true enough maar Whiskers wil dat van de andere kant op ook niet hebbenquote:
Jeetje hoe oud ben je.quote:Op donderdag 5 september 2013 05:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
true enough maar Whiskers wil dat van de andere kant op ook niet hebben
http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-23966147quote:The Syrians prepared to die for President Assad
Whiskers wil maar 1 ding, dat de hemel opbreekt god naar beneden dondert, en totale wereld vrede maakt. Zonder dat er slachtoffers vallen.quote:Op donderdag 5 september 2013 05:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
true enough maar Whiskers wil dat van de andere kant op ook niet hebben
zou een mooie wereld zijnquote:Op donderdag 5 september 2013 05:03 schreef practics het volgende:
[..]
Whiskers wil maar 1 ding, dat de hemel opbreekt god naar beneden dondert, en totale wereld vrede maakt. Zonder dat er slachtoffers vallen.
Dat gaat in Syrie niet meer lukken.quote:Op donderdag 5 september 2013 05:03 schreef practics het volgende:
[..]
Whiskers wil maar 1 ding, dat de hemel opbreekt god naar beneden dondert, en totale wereld vrede maakt. Zonder dat er slachtoffers vallen.
Dit gejammer heb ik wel gehad kleuter...quote:Op donderdag 5 september 2013 05:03 schreef practics het volgende:
[..]
Ik ook, maar schetst wel een beeld hoever ze van de realiteit afstaat.quote:Op donderdag 5 september 2013 05:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
zou een mooie wereld zijn
ik teken ervoor
Obama gaat geen steun krijgen in eigen land en weet zich met behulp van Poetin eruit te lullen.quote:
Ja die vinden het prachtig omdat ze zelf ook nog paar eilanden willen hebben. Ik zeg steun uitruilenquote:Op donderdag 5 september 2013 05:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
De Chinezen op de G20 top vinden het prachtig.
als er toch nog een actie komt dan gaat dat ook wel gebeuren denk ikquote:Op donderdag 5 september 2013 05:11 schreef practics het volgende:
[..]
Ja die vinden het prachtig omdat ze zelf ook nog paar eilanden willen hebben. Ik zeg steun uitruilen
Voor wat hoort wat is het grote spel.quote:Op donderdag 5 september 2013 05:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
als er toch nog een actie komt dan gaat dat ook wel gebeuren denk ik
'wij knepen daar een oogje toe en nu is het jullie beurt'
Het congres gaat voor stemmen. Want het is de grootste garantie straks dat dan de zittende Democratische president dan geen opvolger krijgt in zijn eigen partij.quote:Op donderdag 5 september 2013 05:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze hebben allemaal hun achterban en wat congres gaat doen is denk ik eieren voor het geld kiezen.
Hun kiezers willen helemaal geen ingrijpen in een land waarvan ze op zijn hoogst weten dat het naast Israel ligt.
Ik neem je al tijden niet serieusquote:Op donderdag 5 september 2013 05:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit gejammer heb ik wel gehad kleuter...
We hebben hier een serieuze discussie...
"You gotta take this one for the team, Barack...".quote:Op donderdag 5 september 2013 04:14 schreef practics het volgende:
[..]
Klopt, maar politieke zelfmoord is altijd beter, dan een zwakke indruk maken op de wereld. Als land zijnde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |