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja maar wat moet je allemaal gaan platgooien dan?
Ik snap die Obama ook werkelijk niet meer maar ik verwacht dat er na wat overleg met Poetin minder hoog van de toren geblazen gaat worden.quote:Op donderdag 5 september 2013 04:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
lukraak dingen platgooien lost dit probleem niet op
beginnen met Assad zijn tanks en zijn luchtmacht zodat je een gepantserde vredesmacht het land in kan sturen die de verschillende partijen uit elkaar kan houden en vervolgens kan ontwapenen, met geweld if need be
dat kost heel veel geld en heel veel levens en daar hebben we gewoon geen zin in, niet voor Syrie iig
dan zeg ik niet ingrijpen, ons probleem is het niet
ik denk dat het congres hem gewoon terugfluit volgende weekquote:Op donderdag 5 september 2013 04:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik snap die Obama ook werkelijk niet meer maar ik verwacht dat er na wat overleg met Poetin minder hoog van de toren geblazen gaat worden.
Ook dat, de Amerikaanse bevolking ziet zo'n actie helemaal niet zitten na al die successen uit het verleden.quote:Op donderdag 5 september 2013 04:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik denk dat het congres hem gewoon terugfluit volgende week
zou wel logisch zijn
quote:Op donderdag 5 september 2013 04:56 schreef Specularium het volgende:
Ik had alvast een beetje weggehaald want het topic was bijna vol.
Ontopic.
[ afbeelding ]
Zo blijft ie bezig.quote:Op donderdag 5 september 2013 04:57 schreef practics het volgende:
[..]![]()
Kun jij niet wat vaker hier rond hangen?
Not gonna happen ( al wens ik dat)quote:Op donderdag 5 september 2013 04:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik denk dat het congres hem gewoon terugfluit volgende week
zou wel logisch zijn
Dat wel maar jullie gemier van net om niets nietquote:Op donderdag 5 september 2013 04:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, het onderwerp boeit je niet zo dus?
lijkt me een beetje voorbarigquote:Op donderdag 5 september 2013 04:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Not gonna happen ( al wens ik dat)
true enough maar Whiskers wil dat van de andere kant op ook niet hebbenquote:
Jeetje hoe oud ben je.quote:Op donderdag 5 september 2013 05:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
true enough maar Whiskers wil dat van de andere kant op ook niet hebben
http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-23966147quote:The Syrians prepared to die for President Assad
Whiskers wil maar 1 ding, dat de hemel opbreekt god naar beneden dondert, en totale wereld vrede maakt. Zonder dat er slachtoffers vallen.quote:Op donderdag 5 september 2013 05:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
true enough maar Whiskers wil dat van de andere kant op ook niet hebben
zou een mooie wereld zijnquote:Op donderdag 5 september 2013 05:03 schreef practics het volgende:
[..]
Whiskers wil maar 1 ding, dat de hemel opbreekt god naar beneden dondert, en totale wereld vrede maakt. Zonder dat er slachtoffers vallen.
Dat gaat in Syrie niet meer lukken.quote:Op donderdag 5 september 2013 05:03 schreef practics het volgende:
[..]
Whiskers wil maar 1 ding, dat de hemel opbreekt god naar beneden dondert, en totale wereld vrede maakt. Zonder dat er slachtoffers vallen.
Dit gejammer heb ik wel gehad kleuter...quote:Op donderdag 5 september 2013 05:03 schreef practics het volgende:
[..]
Ik ook, maar schetst wel een beeld hoever ze van de realiteit afstaat.quote:Op donderdag 5 september 2013 05:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
zou een mooie wereld zijn
ik teken ervoor
Obama gaat geen steun krijgen in eigen land en weet zich met behulp van Poetin eruit te lullen.quote:
Ja die vinden het prachtig omdat ze zelf ook nog paar eilanden willen hebben. Ik zeg steun uitruilenquote:Op donderdag 5 september 2013 05:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
De Chinezen op de G20 top vinden het prachtig.
als er toch nog een actie komt dan gaat dat ook wel gebeuren denk ikquote:Op donderdag 5 september 2013 05:11 schreef practics het volgende:
[..]
Ja die vinden het prachtig omdat ze zelf ook nog paar eilanden willen hebben. Ik zeg steun uitruilen
Voor wat hoort wat is het grote spel.quote:Op donderdag 5 september 2013 05:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
als er toch nog een actie komt dan gaat dat ook wel gebeuren denk ik
'wij knepen daar een oogje toe en nu is het jullie beurt'
Het congres gaat voor stemmen. Want het is de grootste garantie straks dat dan de zittende Democratische president dan geen opvolger krijgt in zijn eigen partij.quote:Op donderdag 5 september 2013 05:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze hebben allemaal hun achterban en wat congres gaat doen is denk ik eieren voor het geld kiezen.
Hun kiezers willen helemaal geen ingrijpen in een land waarvan ze op zijn hoogst weten dat het naast Israel ligt.
Ik neem je al tijden niet serieusquote:Op donderdag 5 september 2013 05:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit gejammer heb ik wel gehad kleuter...
We hebben hier een serieuze discussie...
"You gotta take this one for the team, Barack...".quote:Op donderdag 5 september 2013 04:14 schreef practics het volgende:
[..]
Klopt, maar politieke zelfmoord is altijd beter, dan een zwakke indruk maken op de wereld. Als land zijnde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |